*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 742732 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #812 στις: Αύγουστος 25, 2012, 09:26:44 μμ »
Μη συζητάτε με συνδικαλιστές. Τρομοκρατούν τους συναδέλφους, ειδικά αν το κόμμα που κυβερνάει
δεν είναι το δικό τους. Θέλουν να σας κάνουν να νιώσετε ότι τους έχετε ανἀγκη για να τους ψηφίζετε.
Ειδικά πέρσι με την εφεδρεία ξεσάλωσαν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:19:14 »

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #813 στις: Αύγουστος 25, 2012, 09:28:11 μμ »
Η ειρωνία είναι οτι οι ίδιοι άνθρωποι που θεωρούν οτι "δεν είναι ώρα τώρα για απόδοση ευθυνών" σε ό,τι αφορά το πολιτικό κόσμο για τα διάφορα σκάνδαλα τα οποία έχουν βγεί στο φώς κατά καιρούς, δηλώνουν δηλαδή οτι δεν έχει έρθει η ώρα να "αξιολογηθούν" κόμματα που έχουν κατηγορηθεί για σκάνδαλα δισεκατομμυρίων, ισχυρίζονται με ύφος 40 καρδιναλίων οτι έφτασε η ώρα για να αξιολογηθεί ο εκπαιδευτικός των 800 ευρώ.
Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο.

Ήθελα να ξερα ποιος θα αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς στα γραφεία, στο υπουργείο , τους αποσπασμένους παντού σε κάθε λογής υπηρεσία.και δεν είναι λίγοι όλοι αυτοί.

Ακριβώς αυτό ήταν το πρώτο ερώτημα που έθεσα. Μάλλον κανείς. Αυτοί μάλλον θα "εξαιρούνται". Οι ασφαλιστικές δικλείδες του συστήματος οτι οι αυστηροί του κανόνες δε θα ισχύσουν για τους δικούς του, ήδη παρουσιαζονται.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #814 στις: Αύγουστος 25, 2012, 09:33:08 μμ »
στο χωριό μου έλεγαν όποιος δε θέλει να ζυμώσει δέκα μέρες κοσκινίζει...

και επειδή καλές οι δικαιολογίες δε λέω, αλλά ας ξεπεράσουμε κάποτε την όντως ελλειματική υποδομή ( και ΝΑΙ να κράξουμε το υπουργείο όσο μπορούμε περισσότερο, συμφωνώ ) ωστόσο  σας παραθέτω την ιστοσελίδα απο το σχολειο που κερδισε το πρώτο βραβείο σε διαγωνισμό αφίσας για τη ρομποτική...

επισημαινω ότι πρόκειται για ΕΠΑΛ , όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες μιλάμε για παμπάλαιους υπολογιστές στο εργαστήριο , η υπεύθυνη καθηγήτρια είναι γυναίκα - και αυτό ΕΧΕΙ τη σημασία του - και πείτε μου αν υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που ΑΥΤΗ την εκπαιδευτικό θα μπορούσε να την αξιολογήσει αρνητικά! Μάλλον όχι αλλά δείτε και μόνοι σας.

http://diktia.weebly.com/epsilonrhogammaalphasigma943epsilonsigmaf-tauomeganu-mualphathetaetatau974nu.html 
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #815 στις: Αύγουστος 25, 2012, 09:38:18 μμ »
Αλλο θεμα αυτο και αξιο θαυμασμου και αλλο η καχυποψια για μια  αμεροληπτη σε ολες τις συνιστωσες της ,αξιολογηση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:19:14 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #816 στις: Αύγουστος 25, 2012, 09:40:53 μμ »
στο χωριό μου έλεγαν όποιος δε θέλει να ζυμώσει δέκα μέρες κοσκινίζει...

και επειδή καλές οι δικαιολογίες δε λέω, αλλά ας ξεπεράσουμε κάποτε την όντως ελλειματική υποδομή ( και ΝΑΙ να κράξουμε το υπουργείο όσο μπορούμε περισσότερο, συμφωνώ ) ωστόσο  σας παραθέτω την ιστοσελίδα απο το σχολειο που κερδισε το πρώτο βραβείο σε διαγωνισμό αφίσας για τη ρομποτική...

