*

Αποστολέας Θέμα: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 315015 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gumus

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 669
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #868 στις: Μαΐου 26, 2013, 04:38:14 pm »
Ναι εγώ λάθος θα το θεωρούσα.

Επίσης το πολύ μακριά που το δίνουν ως επανάληψη, το θεωρώ αναδίπλωση, αν και οι περισσότεροι μαθητές μου επανάληψη το έδωσαν.





Χιαστό, αντίθεση, αναδίπλωση και επανάληψη θεωρείται σωστό στα βαθμολογικά!Τις πολλές μονάδες <τηις χάνουν στη λειτουργία!
"Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! "
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:59:13 »

Αποσυνδεδεμένος gng

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #869 στις: Μαΐου 26, 2013, 04:39:38 pm »
Δυστυχώς gumus συμφωνώ. Οι βαθμοί στη Λογοτεχνία θα τους εκπλήξουν... Τραγική η απόδοσή τους στο

Αποσυνδεδεμένος gumus

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 669
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #870 στις: Μαΐου 26, 2013, 04:40:28 pm »
Στην εύρεση εικόνων θεωρείς ότι αυτές υπάρχουν αυστηρά σε ορισμένους στίχους ή δεν έχει και τόση σημασία αν δοθουν 1-2 στίχοι παραπάνω ή λιγότεροι αρκεί να επικεντρωθεί ο μαθητής στην εικόνα;

Στην ερώτηση αυτή γίνεται βατερλώ στα βαθμολογικά. Οι χαμηλότερες βαθμολογίες με διαφορά. όχι στο εντοπισμό της εικόνας, αλλά στο σχολιασμό περιεχομένου και στη λειτουργία!
"Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! "
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος gumus

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 669
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #871 στις: Μαΐου 26, 2013, 04:43:40 pm »
Και κάτι ακόμα,στην άσκηση που θέλει σχολιασμό,αν αντί να πει καποιος ότι υπάρχει αφηγηματικό κένο,πει οτι υπάρχει επιταχυνση,σας ακόυγεται σωστό;

Επειδή οι 120 λέξεις ήταν λίγες για τόσα πολλά που μπορούσαν να αναλυθούν (έλλειψη μελοδραματισμού, απότομο τέλος, σχήμα κύκλου, αντίθεση χαράς- θανάτου), αν κάποιο παιδί δεν αναφερθεί καν στο αφηγηματικό κενό, πόσα μόρια λέτε να του κόψουν;;;

Υπάρχουν 11σημεία που θαμπορούσε να σχολιάσει κανείς στους στίχους αυτούς. Αν ο μαθητής αναφέρει τα 5 είναι άριστο. Επομένως δε χάνει, αν δεν ανέφερε το αφηγηματικό κενό, αλλά είπε σωστά τα υπόλοιπα.
"Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! "
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:59:13 »

Αποσυνδεδεμένος gumus

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 669
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #872 στις: Μαΐου 26, 2013, 04:46:17 pm »
Στην εύρεση εικόνων θεωρείς ότι αυτές υπάρχουν αυστηρά σε ορισμένους στίχους ή δεν έχει και τόση σημασία αν δοθουν 1-2 στίχοι παραπάνω ή λιγότεροι αρκεί να επικεντρωθεί ο μαθητής στην εικόνα;

« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 26, 2013, 05:10:21 pm από gumus »
"Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! "
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος gumus

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 669
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #873 στις: Μαΐου 26, 2013, 04:52:14 pm »
Θεωρώ ότι σίγουρα η εικόνα του καθενός από τα 2 δοθέντα αποσπασματα εκτείνεται  σε παραπανω από ένα στίχο,ο ένας στίχος δεν είναι αντιπροσωπευτικος...τι θα μπορουσε αλλωστε να σχολιάσει μετά για ένα στίχο;

Έγραψε ότι η πρώτη πρόκειται για οπτική εικόνα που δίνεται μέσω του χιαστού δέντρο-λουλούδι για να γίνει αισθητή η επίδραση του τραγουδιού της κόρης στη φύση, ενώ η δεύτερη ότι είναι επίσης οπτική, μέσω της οποίας εξωραϊζει το κρητικό τοπίο που, αν και φτωχό σε βλάστηση, στα μάτια του φαντάζει εξαίσιο. Ως προς τη λειτουργία τους προσέθεσε ότι προσδίδουν ζωντάνια και παραστατικότητα στο κείμενο και μεταφέρουν τα συναισθήματα του ήρωα. Όσοι υπήρξατε διορθωτές/ διορθώτριες, με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σας!!!

