*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη  (Αναγνώστηκε 7278 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gogligo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« στις: Δεκέμβριος 17, 2007, 08:56:00 πμ »
Καλημέρα σε όλους!
Είμαι φιλόλογος & δουλέυω στο πρόγραμμα της πρόσθετης από το 2004 & για 3 συνεχόμενες χρονιές. Φέτος όμως τα πράγραμματα άλλαξαν για τον διευθυντή β/θμιας εκπαίδευσης. Φέτος έθεσε ως κριτήριο πρόσληψης ωρομισθίων την παλαιότητα του πτυχίου.Προσλαμβάνονται μόνο όσοι έχουν πτυχίο πριν το 2000. Εγώ πήρα πτυχίο το 2003. Δεν είναι απαράδεκτα αυτά τα πράγματα. Επικοινώνησα & μαζί του & με το Υπουργείο και δεν έβγαλα άκρη. Και ξαφνικά μένω απέξω. & θα με περάσουν & στον πίνακα άτομα που πήραν πρόσθετη φέτος. Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 17, 2007, 10:21:26 πμ από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:23:38 »

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 17, 2007, 11:53:35 πμ »
Φέτος έθεσε ως κριτήριο πρόσληψης ωρομισθίων την παλαιότητα του πτυχίου.Προσλαμβάνονται μόνο όσοι έχουν πτυχίο πριν το 2000. Εγώ πήρα πτυχίο το 2003. Δεν είναι απαράδεκτα αυτά τα πράγματα. Επικοινώνησα & μαζί του & με το Υπουργείο και δεν έβγαλα άκρη. Και ξαφνικά μένω απέξω. & θα με περάσουν & στον πίνακα άτομα που πήραν πρόσθετη φέτος. Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο!!!

Κατσε, γιατι θα μας τρελανεις.  ??? ::) Πηρες πτυχιο το 2003 κι αρχισες να δουλευεις στην ΠΔΣ απο το 2004 και φετος παραπονιεσαι... γιατι? Γιατι δε σε παιρνουν ξανα φετος? Ο καθε Διευθυντης θετει τα δικα του κριτηρια κι αν φετος εβαλε ως κριτηριο την παλαιοτητα του πτυχιου, ειναι δικαιωμα του. Τι σημαινει "θα με περάσουν & στον πίνακα άτομα που πήραν πρόσθετη φέτος"? Ακριβως το ιδιο παραπονο ειχαν οσοι δεν επαιρναν ΠΔΣ τα προηγουμενα τρια χρονια και τους περναγες στον πινακα εσυ!!! Ειχες κανει καμια συμφωνια με τη διευθυνση οτι μονο εσυ θα παιρνεις ΠΔΣ καθε χρονο?

Βεβαια, τετοιο μπαχαλο που ειναι η κατασταση με την ΠΔΣ, ολα τα παραπονα ακουγονται δικαιολογημενα. Επρεπε να υπαρχουν καποια κριτηρια που να θετονται απο το Υπουργειο, οχι ο καθε διευθυντης να δικαιουται να βαζει τα δικα του. Αλλά μη φτανουμε και στο αντιθετο ακρο, να παραπονιομαστε γιατι μετα απο 2 ΑΣΕΠ και 3 χρονιες ΠΔΣ εχουμε ακομα ελαχιστα μορια...

Αποσυνδεδεμένος gogligo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #2 στις: Δεκέμβριος 17, 2007, 12:47:59 μμ »
ΑΡΧΙΚΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΥΦΟΣ ΟΚ? ΟΥΤΕ ΚΑΤΕΚΡΙΝΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.& ΒΕΒΑΙΩΣ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΤΗ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΟΜΩΣ ΦΕΤΟΣ, ΞΑΦΝΙΚΑ, ΕΝΤΕΛΩΣ ΞΑΦΝΙΚΑ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΝΑ ΘΕΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΧΡΙ ΠΕΡΥΣΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΝ & ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΜΕ ΩΡΕΣ. ΔΕΚΤΟ, ΔΕΚΤΟΤΑΤΟ.& ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΩΡΕΣ, & ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ. ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟ 1999, ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΤΟ 2000 & ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΝΑ ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ & ΤΩΡΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΑΛΙΟ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥΣ. δΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΘΑ ΒΑΛΕΙ? ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ 5-6 ΠΑΙΔΙΑ?
& ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ & ΞΑΦΝΙΚΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟΥΣ ΗΡΘΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ. ΜΕ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟ 1980!!ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΑΣΕΠ.ΤΙΠΟΤΑ!!!
ΟΠΟΤΕ ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΜΑΙ.ΓΙΑΤΙ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ Ο Λ Ο Ι ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ, & ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑ. ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ, ΠΟΤΕ ΟΙ ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ, ΠΟΤΕ Η ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ....
ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΩ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ & ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. & Ο,ΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΝΑ ΤΟ ΛΑΒΕΙ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

