0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είναι κάπως άδικο αυτό που λες sxedia. Όλα στο πρόγραμμα είναι. Και φόρουμ ανάλογα για όλες τις ειδικότητες υπάρχουν και δεν είναι όλα άσπρο ή μαύρο... Σίγουρα σε ό,τι αφορά το ότι κάποιοι έχουν αρκεστεί σε τετριμμένες μεθόδους διδασκαλίας κλπ δεν έχεις άδικο.Ας επανέλθουμε στην Αξιολόγηση όμως...
Να αυτοβελτιωθουμε δε θελουμε .... να αξιολογηθουμε δε θελουμε .... να παιρνουμε 1300 ευρω και να μη βελτιωνομαστε ΘΕΛΟΥΜΕ!!!
Παράθεση από: sxedia στις Αυγούστου 27, 2012, 12:09:00 amΝα αυτοβελτιωθουμε δε θελουμε .... να αξιολογηθουμε δε θελουμε .... να παιρνουμε 1300 ευρω και να μη βελτιωνομαστε ΘΕΛΟΥΜΕ!!!Ποιος υποστήριξε κάτι τέτοιο; Που το άκουσες; Στο Mega μήπως...
1. Εγώ λέω να κάνετε κανένα search job cuts education και να συνέλθετε .... Στις ΗΠΑ για παράδειγμα από το 2009 και μετά οι θέσεις εργασίας στην εκπαίδευση μειώθηκαν κατά ... 300.000 σύμφωνα με έκθεση που ανακοίνωσε ο Λευκός Οίκος ! Παντού απολύσεις και περικοπές γίνονται, ακόμη και στην Αυστραλία. Στην Ελλάδα του μνημονίου θα χρησιμοποιηθεί τελικά η αξιολόγηση για τη βελτίωση της παιδείας και όχι για περικοπές ; σύμφωνοι, η αξιολόγηση γίνεται ως πρόσχημα για απολύσεις. Δέκα χρόνια - τουλάχιστον - πριν που ξεκίνησε αυτή η κουβέντα γιατί ο κλάδος αντιτάσσοταν μετά μανίας αντί να προσφέρει εναλλακτικές και να θέσει το πλαίσιο που ήθελε ; τώρα οι μεν εκπ/κοί κατηγορούν την κυβέρνηση για " κρυμμένα μυνήματα μέσω της αξιολόγησης" η δε κυβέρνηση κατηγορεί τους εκπ/κούς για ανεπάρκεια και εξ αυτής άρνηση της αξιολόγησης.
Ήταν υπερβολικά απαξιωτική η τοποθέτησή σου sxedia. Ελάχιστοι δεν θέλουν να αυτοβελτιώνονται και όσον αφορά την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι διάχυtο το έλλειμμα εμπιστοσύνης των αξιολογούμενων προς τους αξιολογητές. Απόδειξέ μας πως κάνουν λάθος... Κανένας δεν είπε δεν θέλω να αξιολογηθώ μέχρι τώρα!! Σίγουρα πίσω από την άρνηση κρύβονται και ανεπαρκείς που δεν θέλουν καμιά αξιολόγηση, ούτε και αντικειμενική γιατί φοβούνται, αλλά δεν είναι η πλειοψηφία αυτού του Forum...
Παράθεση από: panos2 στις Αυγούστου 27, 2012, 12:33:37 amΉταν υπερβολικά απαξιωτική η τοποθέτησή σου sxedia. Ελάχιστοι δεν θέλουν να αυτοβελτιώνονται και όσον αφορά την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι διάχυtο το έλλειμμα εμπιστοσύνης των αξιολογούμενων προς τους αξιολογητές. Απόδειξέ μας πως κάνουν λάθος... Κανένας δεν είπε δεν θέλω να αξιολογηθώ μέχρι τώρα!! Σίγουρα πίσω από την άρνηση κρύβονται και ανεπαρκείς που δεν θέλουν καμιά αξιολόγηση, ούτε και αντικειμενική γιατί φοβούνται, αλλά δεν είναι η πλειοψηφία αυτού του Forum...αυτό το φόρουμ έχει αυτή τη στιγμή 19328 εγγεγραμμένα μέλη! Το σύνολο των ενεργών μελών δεν ξεπερνάει τα εκατό. Το σύνολο των εκπαιδευτικών ανέρχεται σε 155000. Άρα δεν μπορούμε να μιλάμε γιια πλειοψηφία -ούτε καν ΑΥΤΟΥ του φόρουμ!!
σου απαντώ με τα μπλε γράμματα κομμάτι - κομμάτι Παράθεση από: Empedocles στις Αυγούστου 26, 2012, 11:52:18 pm1. Εγώ λέω να κάνετε κανένα search job cuts education και να συνέλθετε .... Στις ΗΠΑ για παράδειγμα από το 2009 και μετά οι θέσεις εργασίας στην εκπαίδευση μειώθηκαν κατά ... 300.000 σύμφωνα με έκθεση που ανακοίνωσε ο Λευκός Οίκος ! Παντού απολύσεις και περικοπές γίνονται, ακόμη και στην Αυστραλία. Στην Ελλάδα του μνημονίου θα χρησιμοποιηθεί τελικά η αξιολόγηση για τη βελτίωση της παιδείας και όχι για περικοπές ; σύμφωνοι, η αξιολόγηση γίνεται ως πρόσχημα για απολύσεις. Δέκα χρόνια - τουλάχιστον - πριν που ξεκίνησε αυτή η κουβέντα γιατί ο κλάδος αντιτάσσοταν μετά μανίας αντί να προσφέρει εναλλακτικές και να θέσει το πλαίσιο που ήθελε ; τώρα οι μεν εκπ/κοί κατηγορούν την κυβέρνηση για " κρυμμένα μυνήματα μέσω της αξιολόγησης" η δε κυβέρνηση κατηγορεί τους εκπ/κούς για ανεπάρκεια και εξ αυτής άρνηση της αξιολόγησης.
@πανος τα ίδια λέμε ρε πάνο! ( οκ εγώ λέω να απολυθούν οι ακραίες περιπτώσεις όχι να τους ταίζουμε τσάμπα...γιατί στην τελική ποιός μου λέει και μου εγγυάται ότι δε θα βρεθούν και άλλοι τεμπέληδες να το παίξουν "ακραίες περιπτώσεις' και να πληρώνονται για να μην κάνουν τίποτα; ) Τιμωρητικό τμημα ( δλδ μισθολογική στασιμότητα πχ ) θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει; Γιατί να δώσεις αύξηση σε κάποιον που δεν παράγει όσο θα έπρεπε; δεν ειναι αυτο άδικο για αυτον που κατάφερε θετική αξιολόγηση; @aggelhor1. το σέβομαι την αντίθετη γνώμη δε σημαινει την δέχομαι κιολας. 2. το θέμα "συνδικαλισμός στην εκπ/ση " αφορά εκπαιδευτικούς όχι διοικητικούς. 3. ωρύεται γιατί δεν είναι κομμάτι της πίτας αυτής πλέον, όχι γιατί τον ενοχλεί η νοοτροπία του ρουσφετιού per se. 4. τα ακομα περισσότερα τα αξίζει αυτός όχι μόνο το λέει αλλά το αποδεικνύει εμπράκτως. παίδες, ωραία η κουβέντα αλλά εγώ το πρωί δουλεύω οπότε κάπου εδώ σας αφήνω. Καλή βδομάδα σε όλους!!