*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 709744 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3822 στις: Μάρτιος 14, 2023, 03:16:27 μμ »
σε άλλα Υπουργεία και στα σώματα ασφαλείας μοιράζονται πακτωλοί χρημάτων ως μπόνους, πριμ, υπερωρίες ή 600ευρα στους αστυνομικούς (χωρίς αξιολόγηση) για ψηφαλάκια. Και αυτό γιατί η κυβέρνηση ξέρει πολύ καλά ότι από τους εκπαιδευτικούς στο μεγαλύτερο μέρος θα φάνε μαύρο στις εκλογές...

το ανάποδο ισχύει (δεν θα πάρουν ψήφο , επειδή φέρονται έτσι). δεν είναι ότι δεν δίνουν λεφτά , επειδή δεν περιμένουν ψήφο. οι λόγοι πολλοί : ο κλάδος είναι μεγάλος, αλλά όχι διεκδικητικός, το επάγγελμα είναι μεν λεπτό αλλά δεν το θεωρούν παραγωγικό, υπάρχει πιο έντονη πίεση από γονείς-ψηφοφόρους, βλέπουν μη αντίσταση ουσιαστικά σε τραγικές επιλογές που επιβάλλουν εύκολα και άλλα πολλά. δες μόνο πόσα ανθρωπάκια αγοράζουν χαρτιά για ανέλιξη (άσε τους διορισμούς) ! είναι να τρελαίνεσαι.
δείτε τι έγινε με κομματοκρατία και άλλα τον αύγουστο του 2020 ξαναματαλέω.

αγώνας άγονος και ατέρμονος για να γίνουν κάποιοι στελέχη εκτός ταξης (οι άριστοι της τάξης  εκτός τάξης;;;; ) , να πάρουν λίγα φραγκάκια, να τους μιλά σα να να είναι παιδάκια η ΚΥ (νομίζετε ότι οι διευθυντές εκπαίδευσης  -για σχολείο δεν λέω- έχουν τρελή  εξουσία; αχαχαχαχα, πιο πολλή ένας προϊστάμενος ΔΟΥ και λεφτά και εξουσία ! ) . και πάλι τρέχουν να πιάσουν στασίδι. αυτά πρέπει να δει ο κλάδος . και τα στελέχη έχουν 4ετή πλέον θητεία;;;;; για γέλια είμαστε. εδώ τρέχουν όλοι να γίνουν επιμορφωτές στις βλακείες του ΙΕΠ να βάλουν στο βιογραφικό τους !
αυτά μόνο στο ΥΠΑΙΘ , παίδες

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:51:08 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3823 στις: Μάρτιος 14, 2023, 03:21:00 μμ »
εχω την αποψη οτι τα χαρτια απο μονα τους δεν σε κανουν ΔΑΣΚΑΛΟ,το ιδιο ισχυει και για τους διευθυντες αλλα και τους συμβουλους.
στα σχολεια που εχω διδαξει εχω δει παλιους με ενα πτυχιο λιγο πριν τη συνταξη να δινουν την ψυχη τους (και τη σωματικη τους ακεραιοτητα*)
και νεους τιγκα στα χαρτια να την εχουν αραξει αμεσως μετα το διορισμο τους αδιαφορωντας για τους μαθητες τους.

*διδασκω σε επαλ

Τα χαρτιά δεν σε κάνουν από μόνα τους καλύτερο ούτε η έλλειψη τους χειρότερο.
Όμως τα μεταπτυχιακά δεν εμφανίστηκαν τώρα. Και παλιά υπήρχαν και δωρεάν και ακόμα πιο παλιά δίνονταν και εκπαιδευτικές άδειες. Επιμορφώσεις β επιπέδου επίσης γίνονταν από παλιά. Δεν είναι τελευταία εφεύρεση. Αν κάποιος από το 80 που αποφοίτησε ήθελε να εξελιχθεί πνευματικά, σίγουρα είχε τρόπους να το κάνει, όπως έκαναν πολλοί άνθρωποι που πήραν μεταπτυχιακά και διδακτορικά πριν γίνουν μπιζνα, που έμαθαν γλώσσες, υπολογιστές, πήγαν στο μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης κλπ. Η δουλειά μας είναι επιστημονική, δεν είμαστε εμπειροτέχνες. Αν θες να είσαι στέλεχος, να είσαι σε θέση ευθύνης, πρέπει να εχεις να επιδείξεις και κάτι άλλο πέραν του ότι είσαι παλιός και έμπειρος. Ειδικά όταν οι υφιστάμενοι έχουν πολύ περισσότερη μόρφωση.

