*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 709435 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2450 στις: Απρίλιος 01, 2021, 03:25:50 μμ »
Κάποιοι ανακαλύψατε τα προβλήματα της εκπαίδευσης φέτος μόνο που σας μηνύθηκε ότι θα αξιολογηθείτε! Περίεργο η αλήθεια! Απορώ πώς εργάζεστε στο δημόσιο σχολείο με τέτοιες συνθήκες! Στη θέση σας θα είχα παραιτηθεί!

Φέτος αποφασίσανε να μας τα φορτώσουνε... Έννοια σου και βρίζουμε το υπουργείο Παιδείας διαχρονικά... Δικαίωμα του καθενός φυσικά να τον βάζουν να κάνει μάθημα σε τριτοκοσμικές συνθήκες και να λέει κι ευχαριστώ! Υποθέτω γι'αυτό κόπτεσαι να συμμετέχεις στην αξιολόγηση. Για να πεις κι εγγράφως ευχαριστώ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:01:06 »

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2451 στις: Απρίλιος 01, 2021, 03:38:34 μμ »
Αφού δεν αντέχετε. Φαίνεται! Μην σας ελέγξει κανείς γιατί χάνεστε. Έχω μάθει να εκτιμώ στη ζωή μου κι πρώτα πρώτα να ελέγχω τον εαυτό μου και να κάνω αυτοκριτική. Εσείς οι άριστοι προφανώς δεν δέχεστε αξιολόγηση. Η τελειότητα δεν θίγεται. Και στην Καμπότζη αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί για το έργο τους. Εσείς ωστόσο ούτε καν διαβάσατε το φεκ. Καμία σχέση με αξιολόγηση εκπαιδευτικών. Ένα πρότζεκτ διερεύνησης έργου με στόχο έναν καλύτερο προγραμματισμό περιείχε. Μόνο καλό θα μπορούσε να κάνει. Γιατί το ανοίγουμε όμως ξανά; Αναμένουμε οδηγίες. Η λιγότερη δουλειά θεμιτή για όλους. Αυτό το πετύχατε είναι η αλήθεια. Από Σεπτέμβριο μπορεί να γίνει πιο οργανωμένα και με περισσότερη ηρεμία. Ελπίζω και με φρέσκους ανθρώπους στα σχολεία. Αν και όσοι διοριστούν θα είναι κατά κύριο λόγο 45-50 κουρασμένα παλικάρια από την αναπλήρωση. Πάνε οι καλοί καιροί με τους νέους μέσω διαγωνισμών του ασεπ.

Αποσυνδεδεμένος FLE

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2452 στις: Απρίλιος 01, 2021, 04:06:12 μμ »
Εγώ πάντως παιδιά ένας από τους λόγους που θέλω πολύ να γίνει η αξιολόγηση είναι για ορισμένους εκπαιδευτικούς που δεν κάνουν ΠΟΤΕ μάθημα στην τάξη, παρά μόνο κουτσομπολεύουν και παίζουν κρεμάλα με τους μαθητές και συν τοις άλλοις μπαίνουν και 20 λεπτά αργότερα αφού χτυπήσει το κουδούνι για μέσα και το παίζουν και μάγκες. Και αναφέρομαι και σε μόνιμους και σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Τρελή ασυδοσία σε βάρος των μαθητών φυσικά, καθώς αυτοί είναι κυρίως οι χαμένοι της υπόθεσης. Αυτή η κατηγορία εκπαιδευτικών είναι πεταμένα λεφτά για τη χώρα και λυπάμαι εάν στενοχωρώ κάποιους αλλά αυτή είναι η πικρή αλήθεια. Και δεν αναφέρομαι σε γερασμένο προσωπικό. Ας ελπίσουμε ότι οι επόμενοι που θα διοριστούν θα έχουν περισσότερο κέφι και όρεξη για ποιοτική εργασία.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2453 στις: Απρίλιος 01, 2021, 04:09:14 μμ »
Αφού δεν αντέχετε. Φαίνεται! Μην σας ελέγξει κανείς γιατί χάνεστε. Έχω μάθει να εκτιμώ στη ζωή μου κι πρώτα πρώτα να ελέγχω τον εαυτό μου και να κάνω αυτοκριτική. Εσείς οι άριστοι προφανώς δεν δέχεστε αξιολόγηση. Η τελειότητα δεν θίγεται. Και στην Καμπότζη αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί για το έργο τους. Εσείς ωστόσο ούτε καν διαβάσατε το φεκ. Καμία σχέση με αξιολόγηση εκπαιδευτικών. Ένα πρότζεκτ διερεύνησης έργου με στόχο έναν καλύτερο προγραμματισμό περιείχε. Μόνο καλό θα μπορούσε να κάνει. Γιατί το ανοίγουμε όμως ξανά; Αναμένουμε οδηγίες. Η λιγότερη δουλειά θεμιτή για όλους. Αυτό το πετύχατε είναι η αλήθεια. Από Σεπτέμβριο μπορεί να γίνει πιο οργανωμένα και με περισσότερη ηρεμία. Ελπίζω και με φρέσκους ανθρώπους στα σχολεία. Αν και όσοι διοριστούν θα είναι κατά κύριο λόγο 45-50 κουρασμένα παλικάρια από την αναπλήρωση. Πάνε οι καλοί καιροί με τους νέους μέσω διαγωνισμών του ασεπ.