επισημαινω ότι πρόκειται για ΕΠΑΛ , όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες μιλάμε για παμπάλαιους υπολογιστές στο εργαστήριο , η υπεύθυνη καθηγήτρια είναι γυναίκα - και αυτό ΕΧΕΙ τη σημασία του - και πείτε μου αν υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που ΑΥΤΗ την εκπαιδευτικό θα μπορούσε να την αξιολογήσει αρνητικά! Μάλλον όχι αλλά δείτε και μόνοι σας.

http://diktia.weebly.com/epsilonrhogammaalphasigma943epsilonsigmaf-tauomeganu-mualphathetaetatau974nu.html
Θα ήθελα να το υποσχεθεί κάποιος που μπορεί και να το τηρήσει, ότι αφού αξιολογηθεί η συγκεκριμένη καθηγήτρια , να μας πει το αποτέλεσμα. Είμαι περίεργος.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #817 στις: Αύγουστος 25, 2012, 09:41:44 μμ »
καθόλου άλλο θέμα!! 'Οσο καχύποπτος, αδαής ή μεροληπτικός και να είναι ο αξιολογητής δεν έχει επιλογή άλλη απο τη θετική αξιολόγηση σε τέτοιου είδους προσπάθειες....Απλά θα πρέπει να γινει κατανοητό απο την εκπαιδευτική κοινότητα ότι στο σχολείο δεν πηγαινοέρχεσαι με μοναδικό σκοπό να διεκπεραιώσεις το μάθημα, την ύλη, το καθήκον.... Καλός δεν ειναι αυτός που "βγάζει" την ύλη αλλά που το καταφέρνει έχοντας προηγουμένως αποτελέσει έμπνευση και παράδειγμα για τους μαθητές του.

Γνωμη μου πως ένας τέτοιος εκπαιδευτικός δεν έχει να φοβηθεί απολύτως τίποτα και κανέναν.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #818 στις: Αύγουστος 25, 2012, 09:42:33 μμ »
στο χωριό μου έλεγαν όποιος δε θέλει να ζυμώσει δέκα μέρες κοσκινίζει...

και επειδή καλές οι δικαιολογίες δε λέω, αλλά ας ξεπεράσουμε κάποτε την όντως ελλειματική υποδομή ( και ΝΑΙ να κράξουμε το υπουργείο όσο μπορούμε περισσότερο, συμφωνώ ) ωστόσο  σας παραθέτω την ιστοσελίδα απο το σχολειο που κερδισε το πρώτο βραβείο σε διαγωνισμό αφίσας για τη ρομποτική...

επισημαινω ότι πρόκειται για ΕΠΑΛ , όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες μιλάμε για παμπάλαιους υπολογιστές στο εργαστήριο , η υπεύθυνη καθηγήτρια είναι γυναίκα - και αυτό ΕΧΕΙ τη σημασία του - και πείτε μου αν υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που ΑΥΤΗ την εκπαιδευτικό θα μπορούσε να την αξιολογήσει αρνητικά! Μάλλον όχι αλλά δείτε και μόνοι σας.

http://diktia.weebly.com/epsilonrhogammaalphasigma943epsilonsigmaf-tauomeganu-mualphathetaetatau974nu.html

