*

Αποστολέας Θέμα: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 293410 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #448 στις: Ιούνιος 15, 2011, 06:35:34 μμ »
Γεια σας συνάδελφοι. διδάσκω σε ιδιωτικό λύκειο και φέτος για πρώτη φορά αποφασίστηκε μέχρι τέλη Ιουνίου να γίνουν κάποια μαθήματα για τα παιδιά που του χρόνου θα είναι τρίτη Λυκείου. Εγώ θα διδάξω τη Λογοτεχνία. Έχω το περιθώριο τεσσάρων μαθημάτων μόνο. Η περυσινή συνάδελφος είχε κάνει στα ίδια παιδιά κάποια κείμενα της γ' λυκείου.Αυτό που φοβάμαι είναι μήπως κάνω κάποιο που θα βγει από την ύλη.Η ίδια μου είπε να κάνω το Αμάρτημα γιατί είναι σίγουρο πως θα παραμείνει εντός.Τι λέτε;

Για να καταλάβουμε: 4 κείμενα θα διδάξεις ή 4 ώρες (δηλ. ένα κείμενο σε 4 ώρες) ?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:15:57 »

Αποσυνδεδεμένος chryssoulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #449 στις: Ιούνιος 15, 2011, 07:47:12 μμ »
Εγώ που κάνω μάθημα σε φροντιστήριο έλεγα να ξεκινήσω με Σολωμό. Βέβαια τώρα με έβαλες σε σκέψη. Γιατί όμως ο Βιζυηνός να είναι σίγουρα στην ύλη και όχι ο Σολωμός;

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3395
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #450 στις: Ιούνιος 15, 2011, 08:02:47 μμ »
Ο Σολωμός έπεσε φέτος για πρώτη φορά σε εξετάσεις Γενικού λυκείου, γι΄ αυτό κάποιοι σκέφτονται μήπως βγει εκτός ύλης. Αυτό έγινε παλαιότερα με τον Δαρείο του Καβάφη, δηλαδή βγήκε από την ύλη αφού έπεσε στις πανελλήνιες και έγινε χαμός με την δυσκολία των θεμάτων. Πραγματικά θα είχα κι εγώ πρόβλημα τι να κάνω. 

Αποσυνδεδεμένος loreta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #451 στις: Ιούνιος 15, 2011, 09:29:41 μμ »
Γεια σας συνάδελφοι. διδάσκω σε ιδιωτικό λύκειο και φέτος για πρώτη φορά αποφασίστηκε μέχρι τέλη Ιουνίου να γίνουν κάποια μαθήματα για τα παιδιά που του χρόνου θα είναι τρίτη Λυκείου. Εγώ θα διδάξω τη Λογοτεχνία. Έχω το περιθώριο τεσσάρων μαθημάτων μόνο. Η περυσινή συνάδελφος είχε κάνει στα ίδια παιδιά κάποια κείμενα της γ' λυκείου.Αυτό που φοβάμαι είναι μήπως κάνω κάποιο που θα βγει από την ύλη.Η ίδια μου είπε να κάνω το Αμάρτημα γιατί είναι σίγουρο πως θα παραμείνει εντός.Τι λέτε;

Για να καταλάβουμε: 4 κείμενα θα διδάξεις ή 4 ώρες (δηλ. ένα κείμενο σε 4 ώρες) ?
[/q
 τέσσερις ώρες!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:15:57 »

Αποσυνδεδεμένος loreta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #452 στις: Ιούνιος 16, 2011, 03:57:08 μμ »
παιδιά κανείς καμιά ιδέα;
αύριο μπαίνω για μάθημα..λέω να κάνω έτσι γενικά αφηγηματικές τεχνικές και μετά να περάσω στα βιογραφικά του Βιζυηνού και να ξεκινήσω την ανάγνωση...
θα ήταν χρήσιμο ίσως να ζητήσω κάποιο παιδί να διαβάσει ή όχι;
παρακαλώ τους συναδέλφους να μου δώσουν τα φώτα τους
Ευχαριστώ!!!

Αποσυνδεδεμένος gng

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #453 στις: Ιούνιος 16, 2011, 04:06:05 μμ »
Σου προτείνω να ξεκινήσεις απ΄την εισαγωγή για το Βιζυηνό. Το κείμενο πάντα το διαβάζει ο διδάσκων για να χρωματίσει σωστά. Εγώ βέβαια για να διατηρήσω την αγωνία και να καταλάβουν τα παιδιά την “αστυνομική πλοκή” του “Αμαρτήματος” τους το διδάσκω ενότητα - ενότητα χωρίς να τους αποκαλύπτω το τέλος. Άλλοι συνάδελφοι βέβαια προτιμούν την “αρχή του όλου”, ο μαθητής να έχει γνώση του κειμένου πριν αρχίσει η ανάλυση. Πάντως 4 διδακτικές ώρες για το Βιζυηνό δε φτάνουν ούτε για ζήτω.

Αποσυνδεδεμένος loreta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #454 στις: Ιούνιος 16, 2011, 06:22:33 μμ »
Σου προτείνω να ξεκινήσεις απ΄την εισαγωγή για το Βιζυηνό. Το κείμενο πάντα το διαβάζει ο διδάσκων για να χρωματίσει σωστά. Εγώ βέβαια για να διατηρήσω την αγωνία και να καταλάβουν τα παιδιά την “αστυνομική πλοκή” του “Αμαρτήματος” τους το διδάσκω ενότητα - ενότητα χωρίς να τους αποκαλύπτω το τέλος. Άλλοι συνάδελφοι βέβαια προτιμούν την “αρχή του όλου”, ο μαθητής να έχει γνώση του κειμένου πριν αρχίσει η ανάλυση. Πάντως 4 διδακτικές ώρες για το Βιζυηνό δε φτάνουν ούτε για ζήτω.

