*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 714647 φορές)

magioladitis, Serraios, ΕΠ06 και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2170 στις: Αύγουστος 18, 2014, 11:04:13 πμ »
ΥΓ. Να θυμίσω επίσης ότι η γκλάβα του Γκλάβα είχε προτείνει επέκταση διδακτικού έτους (αν θυμάμαι καλά) για την διεξαγωγή σεμιναρίων επιμόρφωσης... ποιους να εννοούσε άραγε? Μήπως τους κομμένους της αξιολόγησης... Δωρεάν θα τα κάνει αυτά τα Σεμινάρια ?
;D ;D
Όντως υπήρχε πρόταση του ΙΕΠ που προέβλεπε διεξαγωγή σεμιναρίων επιμόρφωσης χωρίς όμως παράταση διδακτικού έτους:
"Το σχολικό έτος στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση να λήγει στις 30 Ιουνίου. Το τελευταίο 10ήμερο του Ιουνίου να αξιοποιείται για επιμορφωτικά σεμινάρια."
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/h-protash-toy-iep-ston-ypoyrgo-gia-thn-enarjh-kai-lhjh-toy-sxolikoy-etoys-tis-argies-kai-tis-diakopes
ΥΓ: Αν δεν πρόκειται για τυπογραφικό λάθος, τότε φαίνεται ότι στο ΙΕΠ δεν είναι γνωστή ούτε η διαφορά μεταξύ των όρων διδακτικό και σχολικό έτος.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2014, 11:06:09 πμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:25:48 »

Αποσυνδεδεμένος elenidaskala

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2171 στις: Αύγουστος 18, 2014, 11:04:57 πμ »
Green αναφέρεις σε κάποιο σημείο να γίνει εξορθολογισμός προσφοράς και ζήτησης στην επαίδευση. Συμφωνώ! Γιατί δεν μιλάει κανένας όμως από τους επίσημους φορείς της εκπαίδευσης γι' αυτό; Γιατί δεν αναλαμβάνει κανείς το πολιτικό κόστος μιας τέτοιας κίνησης; Λουκέτο σε όλα τα ΑΕΙ εκπαιδευτικών για 4-5 χρόνια ή συνέχιση της λειτουργία τους με 20-30 άτομα ανα τμήμα. Δεν υπάρχει άλλη λύση. Τόσο απλά.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2172 στις: Αύγουστος 18, 2014, 11:12:36 πμ »
Για να έχουν αποτέλεσμα όλες αυτές οι επιμορφώσεις του εργατικού δυναμικού, πρέπει να έχεις σαφές παραγωγικό σχέδιο για τη χώρα. Όταν από την μία δεν ξέρεις τι θέλεις και τι μπορείς να παράγεις και από την άλλη δεν έχεις απόφασίσει πόσους πτυχιούχους/διπλωματούχους πρέπει να βγάζεις ανα ειδικότητα κάθε χρόνο, τι νόημα έχει η όποια επιμόρφωση; Να την παρακολουθήσει ποιός, για ποιό λόγο και με ποιό σκόπο; Όλα αυτά ήταν για να τρώγονται για πολλοστή φορά ευρωπαικά κονδύλια.
Η αλήθεια είναι ως συνήθως κάπου στη μέση. Πιθανώς να τον ενδιέφερε το δεύτερο, αλλά και το να έχεις πάρει το Proficiency πριν από 20 χρόνια δεν διασφαλίζει ότι σήμερα μιλάς αγγλικά εκείνου του επιπέδου. Ξέρουμε ότι για να βγεις για σπουδές στο εξωτερικό ή για να εργαστείς σε εταιρίες πρέπει εκ νέου με εξετάσεις να πιστοποιήσεις ότι όντως κατέχεις και σήμερα τις γνώσεις που δηλώνει το από 20ετίας πιστοποιητικό σου.

