0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
όχι baarli αυτά είναι ΠΟΣΟΤΙΚΑ κριτήρια. Παντού στον κόσμο! ακριβώς επειδή προέρχομαι από ένα περιβάλλον εκτός Ελλάδας είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι αυτά τα ποσοτικά κριτήρια δείχνουν πολλά περισσότερα από όσα ίσως θέλεις να πιστέψεις. Ακόμα όμως και αν θέλεις να τα ονομάσεις διοικητικά-υπαλληλικά ( αν αυτό σε κάνει να τα κατανοείς καλύτερα) θα σου υπενθυμίσω ότι ΚΑΙ ο εκπ/κός είναι υπαλληλος, υπόκειται στους ίδιους νόμους με μένα που εργάζομαι στη διοίκηση ( βλέπε πχ υπαλληλικό κώδικα), έχει τις ίδιες υποχρεώσεις με άλλους διοικητικούς υπαλλήλους, έχει το διδακτικό του ωράριο αλλά και το ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ του ωράριο και όταν αξιολογείται, αξιολογείται για το ΣΥΝΟΛΟ αυτών των ιδιοτήτων του. Επομένως βεβαίως και θα αξιολογηθεί ένας εκπ/κός για τη δουλειά που κάνει ή δεν κάνει εντός τάξης αλλά δεν μπορεί να αγνοηθεί και η όλη του συμπεριφορά και παρουσία στο σχολείο αλλά και εκτός αυτού. Είναι αλληλένδετα όλα και όσο πιο γρήγορα γίνει αυτό αντιληπτό από τον εκπ/κό κόσμο τόσο καλύτερα θα "σκοράρει" ο κάθε ένας ξεχωριστά στην τελική αξιολόγηση. Εξάλλου, ρώτησες το ΠΩΣ θα γίνει η αξιολόγηση. Σου δίνω μια παράμετρο του πώς στο οποίο αναφέρθηκες. Μπορεί να μη σου αρέσει ως ιδέα αποτελεί όμως πραγματικότητα.
Το ένα δεν είναι πάντα ανάλογο του άλλου συχνά όμως - για να μην πω πάντα - μια αρνητική ΠΟΣΟΤΙΚΗ αξιολόγηση δείχνει και μια αρνητική ΠΟΙΟΤΙΚΗ αξιολόγηση.
Παράθεση από: bitch στις Ιανουαρίου 23, 2012, 08:25:41 pmΤο ένα δεν είναι πάντα ανάλογο του άλλου συχνά όμως - για να μην πω πάντα - μια αρνητική ΠΟΣΟΤΙΚΗ αξιολόγηση δείχνει και μια αρνητική ΠΟΙΟΤΙΚΗ αξιολόγηση.λάθος. δεν είναι σωστός δάσκαλος ο τυπικός δάσκαλος, αν δίδασκες και δεν ήσουν σε γραφείο θα το καταλάβαινες καλύτερα.
Σε πάω στοίχημα ότι έχω διδάξει πολλά περισσότερα χρονια από όσα είμαι σε γραφείο - και επειδή ακόμα διατηρώ καλές σχέσεις με τους παλιούς μου μαθητές οι οποίοι με έχουν αξιολογήσει όχι μόνο τότε αλλά κυρίως τώρα ( που δεν έχουν ανάγκη και το βαθμό ώστε να καταφύγουν στο γλείψιμο) σε βεβαιώ ότι απ΄τα λεγόμενά τους ότι πρέπει κάτι να έκανα καλά και μέσα στην τάξη.
Γιατί δεν θέλουμε την αξιολόγηση των εκπαιδευτικων? Ας με πείσει καποιος...Μα, αν ενα επάγγελμα θέλει αξιολόγηση αυτο ειναι του εκπαιδευτικου, πρωτα και κύρια...
Οι άδειες τι σχέση έχουν με την αξιολόγηση; Μήπως απαγορεύεται και να αρρωσταίνουμε;
Παράθεση από: Νηρηίδα στις Ιανουαρίου 23, 2012, 08:44:00 pmΟι άδειες τι σχέση έχουν με την αξιολόγηση; Μήπως απαγορεύεται και να αρρωσταίνουμε;υπάρχουν αρρώστιες και "αρρώστιες"....όταν η άδεια πχ ειναι κάθε Τριτη που έχεις επτάωρο δεν είναι συμπτωματικό.Όταν κάποιοι κάνουν χρήση όλων των κανονικών τους αδειών γιατί....τις δικαιούνται....και΄οχι γιατί τις χρειάζονται (γιατί ο εκπ/κοί δεν έχουν κανονική άδεια διακοπών όπως οι υπόλοιποι δ.υ.) τότε βγαίνουν πολλά χρήσιμα συμπεράσματα! υπάρχουν πολλοί παράμετροι σε αυτό που φαίνεται τόσο απλό! Όπως ας πούμε υπάρχουν και πολλοί παράμετροι στο πώς απλώνεται το ωρολόγιο πρόγραμμα κάποιου....αν πχ κάποιος έχει μόνιμα τις δύο /τρεις πρώτες ώρες μάθημα λες στις δδε να είμαστε τόσο χαζοί που να μην καταλαβαίνουμε πού βρίσκεται τις υπόλοιπες; Και το θέμα είναι ότι δεν το ξέρουμε μόνο εμείς.... και ο νοών νοείτω!