aeee

  • Επισκέπτης
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 17, 2007, 12:50:29 μμ »
Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο!!!
ποιο απρροχώρητο φίλε μου;;;;;;;;;;;;;;;;;
γιατί κοιτάς μόνο τος εαυτούλη σου, οι άλλοι δεν έχουν ψυχή;;;;;;;;;;; θα ήθελες να ήσουν στη θέση μου;;;;;;;;  πτυχίο από το 1996 κάθε φορά που ζητούσα ώρες η απάντηση ήταν: ξέρετε είστε πολλοί..............μου έδωσαν ΠΔΣ το 2004 δύο ώρες κάθε χρόνο.......... πέντε φορές (1998-2006)ήμουν παρούσα στον ΑΣΕΠ............τρείς φορές επιτυχούσα και μη διοριστέα................ και μετά ακούω κάτι τέτοιους να μιλάνε αγανακτισμένα και τρελαίνομαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:23:38 »

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 17, 2007, 12:57:28 μμ »
Toυλαχιστον ο συγκεκριμενος διευθυντες εθεσε ενα κριτηριο, οποιο και αν ειναι αυτο.
Αλλοι δε θετουν κανενα κριτηριο και γι'αυτο φωναζουμε. Θα μπορουσε το κριτηριο να ηταν αλλο και να εξυπηρετουσε αλλη ομαδα αδιοριστων. Το θεμα ειναι οτι βαζει ενα κριτηριο που ειναι αντικειμενικα αποδεικτεο. Να σε ρωτησω ομως κατι αλλο gogligo? Oταν σε προσελαβαν και ενω μολις ειχες παρει πτυχιο δεν ειχε παλιοτερους συναδελφους που επρεπε να προτιμηθουν? Και κατι αλλο ... Μιλας για αξιοκρατια... Εχεις επιπλεον προσοντα απο τους ανθρωπους που προσελαβαν? Γιατι τοτε να μιλησουμε για θεμα αξιοκρατιας... Τι εννοεις οτι αξιζεις περισσοτερο?

Αποσυνδεδεμένος Lenazagor

  • Συλλέκτης Παραστάσεων
  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 858
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Lenazagor
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 17, 2007, 12:58:22 μμ »
gogligo  θα σε παρακαλούσα να τροποποιήσεις τo μήνυμα σου και να το γράψεις με πεζούς χαρακτήρες.
Είναι πολύ κουραστικά τα κεφαλαία και με αυτόν τον τρόπο γραφής σημαίνει ότι φωνάζεις.

Ευχαριστώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 17, 2007, 01:02:34 μμ από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος gogligo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 17, 2007, 01:12:03 μμ »
sorry για τα γράμματα παιδιά. Δεν ήξερα ότι ενοχλούν.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 17, 2007, 01:47:01 μμ »
Πάντως, προς υπεράσπιση όποιου διευθυντή το έκανε αυτό, έθεσε ένα κριτήριο το οποίο δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Δεν λέω ότι είναι σωστό κριτήριο, αλλά από την άλλη, είναι ένα σταθερό κριτήριο, το οποίο ισχύει για ένα ολόκληρο νομό.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής: Δεδομένου ότι η ΠΔΣ λειτουργεί όπως λειτουργεί- εκτός πίνακα ωρομισθίων-. ποιο κριτήριο θα μπορούσε να θέσει ένας διευθυντής, έτσι ώστε να γίνει αποδεκτό από όλους; Γιατί μέχρι τώρα έχω την υποψία ότι το αποδεκτό κριτήριο είναι αυτό που βολεύει τον καθένα. Η παλαιότητα δεν μας αρέσει, ο βαθμός πτυχίου δεν μας αρέσει, η προϋπηρεσία δεν μας αρέσει -γιατί πώς θα ξεκινήσει κάποιος να μαζεύει μόρια-, σαφώς ο μπάρμπας-κουμπάρος δεν μας αρέσει -κυρίως γιατί δεν έχουμε- και πάει λέγοντας....
Ποια κριτήρια θέλουμε τελικά για την ΠΔΣ;

Διευκρινίζω ότι σαφώς θα προτιμούσα οι καθηγητές της ΠΔΣ να προσλαμβάνονται μέσω του πίνακα ωρομισθίων, όπως και της ενισχυτικής στα γυμνάσια. Για την ακρίβεια θα προτιμούσα να είμασταν όλοι μόνιμοι, και να μη χρειάζεται να κάνουμε τέτοια συζήτηση, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα.

