0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και πάλι σήμερα βγήκαν δεκάδες αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε διοικητικές υπηρεσίες για τα ΙΕΚ. Ρωτάω ποιος θα αξιολογήσει όλους τους αποσπασμένους σε κάθε λογής υπηρεσίες;Η αξιολόγηση δεν διαφέρει σε τίποτα από το ενδιαφέρον της επίσημης πολιτεία για την ποιότητα της παρεχόμενης Εκπαίδευσης. Είναι και τα δύο ανέκδοτα. Καμία σοβαρή χώρα που εξέθρεψε τον κομματισμό και το πελατειακό κράτος στην εκπαίδευση δεν πάει μπροστά. το ίδιο πελατειακό κράτος συντηρείται και σήμερα με τις κάθε λογής αποσπάσεις.Καμία αλλαγή και στροφή προς την ποιότητα δεν πρόκειται να υπάρξει με αυτές τις συνθήκες. Οι πολιτικοί ρίχνουν τα δολώματα και όλοι εμείς τσιμπάμε και σιγά σιγά βγαίνουν τα μαχαίρια.Το υπουργείο ξέρει εδώ και χρόνια ανά πάσα στιγμή ποιος δουλεύει και ποιος όχι. Ακόμα και τώρα το ξέρει. Η εξαγγελθείσα αξιολόγηση εξυπηρετεί άλλους σκοπούς και θα το δείτε πολύ σύντομα.Σ ένα πράγμα στοχεύουν και αυτό λέγεται ΦΟ
Νομίζω πως το γεγονός οτι τώρα ψάχνουν να βρούν τα εχέγγυα για την αντικειμενικότητα της αξιολόγησης, λέει πολλά πράγματα.
Δεν είναι θέμα χρημάτων μόνο. Δν υπάρχει όραμα δεν υπάρχει σχεδιασμός. Υπάρχει μόνο διαχείρηση καταστάσεων και τίποτα δεν κινείται.αποσπασματικές κινήσεις, εξαγγελίες (μείζων πρόγραμμα επιμόρφωσης,μέντορες και άλλα μύρια). Πυροτεχνήματα παντού και μετά το απόλυτο σκοτάδι και άντε πάλι όλοι σπίτια μας να κοιμηθούμε τον ύπνο του δικαίου.Κομματοκρατία παντού, βύσματα, αποσπάσεις και κάποιοι που δουλεύουν από αγάπη φιλότιμο και αξιοπρέπεια.Και θαρθει μια αξιολόγηση να τα εξαλείψει ή να προσπαθήσει να τα βελτιώσει όλα αυτά; εδώ γελάνε.Δυστυχώς και οι εκπαιδευτικοί έρμαια και πιόνια της φτώχειας τους ,υλικής και πνευματικής, χαμένοι στα τηλέφωνα των πολιτικών ή μη βυσμάτων τους , ουραγοί στην κοινωνία. Κανείς δεν ασχολείται μαζί μας .Περισσότερο μετράει ο μισθός πχ ενός αστυφύλακα παρά ενός καθηγητή.Μόνοι μας ανοίξαμε το λάκο μας και πέφτουμε σιγά σιγά όλοι μέσα. Το μόνο που μετρά είναι η απόσπαση , η θεσούλα ,το μη ωράριο και δεν πάνε να πνιγούν όλοι.σαμπως πληρωνόμαστε θα πει κάποιος. ναι και πριν τις περικοπές τα ίδια σκατά ήταν.Δεν είναι θέμα χρημάτων κύριοι τίποτα σ αυτόν τον κόσμο. Δεν υπάρχει πνευματικότητα γι αυτό και βουλιάζουμε όλοι σιγά σιγά
Παράθεση από: Giannis1 στις Αυγούστου 28, 2012, 09:42:40 pmΝομίζω πως το γεγονός οτι τώρα ψάχνουν να βρούν τα εχέγγυα για την αντικειμενικότητα της αξιολόγησης, λέει πολλά πράγματα.Και σε αυτό το ζήτημα πάλι προχειρότητα θα δούμε!!!!!!
Δεν είναι όσο δύσκολο νομίζεις πως είναι αυτό Γιάννη.. Υπάρχουν βάσεις δεδομένων με αυτά τα στοιχεία. Όλο κι όλο είναι να βγάλουν στατιιστικά : τοσοι με μεταπτυχιακό, τοσοι με διδακτορικό, τοσοι αποφοιτοιι σχολής δημόσιας διοικησης, τόσοι με πιστοποιηση α ή β επιπέδου.... να το!! τον έχεις έτοιμο τον έλεγχο!!
sapore τα γραφεία έχουν γεμίσει με εκπαιδευτικούς γιατί έχει να διορίσει διοικητικούς απο τη δεκαετία του 70!!! ( και γιατί αυτό το πάρε δώσε βολεύει αμφοτερους) Ως διοικητικός αξιολογούμαι κάθε χρόνο και επομένως αν χρειαστεί θα δουλέψω και για 20 ( όταν αυτοί οι 20 ειναι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί που αισθάνονται ότι δεν χρειάζεται να δουλεύουν καθώς δεν αξιολογούνται ποτέ) ( ευτυχώς ωστόσο υπάρχουν αρκετοί που προσφέρουν).είναι αλήθεια τόσο κακό ο καθένας απο εμάς να "ξεσκίζεται"; Από πότε έγινε αξίωμα το "χαλαρά στη δουλειά;" Δουλειά είναι όχι βολτα. Τα οργανωμένα κράτη επιλέγουν απο πριν τους υπαλλήλους που θα παράγουν το έργο για το οποίο τους θέλουν. Σαφώς. Ωστόσο δεν τους αφήνουν αιώνια χωρίς επαναξιολόγηση. Επιπλέον οι στόχοι μπορούν - και συνήθως αλλάζουν κάθε φορά. Δε γίνεται οι υπάλληλοι να αφοσιώνονται στην αρχική στοχοθεσία.... Δε γίνεται να κυριαρχεί η νοοτροπία Χλωρίνης " αυτήν ξέρω αυτήν εμπιστεύομαι" ! Κερδισμένος υπάλληλος θα είναι αυτός που θα προσπαθεί να βελτιώσει το έργο του, να προχωρήσει το αντικείμενό του ένα βήμα παραπέρα, να υποβάλλει ολοκληρωμένες προτάσεις και να έχει λόγο στη λειτουργία της Υπηρεσίας του. (τουλάχιστον αυτό λένε οι inside info - οι οποίες ως τώρα δεν έχουν διαψευσθεί. )