*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 942898 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #266 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 08:11:37 pm »
όχι baarli  αυτά είναι ΠΟΣΟΤΙΚΑ κριτήρια. Παντού στον κόσμο!

ακριβώς επειδή προέρχομαι από ένα περιβάλλον εκτός Ελλάδας είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι αυτά τα ποσοτικά κριτήρια δείχνουν πολλά περισσότερα από όσα ίσως θέλεις να πιστέψεις. 

Ακόμα όμως και αν θέλεις να τα ονομάσεις διοικητικά-υπαλληλικά ( αν αυτό σε κάνει να τα κατανοείς καλύτερα) θα σου υπενθυμίσω ότι ΚΑΙ ο εκπ/κός είναι υπαλληλος, υπόκειται στους ίδιους νόμους με μένα που εργάζομαι στη διοίκηση ( βλέπε πχ υπαλληλικό κώδικα), έχει τις ίδιες υποχρεώσεις με άλλους διοικητικούς υπαλλήλους, έχει το διδακτικό του ωράριο αλλά και το ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ του ωράριο και όταν αξιολογείται, αξιολογείται για το ΣΥΝΟΛΟ αυτών των ιδιοτήτων του.
Επομένως βεβαίως και θα αξιολογηθεί ένας εκπ/κός για τη δουλειά που κάνει ή δεν κάνει εντός τάξης αλλά δεν μπορεί να αγνοηθεί και η όλη του συμπεριφορά και παρουσία στο σχολείο αλλά και εκτός αυτού. Είναι αλληλένδετα όλα και όσο πιο γρήγορα γίνει αυτό αντιληπτό από τον εκπ/κό κόσμο τόσο καλύτερα θα "σκοράρει" ο κάθε ένας ξεχωριστά στην τελική αξιολόγηση.  :)

Εξάλλου, ρώτησες το ΠΩΣ θα γίνει η αξιολόγηση. Σου δίνω μια παράμετρο του πώς στο οποίο αναφέρθηκες. Μπορεί να μη σου αρέσει ως ιδέα αποτελεί όμως πραγματικότητα.
H τήρηση του δημ/υπαλληλικού κώδικα προφανώς και δεν είναι κριτήριο αξιολόγησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας και του εκπαιδευτικού έργου,προφανώς είναι κάτι που πρέπει να τηρείται από όλους τους δημ.υπαλλήλους.Η εφαρμογή ποιοτικών κριτηρίων όπως π.χ. η εφαρμογή συμμετοχικών-μαθητοκεντρικών εκπαιδευτικών τεχνικών ή μη από τους εκπαιδευτικούς στοχεύει στη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.Π.Χ. έχουμε έναν εκπαιδευτικό που στη διάρκεια του σχολ.έτους δεν έχει πάρει καμία άδεια,μπαίνει στην αίθουσα στην ώρα του φεύγει στην ώρα του,ο τρόπος διδασκαλίας του είναι ο γνωστός σε όλους μας"δασκαλοκεντρικός",έχει πάει σε σεμινάρια που διοργανώνονται κ.λ.π.Αυτός λοιπόν ο εκπαιδευτικός δεν συμβάλλει στην βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας,ακριβώς επειδή ο τρόποσ διδασκαλίας του είναι δασκαλοκεντρικός.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:41:53 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #267 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 08:25:41 pm »
συμφωνώ απόλυτα σε αυτό που λες- αν και διαφωνώ στο σημείο που υποστηρίζεις ότι η τήρηση του δ.υ. κώδικα δεν αποτελεί σημείο προς αξιολόγηση. Φυσικά και αποτελεί ! Κατά τα λοιπά όμως εσύ αναφέρεσαι σε άλλο κομμάτι της αξιολόγησης: το ποιοτικό.

Τόσο το ποιοτικό όσο και το ποσοτικό μας δείχνουν ένα σωρό πράγματα για το ποιόν του κάθε εργαζόμενου. Και τα δύο ειναι εξίσου χρήσιμα και απαραίτητα.