Πολύ ωραίο, αλλά το θέμα δεν είναι να υπάρχει μια ιστορία επιτυχίας σ' ένα κατά τ' άλλα αποτυχημένο σύστημα. Και βέβαια, για να υπάρξει αυτή η ιστορία, πρέπει να υπάρξουν αρκετά πράγματα που θα πάνε καλά, ειδικά από τησ τιγμή που μιλάμε για ΕΠΑΛ, κατά την άποψή μου το πρώτο που θα πρέπει να υπάρξει θα πρέπει να είναι ένα τμήμα με παιδιά που πραγματικά έχουν διάθεση για να μάθουν. Συμβαίνει κατά καιρούς και σε ΕΠΑΛ και σε ΙΕΚ να εμφανίζονται τέτοια τμήματα, και όταν αυτά εμφανίζονται, και ο καθηγητής νιώθει πραγματικά μια ώθηση που προέρχεται κυρίως από τα παιδιά (τα μεγαλύτερα παιδιά, όταν δείχνουν ενδιαφέρον, κατά την άποψή μου, ωθούν τον εκπαιδευτικό πραγματικά να δώσει το καλύτερό του εαυτό).
Από εκεί και πέρα, μη βάζεις και στοίχημα οτι δε θα βρισκόταν άνθρωπος να αξιολογήσει αρνητικά τη συγκεκριμένη καθηγήτρια. Αρκεί να βρεθεί σε κόντρα με το λάθος "μεγάλο κεφάλι" και μια χαρά μπορεί να την αξιολογήσουν αρνητικά.
Μη ξεχνάς οτι ζεις στη χώρα που δε δίστασε να βάλει στη φυλακή και να εξορίσει πραγματικούς ήρωες και ευεργέτες της (στη πραγματικότητα αν κοιτάξεις στην ιστορία αυτός μάλλον ήταν ο κανόνας παρά η εξαίρεση). Σε μια εκαπιδευτικό θα κολλήσει?
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #819 στις: Αύγουστος 25, 2012, 09:50:49 μμ »
Υποτιματε συστηματικά τους εκπαιδευτικούς ενώ οι ίδιοι ειστε εκπαιδευτικοί! Ο αρχηγός της τάξης είναι ο καθηγητής πάει και τελείωσε. ΑΥΤΟΣ δίνει το στίγμα, ΑΥΤΟΣ καθοδηγεί, ΑΥΤΟΣ εμπνέει....Τα παιδιά έχουν τη μοναδική ικανότητα να οσφρίζονται την ανεπάρκεια, τη βαρεμάρα, τον χαρακτήρα, τα όρια του καθενός. Μην αυταπατάσθε! Οι μαθητές κάθε φορά θέλουν να εξερευνήσουν τα όρια του καθηγητή. Αν ο ίδιος δεν τα ξέρει και δεν τα έχει ορίσει σαφώς τότε τα όρια αυτά απλά δεν υπάρχουν.

Κοιτάξτε άλλη μια φορά την αξιέπαινη προσπάθεια της εκπαιδευτικού αυτής.  Μη σας φοβίζει το Μεγάλο και το Ιδεατό. Όταν κάποιος προσκολλάται στο μέσο όρο και δεν έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις κατά κυριο λόγο απο τον ίδιο του τον εαυτό είναι ο ίδιος υπόλογος και υπαίτιος για τη στασιμότητα των πραγμάτων.

Ναι, το Υπουργείο ευθύνεται γιια πάρα πολλά. Ναι, η αξιολόγηση έρχεται σε ύποπτη εποχή...(θυμίζω ωστόσο ότι απο το 2002 έχει αρχίσει επισήμως η κουβέντα και παντα οι ΔΟΕ/ ΟΛΜΕ διερρύγνυαν τα ιμάτιά τους και ήταν πάντα αντίθετες στη σκέψη χωρίς να προτείνουν κάτι άλλο...τώρα φοβάμαι απλά θα παρακολουθήσουν τις εξελίξεις).

Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #820 στις: Αύγουστος 25, 2012, 09:56:25 μμ »
Υποτιματε συστηματικά τους εκπαιδευτικούς ενώ οι ίδιοι ειστε εκπαιδευτικοί! Ο αρχηγός της τάξης είναι ο καθηγητής πάει και τελείωσε. ΑΥΤΟΣ δίνει το στίγμα, ΑΥΤΟΣ καθοδηγεί, ΑΥΤΟΣ εμπνέει....Τα παιδιά έχουν τη μοναδική ικανότητα να οσφρίζονται την ανεπάρκεια, τη βαρεμάρα, τον χαρακτήρα, τα όρια του καθενός. Μην αυταπατάσθε! Οι μαθητές κάθε φορά θέλουν να εξερευνήσουν τα όρια του καθηγητή. Αν ο ίδιος δεν τα ξέρει και δεν τα έχει ορίσει σαφώς τότε τα όρια αυτά απλά δεν υπάρχουν.

Κοιτάξτε άλλη μια φορά την αξιέπαινη προσπάθεια της εκπαιδευτικού αυτής.  Μη σας φοβίζει το Μεγάλο και το Ιδεατό. Όταν κάποιος προσκολλάται στο μέσο όρο και δεν έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις κατά κυριο λόγο απο τον ίδιο του τον εαυτό είναι ο ίδιος υπόλογος και υπαίτιος για τη στασιμότητα των πραγμάτων.

