*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 708358 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1346
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2380 στις: Ιανουάριος 16, 2021, 12:09:23 μμ »
Οι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούνται για το ακαδημαϊκό τους προφίλ και τα μέσα που χρησιμοποιούν στη διδασκαλία.https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/341645_axiologisi-ekpaideytikon-ti-anamenetai-toys-epomenoys-mines
 
τι θα περιλαμβάνει; πτυχία, master διδακτορικα μόνο; ή και επιστημονικές δημοσιεύσεις σε περιοδικά με κριτές;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:17:35 »

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2381 στις: Ιανουάριος 16, 2021, 12:28:34 μμ »
πάντως πρέπει να βρεθεί "φόρμουλα" ώστε ο αξιολογητής πραγματικά να έχει τα ουσιαστικά και τυπικά προσόντα για να αξιολογήσει. Π.χ. ο διευθυντής με απλό πτυχίο πώς μπορεί να αξιολογήσει εκπαιδευτικό του με μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά, ξένες γλώσσες, υπολογιστές, σεμινάρια κ.λ.π. ???? δεν πρέπει να ευτελιστεί η διαδικασία.

Αποσυνδεδεμένος Takis.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2382 στις: Ιανουάριος 16, 2021, 02:33:16 μμ »
Ο διευθυντης δεν εχει δουλεια να αξιολογησει. Θα ρθει τωρα ο φυτικης παραγωγης να αξιολογησει τον φιλολογο; Απο που κι ως που; Ξερει τιποτα απο φιλολογικα; Και το αντιθετο φυσικα ετσι; Τυχαιο παραδειγμα. Η διαδικασια εχει ευτελιστει απο τη στιγμη που ολοι ξερουμε με ποια κριτηρια γινεται καποιος διευθυντης ή συμβουλος και τι ρολο παιζει η συνεντευξη. Αν δεν αλλαξουν καποια πραγματα αξιολογηση αντικειμενικη και ανεξαρτητη ειναι ανεκδοτο στην Ελλαδα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4126
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2383 στις: Ιανουάριος 16, 2021, 03:17:23 μμ »
Ο διευθυντης δεν εχει δουλεια να αξιολογησει. Θα ρθει τωρα ο φυτικης παραγωγης να αξιολογησει τον φιλολογο; Απο που κι ως που; Ξερει τιποτα απο φιλολογικα; Και το αντιθετο φυσικα ετσι; Τυχαιο παραδειγμα. Η διαδικασια εχει ευτελιστει απο τη στιγμη που ολοι ξερουμε με ποια κριτηρια γινεται καποιος διευθυντης ή συμβουλος και τι ρολο παιζει η συνεντευξη. Αν δεν αλλαξουν καποια πραγματα αξιολογηση αντικειμενικη και ανεξαρτητη ειναι ανεκδοτο στην Ελλαδα.

Ο διευθυντής ως υπαλλήλους μόνο μπορεί να μας αξιολογήσει. Συνέπεια, διεκπεραίωση των εργασιων, συνεργασία κλπ. Τίποτα παραπάνω. Κ ίσως κ στη βάση του αν έχει αντιληφθεί να έχουμε προβλήματα στο σχολείο, πράγμα βέβαια πολύ υποκειμενικό κ επισφαλές.