Το ένα δεν είναι πάντα ανάλογο του άλλου συχνά όμως - για να μην πω πάντα - μια αρνητική ΠΟΣΟΤΙΚΗ αξιολόγηση δείχνει και μια αρνητική ΠΟΙΟΤΙΚΗ αξιολόγηση.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 23, 2012, 08:32:02 pm από bitch »
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #268 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 08:30:15 pm »
Το ένα δεν είναι πάντα ανάλογο του άλλου συχνά όμως - για να μην πω πάντα - μια αρνητική ΠΟΣΟΤΙΚΗ αξιολόγηση δείχνει και μια αρνητική ΠΟΙΟΤΙΚΗ αξιολόγηση.

λάθος. δεν είναι σωστός δάσκαλος ο τυπικός δάσκαλος, αν δίδασκες και δεν ήσουν σε γραφείο θα το καταλάβαινες καλύτερα.

Και μιας και λέμε για αξιολογηση.

Την αννούλα που με την υπόθεση των βιβλίων μας έβαλε μέσα 2.000.000 ευρώ, ποιός θα την αξιολογήσει;
Ε λοιπόν δεν είναι θέμα αξιολόγησης αυτό, ποινικό είναι το ζήτημα!
Όπως ένας επιχειρηματίας που βάζει μέσα την επιχείρησή του, πάει φυλακή για χρέη προς το δημόσιο, το ίδιο πρέπει να ισχύει και για τους πολιτικούς.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 23, 2012, 08:31:59 pm από baarli »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #269 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 08:37:10 pm »
Το ένα δεν είναι πάντα ανάλογο του άλλου συχνά όμως - για να μην πω πάντα - μια αρνητική ΠΟΣΟΤΙΚΗ αξιολόγηση δείχνει και μια αρνητική ΠΟΙΟΤΙΚΗ αξιολόγηση.

λάθος. δεν είναι σωστός δάσκαλος ο τυπικός δάσκαλος, αν δίδασκες και δεν ήσουν σε γραφείο θα το καταλάβαινες καλύτερα.


τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις στην πολύ απλή πρόταση " μια ΑΡΝΗΤΙΚΗ ποσοτική αξιολόγηση δείχνει και μια ΑΡΝΗΤΙΚΗ ποιοτική αξιολόγηση;"
είπα εγώ ότι ο τυπικός δάσκαλος  είναι απαραίτητα ο σωστός δάσκαλος; Αντίθετα είπα αυτός που δεν ειναι τυπικός σε συντριπτικά ποσοστά δεν είναι και σωστός!

Σε πάω στοίχημα ότι έχω διδάξει πολλά περισσότερα χρονια από όσα είμαι σε γραφείο - και επειδή ακόμα διατηρώ καλές σχέσεις με τους παλιούς μου μαθητές οι οποίοι με έχουν αξιολογήσει όχι μόνο τότε αλλά κυρίως τώρα ( που δεν έχουν ανάγκη και το βαθμό ώστε να καταφύγουν στο γλείψιμο) σε βεβαιώ ότι απ΄τα λεγόμενά τους ότι πρέπει κάτι να έκανα καλά και μέσα στην τάξη. 
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:41:53 »

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #270 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 08:41:08 pm »
Σε πάω στοίχημα ότι έχω διδάξει πολλά περισσότερα χρονια από όσα είμαι σε γραφείο - και επειδή ακόμα διατηρώ καλές σχέσεις με τους παλιούς μου μαθητές οι οποίοι με έχουν αξιολογήσει όχι μόνο τότε αλλά κυρίως τώρα ( που δεν έχουν ανάγκη και το βαθμό ώστε να καταφύγουν στο γλείψιμο) σε βεβαιώ ότι απ΄τα λεγόμενά τους ότι πρέπει κάτι να έκανα καλά και μέσα στην τάξη.

αυτό που είπες είναι το μόνο κριτήριο αξιολόγησης που ίσως να δέχομαι για τους εκπαιδευτικούς. Η γνώμη που έχουν οι μαθητές για αυτούς, όχι σαν παιδιά, αλλά σαν ενήλικες μετά από πολλά χρόνια αφού φύγανε από το σχολείο.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #271 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 08:41:14 pm »
Γιατί δεν θέλουμε την αξιολόγηση των εκπαιδευτικων? Ας με πείσει καποιος...Μα, αν ενα επάγγελμα θέλει αξιολόγηση αυτο ειναι του εκπαιδευτικου, πρωτα και κύρια...
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #272 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 08:43:19 pm »
Γιατί δεν θέλουμε την αξιολόγηση των εκπαιδευτικων? Ας με πείσει καποιος...Μα, αν ενα επάγγελμα θέλει αξιολόγηση αυτο ειναι του εκπαιδευτικου, πρωτα και κύρια...