Αποσυνδεδεμένος Lito

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 17, 2007, 01:51:12 μμ »
Πάντως, προς υπεράσπιση όποιου διευθυντή το έκανε αυτό, έθεσε ένα κριτήριο το οποίο δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Δεν λέω ότι είναι σωστό κριτήριο, αλλά από την άλλη, είναι ένα σταθερό κριτήριο, το οποίο ισχύει για ένα ολόκληρο νομό.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής: Δεδομένου ότι η ΠΔΣ λειτουργεί όπως λειτουργεί- εκτός πίνακα ωρομισθίων-. ποιο κριτήριο θα μπορούσε να θέσει ένας διευθυντής, έτσι ώστε να γίνει αποδεκτό από όλους; Γιατί μέχρι τώρα έχω την υποψία ότι το αποδεκτό κριτήριο είναι αυτό που βολεύει τον καθένα. Η παλαιότητα δεν μας αρέσει, ο βαθμός πτυχίου δεν μας αρέσει, η προϋπηρεσία δεν μας αρέσει -γιατί πώς θα ξεκινήσει κάποιος να μαζεύει μόρια-, σαφώς ο μπάρμπας-κουμπάρος δεν μας αρέσει -κυρίως γιατί δεν έχουμε- και πάει λέγοντας....
Ποια κριτήρια θέλουμε τελικά για την ΠΔΣ;

Διευκρινίζω ότι σαφώς θα προτιμούσα οι καθηγητές της ΠΔΣ να προσλαμβάνονται μέσω του πίνακα ωρομισθίων, όπως και της ενισχυτικής στα γυμνάσια. Για την ακρίβεια θα προτιμούσα να είμασταν όλοι μόνιμοι, και να μη χρειάζεται να κάνουμε τέτοια συζήτηση, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα.
Συμφώνω απολύτως μαζί σου.Πρέπει να μπουν αξιοκρατικά κριτήρια.Εγώ είμαι 32 ετών με οικογένεια , πτυχίο πήρα το 1998 , ήμουν επιτυχούσα σε 4 ΑΣΕΠ και ΠΔΣ  έκανα πρώτη φορά ΠΕΡΣΙ

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 17, 2007, 02:32:50 μμ »
Στο γεγονός ότι πρέπει να μπουν αξιοκρατικά κριτήρια στην ΠΔΣ, νομίζω ότι συμφωνούμε όλοι.

Εγώ θα ήθελα να ανοίξει ένας διάλογος μεταξύ μας για το ΠΟΙΑ είναι αυτά τα αξιοκρατικά κριτήρια, ή ποια θα πρέπει να είναι. Θέλουμε κοινωνικά κριτήρια (πχ. αριθμός παιδιών), ή γνωστικά, όπως και άν κρίνονται αυτά; (πχ. βαθμός πτυχίου, μεταπτυχιακά/διδακτορικά, βαθμοί πάνω από τη βάση του ΑΣΕΠ;), ή προϋπηρεσία, όπως και αν έχει αποκτηθεί;

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 17, 2007, 03:25:35 μμ »
μηπως θα ηταν σημαντικο βημα το να κανουν ΠΔΣ κ ενισχυτική μονο αδιοριστοι εκπαιδετικοί?  δλδ ειναι σωστο να παιρνουν διορισμενοι ωρες ενισχυτικής για τα επιπλεον χρηματα κοβωντας χρησιμα μορια για τους αδιοριστους?