Με την ίδια λογική να ξαναπάμε Πανεπιστήμιο να ξαναδώσουμε. Οχι φίλε μου μάλλον κάτι έχουμε καταλάβει λάθος σε αυτήν την χώρα. αν πας και εργαστείς στο εξωτερικό η εταιρία ζητά κάποια τυπικά προσόντα... από κει και πέρα σου δίνει ένα διάστημα προσαρμογής... στροφάρεις έχει καλώς... σε επιμορφώνει με δικά της έξοδα...δεν  στροφάρεις παίρνεις και ακούς το Cd του Πουλόπουλου. Κάποιος που παίρνει ένα πιστοποιητικό χειριμού υπολογιστών πιστοποιεί ότι έχει γνώσεις χειρισμού υπολογιστών δεν πιστοποιεί ότι θα ξέρει όλα τα λογισμικά όποτε βγαίνουν αλλιώς να μην είναι σε 3 χρόνια η πιστοποίηση αλλά όποτε βγαίνει νέα έκδοση Word (κ.α.).
Τώρα που το ξανασκέφτομαι όταν αλλάζει κάτι στο αυτοκίνητο να ξαναδίνουμε και για δίπλωμα, όταν αλλάζει κάτι στο Στρατό να ξαναπηγαίνουμε για να μην σου πω ότι σκέφτομαι να με γράψω στο Δημοτικό... άλλαξε η δασκάλα από τότε βλέπεις...

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2173 στις: Αύγουστος 18, 2014, 11:19:44 πμ »
Green αναφέρεις σε κάποιο σημείο να γίνει εξορθολογισμός προσφοράς και ζήτησης στην επαίδευση. Συμφωνώ! Γιατί δεν μιλάει κανένας όμως από τους επίσημους φορείς της εκπαίδευσης γι' αυτό; Γιατί δεν αναλαμβάνει κανείς το πολιτικό κόστος μιας τέτοιας κίνησης; Λουκέτο σε όλα τα ΑΕΙ εκπαιδευτικών για 4-5 χρόνια ή συνέχιση της λειτουργία τους με 20-30 άτομα ανα τμήμα. Δεν υπάρχει άλλη λύση. Τόσο απλά.

Πας καλά κορίτσι μου (μην παρεξηγείς το μου απλά για έμφαση είναι).  :o
Με τόσους Πανεπιστημιακούς τα κόμματα και πετάνε αυτές τις ....
Που να τους χάσουν αυτούς και από στελέχη... Και πως μετά θα ικανοποιηθεί το αίτημα της ελληνίδας μαμάς και μπαμπά... το παιδό μου πήγε Πανεπιστήμιο, έκανε μεταπτυχιακά και μετά διδακτορικό αλλά δεν μπορεί να βρει δουλειά... Ε που να βρει κύριε και κυρία μου όταν έκανε όλα αυτά στην αναπαραγωγή του κριαριού της Απω Ανατολής αλλά επειδή εκεί δεν έχει ταπεράκια θέλει να κάτσει στα Άνω Γκράβαρα... (δεν έχω τίποτα με την περιοχή αλλά γεμίζει το στόμα όπως ο κοπρίτης... ).
Είπαμε το Πανεπιστήμιο στην Ελλάδα είναι Θεσμός (είναι must ρε παιδάκι μου πως να το κάνουμε τώρα...). Ξέρεις πόσοι τοίχοι έχουν γεμίσει διπλώματα και παπλώματα στα Ελληνικά Νοικοκυριά... Εμένα ήταν και μεγάλο και το χάρισα στην μάνα μου για να μην β΄φει τον τοίχο από πίσω...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:25:48 »

Αποσυνδεδεμένος elenidaskala

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2174 στις: Αύγουστος 18, 2014, 11:30:52 πμ »
Ακριβώς επειδή έτσι λειτουργεί και σκέφτεται κάθε ελληνική οικογένεια, πρέπει να πέσει λουκέτο στις σχολές δασκάλων και καθηγητών (ή έστω μείωση 90% στους εισακτέους). Μόνο έτσι (και όχι με βλακο-σποτάκια στην τηλεόραση) θα στραφούν οι νέοι σε σχολές που θα δώσουν αύριο εργασία σε τομείς που έχει ανάγκη η χώρα και ταυτόχρονα θα ανασάνει το σύστημα της εκπαίδευσης που έχει σκάσει εδώ και χρόνια.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2175 στις: Αύγουστος 18, 2014, 11:42:00 πμ »
Ακριβώς επειδή έτσι λειτουργεί και σκέφτεται κάθε ελληνική οικογένεια, πρέπει να πέσει λουκέτο στις σχολές δασκάλων και καθηγητών (ή έστω μείωση 90% στους εισακτέους). Μόνο έτσι (και όχι με βλακο-σποτάκια στην τηλεόραση) θα στραφούν οι νέοι σε σχολές που θα δώσουν αύριο εργασία σε τομείς που έχει ανάγκη η χώρα και ταυτόχρονα θα ανασάνει το σύστημα της εκπαίδευσης που έχει σκάσει εδώ και χρόνια.

