*

Αποστολέας Θέμα: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 314833 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Pixie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #980 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2013, 03:58:51 am »
Ας το καλό!Θα γίνει γενικής παιδείας? :o

Μέχρι στιγμής ξέρουμε μόνο ότι όλοι θα δίνουν και λογοτεχνία, αλλά είναι άγνωστο τι ακριβώς έχουν κατά νου (π.χ. αν θα είναι τα κείμενα της κατεύθυνσης, της γενικής ή άλλα, αν θα εξετάζεται διδαγμένο ή αδίδακτο κείμενο όπως στην Α Λυκείου, τι είδους ερωτήσεις θα μπαίνουν, κ.α.)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:07:56 »

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #981 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2013, 11:00:36 am »
Μπορεί κάποιος συνάδελφος να μου πει σε ποια συγκεκριμένα σημεία στο Αμάρτημα της Μητρός μου έχουμε ελεύθερο πλαγιο λόγο;

Αποσυνδεδεμένος Μαίρη Κ.

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #982 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2013, 02:10:26 pm »
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ(ΕΠΛ)
Αφηγηματική τεχνική με την οποία ο αφηγητής αποδίδει τα λόγια,  τις σκέψεις, τις διαθέσεις, τα συναισθήματα κάποιου ήρωά του..Ο
Λατρεμένο το απαγορευμένο.....

“Δεν υπάρχουν ιδέες - υπάρχουν μονάχα άνθρωποι που κουβαλούν τις ιδέες - κι αυτές παίρνουν το μπόι του ανθρώπου που τις κουβαλάει.”
 ― Νίκος Καζαντζάκης, The Fratricides

Αποσυνδεδεμένος bania

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 711
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #983 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2013, 06:39:36 pm »
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ(ΕΠΛ)
Αφηγηματική τεχνική με την οποία ο αφηγητής αποδίδει τα λόγια,  τις σκέψεις, τις διαθέσεις, τα συναισθήματα κάποιου ήρωά του..Ο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:07:56 »

Αποσυνδεδεμένος Μαίρη Κ.

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #984 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2013, 07:14:01 pm »
ακριβως δεν θυμαμαι παντως προερχονται απο το ιντερνετ!
Λατρεμένο το απαγορευμένο.....

“Δεν υπάρχουν ιδέες - υπάρχουν μονάχα άνθρωποι που κουβαλούν τις ιδέες - κι αυτές παίρνουν το μπόι του ανθρώπου που τις κουβαλάει.”
 ― Νίκος Καζαντζάκης, The Fratricides

Αποσυνδεδεμένος bania

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 711
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #985 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2013, 09:38:35 am »
έγινε, σ' ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #986 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2013, 12:51:48 pm »
Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος maria3/4

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #987 στις: Σεπτεμβρίου 16, 2013, 11:56:20 am »
kαλημέρα και καλό Φθινόπωρο σε όλους μας!!!! θα ήθελα την άποψή σας για κάτι: Σχετικά με τις απαντήσεις που δίνουν τα παιδιά στη Λογοτεχνία επιμένω ιδιαίτερα στις παραπομπές μέσα στο κείμενο, τις οποίες και προτρέπω να είναι με αρίθμηση, αν πρόκειται για ποιητικό κείμενο. Αν είναι με αποσπάσματα π.χ. προσπαθεί να θυμηθεί πού έχει ξαναδει τη Φεγγαροντυμένη (Έλεγα πως...αστοχισμένη) είναι λάθος λέτε???? Επιπλέον, τα πολλά σχόλια σε ερωτήσεις εκφραστικών μέσων, γλώσσας, επιδράσεων και γενικότερα γραμματολογικών ερωτήσεων παροτρύνω να τα αποφεύγουν..π.χ. σε ερώτηση ποιες επιδράσεις απο το δημοτικο τραγούδι διακρίνετε στο 2ο απόσπασμα κάποιος απαντά ,μεταξύ άλλων, την προσωποποίηση της φύσης (στ.5) και σχολιάζει πως η φύση άλλαξε , έγινε πλέον γαλήνια και όμορφη...Εδώ εντοπίζεται το λογοτεχνικό μοτίβο της σιγής του κόσμου πριν απο ένα σπουδαίο γεγονός, το οποίο και χρησιμοποιεί εδώ ο Σολωμός για να προοικονομήσει την εμφάνιση της Φεγγαροντυμένης....Τέτοιες εκτενείς αναφορές με προβληματίζουν, θεωρώ ότι ειναι περιττές για τη συγκεκριμένη ερώτηση για παράδειγμα...
Τι λέτε, ποιά ειναι η γνώμη σας;