Συνδεδεμένος wipers

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3824 στις: Μάρτιος 14, 2023, 04:08:19 μμ »
. Αν θες να είσαι στέλεχος, να είσαι σε θέση ευθύνης, πρέπει να εχεις να επιδείξεις και κάτι άλλο πέραν του ότι είσαι παλιός και έμπειρος. Ειδικά όταν οι υφιστάμενοι έχουν πολύ περισσότερη μόρφωση.
δεν εχω καταλαβει που ακριβως θελετε να καταληξετε, πρεπει να μετρανε μονο τα καθε ειδους χαρτια και να γινεται με το ζορι διευθυντης οποιος τα εχει; μονο με την προυπηρεσια με τον συγκεκριμενο νομο κανεις δεν μπορει να προσπερασει καποιον που εχει πολλα χαρτια, απλα αυτοι με τα χαρτια δεν κανουν αιτηση για διευθυντες και μενουν θεσεις γιαυτους με τα λιγοτερα προσοντα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3825 στις: Μάρτιος 14, 2023, 04:36:13 μμ »
δεν εχω καταλαβει που ακριβως θελετε να καταληξετε, πρεπει να μετρανε μονο τα καθε ειδους χαρτια και να γινεται με το ζορι διευθυντης οποιος τα εχει; μονο με την προυπηρεσια με τον συγκεκριμενο νομο κανεις δεν μπορει να προσπερασει καποιον που εχει πολλα χαρτια, απλα αυτοι με τα χαρτια δεν κανουν αιτηση για διευθυντες και μενουν θεσεις γιαυτους με τα λιγοτερα προσοντα.

Όχι βέβαια, δεν εννοώ με το ζόρι. Εγώ πχ δεν θέλω ποτέ να γίνω διευθύντρια για΄τι δεν έχω τις ικανότητες και την κατάλληλη προσωπικότητα παρόλο που διαθέτω χαρτούρα.
Στην επαρχία, σε μικρά μέρη, εκεί όπου υπάρχει περιορισμένη κινητικότητα, στα νησιά, οι διευθυντές δεν έχουν τρελά προσόντα. Εμένα δυστυχώς αυτή είναι η εικόνα που έχω, αυτό το περιβάλλον που ζω, και θα με αξιολογήσουν αν εφαρμοστεί πλήρως η διαδικασία. Οπότε προσωπικά με ενοχλεί πολύ η ιδέα να με αξιολογεί ένας διευθυντής που εγώ προσωπικά δεν θεωρώ ικανό. ΑΥτό μόνο θέλω να πω. Για να υποστηρίξω γενικά το επιχείρημά μου, ότι η πιο επικίνδυηνη μορφή αξιολόγησης είναι αυτή του διευθυντή, και όχι του συμβούλου. Τίποτα παραπάνω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:51:08 »

Συνδεδεμένος wipers

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3826 στις: Μάρτιος 14, 2023, 04:42:13 μμ »
Όχι βέβαια, δεν εννοώ με το ζόρι. Εγώ πχ δεν θέλω ποτέ να γίνω διευθύντρια για΄τι δεν έχω τις ικανότητες και την κατάλληλη προσωπικότητα παρόλο που διαθέτω χαρτούρα.
αρα ικανοτητες και προσωπικοτητα ειναι ασχετες αλλα και σημαντικοτερες απο τα χαρτια, γιατι λοιπον θεωρειτε κατωτερο σας καποιον που τα διαθετει?
(ξαναγραφω γιατι μπαινουν και αργοστροφοι στο φορουμ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ)

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3827 στις: Μάρτιος 14, 2023, 04:54:46 μμ »
αρα ικανοτητες και προσωπικοτητα ειναι ασχετες αλλα και σημαντικοτερες απο τα χαρτια, γιατι λοιπον θεωρειτε κατωτερο σας καποιον που τα διαθετει?
(ξαναγραφω γιατι μπαινουν και αργοστροφοι στο φορουμ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ)