Λοιπόν άκου να δεις τι γίνεται για να κλείσουμε (από την πλευρά μου, λόγω ότι ξεφύγαμε πολύ) για το θέμα της πιστοποίησης και επιμόρφωσης.
Το ελληνικό κράτος (ως εκάστοτε Κυβέρνηση) δεν θέλει να βρεις δουλειά. Δεν θέλει να ανέβει το βιοτικό σου επίπεδο.
Οταν γίνεται η κατανομή των κονδυλίων του ΕΣΠΑ γίνεται αν δεν κάνω κάποιο σοβαρό λάθος ανάλογα με το ΑΕΠ της κάθε χώρας. Οσο πιο μικρό τόσα περισσότερα διακιούσαι.
Επειδή λοιπόν πρέπει να παρθούν τα χρήματα για να μοιραστούν σε κάποιους επιτήδειους (επενδυτές οι οποίοι επιδιώκουν τοποθετώντας ένα μικρό κεφαλαιο να καρπωθούν το ΕΣΠΑ) πρέπει να υπάρχουν οι σχολές που θα βγάζουν ανθρώπους γύρω στα 25 στην αγορά εργασίας χωρίς ουσιώδη προσόντα ή πολύ πολύ εξειδικευμένα. Ακόμα και να βρουν δουλειά αυτή θα είναι μέχρι τα 30 το πολύ. Ομως μετά τα 30 η αγορά εργασίας είναι δύσκολη έως αδύνατη οπότε πάλι θα επιμορφώνεσαι για να βρεις μια εργασία που θα σε οδηγεί σε χαμηλό επίπεδο (γιατί είπαμε άνοδος ΑΕΠ χάσιμο ΕΣΠΑ)...

Αυτά που λες είναι καλά. Μην νομίζεις ότι δεν τα ξέρουν. Δεν τα θέλουν όμως γιατί δεν θέλουν πολίτες μορφωμένους, προσοντούχους και καλοπληρωμένους. Ακόμα και αν κάποιος τους ξεφύγει και τα πετύχει όλα αυτά ή θα τον εντάξουν στο κόμμα με τα ανάλογα προνόμια εξασφαλίζοντας την σιωπή και την μη άποψη ή θα τον αναγκάσουν σε φυγή... Κανένα καθεστώς υποαναάπτυχθων αυστρολοπίθηκων που κατάφεραν να αναρριχηθύν στην οποιαδήποτε εξουσία δεν θα αφήσουν κανένα Homo Sapiens να τους ξεπεράσει γιατί πολύ απλά ο Κομπλεξισμός τους και ο μοναχοφαισμός τους είναι ανυπέρβλητος... όπως φυσικά ο κοντοφθαλμισμός τους και η βλακεία τους...

