*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 742948 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Empedocles

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #784 στις: Αύγουστος 24, 2012, 04:29:09 μμ »
Πρώτον, το εξεταστικό των παιδιών το πήγαν το 2016, το δικό μας το τρέχουν ! Σε λίγο θα τα παρακαλάμε να διαβάσουν για να πάρουμε καλό βαθμό εμείς και θα μας κάνουν πλάκα !
Δεύτερον, μην μένετε στις λέξεις ! Αξιολόγηση όπως την καταλαβαίνετε εσείς και αξιολόγηση όπως μπορεί να χρησιμοποιηθεί για λόγους οικονομικών περικοπών είναι διαφορετικά πράγματα ! Την κυβέρνηση δεν είναι καν να την εμπιστεύεσαι, ούτε αυτή, ούτε την προηγούμενη ! Εάν θέλουν να κάνουν την οποιαδήποτε παρέμβαση στην παιδεία με την οποία θα περικόψουν χρήματα, τότε η αξιολόγηση θα χρησιμοποιηθεί δεόντως και θα μας πούνε τί να κάνουμε, έτσι είναι η ζωή, αφού χρωστάμε !
Θα συμφωνήσω απολύτως με συνάδελφο που αποφάνθηκε ότι αξιολόγηση και μισθός δεν συνάδουν ! Στο μισθό που παίρνουμε το να μας κάνουν αξιολόγηση είναι ανέκδοτο της μεταμοντέρνας τεχνοκρατικής αντίληψης ! Εάν θέλουν αξιολόγηση , να πληρώσουν και τα αντίστοιχα ! Αλλά εδω δεν βγαίνουμε και πληρώνουμε και από την τσέπη μας , τι σόι αξιολόγηση θα κάνουν ; Οποιος αξιολογεί, αξιολογεί σωστά και αμοιβές ! Αλλά αυτοί νομίζουν ότι μπορούν να έχουν μισθούς Αφρικής με αξιολόγηση δυτικοευρωαπαικού τύπου και θα κάνουν μια τρύπα στο νερό ως συνήθως !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:31:07 »

Αποσυνδεδεμένος Pink-Panther!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1207
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #785 στις: Αύγουστος 24, 2012, 04:30:33 μμ »
Βεβαίως και να υπάρξει αξιολόγηση.
έχω ένα ποδήλατο το οποίο κατα καιρούς βγάζει διάφορα προβλήματα.τα παρατηρώ κάθε μέρα ,μερικά προβλήματα τα ψιλομπαλώνω μόνος μου γιατί είμαι φιλότιμος και δουλευταράς κόβει και το μυαλό μου.δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω καινούργια ανταλλακτικά, γιατί να το κάνω αφού το ψιλομοντάρω μόνος μου. βλέπω ότι συνεχίζει να τσουλάει ικανοποιητικά οπότε όλα καλά.
ένα πρωί κάθησα και σκέφτηκα ότι αν είχα βελτιώσει το ποδήλατο μου με καινούργια ανταλλακτικά θα μπορούσα να το δουλεύω με πιο εντατικούς ρυθμούς οπότε θα αποκτούσα και καλύτερη φυσικά κατάσταση , θα γινόμουν δηλαδή πιο ανταγωνιστικός με τους υπόλοιπους ψιλοξενέρωτους που έχουν ήδη ρίξει λεφτά για να βελτιώσουν τα ποδήλατα τους.
μπράβο μου το βρήκα τι θα κάνω.θα του κάνω μία αξιολόγηση και θα εντοπίσω έτσι τα προβλήματα του.δεν έχει σημασία που τα προβλήματα του τα ξέρω απ έξω κι ανακατωτά μιας και τα αντιμετωπίζω τόσα χρόνια καθημερινά.αν καταφέρω και αυτοξιολογήσω το ποδήλατο μου με διαδικασίες έντυπες και απολύτως αιτιολογημένες τότε όλα θα πάνε καλά.
για κανά χρόνο μέχρι να τελειώσει η αξιολόγηση θα τη βγάλω καθαρή με το ερείπιο μου και θα αισθάνομαι ότι κάνω κάτι σημαντικό για να το αλλάξω.θα χω ήσυχη τη συνείδηση μου.
Μεσα στο θεμα ειστε!!!! Μια ζωη ποδηλατο

Αποσυνδεδεμένος Empedocles

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #786 στις: Αύγουστος 24, 2012, 04:40:21 μμ »
Τη σήμερον ημέραν για να καταλαβαίνεις τι γίνεται και που το πάει η πολιτεία ένα δίπτυχο πρέπει να έχεις στο νου σου " Περικοπές για το δημόσιο - δημιουργία επιχειρηματικών ευκαιριών για τον ιδιωτικό τομέα και ιδιαίτερα για μεγάλες ξένες εταιρείες " ! Και μαζικά φιλανθρωπικά συσσίτια να αποφασίσει να κάνει ξαφνικά το κράτος, όταν τελειώσει η πρώτη ανάγνωση και αρχίσει η εφαρμογή της απόφασης εκεί θα καταλήξει το πράγμα ! Αμα γίνει η αξιολόγηση και διαπιστώσετε ξαφνικά ότι "οι έλληνες εκπαιδευτικοί υστερούν", δικαιολογηθούν ηθικά οι περικοπές μας, θέσουν εαυτόν εκτός δημοσίου με κατάργηση σχολείων μερικές χιλιάδες εκπαιδευτικοί και αρχίζουν να κυκλοφορούν κουπόνια για ιδιωτικά σχολεία υψηλότερης ποιότητας, να μην εκπλαγείτε μία ! Θα μου πείτε γίνονται τέτοια κακόβουλα πράγματα ; Μπα, καθόλου ! Ούτε καν στην Ελλάδα δε θα αποφασιστούν !
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 24, 2012, 04:41:58 μμ από Empedocles »

