0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΥΓ. Να θυμίσω επίσης ότι η γκλάβα του Γκλάβα είχε προτείνει επέκταση διδακτικού έτους (αν θυμάμαι καλά) για την διεξαγωγή σεμιναρίων επιμόρφωσης... ποιους να εννοούσε άραγε? Μήπως τους κομμένους της αξιολόγησης... Δωρεάν θα τα κάνει αυτά τα Σεμινάρια ?
Για να έχουν αποτέλεσμα όλες αυτές οι επιμορφώσεις του εργατικού δυναμικού, πρέπει να έχεις σαφές παραγωγικό σχέδιο για τη χώρα. Όταν από την μία δεν ξέρεις τι θέλεις και τι μπορείς να παράγεις και από την άλλη δεν έχεις απόφασίσει πόσους πτυχιούχους/διπλωματούχους πρέπει να βγάζεις ανα ειδικότητα κάθε χρόνο, τι νόημα έχει η όποια επιμόρφωση; Να την παρακολουθήσει ποιός, για ποιό λόγο και με ποιό σκόπο; Όλα αυτά ήταν για να τρώγονται για πολλοστή φορά ευρωπαικά κονδύλια. Η αλήθεια είναι ως συνήθως κάπου στη μέση. Πιθανώς να τον ενδιέφερε το δεύτερο, αλλά και το να έχεις πάρει το Proficiency πριν από 20 χρόνια δεν διασφαλίζει ότι σήμερα μιλάς αγγλικά εκείνου του επιπέδου. Ξέρουμε ότι για να βγεις για σπουδές στο εξωτερικό ή για να εργαστείς σε εταιρίες πρέπει εκ νέου με εξετάσεις να πιστοποιήσεις ότι όντως κατέχεις και σήμερα τις γνώσεις που δηλώνει το από 20ετίας πιστοποιητικό σου.
Green αναφέρεις σε κάποιο σημείο να γίνει εξορθολογισμός προσφοράς και ζήτησης στην επαίδευση. Συμφωνώ! Γιατί δεν μιλάει κανένας όμως από τους επίσημους φορείς της εκπαίδευσης γι' αυτό; Γιατί δεν αναλαμβάνει κανείς το πολιτικό κόστος μιας τέτοιας κίνησης; Λουκέτο σε όλα τα ΑΕΙ εκπαιδευτικών για 4-5 χρόνια ή συνέχιση της λειτουργία τους με 20-30 άτομα ανα τμήμα. Δεν υπάρχει άλλη λύση. Τόσο απλά.
Ακριβώς επειδή έτσι λειτουργεί και σκέφτεται κάθε ελληνική οικογένεια, πρέπει να πέσει λουκέτο στις σχολές δασκάλων και καθηγητών (ή έστω μείωση 90% στους εισακτέους). Μόνο έτσι (και όχι με βλακο-σποτάκια στην τηλεόραση) θα στραφούν οι νέοι σε σχολές που θα δώσουν αύριο εργασία σε τομείς που έχει ανάγκη η χώρα και ταυτόχρονα θα ανασάνει το σύστημα της εκπαίδευσης που έχει σκάσει εδώ και χρόνια.
Με την ίδια λογική να ξαναπάμε Πανεπιστήμιο να ξαναδώσουμε. Οχι φίλε μου μάλλον κάτι έχουμε καταλάβει λάθος σε αυτήν την χώρα. αν πας και εργαστείς στο εξωτερικό η εταιρία ζητά κάποια τυπικά προσόντα... από κει και πέρα σου δίνει ένα διάστημα προσαρμογής... στροφάρεις έχει καλώς... σε επιμορφώνει με δικά της έξοδα...δεν στροφάρεις παίρνεις και ακούς το Cd του Πουλόπουλου. Κάποιος που παίρνει ένα πιστοποιητικό χειριμού υπολογιστών πιστοποιεί ότι έχει γνώσεις χειρισμού υπολογιστών δεν πιστοποιεί ότι θα ξέρει όλα τα λογισμικά όποτε βγαίνουν αλλιώς να μην είναι σε 3 χρόνια η πιστοποίηση αλλά όποτε βγαίνει νέα έκδοση Word (κ.α.). Τώρα που το ξανασκέφτομαι όταν αλλάζει κάτι στο αυτοκίνητο να ξαναδίνουμε και για δίπλωμα, όταν αλλάζει κάτι στο Στρατό να ξαναπηγαίνουμε για να μην σου πω ότι σκέφτομαι να με γράψω στο Δημοτικό... άλλαξε η δασκάλα από τότε βλέπεις...
