0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στις μεταθέσεις που πραγματοποιήθηκαν χθες, μετατέθηκαν και μεταταγμενοι από τις μη κοινές ειδικότητες. Παρατήρησα ότι στα Τρίκαλα μετατέθηκαν πολλοί Πληροφορικοί και Γερμανικής. Οι οργανικές που είχαν δοθεί στα Τρίκαλα γι' αυτές τις ειδικότητες ήταν περισσότερες από τους μεταταγμένους και μ' αυτόν τον τρόπο μπόρεσαν και έγιναν μεταθέσεις ή έλαβαν υπόψη τους και λειτουργικά κενά; Μου έκανε εντύπωση που στη συγκεκριμένη περιοχή έγιναν τόσες μεταθέσεις...
Σε κάθε περίπτωση και υπό την εκδοχή, ότι οι αιτούντες υπέβαλαν αιτήσεις μεταθέσεως, οι προσβαλλόμενες πράξεις δεν συνδέονται αιτιωδώς με την τυχόν απόρριψη των αιτήσεων αυτών, διότι η σχετική διάταξη του άρθρου 82 παρ. 11 του ν. 4172/2013, που προέβλεψε την μετάταξη εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2012-2013 από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, άρχισε να ισχύει μετά την έκδοση της παραπάνω 80571/Δ1/12.6.2013 υπουργικής απόφασης περί μεταθέσεων (ήτοι από 23.7.2013), όπως μεταγενέστερα εκδόθηκαν και οι 111966/Δ2/13.8.2013 και 111967/Δ2/13.8.2013 υπουργικές αποφάσεις, με την οποίες προσδιορίστηκαν ποσοτικά οι κενές θέσεις στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι υπηρεσιακές ανάγκες, το πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό ανά ειδικότητα, καθώς και ο αριθμός θέσεων για μετάταξη. Περαιτέρω, η μετάταξη και τοποθέτηση εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέσεις, που θα μπορούσαν να καταλάβουν οι αιτούντες σε περίπτωση μεταθέσεώς τους, δημιουργεί μέλλουσα και ενδεχόμενη βλάβη τους, η οποία πιθανόν να προκύψει κατά τη διαδικασία μεταθέσεων στο μέλλον και συνεπώς το επικαλούμενο από τους αιτούντες έννομο συμφέρον δεν αποτελεί το απαιτούμενο από το άρθρο 47 παρ. 1 του π.δ/τος 18/1989 άμεσο και ενεστώς έννομο συμφέρον για την άσκηση της αιτήσεως ακυρώσεως, αλλά μέλλον και ενδεχόμενο, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη πέμπτη σκέψη.
Χώρια από την ουσία της υπόθεσης πάντως, εγώ βρίσκω λίγο προβληματικό το σκεπτικό της απόφασης... Με λίγα λόγια, αν (ΑΝ λέω), το υπουργείο εσκεμμένα θελήσει και στο μέλλον να αρνηθεί μεταθέσεις/αποσπάσεις/μετατάξεις με ανήθικες προθέσεις (να κρατήσουμε τις οργανικές για τους δικούς μας), το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να βγάλει την πράξη μια μέρα μετά από την άλλη (π.χ. τις μεταθέσεις 1 μέρα μετά τις μετατάξεις ή τούμπαλιν), ώστε να μην έχει κανείς από τους θιγμένους έννομο συμφέρον. Δε λέω ότι αυτό έγινε εδώ. Λέω ότι και να έγινε, νομικά (που είναι και ο μόνος τρόπος να βγάλεις άκρη, γιατί το δίκιο σου πού θα το βρεις; Στο υπουργείο που σε αδίκησε;) δε μπορείς να κάνεις τίποτα, γιατί το δικαστήριο θα σου πει ότι η ζημιά που παθαίνεις είναι μελλοντική, άρα δεν έχεις έννομο συμφέρον. Ωραία πράγματα... Με άλλα λόγια στην απόφαση το δικαστήριο λέει ότι στις 12/6 δεν υπήρχαν οργανικές, αλλά στις 23/7 εμφανίστηκαν διά μαγείας. Αυτό δεν είναι μομφή προς όλους τους μεταταγμένους. Αλλά πιστεύω ότι ακόμα και οι μεταταγμένοι θα παραδεχτούν ότι είναι λίγο "περίεργη" σκέψη αυτή...
Το υπουργειο συνεστησε 1686 θεσεις των προυπαρχουσων ειδικοτητων τις οποιες κατελαβαν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με μεταθεσεις οσοι προυπηρχαν στην α/θμια, στους μεταταγμενους δεν δοθηκε καν η δυνατοτητα διεκδικησης. Στις θεσεις των μεταταγμενων υποτιθεται πως εγινε μεταφορα των οργανικων τους απο τη δ/θμια στην α/θμια αλλα πολλοι συναδελφοι παραμενουν χωρις οργανικη!Να τα λεμε ολα...