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #787 στις: Αύγουστος 24, 2012, 04:41:05 μμ »
τα παραπάνω τα αφιερωνω σε όλους τους γραφειοκράτες εκπαιδευτικούς και μη, εκπαιδευτικούς διευθυντές,απλούς μάχιμους εκπαιδευτικούς, εκπαιδευτικούς που ζητάνε τα αυτονόητα για να δουλέψουν με πάθος όραμα αλλά και αξιοπρέπεια.
τα αφιερώνω σε όλους όσους εκτός τάξης πίσω από τα γραφειάκια τους νομοθετούν για νέες δράσεις (βλέπε project) χωρίς να ενδιαφερθούν πρώτα για τον εξοπλισμό των  σχολείων  με τα κατάλληλα μέσα παρά τις έντονες οχλήσεις των μάχιμων εκπαιδευτικών , γι αυτούς που θέλουν να πάνε στη σελήνη καβάλα σ ένα γάϊδαρο και πιστεύουν κιόλας ότι είναι και εφικτό.

Δεν είμαι κατά της αξιολόγησης ,ποτε δεν ήμουν αλλά δεν δέχομαι να με δουλεύουν οι άσχετοι και επιστημονικά ανεπαρκείς με τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης.ξέρω ότι μπορείς να κάνεις πειράματα Χημείας με υλικά από το σπίτι χωρίς ένα εξοπλισμένο εργαστήριο.και αυτό κάνω αλλά ταυτόχρονα διεκδικώ την δημιουργία εργαστηρίου. αλλά χωρίς αίθουσες επαρκείς για όλα τα μαθήματα, χωρίς υπολογιστές , χωρίς projector και χωρίς πολλά που λείπουν απ όλους μας δεν δέχομαι το δούλεμα της ύπαρξης αξιολόγησης για να λυθούν τα στοιχειώδη προβλήματα.
Βεβαίως το προσωπικό να αξιολογηθεί, να επιμορφωθεί να αναγκαστεί να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις της σύγχρονης διδακτικής προσέγγισης αλλά ας λύσουμε πρώτα τα στοιχειώδη παράλληλα με την αξιολόγηση

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:31:07 »

Αποσυνδεδεμένος kofia

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #788 στις: Αύγουστος 24, 2012, 04:54:13 μμ »
Η εφαρμογή της αξιολόγησης είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά διλήμματα της ελληνικής εκπαίδευσης, που μαρτυρά τις κοινωνικές παθογένειες με τον πιο επιτυχημένο τρόπο.
Σε όσους λένε όχι θα μπορούσαμε να προσάψουμε συντηρητισμό, φοβίες.... ή μήπως ευστροφία, εγρήγορση;
Σε όσους λένε ναι θα μπορούσαμε να προσάψουμε δυναμισμό, αυτοεκτίμηση.... ή μήπως αφέλεια;
Το νόμισμα έχει δύο όψεις που σε αυτή την περίπτωση γίνονται 4. Και όλες μοιάζουν να περιέχουν και από μία ισόποση δόση αλήθειας.
Από εκεί και έπειτα, φαίνεται πως οι εξελίξεις τρέχουν απουσία των μάχιμων εκπαιδευτικών, αφού σε αυτούς έχει δοθεί το βήμα μόνο μέσα στην τάξη - και δεν θα έπρεπε να είναι έτσι. Προσωπική μου εκτίμηση είναι πως η αξιολόγηση θα αποτύχει πληγώνοντας ταυτόχρονα περαιτέρω τους σχολικούς χώρους. Γιατί; διότι επιχειρείται σε μία μη υγιή κοινωνική ομάδα - όπως πολλές άλλες άλλωστε - η οποία απαρτίζεται από δίκτυα αλληλοεξαρτήσεων και κομματικών σχέσεων, με τα λάθος μέσα, τους λάθος τρόπους  και ανθρώπους, αλλά το κυριότερο με μη διακριτούς και κοινά αποδεκτούς στόχους.
Όλα τα άλλα είναι λόγια μεγάλα... όποιος κατάλαβε κατάλαβε συνάδελφοι!