Κατά τ αλλά, τα ακαδημαϊκά προσόντα δεν αξιολογούνται σε καμία ιδιωτική επιχείρηση που μας το παίζουν κ έξυπνοι κ ανώτεροι. αξιολογούνται στη βάση της αποτελεσματικότητας της δουλειάς τους. Κ δεν το θεωρώ λάθος. τα ακαδημαϊκά προσόντα είναι για σταδιοδρομία σε άλλες θέσεις. δεν μπορείς να απαιτείς από τον εκπαιδευτικό που εχεθς για σκουπίδι, να έχει προσόντα επίκουρου. γιατί αν σε νοιάζει η αξιοποίηση όσων έχουν ακαδημαϊκά προσόντα, τους αξιοποιείς σε ανάλογες θέσεις. Δεν πετάς ξεροκόμματα για μια δήθεν αξιοκρατία κ αριστεία.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:17:35 »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2384 στις: Ιανουάριος 16, 2021, 03:26:39 μμ »
Takis. +++
Ούτε ο διευθυντής άλλης ειδικότητας είναι κατάλληλος να αξιολογήσει, ούτε ο διακοσμητικός σύμβουλος (ευτυχώς δεν είναι όλοι έτσι).
Αξιολογούμαστε κάθε μέρα μπροστά στους μαθητές μας. Αξιολογούμαστε που κάνουμε τηλεκπαίδευση δεύτερη χρονιά με ελάχιστα εφόδια και χωρίς σοβαρή επιμόρφωση με μέσα που δεν είμαστε εξοικειωμένοι. Αξιολογούμαστε που επιμένουμε να είμαστε δίπλα στους μαθητές μας σε αυτές τις δύσκολες ημέρες με όποιον τρόπο μπορούμε, είτε στη τάξη με ανοιχτά παράθυρα με το ψοφόκρυο είτε με συνεχείς διακοπές ρεύματος στο webex.
Αυτή είναι η καθημερινή και σπουδαιότερη αξιολόγηση, καθώς ο κάθε ένας κρίνεται από τις πράξεις του.
Αν παρουσιάσουν ένα συστηματικό πλαίσιο αξιολόγησης αντικειμενικό και ανεξάρτητο, που θα μας βοηθήσει να γίνουμε καλύτεροι, τότε μόνο θα μπορέσουν να μας πείσουν για την αναγκαιότητά του.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4126
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2385 στις: Ιανουάριος 16, 2021, 03:38:30 μμ »
Η αξιολόγηση με μοριοδότηση προσόντων εξυπηρετεί απλώς την αγορά τέτοιων πιστοποιητικών.
Η αξιολόγηση με βάση επιδόσεις μαθητών είναι προβληματική διεθνώς οδηγεί απλώς τα «κακά» σχολεία να χάνουν κ τους λίγους καλούς μαθητες. Δεν βελτιώνει την εκπαίδευση, απλώς διευκολύνει τους προνομιούχους να απολαμβάνουν καλές υπηρεσίες.

Γενικα αυτό που λειπει στην Ελλάδα κ μας ξανει καχύποπτους κ να αποζητούμε (όσοι την αποζητούν) την αξιολόγηση, είναι η έλλειψη λογοδοσίας. Το ότι ξέρουμε ότι αυτός που ξανει τη δουλειά του σωστά, σε σχέση μ αυτόν που κάνει το σχολείο μπάχαλο, θα έχει την ιδθα (μη) εξέλιξη.

Αποσυνδεδεμένος Takis.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2386 στις: Ιανουάριος 16, 2021, 05:19:39 μμ »
Γενικα αυτό που λειπει στην Ελλάδα κ μας ξανει καχύποπτους κ να αποζητούμε (όσοι την αποζητούν) την αξιολόγηση, είναι η έλλειψη λογοδοσίας. Το ότι ξέρουμε ότι αυτός που ξανει τη δουλειά του σωστά, σε σχέση μ αυτόν που κάνει το σχολείο μπάχαλο, θα έχει την ιδθα (μη) εξέλιξη.

Ποιος εκπαιδευτικος κανει το σχολειο μπαχαλο; Αληθεια τωρα; Το λες σαν να προκειται για κανενα ποσοστο σημαντικο και αξιο να αναφερθει στη συζητηση. Μπορω να σκεφτω ελαχιστα ακραια περιστατικα, οπως πχ την κυρια που δεν φορουσε μασκα ή καποιες αλλες μεμονωμενες περιπτωσεις. Και το θεωρω αυτονοητο οτι στην ελληνικη αξιολογηση θα εξελιχθει αυτος που πινει καφεδες με τον διευθυντη ή ψηφιζει το ιδιο με τον συμβουλο (του οποιου η στηριξη μεχρι τωρα εξαντλειται συνηθως στην αναγνωση ενος power point μια φορα καθε 2 χρονια που μας το βαφτιζει επιμορφωση).