Αποσυνδεδεμένος gogligo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 18, 2007, 08:42:12 πμ »
Καλημέρα!
Έχω την ανάγκη να πω καποια πράγματα γιατί διαπίστωσα από τις απαντήσεις σας, συνάδελφοι, ότι αφενός παρεξηγήθηκα και αφετέρου όλοι νομίσατε ότι εγώ κατηγόρησα καποιον έτσι άδικα.
Για να βάλω τα πράγματα στη θέση τους : δικαίωμα στην εκπαίδευση έχουμε ό λ ο ι , ανεξαιρέτως. Είτε είμαστε παλιοί, είτε νέοι. Είτε έχουμε παιδιά, είτε όχι. Είτε έχουμε προυπηρεσία είτε όχι. Γιατί και οι παλιοί (οι οποίοι φυσικά ενδιαφέρονται να διδάξουν και να διοριστούν μόνιμοι) πρέπει σιγά σιγά να πέρνουν το δρόμο τους, αλλά βεβαίως & εμείς οι νεότεροι δεν είναι δυνατόν να βρίσκουμε τις πόρτες κλειστές συνεχώς επειδή δεν είμαστε 40 ετών για να διδάξουμε.
Κάπως πρέπει να αποκτηθεί η προυπηρεσία. Ποτέ δεν έγραψα ότι οι παλαιότεροι συνάδελφοι πρέπει να παραγκωνιστούν. Αυτό θα ήταν ανεπίτρεπτο! Αλλά δεν είναι δυνατόν στο βωμό της παλαιότητας του πτυχίου, της οικογενειακής κατάστασης κτλ. νέοι συνάδελφοι να μένουν απέξω.
Διαμαρτυρήθηκα για το γεγονός ότι ο Διευθυντής της Β/θμιας αποφάσισε ΞΑΦΝΙΚΑ φέτος να θέσει αυτό το κριτήριο. Ενώ μέχρι πέρυσι διατυμπάνιζε παντού ότι προσπαθούμε να καλύψουμε το σύνολο των φιλολόγων γιατί είμαστε πολλοί. Δεκτό. Επίσης δεκτό το γεγονός ότι στους παλαιότερους δίνονταν περισσότερες ώρες & στους νεότερους λιγότερες. Κι αυτό είναι το φυσιολογικό. Ποιος είπε το αντίθετο;
Τί θα σκεφτόσασταν όμως αν ο Διευθυντής σας απαντούσε ότι επειδή φέτος στη πρωτεύουσα του νομού δε σχηματίστηκαν τμήματα, οι συνάδελφοι από τη πρωτεύουσα πρέπει να βγούν στην επαρχία;
Και πώς θα σας φαινότανε αν γνωρίζατε ότι προσλήφθηκαν συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων, π.χ. χημικοί, μαθηματικοί, με πτυχίο 2005 & 2006; Καλά έκαναν τα παιδιά, αλλά πού πήγε η παλαιότητα του πτυχίου;
Στο πρόγραμμα της πρόσθετης πρότασή μου είναι να γίνεται προσπάθεια να καλύπτονται όσο το δυνατόν περισσότεροι εκπαιδευτικοί, ούτως ώστε να μπαίνουν όλοι στην εκπαιδευτική διαδικασία, λίγο ή πολύ, και να δημιουργούνται περισσότερες προυποθέσεις και ελπίδες για διορισμό.
Ευχαριστώ. 