Όχι δεν είναι λιγότερο σημαντικές οι ικανότητες και η προσωπικότητα, ούτε αποδεικνύονται μόνο με χαρτιά. Δεν μιλάμε όμως για κάποιον ικανό άνθρωπο που έστησε και τρέχει μια οικογενειακή επιχείρηση γιατί είναι σβέλτος. Μιλάμε για εκπαιδευτικούς οργανισμούς, που διαφυλάσσουν και προωθούν την αξία της μόρφωσης. Ένας διευθυντής λοιπόν πρέπει ο ίδιος να είναι πρότυπο μόρφωσης. Πώς θα παρακινήσεις τους εκπαιδευτικούς να παρακολουθήσουν επιμορφωτικά σεμινάρια αν εσυ δεν εχεις παρακολουθήσει κανένα πλην αυτών που κάνει για τα τυπικα ο σύμβουλος; Πώς θα οργανώσεις διεθνή προγράμματα χωρίς ξένες γλώσσες; Πώς θα ενθαρρύνεις βιωματικές δράσεις, πώς θα ενθαρρύνεις να γίνουν προγράμματα, όμιλοι ή όπως αλλιώς λέγονται κάθε φορά, αν εχεις ξεχασει τι εστι βιβλίο εκτός από το σχολικό κσι το λυσσαρι σου; Αν το σχέδιο είναι απλα το μπες βγες στην τάξη εγκαίρως, σχολαστικες εφημερίες, διεκπεραιωτικες προβολές ταινιών όταν πρέπει να γίνει δράση, περίπατοι στο πάρκο και μια εκδρομή έτσι για να γίνει, και βασικά να βγάζουμε την ύλη, ναι μια χαρά την κανεις τη δουλειά και με πτυχίο μόνο, μη σου πω και χωρίς πτυχίο αν είσαι ηγετικός τύπος. Δεν. ομιζω όμως ότι θελουμε σχολεία που είναι απλα διεκπεραιωτικά με διεκπεραιωτικούς έμπειρους καθηγητές οου ολα είναι στον αυτόματο επειδή έτσι έμαθαν να τα κάνουν από παλιά. Αυτό το σχολείο είναι απωθητικό για οποοον έχει όρεξη να προσφέρει και απωθητικό και για τα παιδιά.

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3828 στις: Μάρτιος 14, 2023, 04:56:37 μμ »
Να σχολιάσω 2-3 πράγματα : ο εν λόγω (και συλλήβδην ο σταθμός) με αξιολόγηση πού θα ήταν ; τι να λέμε.

Δεδομένου ότι οι συχνότητες είναι δημόσια περιουσία και όχι περιουσία της κάθε κυβέρνησης, θα πρέπει ο κάθε σταθμός που έχει άδεια πανελλαδικής εμβέλειας να αξιολογείται (μέσω gov.gr) από τους ακροατές του (και όχι από την ακροαματικότητά του) με θετική ή αρνητική ψήφο. Και σε περίπτωση αρνητικής αξιολόγησης, για να εκπέμπει ο συγκεκριμένος σταθμός θα πρέπει να πληρώνει περισσότερα για να αγοράσει την συχνότητα.

Υπάρχουν τόσες εναλλακτικές που θα μπορούσαν να γίνουν, αν είχαμε δημοκρατία αντί για τα κομματόσκυλα τους κοινοβουλευτικούς.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 14, 2023, 04:58:56 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3829 στις: Μάρτιος 14, 2023, 05:01:15 μμ »
αρα ικανοτητες και προσωπικοτητα ειναι ασχετες αλλα και σημαντικοτερες απο τα χαρτια, γιατι λοιπον θεωρειτε κατωτερο σας καποιον που τα διαθετει?
(ξαναγραφω γιατι μπαινουν και αργοστροφοι στο φορουμ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ)

Οι ικανότητες αποδεικνύονται με εξετάσεις, και η προσωπικότητα με ψηφοφορία.

Όποιος διατείνεται ότι έχει ικανότητες και προσωπικότητα και δεν αποδέχεται τον διαγωνισμό ή την γνώμη των άλλων, απλούστατα δεν έχει ούτε ικανότητες ούτε και προσωπικότητα, και είναι ένα ακόμα (από τα πολλά) βύσμα-κομματόσκυλο που ευνοείται από τους κοινοβουλευτικούς νόμους (που είναι κομμένοι και ραμμένοι για να βοηθούν την ανέλιξη κομματόσκυλων σε θέσεις ευθύνης).
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 14, 2023, 05:09:32 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Συνδεδεμένος wipers

