*

Ψηφοφορία

Πόσο χρήσιμα σας φάνηκαν τα ΠΕΚ που παρακολουθήσατε;

Πάρα πολύ
1 (1.6%)
Πολύ
2 (3.2%)
Αρκετά
8 (12.9%)
Ελάχιστα
23 (37.1%)
Καθόλου
28 (45.2%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 62

Αποστολέας Θέμα: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)  (Αναγνώστηκε 351084 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #98 στις: Ιανουάριος 22, 2007, 08:37:06 μμ »
Γνωρίζει κάποιος πότε περίπου αναμένεται η Β΄ φάση των ΠΕΚ;
Είχε ακουστεί κάτι για Φεβρουάριο αλλά ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί κάτι οπότε φαντάζομαι θα καθυστερήσουν αρκετά.

Το κάθε ΠΕΚ οργανώνει την κάθε φάση σε διαφορετικές ημερομηνίες. Καλύτερα είναι να πάρεις τηλέφωνο στο ΠΕΚ που ανήκεις.
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:14:12 »

Αποσυνδεδεμένος wuli

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #99 στις: Ιανουάριος 24, 2007, 12:13:59 μμ »
Θα συμφωνήσω spaceoddity μαζί σου ότι το να φτιάξεις (ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ) μια παρουσίαση είναι πολύ δημιουργική δουλειά. Σε ότι αφορά τον μαθητή είναι γνωστό ότι μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις. Υπάρχει όμως και ένα αλλά… Τι γίνεται με τις ετοιματζίδικες παρουσιάσεις που κυκλοφορούν και χρησιμεύουν να κάνουμε ΦΙΓΟΥΡΑ στο μαθητή; Ο οποίος συχνά εντυπωσιάζεται από τα γραφικά και τις πολυμεσικές δυνατότητες του όλου πράγματος και δεν παίρνει είδηση από την ουσία… Και βεβαίως δεν φαντάζεται ότι η παρουσίαση είναι «σκονάκι»…
Προσωπικά πιστεύω δεν υπάρχει κάτι πιο εύκολο από το να κοροϊδέψεις ένα παιδί…και ακόμη πιο εύκολο να το καταστρέψεις..


Κι όμως Lio, δεν είναι καθόλου εύκολο να κοροϊδέψεις ένα παιδί... ή μάλλον να το θέσω αλλιώς: θα το κοροϊδέψεις μια, δυο... ε την τρίτη θα σε στήσει στο τοίχο και καλά θα σου κάνει... ενώ το μεγάλο μπορείς να τον κοροϊδεύεις μια ζωή, και ποτέ δεν θα σε στήσει στον τοίχο, είτε γιατί δεν σε πήρε χαμπάρι (χλομό, κανείς δεν είναι τόσο χαζός), είτε γιατί ξέρει ότι αν το κάνει, μεθαύριο θα έρθει η σειρά του γιατί κι αυτός σε κοροϊδεύει, οπότε τουμπεκί :-X
Οι ετοιματζίδικες παρουσιάσεις με αφήνουν παγερά αδιάφορη... πιο πολύ θα κοπιάσω να τις αναπαραγάγω η ίδια, παρά να φτιάξω μια δικιά μου. με μια εξαίρεση: παιδιά, έχετε κατεβάσει ποτέ tutorial για νέες τεχνολογίες και τηλεπικοινωνίες από αμερικάνικα (κατά κύριο λόγο) site; δημιουργικότατα, άριστο σημείο εκκίνησης... τα χρησιμοποιούσα πολύ στα ΙΕΚ...
Και μια ερώτηση: όταν παρουσίασα το powerpoint μου στο ΠΕΚ σήμερα, με ευχαρίστησε ο εισηγητής που του έδειξα έναν άλλο τρόπο μετατροπής δεκαδικού σε δυαδικό (δεν το κάνω με συνεχείς διαιρέσεις όπως έχω δει σε όλα τα βιβλία, αλλά τοποθετώντας τον αριθμό σέ ένα πίνακα με δυνάμεις του δυο, από δυο στη μηδενική μέχρι όσο πάρει). Εγώ νομίζω-χωρίς να είμαι σίγουρη-ότι αυτόν τον τρόπο τον έμαθα στο σχολείο στην Αμερική, αλλιώς δεν εξηγείται πως μόνο εγώ τον ξέρω... εσείς πως την κάνετε τη μετατροπή;

Και εγώ με αυτον τον τρόπο κάνω την μετατροπή, τον έμαθα απο τον καθηγητή μου στην σχολή. τον προτιμώ απο την μέθοδο που βλέπουμε στα βιβλία

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #100 στις: Ιανουάριος 24, 2007, 04:21:45 μμ »
wuli χαίρομαι που συμφωνείς ότι είναι πολύ πιο ξεκάθαρος τρόπος, με λιγότερο κίνδυνο να "χάσεις" κάποιο άσσο ή μηδενικό στην πορεία... το έδειξα χτες και στη Β' Λυκειου του εσπερινού, και το έπιασαν αμέσως 8)
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #101 στις: Ιανουάριος 29, 2007, 11:00:45 μμ »
Παράθεση από άλλο topic...
... και γλίτωσα και τη Β' φάση ΠΕΚ ...