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2176 στις: Αύγουστος 18, 2014, 11:44:38 πμ »
Με την ίδια λογική να ξαναπάμε Πανεπιστήμιο να ξαναδώσουμε. Οχι φίλε μου μάλλον κάτι έχουμε καταλάβει λάθος σε αυτήν την χώρα. αν πας και εργαστείς στο εξωτερικό η εταιρία ζητά κάποια τυπικά προσόντα... από κει και πέρα σου δίνει ένα διάστημα προσαρμογής... στροφάρεις έχει καλώς... σε επιμορφώνει με δικά της έξοδα...δεν  στροφάρεις παίρνεις και ακούς το Cd του Πουλόπουλου. Κάποιος που παίρνει ένα πιστοποιητικό χειριμού υπολογιστών πιστοποιεί ότι έχει γνώσεις χειρισμού υπολογιστών δεν πιστοποιεί ότι θα ξέρει όλα τα λογισμικά όποτε βγαίνουν αλλιώς να μην είναι σε 3 χρόνια η πιστοποίηση αλλά όποτε βγαίνει νέα έκδοση Word (κ.α.).
Τώρα που το ξανασκέφτομαι όταν αλλάζει κάτι στο αυτοκίνητο να ξαναδίνουμε και για δίπλωμα, όταν αλλάζει κάτι στο Στρατό να ξαναπηγαίνουμε για να μην σου πω ότι σκέφτομαι να με γράψω στο Δημοτικό... άλλαξε η δασκάλα από τότε βλέπεις...
Αν πας να εργαστείς στο εξωτερικό και η εταιρία απαιτεί για τη θέση άπταιστη γνώση αγγλικής, και το Proficiency να έχεις ως τυπικό προσόν, αν στη συνέντευξη δεν το αποδείξει εν τοις πράγμασι, δεν θα την πάρεις τη θέση.
Μη φτάνεις στο άλλο άκρο, δεν είπε κανείς να ζητάς κάθε τρία χρόνια πιστοποιητικό χρήσης Η/Υ. Αλλά το να το έχεις από το '92, ε, συγγνώμη, δεν διασφαλίζει καθόλου ότι μπορείς να χειριστείς έναν υπολογιστή το 2014. Αν μιλάμε για την ουσιαστική σημασία μίας πιστοποιήσης δεξιοτήτων και όχι ως συλλογή χαρτιών για διορισμό στο δημόσιο.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2177 στις: Αύγουστος 18, 2014, 11:49:55 πμ »
Αν πας να εργαστείς στο εξωτερικό και η εταιρία απαιτεί για τη θέση άπταιστη γνώση αγγλικής, και το Proficiency να έχεις ως τυπικό προσόν, αν στη συνέντευξη δεν το αποδείξει εν τοις πράγμασι, δεν θα την πάρεις τη θέση.
Μη φτάνεις στο άλλο άκρο, δεν είπε κανείς να ζητάς κάθε τρία χρόνια πιστοποιητικό χρήσης Η/Υ. Αλλά το να το έχεις από το '92, ε, συγγνώμη, δεν διασφαλίζει καθόλου ότι μπορείς να χειριστείς έναν υπολογιστή το 2014.

Οπως τα είπες. Κανένα χαρτί δεν αποδεικνύει τίποτα. Οταν λοιπόν επιβάλεις σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ να παίρνει κάποιος ένα χαρτί που ζητάς να πληρώνει για να το ανανεώνει κάθε 3 χρόνια εμένα μου λέει πολλά... πόσο μάλλον όταν σύμφωνα ε τα λεγόμενα σου ως Κυβέρνηση σιγά σιγά πας να ξαναανοίξεις τον ΑΣΕΠ μετά από χρόνια σε όλο το Δημόσιο (μήπως παραπάνω από 3?  ;) ).

ΥΓ. Green θα σου πω ένα μυστικό. Ξέρεις γιατί κάνω τον βλάκα εδώ μέσα και τον χαβαλέ? Διότι η εναλλακτική είναι να βγω έξω και να ρίχνω σφαλιάρες και το κακό είναι ότι δεν ξέρω από που να αρχίσω... Ισως από τον εαυτό μου που όταν μου δόθηκε η ευκαιρία να φύγω δεν το έκανα... Σου είπα ο καθένας πληρώνει τις επιλογές του, το βουλώνει και για τις όποιες μ...ς του πρώτα από όλα του φταίει ο ίδιος του ο εαυτός... από κει πρέπει να αρχίσει η αξιολόγηση... αλλα βλέπεις στα ελληνικά νοικοκυριά οι καθρέπτες χρησιμοποιούνται μόνο για τις φράντζες (αντρικές και γυναικείες)...

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2178 στις: Αύγουστος 18, 2014, 11:56:36 πμ »
Λοιπόν άκου να δεις τι γίνεται για να κλείσουμε (από την πλευρά μου, λόγω ότι ξεφύγαμε πολύ) για το θέμα της πιστοποίησης και επιμόρφωσης.
Το ελληνικό κράτος (ως εκάστοτε Κυβέρνηση) δεν θέλει να βρεις δουλειά. Δεν θέλει να ανέβει το βιοτικό σου επίπεδο.
Οταν γίνεται η κατανομή των κονδυλίων του ΕΣΠΑ γίνεται αν δεν κάνω κάποιο σοβαρό λάθος ανάλογα με το ΑΕΠ της κάθε χώρας. Οσο πιο μικρό τόσα περισσότερα διακιούσαι.
Επειδή λοιπόν πρέπει να παρθούν τα χρήματα για να μοιραστούν σε κάποιους επιτήδειους (επενδυτές οι οποίοι επιδιώκουν τοποθετώντας ένα μικρό κεφαλαιο να καρπωθούν το ΕΣΠΑ) πρέπει να υπάρχουν οι σχολές που θα βγάζουν ανθρώπους γύρω στα 25 στην αγορά εργασίας χωρίς ουσιώδη προσόντα ή πολύ πολύ εξειδικευμένα. Ακόμα και να βρουν δουλειά αυτή θα είναι μέχρι τα 30 το πολύ. Ομως μετά τα 30 η αγορά εργασίας είναι δύσκολη έως αδύνατη οπότε πάλι θα επιμορφώνεσαι για να βρεις μια εργασία που θα σε οδηγεί σε χαμηλό επίπεδο (γιατί είπαμε άνοδος ΑΕΠ χάσιμο ΕΣΠΑ)...