Αν πας να εργαστείς στο εξωτερικό και η εταιρία απαιτεί για τη θέση άπταιστη γνώση αγγλικής, και το Proficiency να έχεις ως τυπικό προσόν, αν στη συνέντευξη δεν το αποδείξει εν τοις πράγμασι, δεν θα την πάρεις τη θέση.Μη φτάνεις στο άλλο άκρο, δεν είπε κανείς να ζητάς κάθε τρία χρόνια πιστοποιητικό χρήσης Η/Υ. Αλλά το να το έχεις από το '92, ε, συγγνώμη, δεν διασφαλίζει καθόλου ότι μπορείς να χειριστείς έναν υπολογιστή το 2014.
Λοιπόν άκου να δεις τι γίνεται για να κλείσουμε (από την πλευρά μου, λόγω ότι ξεφύγαμε πολύ) για το θέμα της πιστοποίησης και επιμόρφωσης.Το ελληνικό κράτος (ως εκάστοτε Κυβέρνηση) δεν θέλει να βρεις δουλειά. Δεν θέλει να ανέβει το βιοτικό σου επίπεδο.Οταν γίνεται η κατανομή των κονδυλίων του ΕΣΠΑ γίνεται αν δεν κάνω κάποιο σοβαρό λάθος ανάλογα με το ΑΕΠ της κάθε χώρας. Οσο πιο μικρό τόσα περισσότερα διακιούσαι.Επειδή λοιπόν πρέπει να παρθούν τα χρήματα για να μοιραστούν σε κάποιους επιτήδειους (επενδυτές οι οποίοι επιδιώκουν τοποθετώντας ένα μικρό κεφαλαιο να καρπωθούν το ΕΣΠΑ) πρέπει να υπάρχουν οι σχολές που θα βγάζουν ανθρώπους γύρω στα 25 στην αγορά εργασίας χωρίς ουσιώδη προσόντα ή πολύ πολύ εξειδικευμένα. Ακόμα και να βρουν δουλειά αυτή θα είναι μέχρι τα 30 το πολύ. Ομως μετά τα 30 η αγορά εργασίας είναι δύσκολη έως αδύνατη οπότε πάλι θα επιμορφώνεσαι για να βρεις μια εργασία που θα σε οδηγεί σε χαμηλό επίπεδο (γιατί είπαμε άνοδος ΑΕΠ χάσιμο ΕΣΠΑ)...Αυτά που λες είναι καλά. Μην νομίζεις ότι δεν τα ξέρουν. Δεν τα θέλουν όμως γιατί δεν θέλουν πολίτες μορφωμένους, προσοντούχους και καλοπληρωμένους. Ακόμα και αν κάποιος τους ξεφύγει και τα πετύχει όλα αυτά ή θα τον εντάξουν στο κόμμα με τα ανάλογα προνόμια εξασφαλίζοντας την σιωπή και την μη άποψη ή θα τον αναγκάσουν σε φυγή... Κανένα καθεστώς υποαναάπτυχθων αυστρολοπίθηκων που κατάφεραν να αναρριχηθύν στην οποιαδήποτε εξουσία δεν θα αφήσουν κανένα Homo Sapiens να τους ξεπεράσει γιατί πολύ απλά ο Κομπλεξισμός τους και ο μοναχοφαισμός τους είναι ανυπέρβλητος... όπως φυσικά ο κοντοφθαλμισμός τους και η βλακεία τους...