νομίζω όλοι θέλουν την αξιολόγηση, το θέμα είναι το πως.

Αποσυνδεδεμένος Νηρηίδα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 269
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #273 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 08:44:00 pm »
Οι άδειες τι σχέση έχουν με την αξιολόγηση; Μήπως απαγορεύεται και να αρρωσταίνουμε;

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #274 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 08:50:16 pm »
Οι άδειες τι σχέση έχουν με την αξιολόγηση; Μήπως απαγορεύεται και να αρρωσταίνουμε;

υπάρχουν αρρώστιες και "αρρώστιες"....όταν η άδεια πχ ειναι κάθε Τριτη που έχεις επτάωρο δεν είναι συμπτωματικό.
Όταν κάποιοι κάνουν χρήση όλων των κανονικών τους αδειών γιατί....τις δικαιούνται....και΄οχι γιατί τις χρειάζονται (γιατί ο εκπ/κοί δεν έχουν κανονική άδεια διακοπών όπως οι υπόλοιποι δ.υ.) τότε βγαίνουν πολλά χρήσιμα συμπεράσματα!

υπάρχουν πολλοί παράμετροι σε αυτό που φαίνεται τόσο απλό!
Όπως ας πούμε υπάρχουν και πολλοί παράμετροι στο πώς απλώνεται το ωρολόγιο πρόγραμμα κάποιου....αν πχ κάποιος έχει μόνιμα τις δύο /τρεις πρώτες ώρες μάθημα λες στις δδε να είμαστε τόσο χαζοί που να μην καταλαβαίνουμε πού βρίσκεται τις υπόλοιπες; Και το θέμα είναι ότι δεν το ξέρουμε μόνο εμείς.... και ο νοών νοείτω!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #275 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 08:51:04 pm »
Οι άδειες τι σχέση έχουν με την αξιολόγηση; Μήπως απαγορεύεται και να αρρωσταίνουμε;

αυτες και αν εχουν....οχι να αρρωστησεις γιατι αυτο το δικαιολογεις, τις άλλες ....που κοιτα να δεις, εγω ζητησα να φυγω 1 μερα νωριτερα της παρελασης γιατι θα ειχε απαγορευτικο και εγινε ολοκληρο θεμα. Τις προαλλες ζητησα να μη παω εκκλησιασμο γιατι δεν ημουν υποχρεωμενος και ειπα να κατσω σπιτι μου. Που ειναι δηλαδή το κακό? δεν καταλαβα? κι ομως εγινε ολοκληρη φασαρια.
Να για ποιες αδειες μιλανε. καταλαβες?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #276 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 08:52:05 pm »
Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού πρέπει να προέλθει μέσα από την αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και του εκπαιδευτικού έργου.Μέχρι αυτή τη στιγμή αυτά που έχουμε ακούσει είναι ότι θα είναι βάσει συνεντεύξεων,τυπικών προσόντων,εξετάσεων κ.λ.π.Προφανώς αυτά δεν είναι επιστημονική αξιολόγηση.Όλα αυτά, γιατί η πολιτεία δεν στοχεύει στην βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας,άλλα μάλλον θα χρησιμοποιήσει την αξιολόγηση ως όχημα για τον στόχο της μείωσης των δημ.υπαλλήλων.Επειδή κάποια σχολεία περυσι,είχαν μπει εθελοντικά σε διαδικασία αξιολόγησης,αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει μπορεί να μας πει τι ακριβώς είχε γίνει.