Αυτά που λες είναι καλά. Μην νομίζεις ότι δεν τα ξέρουν. Δεν τα θέλουν όμως γιατί δεν θέλουν πολίτες μορφωμένους, προσοντούχους και καλοπληρωμένους. Ακόμα και αν κάποιος τους ξεφύγει και τα πετύχει όλα αυτά ή θα τον εντάξουν στο κόμμα με τα ανάλογα προνόμια εξασφαλίζοντας την σιωπή και την μη άποψη ή θα τον αναγκάσουν σε φυγή... Κανένα καθεστώς υποαναάπτυχθων αυστρολοπίθηκων που κατάφεραν να αναρριχηθύν στην οποιαδήποτε εξουσία δεν θα αφήσουν κανένα Homo Sapiens να τους ξεπεράσει γιατί πολύ απλά ο Κομπλεξισμός τους και ο μοναχοφαισμός τους είναι ανυπέρβλητος... όπως φυσικά ο κοντοφθαλμισμός τους και η βλακεία τους...
Επειδή προσωπικά δεν είμαι οπαδός των θεωριών συνομωσίας για «σκοτεινές δυνάμεις που επιβουλεύονται το έθνος», πέρα από την γνωστή διαπλοκή με ημέτερους που πάντα υπήρχε και θα υπάρχει στην Ελλάδα, δεν νομίζω ότι υπάρχει κανένας στρατηγικός σχεδιασμός αποβλάκωσης και εξαθλίωσης των ελλήνων. Υπάρχει η γνωστή νεοελληνική κουτοπονηριά, ανικανότητα και καιροσκοπισμός από τα οποία φυσικά δεν εξαιρούνται ούτε οι κυβερνώντες μας.

Να θυμηθούμε έξαλλου ότι σκοπός του ΕΣΠΑ δεν ήταν να προσλαμβάνονται αναπληρωτές, ούτε να επιμορφώνεται κόσμος για να απασχοληθεί στο δημόσιο. Η στήριξη της επιχειρηματικότητας και η κατάρτιση του εργατικού δυναμικού προς αυτή την κατεύθυνση ήταν ο πρωταρχικός σκοπός. Στην Ελλάδα το μετατρέψαμε και αυτό μέσο σε στελέχωσης και λειτουργίας του κράτους.