Όταν διορίστηκα εγώ (1995 Α΄ Αθήνας) δεν υπήρχαν ούτε ΠΕΚ ούτε κανείς να συμβουλευτώ να πάρω ιδέες να ανταλλάξω απόψεις.
Έψαξα να βρω τον Υπ. ΠΛΗΝΕΤ,..., είχε πάρει απόσπαση αλλού και κανείς δεν είχε πάει στη θέση του.

Τι να κάνω κι εγώ, ζήτησα να δω τον Διευθυντή Εκπαίδευσης (προϊστάμενό μου σε διοικητικά θέματα), του είπα τα προβλήματά μου, τις απόψεις μου, πώς σκεφτόμουνα να προχωρήσω τη διδασκαλία των μαθημάτων, ευγενέστατος ο άνθρωπος, με άκουσε με προσοχή, αλλά δεν είχε να μου πει τίποτα, ούτε μπορούσε να με παραπέμψει σε κάποιον άλλον.

Τα ΠΕΚ 2 τα παρακολούθησα από τη θέση του συντονιστή της συζήτησης (συμβούλου) και εντυπωσιάστηκα από όσα παρατήρησα, από όσα έμαθα, τα οποία δεν είναι της ώρας να τα αναλύσω.

Συνέχεια το συνδικαλιστικό κίνημα ζητάει επιμορφώσεις.
Όταν όμως αντιμετωπίζουμε τις επιμορφώσεις ως κάτι καταναγκαστικό, τι να πω. (Δεν θέλω να ανοίξω το θέμα αν γίνονται σε σωστό χρόνο με σωστό τρόπο. Αν, όμως, οι ίδιοι απαξιώνουμε μια προσφορά που μας δίνεται από την πολιτεία δεν νομίζω ότι έχουμε το δικαίωμα να ζητάμε αναβάθμιση.) 

Μου έρχονται στο νου να πω πολλά, συγκεκριμένες καταστάσεις και περιπτώσεις, αλλά και θα ακουστώ κουραστικός και δυσάρεστος.

Να είμαστε καλά να γλιτώνουμε όσα μπορούμε να γλιτώσουμε.
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:14:12 »

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #102 στις: Ιανουάριος 30, 2007, 12:42:52 πμ »
Συνάδελφε κ. Μάβογλου, όταν επιτέλους καταλάβετε οι εκπαιδευτικοί ότι τα ΠΕΚ ουδεμία σχέση με επιμόρφωση έχουν, παρά μάλλον με απεγνωσμένες προσπάθειες του ΥΠΕΠΘ (και του εκάστοτε υπουργείου στους υπόλοιπους χώρους του Δημόσιου Τομέα) να απορροφηθούν κονδύλια ΕΕ (βλ. ΕΠΕΑΕΚ) χωρίς κανένα προγραμματισμό και σχεδιασμό όσον αφορά στην ποιότητα και το νόημα της προσφερόμενης υπηρεσίας, θα έχει γίνει ένα σημαντικό βήμα στην κατεύθυνση της σοβαρότητας έναντι της σοβαροφάνειας που διέπει τον κλάδο. Όταν λοιπόν στην πρώτη φάση των ΠΕΚ ξεκίνησα με όρεξη να μάθω και να επιμορφωθώ (λες και δεν ήξερα τι με περιμένει, λες και δεν είχα ακούσει ιστορίες άλλων συναδέλφων) και βρέθηκα να παρακολουθώ χλιαρές, άτονες, άγευστες ως επί το πλείστον εισηγήσεις από επιμορφωτές που ήταν ολοφάνερο ότι θα προτιμούσαν να βρίσκονται οπουδήποτε αλλού (εννοείται πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις, που επιβεβαιώνουν τον κανόνα), γιατί να στεναχωρηθώ που θα χάσω τη συγκλονιστική ευκαιρία να ξαναδώ το έργο σε rerun; γιατί, μήπως η παρακολούθηση του μαθήματος των εν λόγω επιμορφωτών live στην τάξη θα μου έκοβε την ανάσα; Μήπως μάλιστα θα έπρεπε να πω και "ευχαριστώ" που ξεκουβαλήθηκα από το μέρος μου για να παω στο "αστικό κέντρο", να πληρώσω ξενοδοχείο με την ελπίδα ότι ένα χρόνο μετά θα μου επιστραφούν τα έξοδα διαμονής και οδοιπορικά, να παρατήσω παιδί και σχολείο που παραπαίει και κινδυνεύει να κλείσει, για να "επιμορφωθώ"; Επαναλαμβάνω λοιπόν, χαίρομαι που γλίτωσα τη δεύτερη φάση ΠΕΚ.
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #103 στις: Ιανουάριος 30, 2007, 06:48:04 πμ »
Η απαξίωση δεν βοηθάει καμιά τη συζήτηση.