Ναι, το Υπουργείο ευθύνεται γιια πάρα πολλά. Ναι, η αξιολόγηση έρχεται σε ύποπτη εποχή...(θυμίζω ωστόσο ότι απο το 2002 έχει αρχίσει επισήμως η κουβέντα και παντα οι ΔΟΕ/ ΟΛΜΕ διερρύγνυαν τα ιμάτιά τους και ήταν πάντα αντίθετες στη σκέψη χωρίς να προτείνουν κάτι άλλο...τώρα φοβάμαι απλά θα παρακολουθήσουν τις εξελίξεις).

Κανείς δεν υποτιμά τους εκπαιδευτικούς. Ωστόσο υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ του να κάνεις μάθημα σε ενήλικες, και σε παιδιά. Προσωπικά τα έχω κάνει και τα δυο, και γνωρίζω αυτές τις διαφορές. Αυτό που λες ισχύει στη περίπτωση που έχεις να κάνεις με παιδιά, όπως σωστά είπες. Στη περίπτωση που έχεις να κάνεις με ενήλικες, τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθώς ναι μεν ο καθηγητής καθοδηγεί και εμπνέει, αλλά πρέπει οπωσδήποτε και να θέλει και ο διδασκόμενος ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ν' ακολουθήσει, ενώ τα παιδιά ακολουθούν μάλλον μηχανικά. Πάντως όταν κάποιος ενήλικος πραγματικά θέλει ν' ακολουθήσει, αυτό δίνει άλλο αέρα στο καθηγητή, και έχει τη δυνατότητα να δώσει φτερά ακόμα και σε ένα μέτριο/αδιάφορο εκπαιδευτικό.
Αυτό που δεν αντιλαμβάνομαι, ωστόσο, είναι τί σχέση έχει όλο αυτό με την αξιολόγηση.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #821 στις: Αύγουστος 25, 2012, 10:05:43 μμ »
Συμφωνώ Γιάννη με αυτά που λες περί παιδιών και ενηλίκων.Ωστόσο η συντριπιτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών με παιδιά εργάζεται.

Η σχέση με την αξιολόγηση είναι πως όταν κάνεις αυτο που πρέπει να κάνεις συν το κάτι παραπάνω, όταν καταθέτεις τον εαυτό σου σε αυτό και επενδύεις σε αυτό χαμένος δεν μπορεί να βγεις. Όποια μορφή αξιολόγησης θα βρει τοίχο επάνω σου. Και τότε βεβαιως θα μπορείς να διεκδικήσεις και όσα το κράτος υποχρεούται να σου δώσει γιατί τότε το κράτος δε θα έχει καμία  απολύτως δικαιολογία!

Αυτό που λέω είναι πως όταν θες να κατηγορήσεις κάποιον αλλο για ελλείψεις ( και ναι, έχεις αντικειμενικά δίκιο να το κάνεις όσον αφορά τις υποδομές που ( δεν ) παρέχει το υπουργείο ) φροντίζεις πρώτα να μην μπορεί να βρει σε ΣΕΝΑ ψεγάδι. Αν όμως μπορεί να πατήσει σε πράγματα που το ίδιο δεν ευθύνεται ( πχ στο πάθος και το όραμα του καθένα ) τότε ναι, είναι σίγουρο ότι θα σε ξεσκίσει χωρίς ίχνος τύψης!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος nipiagwgos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 386
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #822 στις: Αύγουστος 25, 2012, 10:12:33 μμ »
γνωρίζετε μήπως πώς θα αμς αξιολογούν;
τι θα αξιολογούν από μας και ποιοί;διότι δεν έχω ιδέα α!!!!επίσης....http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=159036&catid=3

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #823 στις: Αύγουστος 25, 2012, 10:15:06 μμ »
Συμφωνώ Γιάννη με αυτά που λες περί παιδιών και ενηλίκων.Ωστόσο η συντριπιτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών με παιδιά εργάζεται.