Εντόπισε σωστά τις εικόνες, λίγο ελλιπές το περιεχόμενο, η λειτουργία πολύ ελλιπής. Το τελευταίο που έγραψε για τη λειτουργία δε βαθμολογείται καθόλου. όλο αυτό βλέπουμε στα γραπτά, ζωντάνια και παραστατικότητα!
"Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! "
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος gumus

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 669
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #874 στις: Μαΐου 26, 2013, 04:53:46 pm »
Είναι αποδεκτή από τους διορθωτές ως διαφορά η επισήμανση ότι ενώ ο Κρητικός [22] τελειώνει με λιτό και χωρίς συναισθηματικές εξάρσεις τρόπο, το απόσπασμα από το παράλληλο κείμενο τελειώνει με την έκφραση των συναισθημάτων της ηρωίδας;;;

Ναι, δεκτή!
"Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! "
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος gumus

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 669
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #875 στις: Μαΐου 26, 2013, 04:55:08 pm »
Ευχαριστώ παρά πολύ!! Θα ήθελα να μου πείτε και κάτι ακόμα. Μπορούμε να αναφέρουμε ως διαφορά στη σύγκριση ότι στο ένα έργο έχουμε ήρωα και στο άλλο ηρωίδα;;;

Ναι. Το φύλο του πρωταγωνιστή!
"Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! "
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος gumus

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 669
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #876 στις: Μαΐου 26, 2013, 04:56:23 pm »
Τελικα ο στιχοε το μακρια...μακρια ειναι χιαστο,επαναληψη η αναδιπλωση;μηπως στεκουν κ τα 3;αν ο μαθητης εγραφε και τις 3 πδφξπτωσεις ,θα λαμβανονταν για 3 διαφορετικα οποτε με ενα ακομη θα τελειωνε;

και τα 3σωστά!
"Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! "
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος gumus

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 669
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #877 στις: Μαΐου 26, 2013, 04:58:29 pm »
Στο στίχο :H Θάλασσα πολύ μακριά,πολύ μακριά η πεδιάδα:τα 3 διαφορετικά σχήματα λόγου (χιαστό,αναδίπλωση,επαναληψη)πιανονται για 3 διαφορετικά ως απάντηση,οπότε αναφορά του μαθητή σε ένα ακόμη,έχει ολοκληρωσει την απαντηση του ζητουμένου,που ήθελε 4;;

Η αναδίπλωση/επανήληψη πιάνεται ως ένα και το χιαστό 2ο, οπότε ναι, σε ένα στίχο ξεμπέρδεψε με2.
"Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! "
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος gng

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #878 στις: Μαΐου 26, 2013, 04:59:52 pm »
Αρκεί βεβαίως να πετύχει και την ακριβή λειτουργία του καθενός!

Αποσυνδεδεμένος gumus

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 669
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #879 στις: Μαΐου 26, 2013, 05:01:56 pm »

Nαι, αποδεκτό! Συζητήθηκε στο βαθμολογικό.


Εάν θα γίνει αποδεκτό ή όχι εξαρτάται από το βαθμολογικό κέντρο που θα διορθωθεί το γραπτό. Στις ενδεικτικές απαντήσεις που έδωσε η Κ.Ε.Ε δεν αναφέρεται, γράφει βέβαια στο τέλος κ.α. Συγκεκριμένα:Διαφορές: α)Πρωταγωνιστές: Άνδρας-Γυναίκα, β)Συνθήκες ακρόασης ήχου, γ)τόπος:θάλλασσα-στερια, δάσος, δ)πηγή και ποιότητα του ήχου, κ.α... Στον παρελθόν συντονιστής μού είχε πει ότι σιγουρα αποδεκτές  είναι οι απαντήσεις  που δίνει η Κ.Ε.Ε, για τις υπόλοιπες την απόφαση την παίρνει  το βαθμολογικό. Προσωπικά θα τη δεχόμουνα ή θα το συζητούσα πρώτα με τους υπεύθυνους του βαθμολογικού.

Μακάρι να αποφασίσει έτσι και το βαθμολογικό που θα διορθώσει το συγκεκριμέν γραπτό :-) Κι εγώ θεωρώ ότι είναι ξεκάθαρη διαφορά -μάλιστα η μαθήτρια μου είπε ότι την επέλεξε ώστε να διαφοροποιηθεί από τις "εύκολα" αναγνωρίσιμες διαφορές (γυναίκα-άντρας, τόπος, κλπ). Είναι κρίμα γιατί είναι εξαιρετικό παιδί και άριστη μαθήτρια... Οψόμεθα!!!

Σίγουρα θα γίνει δεκτή. Φαίνεται ότι είναι διαβασμένο το παιδί!Δεν ψάχνουμε αφορμές για να κόψουμε βαθμούς, αλλά το αντίθετο!
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 26, 2013, 05:11:47 pm από gumus »
"Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! "
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #880 στις: Μαΐου 26, 2013, 05:08:28 pm »
gumus ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις! Καλή συνέχεια!

Αποσυνδεδεμένος gumus

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 669
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #881 στις: Μαΐου 26, 2013, 05:08:47 pm »
Δυστυχώς gumus συμφωνώ. Οι βαθμοί στη Λογοτεχνία θα τους εκπλήξουν... Τραγική η απόδοσή τους στο
"Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! "
Νίκος Καζαντζάκης

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 446
Σύνολο: 446

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.