Ακόμα και αν κάποια πράγματα γίνονται με προχειρότητα, κανένας Υπουργός Παιδείας δεν είναι σε κάποια τάξη ΠΕΚ. Γιατί τι γίνεται μέσα σε μια τάξη ευθύνεται ο επιμορφωτής, οι επιμορφούμενοι, όλοι όσοι βρίσκονται μέσα στην αίθουσα. Εγώ προτιμώ την προσπάθεια για βελτίωση σε όποια ευκαιρία δίνεται στη ζωή και έχω κάνει πολλές προσπάθειες στην πράξη, σε όσα περνούν από το χέρι μου, ακόμα και αν πολλά καθήκοντα δεν ήταν της αρμοδιότητάς μου τα επωμίστηκα ουκ ολίγες φορές.

Με την εμπειρία μου πιστεύω ότι τα ΠΕΚ σε Παιδαγωγικά Θέματα πρέπει να γίνονται κατά τακτά χρονικά διαστήματα (π.χ. κάθε 4 χρόνια). Εγώ παρόλο που δεν τα έχω παρακολουθήσει επίσημα σαν επιμορφούμενος τα έχω παρακολουθήσει ουκ ολίγες φορές σαν επιμορφωτής. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι ο κάθε συνάδελφος στην ίδια διάλεξη ή υποδειγματική διδασκαλία παρατηρούσε και αφομοίωνε διαφορετικές γνώσεις, ανάλογα με την εμπειρία του, τα ενδιαφέροντά του και  τη διάθεσή του.

Όσο για τα ΠΕΚ 2 είναι μια τελείως διαφορετική εμπειρία.
Ίσως το πιο εντυπωσιακό μάθημα που παρακολούθησα στα ΠΕΚ 2 σαν συντονιστής το παρακολούθησα πριν από 2 χρόνια με έναν μόνο επιμορφούμενο και μου άλλαξε πραγματικά τον τρόπο που προσεγγίζω πια τη διδασκαλία. Το "ωραίο" είναι ότι το παρακολούθησε μαζί μου μόνο ένας επιμορφούμενος, γιατί οι άλλοι συνάδελφοι είχαν κάνει τις απαιτούμενες παρουσίες και είχαν επιλέξει να πάνε για ψώνια στην Αθήνα.   

Στα ΠΕΚ 2 όμως το κυρίως μάθημα μας το δίνουν οι ίδιοι οι μαθητές. Κάθε τάξη είναι διαφορετική και το τι μάθημα μπορούμε να πάρουμε κάθε φορά από τους μαθητές μας κανένας δεν το ξέρει ούτε μπορεί να το προδικάσει. (Είχα αναφέρει παλιότερα ένα παράδειγμα σε κάποια topic).

Τελειώνοντας για κάποιους συναδέλφους, πιθανόν για τους πιο πολλούς, τα ΠΕΚ είναι μια μοναδική ευκαιρία να έρθεις σε επαφή με συναδέλφους, να ανταλλάξεις απόψεις, να δώσεις και να πάρεις. Και αυτή την ευκαιρία δε θα ήθελα σα συνάδελφος να τη χάσουμε με τίποτα.



Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #104 στις: Ιανουάριος 30, 2007, 08:46:31 πμ »

Ακόμα και αν κάποια πράγματα γίνονται με προχειρότητα, κανένας Υπουργός Παιδείας δεν είναι σε κάποια τάξη ΠΕΚ. Γιατί τι γίνεται μέσα σε μια τάξη ευθύνεται ο επιμορφωτής, οι επιμορφούμενοι, όλοι όσοι βρίσκονται μέσα στην αίθουσα. Εγώ προτιμώ την προσπάθεια για βελτίωση σε όποια ευκαιρία δίνεται στη ζωή και έχω κάνει πολλές προσπάθειες στην πράξη, σε όσα περνούν από το χέρι μου, ακόμα και αν πολλά καθήκοντα δεν ήταν της αρμοδιότητάς μου τα επωμίστηκα ουκ ολίγες φορές.