Οπως τα είπες. Κανένα χαρτί δεν αποδεικνύει τίποτα. Οταν λοιπόν επιβάλεις σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ να παίρνει κάποιος ένα χαρτί που ζητάς να πληρώνει για να το ανανεώνει κάθε 3 χρόνια εμένα μου λέει πολλά... πόσο μάλλον όταν σύμφωνα ε τα λεγόμενα σου ως Κυβέρνηση σιγά σιγά πας να ξαναανοίξεις τον ΑΣΕΠ μετά από χρόνια σε όλο το Δημόσιο (μήπως παραπάνω από 3? )
Επειδή προσωπικά δεν είμαι οπαδός των θεωριών συνομωσίας για «σκοτεινές δυνάμεις που επιβουλεύονται το έθνος», πέρα από την γνωστή διαπλοκή με ημέτερους που πάντα υπήρχε και θα υπάρχει στην Ελλάδα, δεν νομίζω ότι υπάρχει κανένας στρατηγικός σχεδιασμός αποβλάκωσης και εξαθλίωσης των των ελλήνων. Υπάρχει η γνωστή νεοελληνική κουτοπονηριά, ανικανότητα και καιροσκοπισμός από τα οποία φυσικά δεν εξαιρούνται ούτε οι κυβερνώντες μας. Να θυμηθούμε έξαλλου ότι σκοπός του ΕΣΠΑ δεν ήταν να προσλαμβάνονται αναπληρωτές, ούτε να επιμορφώνεται κόσμος για να απασχοληθεί στο δημόσιο. Η στήριξη της επιχειρηματικότητας και η κατάρτιση του εργατικού δυναμικού προς αυτή την κατεύθυνση ήταν ο πρωταρχικός σκοπός. Στην Ελλάδα το μετατρέψαμε και αυτό μέσο σε στελέχωσης και λειτουργίας του κράτους.Επίσης να καταλάβουμε ότι η ανάπτυξη για τη χώρα, και η μείωση της εργασίας, δεν θα έρθει απασχολώντας κόσμο σε δημόσιες υπηρεσίες με 5μηνες συμβάσεις, αλλά ξεκολλώντας την προαγωγική μηχανή της χώρας, που σε κάθε χώρα είναι ο ιδιωτικός τομέας. Μην δαιμονοποιούμε επομένως τον κάθε ιδιώτη που θέλει να πάρει μία επιχειρηματική πρωτοβουλία. Θα ήταν προτιμότερο να ζητάμε από το κράτος να κάνει τη δουλειά του θέτοντας συγκεκριμένους αλλά ρεαλιστικούς όρους και προϋποθέσεις για αυτό.
Χαχα είδες που κατάλαβες λάθος? Είπα εγώ εξωτερικά κέντρα συνομωσίας?
Και ποιος σου είπε ότι ο ΑΣΕΠ κάνει παντού προσλήψεις με γραπτό διαγωνισμό... αυτό γίνεται μόνο στις μαζικές και χαμηλόμισθες θέσεις όπως των εκπαιδευτικών...Στις υψηλές θέσεις πας είτε με φωτογραφική διάταξη είτε ως Σύμβουλος χωρίς καν ΑΣΕΠ αλλά μετακλητούρα style...
ΥΓ. Εντελώς φιλικά λοιπόν Open your mind. Το ότι είσαι ή πρόκειται να γίνεις εκπαιδευτικός εστιάζεις στους εκπαιδευτικούς και τις όποιες παθογένειες του συστήματός τους... Όμως οι εκπαιδευτικοί είναι κομμάτι της κοινωνίας εκεί δηλαδή που πρέπει να ανοίγει ο φακός προοπτικής σου για να τα βλέπεις τα πράγματα καλύτερα... Κλείνω για να γυριίσω στην δική μου πραγματικότητα και στις εργασίες που με περιμένουν...
2. Δεν συζητάω ουτοπικά ή ιδεατά. Όπως σε 2-3 χρόνια πήραν τέτοια μέτρα που φέρανε την ανεργία από το 7% στο 27%, μπορούν να κάνουν και το αντίθετο.