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3830 στις: Μάρτιος 14, 2023, 05:05:33 μμ »
Όχι ..... παιδιά.
για το διαταυτα σας ξαναρωταω,αν στην επαρχια που ειστε οι χαρισματικοι και με χαρτια δεν κανουν αιτηση για διευθυντες, τι θα γινει στην πραξη, θα βαλουμε καποιον απο αυτους με το ζορι ή θα γινει αυτος με τα ελαχιστα προσοντα που εκανε αιτηση και θα τον αποδεχτουμε;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3831 στις: Μάρτιος 14, 2023, 05:08:21 μμ »
για το διαταυτα σας ξαναρωταω,αν στην επαρχια που ειστε οι χαρισματικοι και με χαρτια δεν κανουν αιτηση για διευθυντες, τι θα γινει στην πραξη, θα βαλουμε καποιον απο αυτους με το ζορι ή θα γινει αυτος με τα ελαχιστα προσοντα που εκανε αιτηση και θα τον αποδεχτουμε;

Στην επαρχία που είμαι επικρατεί η νοοτροπία του δικαίου του αίματος και του κληρονομικού δικαιώματος. Πού να πάει ένας νέος με προσόντα να βάλει υποψηφιότητα; Καποοοι το τολμούν βρβαια και καλά κάνουν, άλλοι υποτάσσονται στα άνωθεν κανονισμένα και την στρατιωτική ιεραρχία. Αλλαγή νοοτροπίας χρειάζεται προφανώς, όχι να λύσουμε την χ ψ μεμονωμένη περίπτωση.

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3832 στις: Μάρτιος 14, 2023, 05:15:37 μμ »
Πού να πάει ένας νέος με προσόντα να βάλει υποψηφιότητα;

Επειδή κάποιος αγόρασε ένα μεταπτυχιακό ή έκανε ένα διδακτορικό στην αμοιβάδα της ανταρκτικής, πρέπει οι υπόλοιποι να θεωρούμε ότι έχει περισσότερα προσόντα από τους άλλους και είναι καταλληλότερος για την διεκδίκηση μιας θέσης;

Σε καμιά περίπτωση. Αν είναι όντως καλύτερος, πρέπει να το αποδείξει με εξετάσεις στο γνωστικό αντικείμενό του.

Κάποια στιγμή πρέπει η κοινοβουλευτική κοροϊδία της μοριοδότησης αγορασμένων ή υπερβολικά εξειδικευμένων τίτλων σπουδών να τελειώσει, και να παταχθεί αμείλικτα αυτό το εμπόριο τίτλων που έχει στηθεί εις βάρος της αξιοκρατίας και της δωρεάν παιδείας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 14, 2023, 05:35:40 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3833 στις: Μάρτιος 14, 2023, 06:19:34 μμ »
Επειδή κάποιος αγόρασε ένα μεταπτυχιακό ή έκανε ένα διδακτορικό στην αμοιβάδα της ανταρκτικής, πρέπει οι υπόλοιποι να θεωρούμε ότι έχει περισσότερα προσόντα από τους άλλους και είναι καταλληλότερος για την διεκδίκηση μιας θέσης;

Σε καμιά περίπτωση. Αν είναι όντως καλύτερος, πρέπει να το αποδείξει με εξετάσεις στο γνωστικό αντικείμενό του.

Κάποια στιγμή πρέπει η κοινοβουλευτική κοροϊδία της μοριοδότησης αγορασμένων ή υπερβολικά εξειδικευμένων τίτλων σπουδών να τελειώσει, και να παταχθεί αμείλικτα αυτό το εμπόριο τίτλων που έχει στηθεί εις βάρος της αξιοκρατίας και της δωρεάν παιδείας.


Δεν διαφωνώ στο ότι υπάρχει βιομηχανία ούτε ότι υπάρχουν σκιώδη μεταπτυχιακά από ανυπόστατες χώρες.
Δεν είναι όμως μόνο αυτά μεταπτυχιακά, πολύς κόσμος είχε κάνει πιο πριν, όταν έμπαινες με εξετάσεις και ήταν δωρεάν και έμπαιναν λίγοι. Πολύς κόσμος έχει κάνει στο εξωτερικό (αληθινές σπουδές) και έτσι έχει διευρύνει και τους ορίζοντές του.
Και ακόμα και αυτά της Κύπρου που ξέρω από πρώτο χέρι και το έχω ξαναπεί. Το  μεταπτυχιακό μου στη φιλοσοφική Αθήνας, με την αυστηρότατη επιλογή, που δεν γέμζαν καν τις διαθέσιμες θέσεις, ήταν 50% εξαιρετικό και 50% για κλάματα (όπως εξάλλου και το βασικό πτυχίο της σχολής). Οϋτε οργάνωση ούτε σοβαρότητα. Δεν έχω δει τέτοιο χάλι ερασιτεχνισμού και προχειρότητας σε κανένα ιδιωτικό της Κύπρου και απ' όσο γνωρίζω ούτε στο ΕΑΠ.