Τελειώνοντας για κάποιους συναδέλφους, πιθανόν για τους πιο πολλούς, τα ΠΕΚ είναι μια μοναδική ευκαιρία να έρθεις σε επαφή με συναδέλφους, να ανταλλάξεις απόψεις, να δώσεις και να πάρεις. Και αυτή την ευκαιρία δε θα ήθελα σα συνάδελφος να τη χάσουμε με τίποτα.



Κράτησα τα δυο βασικά σημεία αυτών που έγραψες. Για το πρώτο, θεωρώ ότι η βελτίωση είναι καθημερινή διαδικασία, παρομοίως καθημερινά αναλαμβάνω πολύ περισσότερα από αυτά που είμαι υποχρεωμένη να κάνω, χωρίς να το κάνω θέμα και χωρίς πολλές φορές να το εκτιμούν ούτε οι συνάδελφοι, ούτε οι μαθητές μου... για τους συνάδελφους πολύ που με νοιάζει - το ότι υπάρχουν μια-δυο εξαιρέσεις που θα συνεργαστούν (και είμαι τυχερή που ο ένας από αυτούς είναι στάνταρ ο Διευθυντής) μου αρκεί προκειμένου να ΓΙΝΕΙ το έργο που πρέπει, και να μη σκοντάψει στη μόνιμη λογική που βλέπω στους εκπαιδευτικούς γύρω μου "διεκδικούμε με χίλια τα δικαιώματά μας - αδιαφορούμε για τις υποχρεώσεις μας" (ή αλλιώς: "άντε, να κάνουμε τα απολύτως απαραίτητα για να δικαιολογήσουμε το μισθό μας, αλλά τίποτα παραπάνω". Για τους μαθητές, ακόμα και να εκφράσουν αντιρρήσεις στην αρχή θα μπουν γρήγορα στο πνεύμα (μόλις αρχίσουν να βλέπουν τα ωφέλη) και θα συνεργαστούν, και τα αποτελέσματα θα είναι καταπληκτικά 8)

Τη λογική του "απολύτως απαραίτητα" την είδα περίτρανα στην Α' φάση ΠΕΚ τόσο από τους επιμορφωτές, όσο από τους επιμορφούμενους. Οι τελευταίοι μόλις συμπλήρωσαν τις απαραίτητες ώρες παρουσιών, απαξιούσαν να πατήσουν. Εγώ παρά τις αντιρρήσεις μου στην όλη ιδέα ήμουν κάθε μέρα εκεί (δυο μέρες μόνο δεν πήγα καθόλου), μέχρι την ώρα που είχα μάθημα στο εσπερινό. Κανείς από τους άλλους δεν ήταν σε εσπερινό σχολείο, έστω ότι κάποιοι είχαν ΙΕΚ-ΙΔΕΚΕ κλπ... πως γίνεται ειδικά την τελευταία βδομάδα να είμαστε 5 από σύνολο 30 που πατούσε έστω το πόδι του για μια ώρα; Είχα λοιπόν την ιδέα να κυκλοφορήσει ένα χαρτί όπου θα γράφαμε τα στοιχεία μας για να το φωτοτυπήσουμε και να το έχουμε για μελλοντική συνεργασία. Λίγο μετά έφυγα για μάθημα. Έχεις την εντύπωση ότι ανέλαβε κανείς να ολοκληρώσει την προσπάθεια; Το χαρτί κατέληξε στον κάλαθο. Οπότε να κι εγώ, και τελικά απλά αντάλλαξα τηλέφωνα με δυο κοπελιές που κάναμε πιο πολλή παρέα... Χαίρομαι πάντως να τους βλέπω τους συναδέλφους που γνώρισα στα ΠΕΚ στους διάφορους χώρους (Διεύθυνση, ΠΛΗΝΕΤ, ΚΕΕ-γιατί το σχολείο μας λειτουργεί παράλληλα στον ίδιο χώρο τις ίδιες ώρες), και μια καλημέρα ή καλησπέρα είναι πάντα ευχάριστη 8)