Επαναλαμβάνω, εγώ δεν παίρνω θέση ως προς το ποιος έχει δίκιο. Αυτοί πάντως που προσέφυγαν, λένε ότι ζήτησαν μετάθεση σε μέρη που τους είπαν ότι δεν υπάρχουν κενές οργανικές και μετά δόθηκαν μετατάξεις στα ίδια αυτά μέρη. Λένε ψέματα;
Koιταξε δικαιωμα σου ειναι να πιστευεις οτι λενε, οπως και να εισαι μαζι τους, εγω δεν εχω προβλημα, ομως φαινεται αυτο που θες να κρυψεις. Η δικαιοσυνη μιλησε και οπως σωστα επισημαινει ο Νομιμος_05, ουδεν κρυπτον υπο τον ηλιον. Εσυ θα μου εξηγησεις με βαση ποια νομοθεσια αποκλειστηκαν οι μεταταγμενοι απο τις μεταθεσεις των 1686 νεων οργανικων; αυτο δεν αποτελει σκανδαλο και παρανομια;
https://www.esos.gr/arthra/50735/dikastiki-apofasi-nomimes-oi-metataxeis-ton-ekpaideytikon-tis-deyterovathmias-stinΔημοσίευση: 23/05/2017ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ: Νόμιμες οι μετατάξεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας στην Πρωτοβάθμια ΕκπαίδευσηΜε τις αποφάσεις αυτές, γίνεται δεκτό ότι η διαδικασία των μεταθέσεων είναι ανεξάρτητη και δεν συνδέεται με την κρινόμενη διαδικασία μετατάξεων, μη επηρεάζοντας τη νομιμότητα της τελευταίας.Με δύο αποφάσεις (1324/2017 και 1325/2017) το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών έκρινε νόμιμες τις μετατάξεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με το άρθρο 82 παρ. 11 του Ν.4172/2013.Με τις αποφάσεις αυτές, γίνεται δεκτό ότι η διαδικασία των μεταθέσεων είναι ανεξάρτητη και δεν συνδέεται με την κρινόμενη διαδικασία μετατάξεων, μη επηρεάζοντας τη νομιμότητα της τελευταίας.Το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών κάνει δεκτή την παρέμβαση των μεταταγμένων εκπαιδευτικών και απορρίπτει την αίτηση ακύρωσης των αντιδίκων κατά των μετατάξεων.
Τίποτα δεν προσπαθώ να κρύψω... Δε με αφορά προσωπικά το θέμα για να θέλω να κρύψω κάτι. Υποθέτω ότι αν γίνει αντιπαραβολή των μεταθέσεων το 2013 με τις μετατάξεις, θα εξακριβωθεί του λόγου το αληθές, άσχετα αν αυτοί προσκόμισαν τις αιτήσεις μεταθέσεων τους ή όχι. Προφανώς και αποτελεί παρανομία. Απλώς θέλω να μου εξηγήσεις και με βάση ποια νομοθεσία 4 χρόνια τώρα δεν έδιναν στους μεταταγμένους μεταθέσεις, με τη δικαιολογία ότι δεν είχαν οργανικές και φέτος έδωσαν π.χ. στην ειδικότητα μου, ενώ δεν έχει γίνει απόδοση των οργανικών (κακώς δεν έχει γίνει, κάκιστα). Αυτό ακριβώς προσπαθώ να πω. Ότι το υπουργείο κάνει ό,τι γουστάρει και η απόφαση (το σκεπτικό της μάλλον, όχι η ίδια η απόφαση), είναι "προβληματική". Απλά στη συγκεκριμένη περίπτωση εσείς δεν είστε οι χαμένοι, οπότε είστε ικανοποιημένοι. Στην άλλη περίπτωση όμως που θίγεις, ενδεχομένως αν προσφύγεις στα δικαστήρια, να πάρεις την ίδια απάντηση. "Δεν έχεις έννομο συμφέρον, γιατί η διαδικασία έγινε πριν/μετά". Με λίγα λόγια, για να έχεις έννομο συμφέρον, μετατάξεις, μεταθέσεις και αποσπάσεις πρέπει να γίνονται ταυτόχρονα. Προφανώς αυτό δε μπορεί και δεν πρόκειται να γίνει. Οπότε, δε θα έχει δίκιο κάποιος που ξέρει ότι υπάρχει οργανικό κενό κάπου, αλλά δεν πήρε μετάθεση και μετά δόθηκε εκεί απόσπαση;