Αποσυνδεδεμένος Selanik

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #789 στις: Αύγουστος 24, 2012, 05:29:34 μμ »
Η εφαρμογή της αξιολόγησης είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά διλήμματα της ελληνικής εκπαίδευσης, που μαρτυρά τις κοινωνικές παθογένειες με τον πιο επιτυχημένο τρόπο.
Σε όσους λένε όχι θα μπορούσαμε να προσάψουμε συντηρητισμό, φοβίες.... ή μήπως ευστροφία, εγρήγορση;
Σε όσους λένε ναι θα μπορούσαμε να προσάψουμε δυναμισμό, αυτοεκτίμηση.... ή μήπως αφέλεια;
Το νόμισμα έχει δύο όψεις που σε αυτή την περίπτωση γίνονται 4. Και όλες μοιάζουν να περιέχουν και από μία ισόποση δόση αλήθειας.
Από εκεί και έπειτα, φαίνεται πως οι εξελίξεις τρέχουν απουσία των μάχιμων εκπαιδευτικών, αφού σε αυτούς έχει δοθεί το βήμα μόνο μέσα στην τάξη - και δεν θα έπρεπε να είναι έτσι. Προσωπική μου εκτίμηση είναι πως η αξιολόγηση θα αποτύχει πληγώνοντας ταυτόχρονα περαιτέρω τους σχολικούς χώρους. Γιατί; διότι επιχειρείται σε μία μη υγιή κοινωνική ομάδα - όπως πολλές άλλες άλλωστε - η οποία απαρτίζεται από δίκτυα αλληλοεξαρτήσεων και κομματικών σχέσεων, με τα λάθος μέσα, τους λάθος τρόπους  και ανθρώπους, αλλά το κυριότερο με μη διακριτούς και κοινά αποδεκτούς στόχους.
Όλα τα άλλα είναι λόγια μεγάλα... όποιος κατάλαβε κατάλαβε συνάδελφοι!

Κατάλαβα και προσυπογράφω.

Πριν δουλέψω σε δημόσιο σχολείο ήμουν κατηγορηματικά αντίθετος στην αξιολόγηση. Δουλεύοντας είδα ότι δεν μπορεί τα πράγματα να μείνουν έτσι, κάποιοι να είναι άχρηστοι, άλλοι να τρέχουν για όλα, άλλοι να μην κάνουν καν μάθημα κ.ο.κ.
Όμως, είμαι και εγώ σίγουρος ότι η αξιολόγηση θα γίνει σε λάθος κατεύθυνση, με λάθος μέσα και ανθρώπους, κυρίως γιατί η συζήτησή+εφαρμογή της γίνεται σε συνδυασμό με την επιταγή για απολύσεις στο δημόσιο και την αλλαγή των εργασιακών σχέσεων. Αν δεν λειτουργούσε το δίκτυο ¨πελατών" και οι τοποθετήσεις σε κρίσιμα πόστα με αυτό τον τρόπο που λειτουργεί σήμερα, θα μπορούσαμε να ελπίζουμε σε μια σωστή αξιολόγηση με επιμορφωτικό-ενισχυτικό χαρακτήρα. Όμως, όπως είπε και ο Damien, όμορφος κόσμος αγγελικά πλασμένος...

Αποσυνδεδεμένος Empedocles

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #790 στις: Αύγουστος 24, 2012, 10:26:31 μμ »
Ανθρωποι μου, εάν το πρόβλημα του Ελληνικού κράτους ήταν η βελτίωση της παιδείας ούτε οι πιο χαμηλά αμοιβόμενοι Δ/Υ θα είμασταν, ούτε η χώρα θα ήταν τελευταία σε κονδύλια για την έρευνα, ούτε οι εφημερίδες θα ήταν γεμάτες άρθρα για τον περιορισμό του κόστους του ελληνικού δημοσίου χωρίς προτάσεις να εξαιρεθούν οι εκπαιδευτικοί αλλά με προτάσεις να εξαιρεθούν οι ένστολοι, ούτε θα πήγαινε το εξεταστικό των παιδιών το 2016 ενώ η φορολόγηση και οι περικοπες γίνονται αναδρομικά ! Το πρόβλημα του ελληνικού κράτους αυτή τη στιγμή είναι να μπορεί να πει στους δανειστές του κάνω ότι μου λέτε για να είστε ευχαριστημένοι και να μου δώσετε την επόμενη δόση ... και στην πράξη μπορεί τελικά και να μη δουλέψει και τίποτε ! Αυτό είναι πολύ συνηθισμένο στην Ελλάδα όπου όλοι οι τύποι τηρούνται, οι διαδικασίες ευδοκιμούν και ουσία δεν υπάρχει ! Μπορείς πχ να πάρεις ένα ωραίο απολυτήριο και να μην ξέρεις προπαίδεια ή και να γράψεις σωστά το όνομα σου ! Δεν αντιπροσωπεύει τίποτε, το έχεις πάρει όμως νόμιμα και έχεις τυπικά ένα χαρτί έστω και αν δεν υπάρχει η ουσία ! Τα πράγματα όμως στην παρούσα συγκυρία περιπλέκονται διότι οι αγαπητοί μας φίλοι, σύμβουλοι και πολυαγαπημένοι μας εκπρόσωποι της Τρόικας μπορεί ανά πάσα στιγμή να πούνε μειώστε το κόστος άλλο ένα 10% ή 20% απολύοντας εκπαιδευτικούς ! Και το εργαλείο που ξεκίνησε για βελτίωση της παιδείας και με όλες τις καλές προθέσεις στο τέλος να χρησιμοποιηθεί για το κουτσούρεμα του κλάδου και της παιδείας ! Αυτό είναι το κύριο πρόβλημα στη συγκυρία που διανύουμε !
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 24, 2012, 10:31:33 μμ από Empedocles »

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #791 στις: Αύγουστος 25, 2012, 03:38:03 μμ »
@
fanh05


Εάν όμως στοιχειοθετημένα είχατε αναφέρει εσείς γραπτά - ενημερωτικά και μόνο στην Δ/νση που ανήκετε.. κάποια ατοπήματα του προϊσταμένου σας..
και στο παρελθόν εάν τυχόν αυτά επαναλαμβάνονταν σε άλλους, και υπό την προϋπόθεση ότι και εκείνοι έπρατταν το ίδιο...
να είστε βέβαιη ότι η όποια αρνητική έκθεση δεν θα είχε τέτοιο βάρος και εγκυρότητα ώστε να απομακρυνθεί ένας εργαζόμενος.
Είπαμε.. δικλείδες ασφαλείας..