σε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου.
κι εγώ στα ιδιαίτερα διαβάζω μόνη μου το κείμενο και ποτέ δεν αποκαλύπτω το τέλος(!) και πραγματικά η αγωνία των παιδιών διατηρείται αμείωτη..τώρα όμως θα μπω σε τάξη και είναι η πρώτη μου φορά...
εννοείται ότι οι 4 ώρες δεν φτάνουν...γι' αυτό θα κάνω εισαγωγή, μια ανάγνωση και θα αγγίξουμε αρκετά επιφανειακά το κείμενο. Εξάλλου θα διδαχθεί κανονικά κατά το νέο σχολικό έτος είτε από μένα είτε από κάποιο άλλο συνάδελφο. Για την επιλογή του κειμένου συμφωνείς;

Αποσυνδεδεμένος gng

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #455 στις: Ιούνιος 16, 2011, 06:36:06 μμ »
Ότι και να διαλέξεις έχει ρίσκο. Ίσως ο Βιζυηνός να είναι σχετικά ασφαλής επιλογή.

Αποσυνδεδεμένος firiki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 309
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #456 στις: Ιούνιος 23, 2011, 10:47:58 πμ »
αρχιζω ιδιαιτερο γ λυκειου...ειδα οτι προτεινετε εναρξη απο αμαρτημα..ειμαστε ομως σιγουροι οτι δε θα αφαιρεθει???
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #457 στις: Ιούνιος 23, 2011, 11:14:57 πμ »
Εγώ πάντως ξεκίνησα με ποιήματα ποιητικής και ... ελπίζω μόνο να μην βγούν από την ύλη  :) Αλήθεια πότε θα βγει η ύλη; Πέρσι νομίζω τέτοια εποχή δεν την είχαν ανακοινώσει;

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #458 στις: Ιούνιος 23, 2011, 01:33:23 μμ »
Αυτό πάλι... το διαβάζετε το κείμενο ενότητα ενότητα κι ο μαθητής έχει αγωνία για το τι θα γίνει στο τέλος... γιατί όταν πάει σπίτι του δεν μπορεί να το διαβάσει μόνος του ώστε να μάθει το τέλος;;;;
 Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί στις πανελλήνιες γράφουν σκατά. Κανενα πραγματικό ενδιαφέρον για μάθηση δεν έχουν. Πλήρης απουσία κάθε περιέργειας που είναι η βάση, η αρχή της μάθησης... Όλα μόνο για τους βαθμούς στο τέλος.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #459 στις: Ιούνιος 23, 2011, 01:52:32 μμ »
Εγω το ξεκιναω απο το τελος.

( κατι σαν "Τί έγινε?",..."πότε"?,....."πέστα μου απο την αρχη να καταλαβω"....)  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 23, 2011, 02:45:13 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος gng

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #460 στις: Ιούνιος 23, 2011, 04:29:08 μμ »
Ειλικρινά olgalia δεν κατάλαβα ούτε το ύφος σου ούτε το συνειρμό σου. Τα παιδιά γράφουν χάλια στις πανελλήνιες γιατί κάποιοι από εμάς αυτενεργούμε στο πώς θα διδάξουμε ένα κείμενο; Αν αυτή είναι η πηγή του κακού εγώ αναλαμβάνω προσωπικά την ευθύνη. Μπράβο, η ανάλυση σου είναι καίρια και τεκμηριωμένη, θα τη λάβω σοβαρά υπόψη μου.

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #461 στις: Ιούνιος 23, 2011, 11:49:53 μμ »
Ειλικρινά olgalia δεν κατάλαβα ούτε το ύφος σου ούτε το συνειρμό σου. Τα παιδιά γράφουν χάλια στις πανελλήνιες γιατί κάποιοι από εμάς αυτενεργούμε στο πώς θα διδάξουμε ένα κείμενο; Αν αυτή είναι η πηγή του κακού εγώ αναλαμβάνω προσωπικά την ευθύνη. Μπράβο, η ανάλυση σου είναι καίρια και τεκμηριωμένη, θα τη λάβω σοβαρά υπόψη μου.

Εσύ αυτό κατάλαβες; ότι αυτό που είπα ήταν αρνητική κρίση για τους καθηγητές; Όχι φυσικά! Για τους μαθητές το είπα, που ενώ ο καθηγητής τούς διαβάζει ένα κείμενο το οποίο μάλιστα τους προκαλεί και αγωνία για τη συνεχεια, δεν μπαίνουν στον κόπο -τουλάχιστον οι περισσότεροι απ' αυτούς- να το διαβάσουν ολοκληρο στο σπίτι μόνοι τους! Σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα ότι το να το διδάσκεις ενότητα-ενότητα δεν είναι σωστή μεθοδος! Αντίθετα τη βρίσκω πολύ σωστή γιατί κι εγώ νομίζω ότι έτσι το εμπεδώνουν καλύτερα.
Νόμιζα ότι είναι κατανοητό ότι μιλώ για τους μαθητές, έγραψα "κανενα πραγματικό ενδιαφέρον για μάθηση δεν έχουν", οπότε η ειρωνεία θα μπορούσε να λείπει. Μάλλον παρεξήγησες γιατί στην αρχή έγραψα για τις ενότητες.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161393
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 555
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 478
Σύνολο: 491

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.