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2375
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2387 στις: Ιανουάριος 16, 2021, 05:43:52 μμ »
Θα συμφωνήσω και εγώ με τη σειρά μου ότι αν και απαραίτητη και η αξιολόγηση και η αυτοαξιολόγηση.....στην Ελλάδα θα δούμε εκπαιδευτικούς υποτακτικούς και διευθυντές ή άλλους αξιολογητές να κάνουν κατάχρηση των υπερεξουσιών τους.
Μακάρι να διαψευστώ, εδώ θα είμαστε οσονούπω να μοιραστούμε εμπειρίες από το πείραμα.
Αν θες να πετύχει μια μεταρρύθμιση, μια τομή ή μια εκ βάθρων αλλαγή, πρέπει πρώτον να έχει πειστεί ο κόσμος και δεύτερον πρέπει εσύ που τη φέρνεις να είσαι και το φωτεινό παράδειγμα αυτής.

Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4126
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2388 στις: Ιανουάριος 16, 2021, 05:59:20 μμ »
Ποιος εκπαιδευτικος κανει το σχολειο μπαχαλο; Αληθεια τωρα; Το λες σαν να προκειται για κανενα ποσοστο σημαντικο και αξιο να αναφερθει στη συζητηση. Μπορω να σκεφτω ελαχιστα ακραια περιστατικα, οπως πχ την κυρια που δεν φορουσε μασκα ή καποιες αλλες μεμονωμενες περιπτωσεις. Και το θεωρω αυτονοητο οτι στην ελληνικη αξιολογηση θα εξελιχθει αυτος που πινει καφεδες με τον διευθυντη ή ψηφιζει το ιδιο με τον συμβουλο (του οποιου η στηριξη μεχρι τωρα εξαντλειται συνηθως στην αναγνωση ενος power point μια φορα καθε 2 χρονια που μας το βαφτιζει επιμορφωση).

Η αλήθεια είναι ότι έγραφα βιαστικά κ δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω τη σκέψη μου. Όντως μεμονωμένα τα θεωρώ αυτά τα περιστατικά. Και δυστυχώς συχνα είχαν κ πολλά προσόντα οπότε σε μια αξιολόγηση μάλλον καλά θα τα πήγαιναν. Γενικά αυτό που θέλω να πω είναι ότι είτε κάνεις όλα τα εξωδιδακτικά του σχολείου, είτε ο άλλος μετά βίας περνάει τις απουσίες, κανείς δεν ασχοληθεί. αυτό

Αποσυνδεδεμένος Marilita87

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2389 στις: Ιανουάριος 16, 2021, 06:27:02 μμ »
Θα συμφωνήσω και εγώ με τη σειρά μου ότι αν και απαραίτητη και η αξιολόγηση και η αυτοαξιολόγηση.....στην Ελλάδα θα δούμε εκπαιδευτικούς υποτακτικούς και διευθυντές ή άλλους αξιολογητές να κάνουν κατάχρηση των υπερεξουσιών τους.
Μακάρι να διαψευστώ, εδώ θα είμαστε οσονούπω να μοιραστούμε εμπειρίες από το πείραμα.
Αν θες να πετύχει μια μεταρρύθμιση, μια τομή ή μια εκ βάθρων αλλαγή, πρέπει πρώτον να έχει πειστεί ο κόσμος και δεύτερον πρέπει εσύ που τη φέρνεις να είσαι και το φωτεινό παράδειγμα αυτής.