Επίσης να καταλάβουμε ότι η ανάπτυξη για τη χώρα, και η μείωση της εργασίας, δεν θα έρθει απασχολώντας κόσμο σε δημόσιες υπηρεσίες με 5μηνες συμβάσεις, αλλά ξεκολλώντας την παραγωγική μηχανή της χώρας, που σε κάθε χώρα είναι ο ιδιωτικός τομέας. Μην δαιμονοποιούμε επομένως τον κάθε ιδιώτη που θέλει να πάρει μία επιχειρηματική πρωτοβουλία. Θα ήταν προτιμότερο να ζητάμε από το κράτος να κάνει τη δουλειά του θέτοντας συγκεκριμένους αλλά ρεαλιστικούς όρους και προϋποθέσεις για αυτό και ελέγχοντας για το αν εφαρμόζονται.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2014, 12:04:10 μμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2179 στις: Αύγουστος 18, 2014, 12:01:58 μμ »
Οπως τα είπες. Κανένα χαρτί δεν αποδεικνύει τίποτα. Οταν λοιπόν επιβάλεις σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ να παίρνει κάποιος ένα χαρτί που ζητάς να πληρώνει για να το ανανεώνει κάθε 3 χρόνια εμένα μου λέει πολλά... πόσο μάλλον όταν σύμφωνα ε τα λεγόμενα σου ως Κυβέρνηση σιγά σιγά πας να ξαναανοίξεις τον ΑΣΕΠ μετά από χρόνια σε όλο το Δημόσιο (μήπως παραπάνω από 3?  ;) )
Θα ήταν πολύ προτιμότερο ως μέσω αξιολόγησης στο δημόσιο η συνέντευξη του υποψηφίου σε συνδυασμό με τον φάκελο του και μία σύντομη εξακρίβωση στην πράξη των ικανοτήτων του. Επειδή όμως όλοι γνωρίζουμε το που κατέληξε η συνέντευξη σε αυτή τη χώρα, αναγκαστικά καταλήγουμε σε λύσεις αξιολογήσεων τύπου ΑΣΕΠ, δηλαδή γραπτή εξέταση. Προφανώς είναι κατάντια για μία χώρα να παραδέχεται ότι πρέπει να διεξάγει ολόκληρο πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό για να μειώσει τις πιθανότητες διαπλοκής, ρουσφετιών, πελατειακών εξυπηρετήσεων, αλλά δεν βλέπω και καμία άλλη ρεαλιστική και εφαρμόσιμη για τα ελληνικά δεδομένα εναλλακτική αυτή τη στιγμή.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2180 στις: Αύγουστος 18, 2014, 12:11:13 μμ »
Επειδή προσωπικά δεν είμαι οπαδός των θεωριών συνομωσίας για «σκοτεινές δυνάμεις που επιβουλεύονται το έθνος», πέρα από την γνωστή διαπλοκή με ημέτερους που πάντα υπήρχε και θα υπάρχει στην Ελλάδα, δεν νομίζω ότι υπάρχει κανένας στρατηγικός σχεδιασμός αποβλάκωσης και εξαθλίωσης των των ελλήνων. Υπάρχει η γνωστή νεοελληνική κουτοπονηριά, ανικανότητα και καιροσκοπισμός από τα οποία φυσικά δεν εξαιρούνται ούτε οι κυβερνώντες μας.

Να θυμηθούμε έξαλλου ότι σκοπός του ΕΣΠΑ δεν ήταν να προσλαμβάνονται αναπληρωτές, ούτε να επιμορφώνεται κόσμος για να απασχοληθεί στο δημόσιο. Η στήριξη της επιχειρηματικότητας και η κατάρτιση του εργατικού δυναμικού προς αυτή την κατεύθυνση ήταν ο πρωταρχικός σκοπός. Στην Ελλάδα το μετατρέψαμε και αυτό μέσο σε στελέχωσης και λειτουργίας του κράτους.

Επίσης να καταλάβουμε ότι η ανάπτυξη για τη χώρα, και η μείωση της εργασίας, δεν θα έρθει απασχολώντας κόσμο σε δημόσιες υπηρεσίες με 5μηνες συμβάσεις, αλλά ξεκολλώντας την προαγωγική μηχανή της χώρας, που σε κάθε χώρα είναι ο ιδιωτικός τομέας. Μην δαιμονοποιούμε επομένως τον κάθε ιδιώτη που θέλει να πάρει μία επιχειρηματική πρωτοβουλία. Θα ήταν προτιμότερο να ζητάμε από το κράτος να κάνει τη δουλειά του θέτοντας συγκεκριμένους αλλά ρεαλιστικούς όρους και προϋποθέσεις για αυτό.

Χαχα είδες που κατάλαβες λάθος? Είπα εγώ εξωτερικά κέντρα συνομωσίας? Εγώ είπα τεχνητή εσωτερική μείωση του ΑΕΠ μέσω και της μαύρης εργασίας για να καρπωθεί το ελληνικό Κράτος περισσότερο ΕΣΠΑ.
Τώρα για τον ελληνικό Επιχειρηματικό κόσμο και για το success story... μια επίσκεψη στα κουφάρια των περιοχών επιδότησης (βλέπε Θράκη), στα ταμεία του ΙΚΑ, της εφορίας κ.α. ισως σε κάνει να αλλάξεις γνώμη... Οσο γα το επιχειρηματικό δαιμόνιο του ελληνα μια ματιά στις 1600+ καφετέριες της Λάρισας θα σε πείσει... άσε δε τα κομμωτήρια και τα rooms to let... (με εργαζόμενους όλα τα μέλη της οικογένειας που δούλευαν ανασφάλιστοι) Η για να μιλήσω για την επιδοτούμενη αγροτική πολιτική με τα πολυόροφα χωράφια των επιδοτήσεων... Οι όποιες εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα... Η μήπως θες να σου μιλήσω κάποια στιγμή για τα μεγέθη εταιριών του ιδιωτικού τομέα στην Ελλάδα που εργάστηκα και φούσκωναν τα πάντα για να πάνε στο Χρηματιστήριο και να πάρουν τα λεφτά των αδαών... γιατί λες ότι έφυγα από τον Ιδιωτικό Τομέα? Γιατί υπήρχε σωστή επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα? Βλέπεις έχω γυρίσει σχεδόν όλη την Ελλάδα και μπορώ να έχω άποψη για το τι έχει γίνει και ανά περιοχή...