Εμείς κατά τη γνώμη σου είμαστε οι άριστοι που δε δεχόμαστε αξιολόγηση, αλλά απ'ότι φαίνεται, εσύ δεν έχεις αξιολογήσει (κι απορρίψει) μόνο τους μόνιμους, αλλά κι αυτούς που ΘΑ διοριστούν. Δικαίωμα του καθενός να ζει σε ένα συννεφάκι και να τα θεωρεί όλα αθώα και καλώς καμωμένα (αξιολογήσεις, εμβόλια κλπ). Υποθέτω ότι και στην αξιολόγηση του 2014, πίστευες ότι οι ικανοί δεν έχουν τίποτα να φοβούνται και μόνο οι άχρηστοι θα τεθούν σε διαθεσιμότητα/απολυθούν.
Κατά τα άλλα εντελώς φυσιολογικό να σου παρέχω ένα γαϊδούρι ως κράτος και να σε αξιολογώ για το αν έκανες το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες. Αθώα η αξιολόγηση με τέτοια δεδομένα και η δημοσιοποίηση της. Σκοπός της να μάθουμε να αξιοποιούμε καλύτερα το γαϊδούρι, μέχρι να καταφέρει να το κάνει όντως σε 3 ώρες. Ε τώρα κι αν ένα ιδιωτικό δίπλα χρησιμοποιεί το ιδιόκτητο αυτοκίνητο του, ή ένα δημόσιο σχολείο απέκτησε κι αυτό αυτοκίνητο μέσα από ιδιωτική δωρεά, ψιλά γράμματα. Δόξα το Θεό να λέμε.

Εγώ πάντως παιδιά ένας από τους λόγους που θέλω πολύ να γίνει η αξιολόγηση είναι για ορισμένους εκπαιδευτικούς που δεν κάνουν ΠΟΤΕ μάθημα στην τάξη, παρά μόνο κουτσομπολεύουν και παίζουν κρεμάλα με τους μαθητές και συν τοις άλλοις μπαίνουν και 20 λεπτά αργότερα αφού χτυπήσει το κουδούνι για μέσα και το παίζουν και μάγκες. Και αναφέρομαι και σε μόνιμους και σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Τρελή ασυδοσία σε βάρος των μαθητών φυσικά, καθώς αυτοί είναι κυρίως οι χαμένοι της υπόθεσης. Αυτή η κατηγορία εκπαιδευτικών είναι πεταμένα λεφτά για τη χώρα και λυπάμαι εάν στενοχωρώ κάποιους αλλά αυτή είναι η πικρή αλήθεια. Και δεν αναφέρομαι σε γερασμένο προσωπικό. Ας ελπίσουμε ότι οι επόμενοι που θα διοριστούν θα έχουν περισσότερο κέφι και όρεξη για ποιοτική εργασία.