Το συμπέρασμα που βγάζω εγώ είναι ότι η προσπάθεια για παραπάνω δεν επικροτείται ούτε είναι επιθυμητή από κανέναν, γι'αυτό έχω αναγκαστεί να λειτουργώ αυτόβουλα. Οι φίλοι μου πολλές φορές μου λένε "είσαι καινούργια, γι'αυτό έχεις όρεξη... για περίμενε 2-3 χρονάκια και θα δεις". Επειδή όμως όπως έχω αναφέρει αλλού μπήκα στη διαδικασία του διορισμού γιατί μου αρέσει η εκπαίδευση (και όχι για να βολευτώ, στο κάτω-κάτω ως μηχανικός είχα πολλές διεξόδους σε άλλους χώρους εργασίας), θέλω να πιστεύω πως δεν θα αλλάξω όσα χρόνια κι αν περάσουν 8)


"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος vmak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση-ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #105 στις: Φεβρουάριος 06, 2007, 10:24:51 μμ »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #106 στις: Φεβρουάριος 08, 2007, 06:35:53 μμ »
Β Φάση ΠΕΚ
http://www.alfavita.gr/epikerotis/epik20070206a.php

Ναι. Τα είδα τα χαρμόσυνα νέα, ήρθε χαρτί στο σχολείο. 10 ώρες (ΠΑΛΙ) ΕΚΤΟΣ ωραρίου και 5 6ωρα (9 ώρες πάνω από το ωράριο).
Άρα έχουμε 10 + 9 = 19 ώρες ΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ (εξτρά από τις 40 που είχαμε κάνει στην πρώτη φάση)

Ωραία.... πολύ ωραία...

Αποσυνδεδεμένος matina

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 548
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #107 στις: Φεβρουάριος 08, 2007, 07:29:37 μμ »
5*6=30 ακριβώς δηλαδή το ωράριο. 21 ώρες είναι το διδακτικό ωράριο αλλά υπάρχει και η εξωδιδακτική απασχόληση. Επιπλέον για τα ΠΕΚ υπάρχει και ημερήσια αποζημίωση, άσχετο αν θα τα πάρουμε μετά από μερικά χρόνια.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #108 στις: Φεβρουάριος 08, 2007, 07:45:14 μμ »
5*6=30 ακριβώς δηλαδή το ωράριο. 21 ώρες είναι το διδακτικό ωράριο αλλά υπάρχει και η εξωδιδακτική απασχόληση. Επιπλέον για τα ΠΕΚ υπάρχει και ημερήσια αποζημίωση, άσχετο αν θα τα πάρουμε μετά από μερικά χρόνια.

Για τις 9 ώρες της εξωδιδακτικής απασχόλησης το δέχομαι. Άρα ΣΕ ΑΥΤΗ την φάση έχουμε "μόνο" 10 ώρες απλήρωτης υπερωρίας.
Την ημερήσια αποζημίωση δεν την παίρνουν όλοι. Μόνο αυτοί που την δικαιούνται σύμφωνα με τον νόμο (για χερσαίες μετακινήσεις αυτό είναι 40χιλ. από τον τόπο εργασίας. Εκεί που πήγαινα εγώ ΠΕΚ στην Α φάση - και μάλλον θα πάω και στην Β' - η νομαρχία μας έβγαλε χιλιομετρική απόσταση 39χιλ.  ;D )

Αποσυνδεδεμένος titina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #109 στις: Απρίλιος 10, 2007, 10:14:03 πμ »
Ξερει καποιος να με ενημερωσει για το ποτε θα πραγματοποιηθει η τριτη φαση των ΠΕΚ και ποσες ωρες θα ειναι γιατι εχω ακουσει οτι θα ειναι 10 ωρες (ΠΕΚ ΠΑΤΡΩΝ κυριως με ενδιαφερει)

Αποσυνδεδεμένος titina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #110 στις: Απρίλιος 10, 2007, 10:15:40 πμ »
Ευχαριστω πολυ

Αποσυνδεδεμένος vasilis1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 295
  • Φύλο: Άντρας
  • Φανάριοι Νήσοι
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #111 στις: Απρίλιος 10, 2007, 10:48:21 πμ »
Αληθεια πιστεύεις ότι όλα τα ΠΕΚ διοργανώνουν τις ίδιες ημερομηνίες  τις φάσεις επιμόρφωσης.ΑΝ είχες όρεξη και διαβαζες λίγο περισσότερο θα έβλεπες πχ η πρώτη φάση εγινε σε τελειως διαφορετικες ημέρες σε κάθε περιοχή
Όταν το λέω νομίζουν ότι είμαι  προκατειλημμένος με τους γυμναστές.Κανονισαν ραντεβού συνάντησης που?

Εκεί που υπάρχουν μαζεμένες πολλές καφετέριες
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank18_10_08_2021.php

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 522
Σύνολο: 526

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.