sliver και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ήθελα να ξερα ποιος θα αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς στα γραφεία, στο υπουργείο , τους αποσπασμένους παντού σε κάθε λογής υπηρεσία.και δεν είναι λίγοι όλοι αυτοί.
στο χωριό μου έλεγαν όποιος δε θέλει να ζυμώσει δέκα μέρες κοσκινίζει...και επειδή καλές οι δικαιολογίες δε λέω, αλλά ας ξεπεράσουμε κάποτε την όντως ελλειματική υποδομή ( και ΝΑΙ να κράξουμε το υπουργείο όσο μπορούμε περισσότερο, συμφωνώ ) ωστόσο σας παραθέτω την ιστοσελίδα απο το σχολειο που κερδισε το πρώτο βραβείο σε διαγωνισμό αφίσας για τη ρομποτική...επισημαινω ότι πρόκειται για ΕΠΑΛ , όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες μιλάμε για παμπάλαιους υπολογιστές στο εργαστήριο , η υπεύθυνη καθηγήτρια είναι γυναίκα - και αυτό ΕΧΕΙ τη σημασία του - και πείτε μου αν υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που ΑΥΤΗ την εκπαιδευτικό θα μπορούσε να την αξιολογήσει αρνητικά! Μάλλον όχι αλλά δείτε και μόνοι σας.http://diktia.weebly.com/epsilonrhogammaalphasigma943epsilonsigmaf-tauomeganu-mualphathetaetatau974nu.html
Υποτιματε συστηματικά τους εκπαιδευτικούς ενώ οι ίδιοι ειστε εκπαιδευτικοί! Ο αρχηγός της τάξης είναι ο καθηγητής πάει και τελείωσε. ΑΥΤΟΣ δίνει το στίγμα, ΑΥΤΟΣ καθοδηγεί, ΑΥΤΟΣ εμπνέει....Τα παιδιά έχουν τη μοναδική ικανότητα να οσφρίζονται την ανεπάρκεια, τη βαρεμάρα, τον χαρακτήρα, τα όρια του καθενός. Μην αυταπατάσθε! Οι μαθητές κάθε φορά θέλουν να εξερευνήσουν τα όρια του καθηγητή. Αν ο ίδιος δεν τα ξέρει και δεν τα έχει ορίσει σαφώς τότε τα όρια αυτά απλά δεν υπάρχουν. Κοιτάξτε άλλη μια φορά την αξιέπαινη προσπάθεια της εκπαιδευτικού αυτής. Μη σας φοβίζει το Μεγάλο και το Ιδεατό. Όταν κάποιος προσκολλάται στο μέσο όρο και δεν έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις κατά κυριο λόγο απο τον ίδιο του τον εαυτό είναι ο ίδιος υπόλογος και υπαίτιος για τη στασιμότητα των πραγμάτων. Ναι, το Υπουργείο ευθύνεται γιια πάρα πολλά. Ναι, η αξιολόγηση έρχεται σε ύποπτη εποχή...(θυμίζω ωστόσο ότι απο το 2002 έχει αρχίσει επισήμως η κουβέντα και παντα οι ΔΟΕ/ ΟΛΜΕ διερρύγνυαν τα ιμάτιά τους και ήταν πάντα αντίθετες στη σκέψη χωρίς να προτείνουν κάτι άλλο...τώρα φοβάμαι απλά θα παρακολουθήσουν τις εξελίξεις).
Συμφωνώ Γιάννη με αυτά που λες περί παιδιών και ενηλίκων.Ωστόσο η συντριπιτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών με παιδιά εργάζεται. Η σχέση με την αξιολόγηση είναι πως όταν κάνεις αυτο που πρέπει να κάνεις συν το κάτι παραπάνω, όταν καταθέτεις τον εαυτό σου σε αυτό και επενδύεις σε αυτό χαμένος δεν μπορεί να βγεις. Όποια μορφή αξιολόγησης θα βρει τοίχο επάνω σου. Και τότε βεβαιως θα μπορείς να διεκδικήσεις και όσα το κράτος υποχρεούται να σου δώσει γιατί τότε το κράτος δε θα έχει καμία απολύτως δικαιολογία! Αυτό που λέω είναι πως όταν θες να κατηγορήσεις κάποιον αλλο για ελλείψεις ( και ναι, έχεις αντικειμενικά δίκιο να το κάνεις όσον αφορά τις υποδομές που ( δεν ) παρέχει το υπουργείο ) φροντίζεις πρώτα να μην μπορεί να βρει σε ΣΕΝΑ ψεγάδι. Αν όμως μπορεί να πατήσει σε πράγματα που το ίδιο δεν ευθύνεται ( πχ στο πάθος και το όραμα του καθένα ) τότε ναι, είναι σίγουρο ότι θα σε ξεσκίσει χωρίς ίχνος τύψης!