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #277 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 08:56:15 pm »
Οι άδειες τι σχέση έχουν με την αξιολόγηση; Μήπως απαγορεύεται και να αρρωσταίνουμε;

υπάρχουν αρρώστιες και "αρρώστιες"....όταν η άδεια πχ ειναι κάθε Τριτη που έχεις επτάωρο δεν είναι συμπτωματικό.
Όταν κάποιοι κάνουν χρήση όλων των κανονικών τους αδειών γιατί....τις δικαιούνται....και΄οχι γιατί τις χρειάζονται (γιατί ο εκπ/κοί δεν έχουν κανονική άδεια διακοπών όπως οι υπόλοιποι δ.υ.) τότε βγαίνουν πολλά χρήσιμα συμπεράσματα!

υπάρχουν πολλοί παράμετροι σε αυτό που φαίνεται τόσο απλό!
Όπως ας πούμε υπάρχουν και πολλοί παράμετροι στο πώς απλώνεται το ωρολόγιο πρόγραμμα κάποιου....αν πχ κάποιος έχει μόνιμα τις δύο /τρεις πρώτες ώρες μάθημα λες στις δδε να είμαστε τόσο χαζοί που να μην καταλαβαίνουμε πού βρίσκεται τις υπόλοιπες; Και το θέμα είναι ότι δεν το ξέρουμε μόνο εμείς.... και ο νοών νοείτω!
Για αυτό λέμε επιστημονικοποίηση της αξιολόγησης,δηλ. από την κορυφή εως τη βάση του εκπαιδευτικού συστήματος.Πραφανώς αυτές τις άδειες κάποιος τις εγκρίνει και αυτός πρέπει να αξιολογηθεί και όχι μόνο ο εκπαιδευτικός....

Αποσυνδεδεμένος ducati

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #278 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 08:59:11 pm »
Ως εκπαιδευτικοί έχουμε "βολευτεί" στο να αξιολογούμε μόνο εμείς τους μαθητές μας, προκειμένου να επιβεβαιωθεί το κύρος και η αυθεντία μας (με κριτήρια άγνωστα γι΄αυτούς, με μεθοδολογία που απορρέει από τα βιώματα, τις εμπειρίες και τα μαθητικά μας χρόνια και με τεστ μη σταθμισμένα, κατασκευασμένα από μας, που τις περισσότερες φορές αρνούμαστε να τα στείλουμε στο σχολικό σύμβουλο, όταν μας τα ζητάει). Όταν όμως η αξιολόγηση μετατοπίζεται κι όταν εμείς από "φορείς", γινόμαστε "αντικείμενα" αξιολογικής διαδικασίας, τότε αρχίζουν οι καχυποψίες "ποιος θα με αξιολογήσει εμένα?", "με βάση ποια κριτήρια?" κτλ κτλ... Σε ένα πλαίσιο, όπου ο εκπαιδευτικός είναι ο επαγγελματίας και ο μαθητής, όπως το λέει και η λέξη, αυτός που βρίσκεται σε διαδικασία μάθησης, αυτός που πρωτίστως θα έπρεπε να αξιολογείται είναι σαφώς ο επαγγελματίας. Εξάλλου, όλες οι έρευνες (στον ελληνικό χώρο) δείχνουν την τάση των νεότερων εκπαιδευτικών (διορισμένοι με ΑΣΕΠ στην πλειοψηφία τους) να τάσσονται υπέρ της αξιολόγησης, Λένε "όχι" όσοι α) φοβούνται (για χίλιους λόγους) και β) όσοι δεν θεωρούν πως η αξιολόγηση συνδέεται με τη βελτίωση και την επαγγελματική ανάπτυξη.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #279 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 08:59:28 pm »
όλοι θα αξιολογηθούν. Και πρέπει να αξιολογηθούν!
Όμως μην κάνουμε ότι ανακαλύπτουμε τον τροχό! Παντού στον κόσμο η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών έχει συγκεκριμένη μορφή. Μπορεί να μη μας αρέσει ή να μη συμφωνούμε με το αν πρέπει πχ να αξιολογείται ο αρθμός αδειών που πήρε κάποιος όμως ΚΑΙ αυτό μπαίνει μέσα στο παιχνίδι και αφού οι συνδικαλιστικές παρατάξεις τόσα χρόνια τώρα αφοριστικά απέρριπταν κάθε μορφή αξιολόγησης ας κάτσουν τώρα να τη δουν να συμβαίνει γι' αυτούς χωρίς αυτούς!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182824
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 687
Σύνολο: 701

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.