*

Αποστολέας Θέμα: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 314906 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #840 στις: Μαΐου 22, 2013, 05:35:42 pm »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:17:28 »

Αποσυνδεδεμένος gng

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #841 στις: Μαΐου 22, 2013, 05:50:56 pm »
Η αναδίπλωση είναι ένα σχήμα λόγου  σύμφωνα με το οποίο μια λέξη (ή και μια φράση) τίθεται στο λόγο μια φορά και αμέσως μετά επαναλαμβάνεται. Έτσι, η ίδια λέξη ακούγεται στο λόγο δύο φορές, χωρίς όμως ανάμεσά τους να μεσολαβεί κάτι άλλο. Το “πολύ μακριά” είναι ξεκάθαρα αναδίπλωση.

Αποσυνδεδεμένος stratos1995

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #842 στις: Μαΐου 22, 2013, 05:53:33 pm »
Ευχαριστώ παρά πολύ!! Θα ήθελα να μου πείτε και κάτι ακόμα. Μπορούμε να αναφέρουμε ως διαφορά στη σύγκριση ότι στο ένα έργο έχουμε ήρωα και στο άλλο ηρωίδα;;;

Αποσυνδεδεμένος gng

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #843 στις: Μαΐου 22, 2013, 06:10:43 pm »
Αν και υπάρχουν πιο “σημαντικές” διαφορές, πιστεύω πως δεν μπορούμε να το θεωρήσουμε λάθος. Αύριο θα μας δοθεί η “γραμμή” διόρθωσης, οπότε θα μπορώ να σας περισσότερα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:17:28 »

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #844 στις: Μαΐου 22, 2013, 06:33:38 pm »
Τελικα ο στιχοε το μακρια...μακρια ειναι χιαστο,επαναληψη η αναδιπλωση;μηπως στεκουν κ τα 3;αν ο μαθητης εγραφε και τις 3 πδφξπτωσεις ,θα λαμβανονταν για 3 διαφορετικα οποτε με ενα ακομη θα τελειωνε;

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 376
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #845 στις: Μαΐου 22, 2013, 10:38:46 pm »

Αποσυνδεδεμένος karousel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #846 στις: Μαΐου 22, 2013, 11:38:09 pm »
Η αναδίπλωση είναι ένα σχήμα λόγου  σύμφωνα με το οποίο μια λέξη (ή και μια φράση) τίθεται στο λόγο μια φορά και αμέσως μετά επαναλαμβάνεται. Έτσι, η ίδια λέξη ακούγεται στο λόγο δύο φορές, χωρίς όμως ανάμεσά τους να μεσολαβεί κάτι άλλο. Το “πολύ μακριά” είναι ξεκάθαρα αναδίπλωση.

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #847 στις: Μαΐου 23, 2013, 09:25:56 am »
Στο στίχο :H Θάλασσα πολύ μακριά,πολύ μακριά η πεδιάδα:τα 3 διαφορετικά σχήματα λόγου (χιαστό,αναδίπλωση,επαναληψη)πιανονται για 3 διαφορετικά ως απάντηση,οπότε αναφορά του μαθητή σε ένα ακόμη,έχει ολοκληρωσει την απαντηση του ζητουμένου,που ήθελε 4;;

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #848 στις: Μαΐου 23, 2013, 12:39:47 pm »
Κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν είναι αναδίπλωση. Είναι επανάληψη μόνο του πολύ μακριά. Έστω λοιπόν ότι είναι και αναδίπλωση. Ναι, σε ένα στίχο συγκεντρώνονται 3 από τα 4 σχήματα λόγου. Ο μαθητής όφειλε να εξηγήσει βέβαια και τα τρία σχήματα πού τα βρίσκει στο στίχο και τη λειτουργία τους. Αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος σε επιπέδο πανελληνίων αφού του δίνουν 2 σελίδες κείμενο ψάχνει να βρει στίχο που να τα έχει όλα;;;;;; :o :o :o

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #849 στις: Μαΐου 23, 2013, 03:55:48 pm »
Μπαίνω στη διαδικασία να σκεφτώ αυτή την εκδοχή,να βαλει ο μαθητής 3 σχήματα λόγου σε ένα στίχο και να εκληφθούν ως 3 διαφορετικά),επειδή ακριβώς τους περιόριζε πολύ η εκφωνηση,δίνοντας τόσους λίγους στίχους και ζητώντας 4 διαφορετικά σχήματα λόγου...Εύκολη η άσκηση φαινομενικά αλλά στην ουσία λίγο ζόρικη,για το λόγο που αναφέρεις...