Πολύ σίγουρο/η σε βλέπω ότι αν είναι του κόμματος, θα τους πιάσει η αξιολόγηση. Η εμπειρία σου αυτό σε διδάσκει;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2021, 11:38:38 μμ από trust no one »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:01:06 »

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 572
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2454 στις: Απρίλιος 01, 2021, 04:14:00 μμ »
Εγώ πάντως παιδιά ένας από τους λόγους που θέλω πολύ να γίνει η αξιολόγηση είναι για ορισμένους εκπαιδευτικούς που δεν κάνουν ΠΟΤΕ μάθημα στην τάξη, παρά μόνο κουτσομπολεύουν και παίζουν κρεμάλα με τους μαθητές και συν τοις άλλοις μπαίνουν και 20 λεπτά αργότερα αφού χτυπήσει το κουδούνι για μέσα και το παίζουν και μάγκες. Και αναφέρομαι και σε μόνιμους και σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Τρελή ασυδοσία σε βάρος των μαθητών φυσικά, καθώς αυτοί είναι κυρίως οι χαμένοι της υπόθεσης. Αυτή η κατηγορία εκπαιδευτικών είναι πεταμένα λεφτά για τη χώρα και λυπάμαι εάν στενοχωρώ κάποιους αλλά αυτή είναι η πικρή αλήθεια. Και δεν αναφέρομαι σε γερασμένο προσωπικό. Ας ελπίσουμε ότι οι επόμενοι που θα διοριστούν θα έχουν περισσότερο κέφι και όρεξη για ποιοτική εργασία.

Και πιστεύεις πως τη μέρα που θα ξέρουν ότι θα έρθει ο συντονιστής να τους αξιολογήσει θα κάνουν αυτά που περιγράφεις;;;
Είναι δυνατόν;

Αποσυνδεδεμένος geronimo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2455 στις: Απρίλιος 01, 2021, 04:15:04 μμ »
Απλά ως προβληματισμό, παραθέτω κάποια παραδείγματα των συνεπειών της αξιολόγησης σε άλλες πιο προηγμένες χώρες από εμάς. Αν μπορείτε κάντε τον κόπο να τα δείτε. Ειδικά στην Αμερική είναι τραγική η κατάσταση.

Εννοώ ότι δεδομένης της διεθνούς εμπειρίας είναι λογικό να υπάρχει φόβος από τους εκπαιδευτικούς για το που πραγματικά στοχεύει όλο αυτό. Καλή συνέχεια.

1. Τα καλύτερα χάλια σχολεία του κόσμου – Πίσω από τη βιτρίνα του Σουηδικού μοντέλου
https://www.youtube.com/watch?v=1aDDBvgizpE

2. Να τι σημαίνει να είσαι εκπαιδευτικός στην Αμερική ...
https://selidodeiktis.edu.gr/2018/09/29/%CE%BD%CE%B1-%CF%84%CE%AF-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CF%83%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C/

3. Burned out: why are so many teachers quitting or off sick with stress?
https://www.theguardian.com/education/2018/may/13/teacher-burnout-shortages-recruitment-problems-budget-cuts

4. Η υφυπουργός του Μπους Diane Ravitch για την αξιολόγηση!!
https://www.youtube.com/watch?v=4OjSN7ZIbqU&t=12s
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2021, 04:21:11 μμ από geronimo »

Αποσυνδεδεμένος FLE

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2456 στις: Απρίλιος 01, 2021, 04:21:46 μμ »
Οι συγκεκριμένοι δεν είναι του κόμματος όπως το εννοείς.
Και ναι θεωρώ ότι μπορεί να γίνει αντικειμενική αξιολόγηση ώστε να εκλείψουν τέτοιες παθογένειες από τα σχολεία.
Είναι άδικο και για τους μαθητές αλλά και για τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς που είναι και συνεπείς και παράγουν έργο.

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 572
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2457 στις: Απρίλιος 01, 2021, 04:32:39 μμ »

 Όσοι έχουν ισχυρές κομματικές διασυνδέσεις δεν το διατυμπανίζουν πάντοτε.
  Προσωπικά έχω εκπλαγεί στη ζωή μου με τις διασυνδέσεις ατόμων που ούτε καν φανταζόμουν ότι υπάρχουν.