Η σχέση με την αξιολόγηση είναι πως όταν κάνεις αυτο που πρέπει να κάνεις συν το κάτι παραπάνω, όταν καταθέτεις τον εαυτό σου σε αυτό και επενδύεις σε αυτό χαμένος δεν μπορεί να βγεις. Όποια μορφή αξιολόγησης θα βρει τοίχο επάνω σου. Και τότε βεβαιως θα μπορείς να διεκδικήσεις και όσα το κράτος υποχρεούται να σου δώσει γιατί τότε το κράτος δε θα έχει καμία  απολύτως δικαιολογία!

Αυτό που λέω είναι πως όταν θες να κατηγορήσεις κάποιον αλλο για ελλείψεις ( και ναι, έχεις αντικειμενικά δίκιο να το κάνεις όσον αφορά τις υποδομές που ( δεν ) παρέχει το υπουργείο ) φροντίζεις πρώτα να μην μπορεί να βρει σε ΣΕΝΑ ψεγάδι. Αν όμως μπορεί να πατήσει σε πράγματα που το ίδιο δεν ευθύνεται ( πχ στο πάθος και το όραμα του καθένα ) τότε ναι, είναι σίγουρο ότι θα σε ξεσκίσει χωρίς ίχνος τύψης!

Μα δε μίλησα καθόλου για τις υποδομές. Όσο για την αξιολόγηση, μου φαίνεται αστείο οτι μιλάμε ενώ έχουμε ένα σύστημα που παραβιάζει τους ίδιους του τους κανόνες. Πχ, έλεγαν για ΑΣΕΠ κάθε δυο χρόνια, τώρα περασαν 4, ΑΣΕΠ γιόκ. Για να μη πούμε για το άλλο μεγάλο ανέκδοτο που λέγεται "διορισμοί επιτυχόντων ΑΣΕΠ 2008", που μετά από 4 ολόκληρα έτη, υπάρχουν άτομα που ακόμα περιμένουν το διορισμό τους.
Και προσωπικά, επειδή εκεί που έχω εργαστεί υπήρχε αξιολόγηση, από τους ίδιους τους (ενήλικους) μαθητές ενώ είχα πάρει εξαιρετικές κριτικές από τα παιδιά μου (είναι τα "φτερά" που δίνει ένα καλό τμήμα ενηλίκων σ' ένα μάλλον άχρωμο εκπαιδευτικό) η διεύθυνση.... εχμ, πώς να το θέσω... τις "ξέχασε".
Όταν το ίδιο το σύστημα παραβιάζει τους ίδιους του τους κανόνες, θα "ξεχαστούν" τα όποια θετικά, και ενδεχομένως σε άλλες περιπτώσεις, θα "ξεχαστούν" τα όποια αρνητικά (ακόμα και σε αντικειμενική αξιολόγηση, όπως αυτή των φοιτητών). Ξέρεις, είναι εξαιρετικοί στο να "τραβάνε απ' τα μαλλιά" πράγματα προκειμένου να βγάλουν κάθε φορά το αποτέλεσμα που θέλουν. 35 χρόνια εμπειρίας είναι αυτά.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #824 στις: Αύγουστος 25, 2012, 10:29:05 μμ »
δεν αναφερομαι αποκλειστικά στα δικά σου σχόλια Γιάννη. Εσύ μπορεί να μη μίλησες για υποδομές ωστόσο άλλοι γράφοντες εδώ το έκαναν.

Το σύστημα για το λόγο αυτό ονομάζεται σύστημα - επειδή τα συστήματα παραβιάζουν τους ίδιους τους κανόνες τους προκειμένου να συνεχίζουν να υπάρξουν. Περιμένεις λογική σε αυτό; Θα περιμενεις άδικα....

Στο παράδειγμα της προσωπικής σου εμπειρίας προφανώς αναφέρεσαι στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ας μη το πιάσουμε καλύτερα γιατί "βρωμάει" και ενδεχομένως δεν ενδιαφέρει την πλειοψηφία των γραφόντων εδώ. ( θα συμφωνήσω μαζί σου όμως όσον αφορά τις κλίκες των ΔΕΠ).