Και αν όντως είναι αυτής της πάστας άνθρωπος - προϊστάμενος... νομίζετε δεν έχει γίνει αντιληπτό στο παραπάνω κλιμάκιο; Εδώ μία σύγκρουση γίνεται..και αμέσως οι αναφορές πέφτουν βροχή. Έτσι εύκολα θα επικαλεστεί κάποιος να συκοφαντήσει έναν υπάλληλο, όταν μάλιστα πρόκειται για την εξέλιξή του; Και να σας πω κάτι; Από τον τρόπο που θα αξιολογήσει κάποιος βγαίνουν συμπεράσματα και για τον ίδιο. Αλυσίδα είναι όλα.
\

Η αληθεια ειναι πως ειναι γνωστος για την αυστηροτητα του, αλλα αν αυτες οι ενεργειες δεν εγιναν εγκαιρως, μετα απο μια αρνητικη ενδεχομενως εκθεση οι οποιες ενεργειες δεν θα ειναι και σαν μια μορφη εκδικητικοτητας?

Δεν θα πέσουμε λοιπόν σε αυτό που κατηγορούμε. Απλά από εδώ και πέρα όταν είστε βέβαιη ότι κάνετε το καθήκον σας και κάποιος κάνει κατάχρηση εξουσίας σε βάρος του σχολείου, σε βάρος δικό σας ή συναδέλφου, κάντε ένα χαρτί έστω και ως εισερχόμενο στην ίδια την σχολική μονάδα. Έτσι μπορείτε να αποδείξετε εάν αυτός ο άνθρωπος έπαιξε τον ρόλο τιμωρού και εκδικητή και όχι αξιολογητή που βασίσθηκε σε αντικειμενικά το δυνατόν στοιχεία.

πχ. Σε μία των σχολικών μονάδων που υπηρετούσα δεν διακινούνταν ως όφειλαν τα έγγραφα προς ενημέρωση των εκπ/κων. Μάλιστα κατά το δοκούν αναθέτονταν υπευθυνότητες σε συναδέλφους που όμως με ενυπόγραφη ενημέρωση ήταν υποχρεωτικό να ενημερωνόμαστε όλοι και αν θέλαμε ας πούμε να διεκδικούμε συμμετοχή σε ένα σεμινάριο, σε επιμόρφωση κλπ κλπ.

Με ένα έγγραφο που αποτελούσε παράκληση να κοινοποιούνται τα έγγραφα στον σύλλογο βάσει της προβλεπόμενης διαδικασίας κλπ κλπ δεν ξαναπαρατηρήθηκε το φαινόμενο. Ούτε μομφές - ούτε τίποτα. Εάν στην πορεία από εκδικητικότητα συνέχιζε να κάνει.. τότε ξανά χαρτάκια.. οπότε ναι.. τότε αποδεικνύεται.

Στην αξιολόγηση τα κριτήρια κατά το δυνατόν επιδιώκεται να είναι αντικειμενικά.
Πείτε μου: Μπορεί κάποιος να επικαλεστεί να αποσπααθεί επειδή ο δ/ντης του του κάνει τον βίο αβίωτο;
Η απάντηση είναι όχι, ακριβώς επειδή στηρίζεται σε υποκειμενική άποψη.. Χώρια που μπορεί και να γυρίσει μπούμερανγκ στον εκπαιδευτικό ότι δεν έχει ψυχικές αντοχές ή ανοχές.. Οπότε με έγγραφα άνευ συναισθηματισμών - λιτών - υπηρεσιακών που διασφαλίζουν τα έννομα συμφέροντά μας μπορούμε να κάνουμε δουλειά. Και ξέρετε; Δεν είναι κακό να στέλνουμε και στην υπηρεσία και κάποιο έγγραφο που θα προδίδει ικανοποίηση.. Όταν για παράδειγμα ένας υπάλληλος υπερβάλλει εαυτόν σε μία Δ/νση, εμείς ως εκπ/κοι το έχουμε διαπιστώσει δεν είναι κακό να στείλουμε ένα ευχαριστήριο. ΑΠοδεικνύεται δια άλλης οδού μία πρόθεσή μας να είμαστε δίκαιοι και να αναδεικνύουμε όχι μόνο τα κακώς κείμενα αλλά και τα καλώς.

Προσοχή: Και η υπερβολη, δηλαδή ο βομβαρδισμός μίας δ/νσης με παράπονα κλπ κλπ μπορεί να λειτουργήσει αρνητικά. Προσπαθούμε πάντοτε να επιλύουμε τις κρίσεις εντός των τειχών.