O κόσμος έχει πειστεί ότι χρειάζεται αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με λάθος τρόπο και για λάθος λόγους. Ο τρόπος που επιχειρήθηκε να προετοιμαστεί ο κόσμος τα προηγούμενα χρόνια μέσω απαξίωσης εκπαιδευτικών από τα ΜΜΕ και διόγκωσης του κοινωνικού αυτοματισμού δείχνει τις προθέσεις εκείνων που προωθούν την αξιολόγηση. Όσο για τα φωτεινά παραδείγματα
https://imedical.gr/kommatikoi-oi-neoi-dioikites-katerreyse-to-afigima-mitsotaki-axiokratia/
https://www.opoligrafos.gr/politics/diorisan-fast-track-116-galazioys-dieythyntes-ekpaideysis-me-apaitisi-tis-dake/

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4126
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2390 στις: Ιανουάριος 16, 2021, 06:51:53 μμ »
Ενα καλο ερωτημα ειναι γιατι πιστευουμε οτι χρεθαζεται αξιολογηση, αν το πιστευουμε.
-θεωρουμε οτι υπαρχουν εκπαιδευτικοι με αγνοια στο γνωστικο; εκπαιδευτικοι που πηγαινουν απροετοίμαστοι; εκπαιδευτικοι που αμελούν τυπικές υποχρεωσεις; εκπαιδευτικοι που φέρονται ασχημα;
-θεωρουμε οτι καποιοι κανουν καλυτερο μαθημα απο αλλους;
-θεωρουμε οτι θα βελτιωθει κατι στην εκπαιδευτικη διαδικασια;

Εγω προσωπικα για το πρωτο θεωρω οτι αν υπαρχουν τετοιοι, ειναι ελαχιστοι.
Για το δευτερο, προφανως δεν ειμαστε ολοι το ιδιο ορεξάτοι να κανουμε το κατι παραπανω, το κατι διαφορετικο, να κανουμε πιο διαφοροποιημένη διδασκαλια, να σταθούμε λιγο σε ειδικες περιπτωσεις. Αυτο ομως ειναι πιο πολυ θεμα επιμόρφωσης κ καθοδήγησης κατα τη γνωμη μου.
Για το τριτο, δεν μπορω στο μυαλο μου να συνδέσω τη βελτιωση ενος συστηματος που πασχει δομικά, με οποιαδηποτε ατομικη αξιολογηση.

Αποσυνδεδεμένος Marilita87

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2391 στις: Ιανουάριος 16, 2021, 07:30:42 μμ »
Ενα καλο ερωτημα ειναι γιατι πιστευουμε οτι χρεθαζεται αξιολογηση, αν το πιστευουμε.
-θεωρουμε οτι υπαρχουν εκπαιδευτικοι με αγνοια στο γνωστικο; εκπαιδευτικοι που πηγαινουν απροετοίμαστοι; εκπαιδευτικοι που αμελούν τυπικές υποχρεωσεις; εκπαιδευτικοι που φέρονται ασχημα;
-θεωρουμε οτι καποιοι κανουν καλυτερο μαθημα απο αλλους;
-θεωρουμε οτι θα βελτιωθει κατι στην εκπαιδευτικη διαδικασια;

Εγω προσωπικα για το πρωτο θεωρω οτι αν υπαρχουν τετοιοι, ειναι ελαχιστοι.
Για το δευτερο, προφανως δεν ειμαστε ολοι το ιδιο ορεξάτοι να κανουμε το κατι παραπανω, το κατι διαφορετικο, να κανουμε πιο διαφοροποιημένη διδασκαλια, να σταθούμε λιγο σε ειδικες περιπτωσεις. Αυτο ομως ειναι πιο πολυ θεμα επιμόρφωσης κ καθοδήγησης κατα τη γνωμη μου.
Για το τριτο, δεν μπορω στο μυαλο μου να συνδέσω τη βελτιωση ενος συστηματος που πασχει δομικά, με οποιαδηποτε ατομικη αξιολογηση.