Είναι πολύ κουραστική αυτή η ισοπέδωση και η απαξίωση των πάντων.

Για εξετάσεις (σε μελέτη περίπτωσης πχ ή επί της νομοθεσίας) γα επιλογή στελεχών, δεν διαφωνώ. Ίσως είναι και πιο ασφαλές από τη συνέντευξη, αν γίνονται με τις προδιαγραφές των πανελληνίων. (εγώ εξάλλου είμαι υπέρ και του γραπτού διαγωνισμού για διορισμούς). Αλλά 100% ούτε οι εξετάσεις εξασφλαίζουν κάτι. Εγώ πχ είμαι πολύ κακή για διοίκηση γιατί δυσκολεύομαι να διαχειριστώ το κομμάτι των διαπροσωπικών σχέσεων. Σε εξετάσεις, μια χαρά άριστα θα έγραφα, και θα με φορτώνονταν σ ένα σχολείο, αν το δοκίμαζα, ενώ δεν μπορώ να χωρίσω δυο γαϊδάρων άχυρα.

Αυτά όλα όμως δεν αναιρούν τ ηβασική υποχρέωση όποιου είναι στην εκπαίδευση, να επιμορφώνεται. Και επιμορφώσεις δεν είναι μόνο οι πληρωμένες. Και στο παρελθόν γίνονταν επιμορφώσεις και τώρα γίνονται, πχ από το ΙΕΠ δωρεάν και εξ αποστάσεως. Και τα ΠΕΚΕΣ οργάνωναν, και τα ΚΠΕ, και όποιος είναι σε αστικά κέντρα έχει και άλλες ευκαιρίες, από επιστημονικές ενώσεις κλπ.

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3834 στις: Μάρτιος 14, 2023, 06:37:01 μμ »
Πίσω από την αξιολόγηση κρύβεται η άρση της μονιμότητας.... Σήμερα το πρωί στο Σκαϊ,  ο δημοσιογράφος Άκης Παυλόπουλος είπε ότι ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για σοβαρή αξιολόγηση στο δημόσιο και για άρση της μονιμότητας....Τι άλλο να πούνε; Ποιος θέλει κάθε δύο χρόνια ή κάθε χρόνο (πολύ πιθανό) να τον αξιολογούν αν θα κρατήσει τη δουλεία του ή θα απολυθεί; Μήπως αυτοί που είναι υπέρ της αξιολόγησης φαντάζονται ότι θα τους σώζει ο γνωστός τους πολιτευτής ή ότι έχουν προσόντα και δεν τους κουνάει κανείς; Κούνια που τους κούναγε!!!!!!!!!
Προς τούτο ξαμόλυσαν και έναν υπερεκτιμημένο γεροντονάρκισσο να γίνει "λαγός" για απολύσεις. Δείτε, ή μάλλον ακούστε, εδώ, μεταξύ 11:40 μέχρι 12:30. "...Οι ΔΥ των οποίων καταργείται η θέση μπορούν από το Σύνταγμα να απολυθούν, και ΠΡΕΠΕΙ να απολυθούν". Αφιερωμένο σε όσους νόμιζαν ότι η περιβόητη "αξιολόγηση" δεν έχει "άλλου τύπου" ουρές από πίσω: https://www.kathimerini.gr/visual/podcasts/562322482/stefanos-manos-echoyme-tin-aisthisi-oti-zoyme-se-ena-schedon-dialymeno-kratos/

Συνδεδεμένος wipers

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3835 στις: Μάρτιος 14, 2023, 09:05:20 μμ »
ά κάνουν, άλλοι υποτάσσονται στα άνωθεν κανονισμένα και την στρατιωτική ιεραρχία. Αλλαγή νοοτροπίας χρειάζεται προφανώς,
δυσκολευομαι να αντιληφθω το πως; γινονται στην πραξη οσα γραφετε, αν θελετε μας το περιγραφετε, αλλα εφοσον "υποτασσονται" οι ιδιοι α) δεν εχουν τις ικανοτητες για διοικηση και β) πως θα αλλαξει η νοοτροπια αφου το μονο που μπορουν να διδσξουν στους μαθητες τους με τη σταση τους ειναι πως να υποτασσονται . (οτι ακριβως θελει και η αρχουσα ταξη δηλαδη) τζαμπα χαρτια μαζευαν

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 372
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 368
Σύνολο: 379

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.