ΥΓ. Ο Πάγκαλος είπε μια σωστή κουβέντα "Μαζί τα φάγαμε", και αν όχι εμείς οι γονείς και οι παππούδες μας. Το κακό είναι ότι το είπε αυτός που ήταν ο τελευταίος που έπρεπε να μιλά.    ;)


====================================================================================


Και ποιος σου είπε ότι ο ΑΣΕΠ κάνει παντού προσλήψεις με γραπτό διαγωνισμό... αυτό γίνεται μόνο στις μαζικές και χαμηλόμισθες θέσεις όπως των εκπαιδευτικών...
Στις υψηλές θέσεις πας είτε με φωτογραφική διάταξη είτε ως Σύμβουλος χωρίς καν ΑΣΕΠ αλλά μετακλητούρα style...


ΥΓ. Εντελώς φιλικά λοιπόν Open your mind. Το ότι είσαι ή πρόκειται να γίνεις εκπαιδευτικός εστιάζεις στους εκπαιδευτικούς και τις όποιες παθογένειες του συστήματός τους... Όμως οι εκπαιδευτικοί είναι κομμάτι της κοινωνίας εκεί δηλαδή που πρέπει να ανοίγει ο φακός προοπτικής σου για να τα βλέπεις τα πράγματα καλύτερα...  Κλείνω για να γυριίσω στην δική μου πραγματικότητα και στις εργασίες που με περιμένουν...

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2181 στις: Αύγουστος 18, 2014, 12:19:21 μμ »
Χαχα είδες που κατάλαβες λάθος? Είπα εγώ εξωτερικά κέντρα συνομωσίας?
Γιατί σου είπα εγώ για εξωτερικά κέντρα συνομωσίας; Για όλη αυτή την παραφιλολογία περί "προδοτών του έθνους" είπα.

Παράθεση
Και ποιος σου είπε ότι ο ΑΣΕΠ κάνει παντού προσλήψεις με γραπτό διαγωνισμό... αυτό γίνεται μόνο στις μαζικές και χαμηλόμισθες θέσεις όπως των εκπαιδευτικών...
Στις υψηλές θέσεις πας είτε με φωτογραφική διάταξη είτε ως Σύμβουλος χωρίς καν ΑΣΕΠ αλλά μετακλητούρα style...
Γνωρίζω ότι έχουν υπάρξει ωραιότατα ρουσφετολογικά βολέματα με την επικάλυψη του ΑΣΕΠ, όπως οι καθαρά ρουσφετολογικές συμβάσεις ορισμένου χρόνου που ανανεώνονταν συνεχώς για να καταλήξουν σε μονιμοποίηση μέσω ΑΣΕΠ. Εμείς όμως δεν θα επικαλούμαστε την συγκεκαλυμμένη παρανομία ως το θεμιτό, θα την καταδεικνύουμε ως επίσης ανήθικη.

Παράθεση
ΥΓ. Εντελώς φιλικά λοιπόν Open your mind. Το ότι είσαι ή πρόκειται να γίνεις εκπαιδευτικός εστιάζεις στους εκπαιδευτικούς και τις όποιες παθογένειες του συστήματός τους... Όμως οι εκπαιδευτικοί είναι κομμάτι της κοινωνίας εκεί δηλαδή που πρέπει να ανοίγει ο φακός προοπτικής σου για να τα βλέπεις τα πράγματα καλύτερα...  Κλείνω για να γυριίσω στην δική μου πραγματικότητα και στις εργασίες που με περιμένουν...
Είμαστε σε forum για την εκπαίδευση και είναι λογικό εκεί να εστιάζουμε. Σε άλλα site άλλου περιεχομένου, λέω για άλλους. Παρόλα αυτά και οι εδώ μου τοποθετήσεις δεν αφορούν πάντα μόνο τους εκπαιδευτικούς, όπως αυτές λίγο πιο πάνω.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2014, 12:24:13 μμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2182 στις: Αύγουστος 18, 2014, 12:42:47 μμ »
Διαβάζοντας τα προηγούμενα σχόλια θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα σε σχέση με αυτά που είπα:
1. Δεν περιμένω το κράτος ή την Κυβέρνηση να βρει δουλειά ξεχωριστά στον καθένα από το 30% των ανέργων. Αλλά οι πολιτικές που αποφασίζονται καθορίζουν το ποσοστό ανεργίας. Θέλω λοιπόν να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις ώστε αν όχι όλοι η συντριπτική πλειοψηφία αυτών να βρει δουλειά.