Τώρα βλέπουμε και πώς θα λειτουργήσει αυτή η "αξιολόγηση". Ραβασάκια στις διευθύνσεις για τον ένα ή τον άλλο συνάδελφο/διευθυντή κλπ, αρχείο για τη συμπεριφορά των συναδέλφων, για το αν είναι τυπικοί ή οχι, ενδεχομένως αν εκφράζονται αρνητικά για το Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας, για τους υπουργούς/υφυπουργούς, κλπ. Κάποια στιγμή βέβαια, και για να μπορούμε να "στοιχειοθετούμε" καλύτερα κι αυτά για τα οποία θα έχουμε να, εχμ...ενημερώσουμε, τη διεύθυνση, γιατί να μην έχουμε και ένα μαγνητοφωνάκι (κάτι ξέρανε και βγάζανε τόσα χρόνια κινητά με κάμερες). Κρατάτε λοιπόν "αρχείο" για τους διευθυντές/συναδέλφους κλπ, για να μη φοβάστε την αξιολόγηση. Και βέβαια, αν κάποιος απλά θέλει να κάνει τη δουλειά του, αλλά δε θέλει να "κρατάει αρχείο" για τους συναδέλφους, τους διευθυντές κλπ, δε του αρέσουν δηλαδή οι "δικλείδες ασφαλείας" (ωραίος ευφημισμός) αυτός θα έχει και την αρνητική αξιολόγηση. Θαύμα.

"Έκαστος πρέπει να εποπτεύσει τον εαυτόν του και τον σύντροφον ή τον γείτονά του".
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 25, 2012, 03:40:54 μμ από Giannis1 »
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος delete

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #792 στις: Αύγουστος 25, 2012, 03:52:05 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2012, 05:02:02 μμ από kmos »

Αποσυνδεδεμένος Della Rovere

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την μουσική. ΠΕ16
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #793 στις: Αύγουστος 25, 2012, 04:09:19 μμ »
ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΚΑΛΗΜΕΡΗ
Από την «κρησάρα» της αξιολόγησης θα περάσουν υποχρεωτικά από τη νέα σχολική χρονιά χιλιάδες δάσκαλοι και καθηγητές, ενώ το «εισιτήριο» της μονιμοποίησης θα εξασφαλίσουν μόνο όσοι νεοδιόριστοι καταφέρουν να ανταποκριθούν στις αυξημένες, πλέον, απαιτήσεις. Αυτό προβλέπεται στο προσχέδιο του Προεδρικού Διατάγματος του υπουργείου Παιδείας για το σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών το οποίο παρουσιάζει σήμερα η «ΗτΣ». Η αξιολόγηση θα αφορά σε δύο πεδία -τις ικανότητες και τον επαγγελματισμό των εκπαιδευτικών, αλλά κυρίως την απόδοσή τους στο διδακτικό έργο- με συνολικά 20 κριτήρια. Στο προσχέδιο του Π.Δ. δεν υπάρχει αναφορά για επιπτώσεις μιας ενδεχόμενης αρνητικής αξιολόγησης των μόνιμων εκπαιδευτικών, αλλά στην περίπτωση των νεοδιόριστων που τελούν υπό δοκιμαστική υπηρεσία για δύο χρόνια μπορεί να στοιχίσει ακόμα και την απομάκρυνσή τους από τη δημόσια εκπαίδευση.
«Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στοχεύει στην ανάδειξη των θετικών στοιχείων και την επισήμανση των αδυναμιών στο έργο τους για την εξάλειψή τους» αναφέρεται στο Π.Δ., ενώ στελέχη του υπουργείου Παιδείας διαβεβαιώνουν πως η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν θα έχει «τιμωρητικό» χαρακτήρα και δεν θα οδηγεί σε απολύσεις. Αντίθετα, όπως τονίζουν, στόχος είναι εάν κάποιος εκπαιδευτικός συγκεντρώσει χαμηλές επιδόσεις να υποστηρίζεται με κατάλληλη επιμόρφωση ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι ωφέλιμο και για τους εκπαιδευτικούς και για τους μαθητές. Η αξιολόγηση, βεβαίως, αποτελεί «κόκκινο πανί» για τις ομοσπονδίες των δασκάλων και των καθηγητών καθώς εκτιμούν ότι μπορεί να αποτελέσει πρόκριμα για μελλοντικές αποχωρήσεις δεδομένης της δέσμευσης που έχει αναλάβει η χώρα έναντι της τρόικας να μειώσει τον αριθμό των δημοσίων υπαλλήλων κατά 150.000 έως το 2015.

Πώς θα γίνεται η αξιολόγηση
Σύμφωνα με το προσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, η αξιολόγηση δασκάλων και καθηγητών θα γίνεται υποχρεωτικά κάθε δύο ή τρία ημερολογιακά έτη (ανάλογα με το βαθμό των εκπαιδευτικών), ενώ ενδεχόμενη άρνησή της θα αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα.
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα γίνεται από το διευθυντή της σχολικής μονάδας και το σχολικό σύμβουλο και θα περιλαμβάνει ακόμη και? επιτόπια επίσκεψη του αξιολογητή για την παρατήρηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι εκθέσεις αξιολόγησης θα γνωστοποιούνται στο διάστημα από 1ης Ιανουαρίου μέχρι τέλος Φεβρουαρίου του επόμενου μετά την περίοδο αξιολόγησης έτους, ενώ πριν από τη σύνταξή τους θα πραγματοποιείται υποχρεωτικά συνέντευξη μεταξύ του αξιολογητή και του αξιολογούμενου. Η αξιολόγηση ... κ.λ.π.

