0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γεια σας συνάδελφοι. διδάσκω σε ιδιωτικό λύκειο και φέτος για πρώτη φορά αποφασίστηκε μέχρι τέλη Ιουνίου να γίνουν κάποια μαθήματα για τα παιδιά που του χρόνου θα είναι τρίτη Λυκείου. Εγώ θα διδάξω τη Λογοτεχνία. Έχω το περιθώριο τεσσάρων μαθημάτων μόνο. Η περυσινή συνάδελφος είχε κάνει στα ίδια παιδιά κάποια κείμενα της γ' λυκείου.Αυτό που φοβάμαι είναι μήπως κάνω κάποιο που θα βγει από την ύλη.Η ίδια μου είπε να κάνω το Αμάρτημα γιατί είναι σίγουρο πως θα παραμείνει εντός.Τι λέτε;
Παράθεση από: loreta στις Ιούνιος 15, 2011, 06:31:59 μμΓεια σας συνάδελφοι. διδάσκω σε ιδιωτικό λύκειο και φέτος για πρώτη φορά αποφασίστηκε μέχρι τέλη Ιουνίου να γίνουν κάποια μαθήματα για τα παιδιά που του χρόνου θα είναι τρίτη Λυκείου. Εγώ θα διδάξω τη Λογοτεχνία. Έχω το περιθώριο τεσσάρων μαθημάτων μόνο. Η περυσινή συνάδελφος είχε κάνει στα ίδια παιδιά κάποια κείμενα της γ' λυκείου.Αυτό που φοβάμαι είναι μήπως κάνω κάποιο που θα βγει από την ύλη.Η ίδια μου είπε να κάνω το Αμάρτημα γιατί είναι σίγουρο πως θα παραμείνει εντός.Τι λέτε; Για να καταλάβουμε: 4 κείμενα θα διδάξεις ή 4 ώρες (δηλ. ένα κείμενο σε 4 ώρες) ?[/q τέσσερις ώρες!
Σου προτείνω να ξεκινήσεις απ΄την εισαγωγή για το Βιζυηνό. Το κείμενο πάντα το διαβάζει ο διδάσκων για να χρωματίσει σωστά. Εγώ βέβαια για να διατηρήσω την αγωνία και να καταλάβουν τα παιδιά την “αστυνομική πλοκή” του “Αμαρτήματος” τους το διδάσκω ενότητα - ενότητα χωρίς να τους αποκαλύπτω το τέλος. Άλλοι συνάδελφοι βέβαια προτιμούν την “αρχή του όλου”, ο μαθητής να έχει γνώση του κειμένου πριν αρχίσει η ανάλυση. Πάντως 4 διδακτικές ώρες για το Βιζυηνό δε φτάνουν ούτε για ζήτω.
Ειλικρινά olgalia δεν κατάλαβα ούτε το ύφος σου ούτε το συνειρμό σου. Τα παιδιά γράφουν χάλια στις πανελλήνιες γιατί κάποιοι από εμάς αυτενεργούμε στο πώς θα διδάξουμε ένα κείμενο; Αν αυτή είναι η πηγή του κακού εγώ αναλαμβάνω προσωπικά την ευθύνη. Μπράβο, η ανάλυση σου είναι καίρια και τεκμηριωμένη, θα τη λάβω σοβαρά υπόψη μου.