Ως προς το θέμα της αξιολόγησης στην α/θμια και β/θμια εκπ/ση όμως επιμένω : το σύστημα ξεκίνησε με μια προσπάθεια αποκαθήλωσης των εκπαιδευτικών, τονίζοντας το κομμάτι εκεινο που είναι κακό ( και κατ' εμέ ειναι αρκετό το κομμάτι αυτο ,δυστυχώς).  Παίζοντας επικοιωνιακά με το κομμάτι αυτό έχει καταφέρει να θέσει τους εκπαιδευτικούς απέναντι απο την κοινωνια , ναί ή όχι;  Τώρα πλέον, όσο και να ωρύεται ο κλάδος για ελλείψεις σε επιμορφωση, υποδομές, μισθους και ό,τι άλλο πολύ απλά δεν πειθει κανέναν.

 Ο μόνος τρόπος ( κατ' εμέ τουλάχιστον )  για να αναστραφεί η εικόνα αυτή είναι ο εκπαιδευτικός κόσμος να βγει και να προβάλει τα καλά του κλάδου του, να μιμηθεί τις καλές πρακτικές όσων συναδέλφων του ξεχωρίζουν ( αντί να τους απωθεί επειδή "χαλάνε την πιάτσα" ) , να  αποτελέσουν οι άνθρωποι αυτοί την πλειοψηφια των εκπαιδευτικών και μετά έλα να μου πεις αν φοβάσαι την αξιολόγηση. Μετά η ίδια η αξιολόγηση θα φοβάται. Μετά θα χεις κάθε δικαιωμα να πεις " και ποιός είσαι εσυ κύριε που θα με αξιολογήσεις όταν έγω έχω κάνει δέκα,είκοσι πράγματα αδιαπραγμάτευτα "

 Όταν δεν έχεις κάνει ούτε μισό όμως το να αναλώνεσαι με μοναδικό επιχειρημα ότι ....πέρασες τον ΑΣΕΠ δε λέει και πολλά πράγματα. Ο ΑΣΕΠ αποδεικνύει - εν μέρει - την επάρκειά σου στο γνωστικό αντικείμενο όχι όμως την παιδαγωγική ή μεταδοτική σου ικανότητα.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #825 στις: Αύγουστος 25, 2012, 10:49:19 μμ »
Όσοι δεν θέλουν να δουν τα πραγματικά προβλήματα της παιδείας ,για τα οποία παρεπιπτόντως κανείς δεν μιλάει, τότε όλοι τα ρίχνουν στο πάθος και την έμπνευση του εκπαιδευτικού.γνωστό το κολπάκι το χουμε φάει στη μάπα.
ξέρω την απάντηση. ας κάνει ο εκπαιδευτικός ότι μπορεί με ότι μέσα διαθέτει, να γίνει ο ηγέτης ο εμπνευστής των μαθητών και δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.οκ με αυτό ας υποθέσουμε ότι στο σχολείο ξεσκίζομαι ,δημιουργώ εμπνέω καθοδηγώ και πολλά άλλα.με όλα αυτά θα πας από την Αθήνα μέχρι την θήβα.
το ζητούμενο δεν είναι να πας στη Θήβα αλλά να φτάσεις πολύ πιο μακριά και με τα υπάρχοντα μέσα και υποδομές δεν πρόκειται ποτε να πας ποτε.
να το πω πιο απλά για τις θετικές επιστήμες. χωρίς εργαστήριο φυσικών επιστημών θα κάνει ο εκπαιδευτικός κάποια στοιχειώδη πειράματα με απλά και καθημερινά υλικά.ο εκπαιδευτικός όχι οι μαθητές. σ ένα εργαστήριο κατάλληλα εξοπλισμένο οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες και δουλεύουν μόνοι τους με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού.
Η διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ. τα χω κάνει και τα δύο. στα παλιά μου τα παπούτσια η αξιολόγηση μου. οι μαθητές μ ενδιαφέρουνν και πως θα τους παρέχω πιο ποιοτικές υπηρεσίες εκπαίδευσης.
τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβετε;
όσες εναλλακτικές πατέντες μάθησης και αν κατεβάσει το μυαλό μου το εργαστήριο είναι εργαστήριο.τα χω συζητήσει απειρες φορές με δ/ντες συμβούλους και λοιπούς και όλοι συμφωνούν.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161941
  • Σύνολο θεμάτων: 19238
  • Σε σύνδεση σήμερα: 592
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 514
Σύνολο: 535

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.