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=112846853
Το σημαντικότερο μέρος ενός μουσικού έργου,είναι οι παύσεις.
L.V.Beethoven

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #794 στις: Αύγουστος 25, 2012, 04:52:55 μμ »
@
fanh05


Εάν όμως στοιχειοθετημένα είχατε αναφέρει εσείς γραπτά - ενημερωτικά και μόνο στην Δ/νση που ανήκετε.. κάποια ατοπήματα του προϊσταμένου σας..
και στο παρελθόν εάν τυχόν αυτά επαναλαμβάνονταν σε άλλους, και υπό την προϋπόθεση ότι και εκείνοι έπρατταν το ίδιο...
να είστε βέβαιη ότι η όποια αρνητική έκθεση δεν θα είχε τέτοιο βάρος και εγκυρότητα ώστε να απομακρυνθεί ένας εργαζόμενος.
Είπαμε.. δικλείδες ασφαλείας..

Και αν όντως είναι αυτής της πάστας άνθρωπος - προϊστάμενος... νομίζετε δεν έχει γίνει αντιληπτό στο παραπάνω κλιμάκιο; Εδώ μία σύγκρουση γίνεται..και αμέσως οι αναφορές πέφτουν βροχή. Έτσι εύκολα θα επικαλεστεί κάποιος να συκοφαντήσει έναν υπάλληλο, όταν μάλιστα πρόκειται για την εξέλιξή του; Και να σας πω κάτι; Από τον τρόπο που θα αξιολογήσει κάποιος βγαίνουν συμπεράσματα και για τον ίδιο. Αλυσίδα είναι όλα.
\

Η αληθεια ειναι πως ειναι γνωστος για την αυστηροτητα του, αλλα αν αυτες οι ενεργειες δεν εγιναν εγκαιρως, μετα απο μια αρνητικη ενδεχομενως εκθεση οι οποιες ενεργειες δεν θα ειναι και σαν μια μορφη εκδικητικοτητας?

Δεν θα πέσουμε λοιπόν σε αυτό που κατηγορούμε. Απλά από εδώ και πέρα όταν είστε βέβαιη ότι κάνετε το καθήκον σας και κάποιος κάνει κατάχρηση εξουσίας σε βάρος του σχολείου, σε βάρος δικό σας ή συναδέλφου, κάντε ένα χαρτί έστω και ως εισερχόμενο στην ίδια την σχολική μονάδα. Έτσι μπορείτε να αποδείξετε εάν αυτός ο άνθρωπος έπαιξε τον ρόλο τιμωρού και εκδικητή και όχι αξιολογητή που βασίσθηκε σε αντικειμενικά το δυνατόν στοιχεία.

πχ. Σε μία των σχολικών μονάδων που υπηρετούσα δεν διακινούνταν ως όφειλαν τα έγγραφα προς ενημέρωση των εκπ/κων. Μάλιστα κατά το δοκούν αναθέτονταν υπευθυνότητες σε συναδέλφους που όμως με ενυπόγραφη ενημέρωση ήταν υποχρεωτικό να ενημερωνόμαστε όλοι και αν θέλαμε ας πούμε να διεκδικούμε συμμετοχή σε ένα σεμινάριο, σε επιμόρφωση κλπ κλπ.

Με ένα έγγραφο που αποτελούσε παράκληση να κοινοποιούνται τα έγγραφα στον σύλλογο βάσει της προβλεπόμενης διαδικασίας κλπ κλπ δεν ξαναπαρατηρήθηκε το φαινόμενο. Ούτε μομφές - ούτε τίποτα. Εάν στην πορεία από εκδικητικότητα συνέχιζε να κάνει.. τότε ξανά χαρτάκια.. οπότε ναι.. τότε αποδεικνύεται.

Στην αξιολόγηση τα κριτήρια κατά το δυνατόν επιδιώκεται να είναι αντικειμενικά.
Πείτε μου: Μπορεί κάποιος να επικαλεστεί να αποσπααθεί επειδή ο δ/ντης του του κάνει τον βίο αβίωτο;
Η απάντηση είναι όχι, ακριβώς επειδή στηρίζεται σε υποκειμενική άποψη.. Χώρια που μπορεί και να γυρίσει μπούμερανγκ στον εκπαιδευτικό ότι δεν έχει ψυχικές αντοχές ή ανοχές.. Οπότε με έγγραφα άνευ συναισθηματισμών - λιτών - υπηρεσιακών που διασφαλίζουν τα έννομα συμφέροντά μας μπορούμε να κάνουμε δουλειά. Και ξέρετε; Δεν είναι κακό να στέλνουμε και στην υπηρεσία και κάποιο έγγραφο που θα προδίδει ικανοποίηση.. Όταν για παράδειγμα ένας υπάλληλος υπερβάλλει εαυτόν σε μία Δ/νση, εμείς ως εκπ/κοι το έχουμε διαπιστώσει δεν είναι κακό να στείλουμε ένα ευχαριστήριο. ΑΠοδεικνύεται δια άλλης οδού μία πρόθεσή μας να είμαστε δίκαιοι και να αναδεικνύουμε όχι μόνο τα κακώς κείμενα αλλά και τα καλώς.

