0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κάποιοι ανακαλύψατε τα προβλήματα της εκπαίδευσης φέτος μόνο που σας μηνύθηκε ότι θα αξιολογηθείτε! Περίεργο η αλήθεια! Απορώ πώς εργάζεστε στο δημόσιο σχολείο με τέτοιες συνθήκες! Στη θέση σας θα είχα παραιτηθεί!
Αφού δεν αντέχετε. Φαίνεται! Μην σας ελέγξει κανείς γιατί χάνεστε. Έχω μάθει να εκτιμώ στη ζωή μου κι πρώτα πρώτα να ελέγχω τον εαυτό μου και να κάνω αυτοκριτική. Εσείς οι άριστοι προφανώς δεν δέχεστε αξιολόγηση. Η τελειότητα δεν θίγεται. Και στην Καμπότζη αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί για το έργο τους. Εσείς ωστόσο ούτε καν διαβάσατε το φεκ. Καμία σχέση με αξιολόγηση εκπαιδευτικών. Ένα πρότζεκτ διερεύνησης έργου με στόχο έναν καλύτερο προγραμματισμό περιείχε. Μόνο καλό θα μπορούσε να κάνει. Γιατί το ανοίγουμε όμως ξανά; Αναμένουμε οδηγίες. Η λιγότερη δουλειά θεμιτή για όλους. Αυτό το πετύχατε είναι η αλήθεια. Από Σεπτέμβριο μπορεί να γίνει πιο οργανωμένα και με περισσότερη ηρεμία. Ελπίζω και με φρέσκους ανθρώπους στα σχολεία. Αν και όσοι διοριστούν θα είναι κατά κύριο λόγο 45-50 κουρασμένα παλικάρια από την αναπλήρωση. Πάνε οι καλοί καιροί με τους νέους μέσω διαγωνισμών του ασεπ.
Εγώ πάντως παιδιά ένας από τους λόγους που θέλω πολύ να γίνει η αξιολόγηση είναι για ορισμένους εκπαιδευτικούς που δεν κάνουν ΠΟΤΕ μάθημα στην τάξη, παρά μόνο κουτσομπολεύουν και παίζουν κρεμάλα με τους μαθητές και συν τοις άλλοις μπαίνουν και 20 λεπτά αργότερα αφού χτυπήσει το κουδούνι για μέσα και το παίζουν και μάγκες. Και αναφέρομαι και σε μόνιμους και σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Τρελή ασυδοσία σε βάρος των μαθητών φυσικά, καθώς αυτοί είναι κυρίως οι χαμένοι της υπόθεσης. Αυτή η κατηγορία εκπαιδευτικών είναι πεταμένα λεφτά για τη χώρα και λυπάμαι εάν στενοχωρώ κάποιους αλλά αυτή είναι η πικρή αλήθεια. Και δεν αναφέρομαι σε γερασμένο προσωπικό. Ας ελπίσουμε ότι οι επόμενοι που θα διοριστούν θα έχουν περισσότερο κέφι και όρεξη για ποιοτική εργασία.
Οι συγκεκριμένοι δεν είναι του κόμματος όπως το εννοείς. Και ναι θεωρώ ότι μπορεί να γίνει αντικειμενική αξιολόγηση ώστε να εκλείψουν τέτοιες παθογένειες από τα σχολεία. Είναι άδικο και για τους μαθητές αλλά και για τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς που είναι και συνεπείς και παράγουν έργο.
..........................Μήπως το πρόβλημά μας, που πρέπει να διορθωθεί, είναι ο διευθυντής που αφήνει τις αδικίες να διαιωνίζονται, ο διευθυντής που δεν μπορεί να αναλάβει μια ευθύνη να κάνει μια παρατήρηση σε κάποιον που είναι αμελής, καθώς και το σύστημα που δεν έχει καμία δικλίδα ασφαλείας για όποιον βρέθηκε σε τάξη χωρίς να μπορεί να τα βγάλει πέρα; υπάρχουν πολλά πράγματα που λειτουργούν λάθος στο δημόσιο, λόγω λάθους νοοτροπίας. αν δεν αλλάξουν αυτά, η αξιολόγηση θα είναι απλώς άλλο ένα χαρτί για να κορνιζάρουμε στον τοίχο μας, αν δεν έχει κιόλας δυσάρεστες συνέπειες για τα λάθος άτομα........
Εμείς κατά τη γνώμη σου είμαστε οι άριστοι που δε δεχόμαστε αξιολόγηση, αλλά απ'ότι φαίνεται, εσύ έχεις αξιολογήσει (κι απορρίψει) μόνο τους μόνιμους, αλλά κι αυτούς που ΘΑ διοριστούν. Δικαίωμα του καθενός να ζει σε ένα συννεφάκι και να τα θεωρεί όλα αθώα και καλώς καμωμένα (αξιολογήσεις, εμβόλια κλπ). Υποθέτω ότι και στην αξιολόγηση του 2014, πίστευες ότι οι ικανοί δεν έχουν τίποτα να φοβούνται και μόνο οι άχρηστοι θα τεθούν σε διαθεσιμότητα/απολυθούν. Κατά τα άλλα εντελώς φυσιολογικό να σου παρέχω ένα γαϊδούρι ως κράτος και να σε αξιολογώ για το αν έκανες το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες. Αθώα η αξιολόγηση με τέτοια δεδομένα και η δημοσιοποίηση της. Σκοπός της να μάθουμε να αξιοποιούμε καλύτερα το γαϊδούρι, μέχρι να καταφέρει να το κάνει όντως σε 3 ώρες. Ε τώρα κι αν ένα ιδιωτικό δίπλα χρησιμοποιεί το ιδιόκτητο αυτοκίνητο του, ή ένα δημόσιο σχολείο απέκτησε κι αυτό αυτοκίνητο μέσα από ιδιωτική δωρεά, ψιλά γράμματα. Δόξα το Θεό να λέμε.Πολύ σίγουρο/η σε βλέπω ότι αν είναι του κόμματος, θα τους πιάσει η αξιολόγηση. Η εμπειρία σου αυτό σε διδάσκει;
Δικαίωμα του καθενός να ζει σε ένα συννεφάκι και να τα θεωρεί όλα αθώα και καλώς καμωμένα (αξιολογήσεις, εμβόλια κλπ). Υποθέτω ότι και στην αξιολόγηση του 2014, πίστευες ότι οι ικανοί δεν έχουν τίποτα να φοβούνται και μόνο οι άχρηστοι θα τεθούν σε διαθεσιμότητα/απολυθούν. Κατά τα άλλα εντελώς φυσιολογικό να σου παρέχω ένα γαϊδούρι ως κράτος και να σε αξιολογώ για το αν έκανες το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες. Αθώα η αξιολόγηση με τέτοια δεδομένα και η δημοσιοποίηση της. Σκοπός της να μάθουμε να αξιοποιούμε καλύτερα το γαϊδούρι, μέχρι να καταφέρει να το κάνει όντως σε 3 ώρες. Ε τώρα κι αν ένα ιδιωτικό δίπλα χρησιμοποιεί το ιδιόκτητο αυτοκίνητο του, ή ένα δημόσιο σχολείο απέκτησε κι αυτό αυτοκίνητο μέσα από ιδιωτική δωρεά, ψιλά γράμματα. Δόξα το Θεό να λέμε.