Αποσυνδεδεμένος Flow

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #988 στις: Σεπτεμβρίου 16, 2013, 12:48:59 pm »
kαλημέρα και καλό Φθινόπωρο σε όλους μας!!!! θα ήθελα την άποψή σας για κάτι: Σχετικά με τις απαντήσεις που δίνουν τα παιδιά στη Λογοτεχνία επιμένω ιδιαίτερα στις παραπομπές μέσα στο κείμενο, τις οποίες και προτρέπω να είναι με αρίθμηση, αν πρόκειται για ποιητικό κείμενο. Αν είναι με αποσπάσματα π.χ. προσπαθεί να θυμηθεί πού έχει ξαναδει τη Φεγγαροντυμένη (Έλεγα πως...αστοχισμένη) είναι λάθος λέτε???? Επιπλέον, τα πολλά σχόλια σε ερωτήσεις εκφραστικών μέσων, γλώσσας, επιδράσεων και γενικότερα γραμματολογικών ερωτήσεων παροτρύνω να τα αποφεύγουν..π.χ. σε ερώτηση ποιες επιδράσεις απο το δημοτικο τραγούδι διακρίνετε στο 2ο απόσπασμα κάποιος απαντά ,μεταξύ άλλων, την προσωποποίηση της φύσης (στ.5) και σχολιάζει πως η φύση άλλαξε , έγινε πλέον γαλήνια και όμορφη...Εδώ εντοπίζεται το λογοτεχνικό μοτίβο της σιγής του κόσμου πριν απο ένα σπουδαίο γεγονός, το οποίο και χρησιμοποιεί εδώ ο Σολωμός για να προοικονομήσει την εμφάνιση της Φεγγαροντυμένης....Τέτοιες εκτενείς αναφορές με προβληματίζουν, θεωρώ ότι ειναι περιττές για τη συγκεκριμένη ερώτηση για παράδειγμα...
Τι λέτε, ποιά ειναι η γνώμη σας;

Καλό φθινόπωρο και σε σένα! Λοιπόν, εγώ στις παραπομπές τους λέω τα εξής:
- Αν είναι σύντομη (1-3 στίχοι) να τη γράφουν ολόκληρη. Θεωρώ ότι ο λόγος έχει καλύτερη ροή έτσι. Αν παρατηρήσεις και στα σχόλια του βιβλίου πίσω, οι διάφοροι μελετητές εντάσσουν στην ανάλυσή τους τις παραπομπές και πολλές φορές ως ενιαίο σώμα. Ένα καλό παράδειγμα είναι η εισαγωγή του Μουλλά για το
"Όπου κι αν με πήγαν οι θεωρίες μου, βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη έχει πάει εκεί"
Ζίγκμουντ Φρόυντ

Αποσυνδεδεμένος maria3/4

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #989 στις: Σεπτεμβρίου 16, 2013, 01:49:12 pm »
Σ' ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.....Σχετικά με τις παραπομπές λοιπόν, συμφωνώ με όσα αναφέρεις για το

Αποσυνδεδεμένος Μαίρη Κ.

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #990 στις: Σεπτεμβρίου 16, 2013, 02:09:16 pm »
Εγώ κορίτσια πιστεύω ότι στα ποιήματα που δίνεται κιόλας η αρίθμηση και στο σχολικό βιβλίο (π.χ. Κρητικός) είναι καλύτερο να γίνονται παραπομπές με αρίθμηση ( π.χ. στίχοι 2-4).
Λατρεμένο το απαγορευμένο.....

“Δεν υπάρχουν ιδέες - υπάρχουν μονάχα άνθρωποι που κουβαλούν τις ιδέες - κι αυτές παίρνουν το μπόι του ανθρώπου που τις κουβαλάει.”
 ― Νίκος Καζαντζάκης, The Fratricides

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #991 στις: Σεπτεμβρίου 16, 2013, 02:11:58 pm »
Εγώ τους λέω να τα γράφουν και τα 2. Στίχος 5 "..."

κλασική σκύλα... ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος Μαίρη Κ.

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #992 στις: Σεπτεμβρίου 16, 2013, 02:14:51 pm »
gringa χαχαχα ισχύει ότι μας λένε σκύλες τα παιδιά!Νομίζω όμως ότι είναι πολύ καλή η σκέψη σου, να τα γράφουν και τα 2! ;)
Λατρεμένο το απαγορευμένο.....

“Δεν υπάρχουν ιδέες - υπάρχουν μονάχα άνθρωποι που κουβαλούν τις ιδέες - κι αυτές παίρνουν το μπόι του ανθρώπου που τις κουβαλάει.”
 ― Νίκος Καζαντζάκης, The Fratricides

Αποσυνδεδεμένος eirini_84

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #993 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2013, 10:10:18 am »
Συμφωνώ, και τα 2 είναι το ιδανικό. Μου 'χει τύχει μαθητής να παραθέτει τους στίχους, αλλά στην αρίθμηση να αναφέρει άλλους (είχε μπερδευτεί, πώς δε γνωρίζω). Στην περίπτωση αυτή, αν έγραφε μόνο τον αριθμό των στίχων θα είχε πέσει έξω.....

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182552
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 614
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 597
Σύνολο: 608

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.