Με επιμόρφωση και καθοδήγηση πάνε να την συνδέσουν τώρα, αφού είδαν ότι την προηγούμενη φορά η τιμωρητική αξιολόγηση είχε μεγάλες αντιδράσεις. Φυσικά την επιμόρφωση και την καθοδήγηση την έχουμε βιώσει όλοι και από τους διευθυντές και από τους συντονιστές/συμβούλους και την ξέρουμε. Μια δικλείδα θα ήταν να δοθεί η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να αξιολογούν κι εκείνοι την αποτελεσματικότητα των διευθυντών και των στελεχών γενικά και την ποιότητα της υποστήριξης. Έτσι θα υπήρχε μια ισορροπία νομίζω. Σε αντίθετη περίπτωση ακόμα και οι συνεδριάσεις των συλλόγων θα καταντήσουν παρωδία αφού όλοι θα είναι υποχρεωμένοι να συμφωνούν με τη γνώμη του διευθυντή.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4126
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2392 στις: Ιανουάριος 16, 2021, 07:38:22 μμ »
Με επιμόρφωση και καθοδήγηση πάνε να την συνδέσουν τώρα, αφού είδαν ότι την προηγούμενη φορά η τιμωρητική αξιολόγηση είχε μεγάλες αντιδράσεις. Φυσικά την επιμόρφωση και την καθοδήγηση την έχουμε βιώσει όλοι και από τους διευθυντές και από τους συντονιστές/συμβούλους και την ξέρουμε. Μια δικλείδα θα ήταν να δοθεί η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να αξιολογούν κι εκείνοι την αποτελεσματικότητα των διευθυντών και των στελεχών γενικά και την ποιότητα της υποστήριξης. Έτσι θα υπήρχε μια ισορροπία νομίζω. Σε αντίθετη περίπτωση ακόμα και οι συνεδριάσεις των συλλόγων θα καταντήσουν παρωδία αφού όλοι θα είναι υποχρεωμένοι να συμφωνούν με τη γνώμη του διευθυντή.

Εκεί πάσχει το σύστημα. Όταν τα στελέχη που θα σε επιμορφώσουν είναι σίγουρα αναξιοκρατικά επιλεγμένα, βράσε ρύζι...

Η επιμόρφωση έπρεπε να είναι από τα πανεπιστήμια. επιστημονική, όχι υπηρεσιακή.

Στους φιλολόγους αυτό που θεωρώ ότι είναι έλλειμμα είναι ότι πολλοί έχουν τελείως παραδοσιακές γνώσεις για το αντικείμενο, για το οποίο δεν ευθύνονται, αυτή ήταν η ποιότητα των φιλοσοφικών σχολών όταν σπούδαζαν. Είναι ένα θέμα ότι δυσκολεύονται να ακολουθήσουν τα κειμενοκεντρικα κ γενικα τις σύγχρονες απόψεις για τη γλώσσα. Μπορεί να είναι καλοί παιδαγωγοί, υπεύθυνοι, με ενδιαφέρον, αλλά αν τις νέες οδηγίες διδασκαλίας τις θεωρούν μοντέρνες ιδιορρυθμίες, υπάρχει προβλημα. Εγω βασικά αυτό το μείον βρίσκω σε κάποιους συναδέλφους όπως κ την κατανομή των εξ διδακτικών, που όμως έπρεπε να λύνεται διοικητικά. Αυτά όμως δεν είναι αυτά που έχουν στο μυαλό τους όσοι φωνάζουν για την αξιολόγηση.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2393 στις: Ιανουάριος 16, 2021, 08:08:07 μμ »
Δύο τινά θα συμβούν. Ή θα 'ναι μια τυπική διαδικασία και τρόπος ώστε να οικονομήσουν το κατιτίς εξτρά οι αξιολογητές από κονδύλι σχετικό ή θα 'ναι προπομπός απολύσεων οπότε πρέπει να γραφτούμε στη ΔΑΚΕ να γλυτώσουμε.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159617
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 459
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 408
Σύνολο: 416

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.