Προσοχή: Και η υπερβολη, δηλαδή ο βομβαρδισμός μίας δ/νσης με παράπονα κλπ κλπ μπορεί να λειτουργήσει αρνητικά. Προσπαθούμε πάντοτε να επιλύουμε τις κρίσεις εντός των τειχών.

Τώρα βλέπουμε και πώς θα λειτουργήσει αυτή η "αξιολόγηση". Ραβασάκια στις διευθύνσεις για τον ένα ή τον άλλο συνάδελφο/διευθυντή κλπ, αρχείο για τη συμπεριφορά των συναδέλφων, για το αν είναι τυπικοί ή οχι, ενδεχομένως αν εκφράζονται αρνητικά για το Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας, για τους υπουργούς/υφυπουργούς, κλπ. Κάποια στιγμή βέβαια, και για να μπορούμε να "στοιχειοθετούμε" καλύτερα κι αυτά για τα οποία θα έχουμε να, εχμ...ενημερώσουμε, τη διεύθυνση, γιατί να μην έχουμε και ένα μαγνητοφωνάκι (κάτι ξέρανε και βγάζανε τόσα χρόνια κινητά με κάμερες). Κρατάτε λοιπόν "αρχείο" για τους διευθυντές/συναδέλφους κλπ, για να μη φοβάστε την αξιολόγηση. Και βέβαια, αν κάποιος απλά θέλει να κάνει τη δουλειά του, αλλά δε θέλει να "κρατάει αρχείο" για τους συναδέλφους, τους διευθυντές κλπ, δε του αρέσουν δηλαδή οι "δικλείδες ασφαλείας" (ωραίος ευφημισμός) αυτός θα έχει και την αρνητική αξιολόγηση. Θαύμα.

"Έκαστος πρέπει να εποπτεύσει τον εαυτόν του και τον σύντροφον ή τον γείτονά του".

Συνάδελφε Giannis... τα ραβασάκια που λέτε έχουν χαρακτήρα κρυφό.. Ρίξτε μια ματιά και πείτε μου που είδατε ότι υπονοώ αντισυναδελφική συμπεριφορά με τον τρόπο που το εννοείται. Ύπάρχει μάλιστα και μία αδιαπραγμάτευτη θέση μου ότι "ποτέ δεν κάνουμε ό,τι κατηγορούμε". 
Κάντε έναν κόπο εάν σας ενδιαφέρει φυσικά η ακρίβεια των λεχθέντων αρχίζοντας από τους ενδοιασμούς της συναδέλφου fanh05.. Προσωπικά ξαναδιαβάζω τα όσα γράφτηκαν και πουθενά δεν βλέπω να υπάρχει περιθώριο για την δική σας ερμηνεία.

Παράθεση
Δεν θα πέσουμε λοιπόν σε αυτό που κατηγορούμε. Απλά από εδώ και πέρα όταν είστε βέβαιη ότι κάνετε το καθήκον σας και κάποιος κάνει κατάχρηση εξουσίας σε βάρος του σχολείου, σε βάρος δικό σας ή συναδέλφου, κάντε ένα χαρτί έστω και ως εισερχόμενο στην ίδια την σχολική μονάδα. Έτσι μπορείτε να αποδείξετε εάν αυτός ο άνθρωπος έπαιξε τον ρόλο τιμωρού και εκδικητή και όχι αξιολογητή που βασίσθηκε σε αντικειμενικά το δυνατόν στοιχεία.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 25, 2012, 04:54:40 μμ από cd »
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #795 στις: Αύγουστος 25, 2012, 05:08:24 μμ »
cd τι κάνουμε στην περίπτωση που έχουμε κάνει χαρτί αλλά ο διευθυντής είναι "δικός τους";;
Ξέρω σχολείο με διευθυντή ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ που τα είχε με τους μισούς καλά και με τους άλλους όχι και η διεύθυνση αν και γνώριζε δεν έκανε τίποτα γιατί ήταν βύσμα ο κύριος... Προς το τέλος κάτι κινήθηκε εναντίον του(όχι κάτι ιδιαίτερο, "συστάσεις") όταν τα πράγματα είχαν ήδη ξεφύγει στο σχολείο αυτό. Μετά από κάμποσα χρόνια ο κύριος αυτός βρίσκεται στη θέση του με κάποιους του συλλόγου συμμάχους του και όσοι καινούριοι έρχονται να τραβάνε των παθών τους τον τάραχον...
Να μην ξεχνάμε ότι κάποιοι άνθρωποι καλώς ή κακώς δεν τους είναι εύκολο να έρχονται σε σύγκρουση με άλλους...
Να αναφέρω ότι υπάρχουν κάποιοι που στέλνουν χαρτιά εναντίον συναδέλφου τους στη διεύθυνση(με ή χωρίς λόγο  ;) ) και ο ενδιαφερόμενος δε το μαθαίνει ποτέ...
Έχοντας ακούσει για τέτοιες περιπτώσεις πιστεύω ότι η αξιολόγηση αυτούς δε θα τους αγγίξει καθόλου, ενώ άλλους που μπορεί "αστέρια" να μην είναι αλλά κάνουν αξιοπρεπώς τη δουλειά τους θα.... :-X :(
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #796 στις: Αύγουστος 25, 2012, 05:24:31 μμ »
Το να δηλώνετε (και όχι "δηλώνεται" όπως "εννοείτε" και όχι "εννοείται") οτι
Παράθεση
Δεν θα πέσουμε λοιπόν σε αυτό που κατηγορούμε.
δε μου λέει τίποτα. Είναι μόνο μια δήλωση, και σ' αυτή τη χώρα ειδικά, τις περισσότερες φορές αυτοί που κάνουν μεγάλες δηλώσεις, συνήθως πράττουν τ' αντίθετα. Για να μην αναφερθώ σε "αδιαπραγμάτευτες θέσεις" ή αλλιώς "κόκκινες γραμμές". Απ' αυτές κι αν έχουμε χορτάσει. Φυσικά μ' αυτό δεν αναφέρομαι σ' εσάς προσωπικά, αλλά στην ελληνική κοινωνία (της οποίας δυστυχώς είμαστε μέρος), και ιδιαίτερα στην ηγεσία της. Αλλά μέρος της "ηγεσίας" τρόπον τινά είναι και οι καθηγητές, όπως άλλωστε δηλώνει ο τίτλος τους.