2. Δεν συζητάω ουτοπικά ή ιδεατά. Όπως σε  2-3 χρόνια πήραν τέτοια μέτρα που φέρανε την ανεργία από το 7% στο 27%, μπορούν να κάνουν και το αντίθετο. Θέλουν όμως; η υψηλή ανεργία προς το παρόν και όσο υπάρχουν και άλλα μέτρα να περάσουν βολεύει. Γιατί βολεύει; γιατί οι άνεργοι χρησιμοποιούνται ως μοχλός πίεσης για να περάσουν μέτρα που αφορούν τόσο τους ιδιωτικούς υπαλλήλους, όσο και τους δημοσίους. Θα πω ένα απλό παράδειγμα. Ατομικές συμβάσεις. Οι περισσότερες επιχειρήσεις τις εφάρμοσαν. Οι περισσότεροι εργαζόμενοι τς δέχτηκαν, γιατί;  αφού χαμένοι βγήκαν. Γιατί απλά δεν είχαν άλλη επιλογή με την ανεργία στο 30%. Πόσοι αναπληρωτές θα υπέμεναν αυτό το μαρτύριο των τελευταίων χρόνων, με τους μισθούς κομμένους, με τις προσλήψεις να γίνονται όλο και αργότερα και μερικές φορές όχι κάθε χρόνο; πόσοι μόνιμοι στους βαθμου Ε και ΣΤ θα είχαν παραιτηθεί αν απλά η ανεργία δεν ήταν στο 27%, αλλά στο 7%. Δεν είναι λοιπόν θέμα ουτοπίας και πραγματικού ή φανταστικού κόσμου, αλλά θέμα πολιτικών.

3. Σε αυτό που έχει δίκιο και ο Green και o Guestteacher, είναι ότι κάποιοι τους ψήφισαν, δεν ήρθαν ουρανοκατέβατοι και μας κάθισαν στο λαιμό.


Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2183 στις: Αύγουστος 18, 2014, 12:49:13 μμ »
2. Δεν συζητάω ουτοπικά ή ιδεατά. Όπως σε  2-3 χρόνια πήραν τέτοια μέτρα που φέρανε την ανεργία από το 7% στο 27%, μπορούν να κάνουν και το αντίθετο.
Φοβάμαι ότι δεν δημιούργησαν τα μέτρα τους ανέργους. Γνωρίζω ότι αυτή δεν είναι πολύ δημοφιλής άποψη γιατί μας ξεβολεύει από το παραμύθι μας, αλλά οφείλω να την πω. Τα μέτρα έσκασαν νωρίτερα τη φούσκα που είχαμε δημιουργήσει στην Ελλάδα ως μία οικονομία που ανακύκλωνε δανεικό χρήμα μέσω της κατανάλωσης (με τα κομμωτήρια, τα σουβλατζίδικα και τις καφετέριες που είπαμε και πιο πάνω) και που είχε προ πολλού σταματήσει να παράγει πραγματικά, κάτι που ήταν ζήτημα χρόνου να συμβεί και ασχέτως μνημονίων. Δεν ήταν ποτέ πραγματικά καλές οι εποχές που ζήσαμε, πείσαμε τους αυτούς μας ότι ήταν.
Όπως λοιπόν ούτε και τότε το πολιτικό μας σύστημα, που έχει μάθει να επιβιώνει μόνο κάνοντας ρουσφέτια, είχε προσφέρει βιώσιμη απασχόληση, ούτε και τώρα πρόκειται να το κάνει. Γιατί δεν ξέρει να το κάνει. Για πολλοστή φορά θα επιβληθεί στην Ελλάδα απ'έξω μία οικονομική-εργασιακή φόρμουλα στοιχειώδους βιωσιμότητας.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2014, 01:02:26 μμ από Green »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 621
Σύνολο: 637

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.