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1203
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #12 στις: Δεκέμβριος 18, 2007, 02:43:53 μμ »
Εγώ νομίζω ότι όσοι μιλήσατε παραπάνω μιλήσατε σωστά. Το γεγονός ότι όπου υπάρχουν κριτήρια για την ΠΔΣ αυτά είναι αυθαίρετα είναι που δημιουργεί το πρόβλημα. Κι αν θέλετε να πάμε και βαθύτερα, το πρόβλημα είναι αυτή η συστηματική άρνηση του υπουργείου να θέσει επιτέλους κάποια κριτήρια.
Έχουμε από τη μία ανθρώπους με πτυχία πριν το 2000 να ταλαιπωρούνται με λίγες ωρίτσες ΠΔΣ κάθε χρόνο και με το δίκιο τους να φωνάζουν γιατί φανταστείτε ότι οι άνθρωποι αυτοί βρίσκονται σε μία ηλικία που πλέον θα έπρεπε να φροντίζουν για την οικογενειακή και όχι για την επαγγελματική τους αποκατάσταση.
Κι έχουμε από την άλλη άτομα με νεότερα πτυχία (π.χ 2004 που έχω εγώ) και που πλάτυνε ο κ..λ...ς τους να διαβάζουν 1 χρόνο ΑΣΕΠ, που είναι επιτυχόντες με αρκετά μόρια και που το μόνο αντίκρυσμα που βρίσκουν στην επιτυχία οτυς είναι 2 ώρες πάλι ΠΔΣ.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες, λοιπόν, ποιο θα ήταν δίκαιο σύστημα; Και τα δύο και κανένα από τα δύο θα έλεγα εγώ. Αλλά αν σκεφτείτε ότι και το ίδιο το τρισάθλιο σύστημα διορισμών έτσι λειτουργεί, τότε τι περιμένουμε από την ΠΔΣ; Έχετε συνειδητοποιήσει ότι έχουμε 2 συστήματα πρόσληψης; Και με ΑΣΕΠ και χωρίς ΑΣΕΠ. Άρα, κάπως έτσι λειτουργεί και η ΠΔΣ. Αν υπήρχε ένα μόνο σύστημα τότε καλά θα κάναμε να γκρινιάζουμε αλλά από τη  στιγμή που αυτό το μπάχαλο συμβαίνει και στους διορισμούς, φανταστείτε τι ελευθερία κινήσεων υπάρχει στην ΠΔΣ που αποτελεί και την τελευταία τρύπα του ζουρνά.
Έχω, όμως, να παρατηρήσω το εξής από ιδία πείρα: γνωρίζω πολλά άτομα με παλαιό πτυχίο που αρνούνται συστηματικά να δώσουν ΑΣΕΠ κι έχουν από πάνω και απαιτήσεις για πριμοδότηση στην ΠΔΣ, για πρόταξη στους πίνακες, κλπ. Για καθίστε ρε παιδιά, συμφωνώ ότι ο ΑΣΕΠ είναι ένα τρισάθλιο και ποταπό σύστημα αλλά αν θέλεις να διοριστείς σύντομα είναι αναγκασμένος -κακά τα ψέμματα- τουλάχιστον να προσπαθήσεις. Δεν γίνεται από τη μία να μη στρώνουν τον .... να διαβάσουν κι από την άλλη να μου κουνιούνται με υπέρμετρες απαιτήσεις στην ΠΔΣ. Εμείς δηλ. μ.... είμαστε που διαβάζουμε; Αν δεν θες να δώσεις - καλά κάνεις -  αλλά μη θες να φέρεις και τα πάνω κάτω. Συνάντησα κοπελιά γύρω στα 40 (δεν έχει δώσει ποτέ ΑΣΕΠ) που όταν της είπα τη σειρά που έχω στον πίνακα με τα 12 μόρια που πήρα από τον ΑΣΕΠ (ΕΓΏ ΠΟΥ ΕΊΜΑΙ 27) πήγε να μου βγάλει τα μάτια επειδή την πέρασα κι εκείνη έχει μόλις 6 μόνο από την ΠΔΣ. Κι άρχισε να ωρίεται ότι θα είναι αδικία να πάρω περισσότερες ώρες από αυτήν και δεν θα το αφήσει να περάσει έτσι! Τέλοσπάντων, το κλείνω το θέμα εδώ και βγάλτε τα συμπεράσματά σας. Η κατάσταση είναι το απόλυτο μπάχαλο και πιστεύω πως και ως σύλλογος πρέπει να πιέσουμε ώστε να μη μας ξαναβρεί άλλη χρονιά να φαγωνόμαστε μεταξύ μας.
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος SUNBIRD

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« Απάντηση #13 στις: Δεκέμβριος 19, 2007, 12:06:25 πμ »
Παιδιά συμφωνώ και γω ότι πρέπει να υπάρχουν κριτήρια για τη πρόσληψη στη Π.Δ.Σ.και μάλιστα πολλαπλά ,προσδίδοντας διαφορετικά μόρια το καθένα στον υποψήφιο.Περισσότερα μόρια πρέπει να δίνονται  στην ικανότητα του εκπαιδευτικού για να φέρει σε πέρας το διδακτικό του έργο π.χ. βαθμός ΑΣΕΠ , βαθμός πτυχίου , εμπειρία στον ιδιωτικό  τομέα κ.ά ,τα οποία θα ήθελα να προσθέσετε,να ιεραρχήσετε ή και να αναιρέσετε  ,και λιγότερα μόρια στον χρόνο απόκτησης πτυχίου και αριθμός παιδιών (ίσως θα έπρεπε να μετράνε σε ισοβαθμίες) .Δεν κατάλαβα ποτέ την λογική του Υπουργείου για τους τρίτεκνους και τους πολύτεκνους .Υπάρχουν άλλοι τρόποι να βοηθηθούν αυτοί που έχουν ανάγκη οικονομική.Υπάρχει ένα ασυμβίβαστο  στην όλη υπόθεση .Με τον ΑΣΕΠ ας πούμε ότι το Υπουργείο ψάχνει να βρεί τους ικανότερους .Με την εισαγωγή των πολύτεκνων άνευ όρων και με τη επιλογή στην πρόσθετη με <<αυθαίρετα>> κριτήρια αναιρείται η αρχή της ανεύρεσης των ικανότερων ,  εις βάρος αυτών που μπαίνουν στην διαδικασία να διαβάσουν και να διαγωνιστούν και εις βάρος εν τέλει των παιδιών , του εκπαιδευτικού συστήματος και της κοινωνίας που δεν πρέπει να συμβιβάζονται αλλά να απαιτούν τα καλύτερα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 553
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 554
Σύνολο: 561

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.