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #850 στις: Μαΐου 23, 2013, 05:33:57 pm »
Είναι αποδεκτή από τους διορθωτές ως διαφορά η επισήμανση ότι ενώ ο Κρητικός [22] τελειώνει με λιτό και χωρίς συναισθηματικές εξάρσεις τρόπο, το απόσπασμα από το παράλληλο κείμενο τελειώνει με την έκφραση των συναισθημάτων της ηρωίδας;;;

Κανείς;;;;;;

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #851 στις: Μαΐου 23, 2013, 10:22:02 pm »
Μπαίνω στη διαδικασία να σκεφτώ αυτή την εκδοχή,να βαλει ο μαθητής 3 σχήματα λόγου σε ένα στίχο και να εκληφθούν ως 3 διαφορετικά),επειδή ακριβώς τους περιόριζε πολύ η εκφωνηση,δίνοντας τόσους λίγους στίχους και ζητώντας 4 διαφορετικά σχήματα λόγου...Εύκολη η άσκηση φαινομενικά αλλά στην ουσία λίγο ζόρικη,για το λόγο που αναφέρεις...

Δεν είναι δύσκολη άσκηση. Είναι άσκηση που δεν απαιτεί παπαγαλίστικες γνώσεις (π.χ. ποιες οι ερμηνείες του ήχου) και τη διδάσκονται ήδη από το Γυμνάσιο.
Εγώ για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου τους λέω να βρίσκουν την απάντηση από διαφορετικά σημεία εφόσον δεν τους περιορίζει. Θα μπορούσε η εκφώνηση να τους ζητάει τα σχήματα λόγου που συγκεντρώνονται στο συγκεκριμένο στίχο οπότε και θα έπρεπε να τα αναφέρουν όλα. Καλύτερα όμως να σου πει την άποψη του κάποιος διορθωτής.

Αποσυνδεδεμένος gumus

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 669
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #852 στις: Μαΐου 23, 2013, 11:19:30 pm »
Είναι αποδεκτή από τους διορθωτές ως διαφορά η επισήμανση ότι ενώ ο Κρητικός [22] τελειώνει με λιτό και χωρίς συναισθηματικές εξάρσεις τρόπο, το απόσπασμα από το παράλληλο κείμενο τελειώνει με την έκφραση των συναισθημάτων της ηρωίδας;;;

Κανείς;;;;;;

Nαι, αποδεκτό! Συζητήθηκε στο βαθμολογικό.
"Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! "
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος gumus

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 669
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #853 στις: Μαΐου 23, 2013, 11:21:09 pm »
Μπαίνω στη διαδικασία να σκεφτώ αυτή την εκδοχή,να βαλει ο μαθητής 3 σχήματα λόγου σε ένα στίχο και να εκληφθούν ως 3 διαφορετικά),επειδή ακριβώς τους περιόριζε πολύ η εκφωνηση,δίνοντας τόσους λίγους στίχους και ζητώντας 4 διαφορετικά σχήματα λόγου...Εύκολη η άσκηση φαινομενικά αλλά στην ουσία λίγο ζόρικη,για το λόγο που αναφέρεις...

Κι αυτή η απάντηση γίνεται δεκτή, αφού η εκφώνηση ζητά διαφορετικά σχήματα λόγου και όχι απαραίτητα διαφορετικούς στίχους.
"Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! "
Νίκος Καζαντζάκης

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 586
Σύνολο: 589

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.