Εδώ που έχετε τονίσει:

Παράθεση
όταν είστε βέβαιη ότι κάνετε το καθήκον σας και κάποιος κάνει κατάχρηση εξουσίας σε βάρος του σχολείου, σε βάρος δικό σας ή συναδέλφου,

Προσωπικά δε γνωρίζω κανέναν που να έχει κάνει ακόμα και τη χειρότερη πράξη, και τη πιο κατακριτέα πράξη, και να μην είναι ΑΠΟΛΥΤΑ βέβαιος οτι έκανε το καθήκον του και οτι η άλλη πλευρά είναι που έχει το άδικο. Τί διασφαλίζει λοιπόν αυτή η δήλωση? Οτι κάποιος που ενδεχομένως φέρεται αντισυναδελφικά, και κάθεται και κρατάει αρχείο με το τί κάνει και δε κάνει ο καθένας (γιατί πώς αλλιώς μπορεί κάποιος ν' αποδείξει κάτι?) θα νιώθει οτι έχει δίκιο που λειτουργεί κατ' αυτό το τρόπο?

Υπόψη, δε κατηγόρησα εσάς προσωπικά για τέτοιες "αντισυναδελφικές" πρακτικές. Δηλώνω και από τη πρώτη κιόλας πρόταση του προηγούμενο μηνύματός μου, οτι "Τώρα βλέπουμε και πώς θα λειτουργήσει αυτή η "αξιολόγηση"." Δε γράφω κάτι προσωπικά για εσάς ή κάποιον άλλο, αλλά την άποψή μου για το πώς θα διαμορφωθεί η αξιολόγηση, με βάση τα δεδομένα που παραθέτετε.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #797 στις: Αύγουστος 25, 2012, 05:28:29 μμ »
cd τι κάνουμε στην περίπτωση που έχουμε κάνει χαρτί αλλά ο διευθυντής είναι "δικός τους";;
Ξέρω σχολείο με διευθυντή ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ που τα είχε με τους μισούς καλά και με τους άλλους όχι και η διεύθυνση αν και γνώριζε δεν έκανε τίποτα γιατί ήταν βύσμα ο κύριος... Προς το τέλος κάτι κινήθηκε εναντίον του(όχι κάτι ιδιαίτερο, "συστάσεις") όταν τα πράγματα είχαν ήδη ξεφύγει στο σχολείο αυτό. Μετά από κάμποσα χρόνια ο κύριος αυτός βρίσκεται στη θέση του με κάποιους του συλλόγου συμμάχους του και όσοι καινούριοι έρχονται να τραβάνε των παθών τους τον τάραχον...
Να μην ξεχνάμε ότι κάποιοι άνθρωποι καλώς ή κακώς δεν τους είναι εύκολο να έρχονται σε σύγκρουση με άλλους...
Να αναφέρω ότι υπάρχουν κάποιοι που στέλνουν χαρτιά εναντίον συναδέλφου τους στη διεύθυνση(με ή χωρίς λόγο  ;) ) και ο ενδιαφερόμενος δε το μαθαίνει ποτέ...
Έχοντας ακούσει για τέτοιες περιπτώσεις πιστεύω ότι η αξιολόγηση αυτούς δε θα τους αγγίξει καθόλου, ενώ άλλους που μπορεί "αστέρια" να μην είναι αλλά κάνουν αξιοπρεπώς τη δουλειά τους θα.... :-X :(

Ακριβώς. όταν εισάγονται συνθήκες που ευνοούν "κλικοποίηση" και τήρηση "αρχείου" η "φυσική επιλογή" θα φροντίσει έτσι ωστε να επιβιώσουν εκείνοι που ασχολούνται με το άθλημα.
Κανένα πλάσμα δε μπορεί να επιβιώσει σε περιβάλλον για το οποίο δε διαθέτει τα κατάλληλα εφόδια για να το πράξει.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161979
  • Σύνολο θεμάτων: 19238
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 446
Σύνολο: 447

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.