  Περιπτώσεις σαν κι αυτές που περιγράφεις σαφώς και υπάρχουν, αν και πιστεύω ότι δεν είναι πολλές.
  Πίστεψέ με όμως, ξέρουν πολύ καλά να προστατεύουν τον εαυτό τους και το συμφέρον τους σε βαθμό που δεν φαντάζεσαι.
  Και αυτό θα κάνουν αναμφίβολα στην περίπτωση της αξιολόγησης που θα γίνει -αν γίνει- από διευθυντή και συντονιστή.
  Αν νομίζεις πως στην Ελλάδα η αξιολόγηση θα είναι τύπου Ελβετίας, πλανάσαι.
  Αν ήταν τύπου Ελβετίας, θα έβρισκε πολλούς υποστηρικτές και σε καμία περίπτωση απεργία- αποχή άνω του 90%.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2458 στις: Απρίλιος 01, 2021, 04:49:45 μμ »
Οι συγκεκριμένοι δεν είναι του κόμματος όπως το εννοείς.
Και ναι θεωρώ ότι μπορεί να γίνει αντικειμενική αξιολόγηση ώστε να εκλείψουν τέτοιες παθογένειες από τα σχολεία.
Είναι άδικο και για τους μαθητές αλλά και για τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς που είναι και συνεπείς και παράγουν έργο.

Το θέμα δεν είναι τι μπορεί να γίνει. Αλλά τι θα γίνει.

Υ.Γ. Στην ταινία "Coach Carter" που είναι 15 χρόνια πριν, αναφέρει σε ένα σημείο σε τι κατάσταση έχει φέρει το σχολείο της ταινίας η αξιολόγηση... Είναι βασισμένη σε αληθινή ιστορία.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2377
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2459 στις: Απρίλιος 01, 2021, 04:54:01 μμ »
Διευθυντές περιφερειών, διευθύνσεων, σχολείων διορισμένοι, χωρίς ίχνος αξιολόγησης.
Σχολεία ερείπια με μαθητές να λιποθυμουν από την πείνα και την ανέχεια.
Εκπαιδευτικοί που λοιδορουνται και εξαπατουνται συστηματικά από τα μέσα και τις κυβερνήσεις αντίστοιχα και ταυτόχρονα κάποιες φορές.
Αν αντιλαμβανεστε για ποιανού κράτους εκπαίδευση μιλάμε, θα καταλάβετε γιατί κάποιοι αντιδρούμε για την γελοία αξιολόγηση που προωθούν τα Υπουργεία.
Πραγματικά νομίζετε ότι η πλειοψηφία του εκπαιδευτικού κόσμου που αντιδρά είναι φυγοπονοι και οι υπόλοιποι οι άριστοι;
Καλό μήνα ψεύτη κόσμε!
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2460 στις: Απρίλιος 01, 2021, 05:11:41 μμ »
Για να γίνει αξιολόγηση πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι στόχους έχουμε από το σχολείο. Έχουμε στόχο να μην μένει πίσω κανένας μαθητής; Έχουμε στόχο να προχωράνε μπροστά οι πολύ άριστοι για να φαίνεται ότι το σχολείο έχει καλά αποτελέσματα; έχουμε στόχο να "διώχνουμε" τους αδύναμους που δεν ταιριάζουν στο προφίλ του σχολείου μας; έχουμε στόχο να υπάρχουν σχολεία ελίτ και σχολεία για "ανεπιθύμητους"; έχουμε στόχο να απολύεται όποιος δεν πιάνει κάποια δικά μας κριτήρια; πολλοί μιλούν γενικώς και αορίστως για αξιολόγηση, χωρίς να έχουν στο μυαλό τους τι αξιολογείται και πώς, και ποια θα είναι η συνέπεια. ο καθένας θεωρεί ότι εκείνος οποιαδήποτε αξιολόγηση την περνάει, είτε γιατί έχει χαρτιά, είτε γιατί πιστεύει ότι κάνει σωστά τη δουλειά του. ο καθένας θεωρεί ότι εκείνος είναι οκ ενώ ο δίπλα λουφάρει, αργεί να μπει στην τάξη, παίρνει πολλές άδειες, βάζει πολύ εύκολα ή πολύ δύσκολα, πηγαίνει πολύ γρήγορα ή πολύ αργά, αφήνει τα παιδιά πολύ χαλαρά ή είναι πολύ αυταρχικός και όλοι τον μισούν κλπ. Η ασάφεια στους στόχους της αξιολόγησης (που προφανώς δεν υπάρχουν, ο στόχος είναι απλώς να πούμε ότι έγινε) χαϊδεύει τα αυτιά πολλών καλοπροαίρετων και μη, που θεωρούν ότι γενικώς και αορίστως, επιτέλους στο δημόσιο θα ανταμειφθεί ο εργατικός, επιτέλους θα απομακρυνθεί από την τάξη ο συνάδελφος που δεν μπορεί να επικοινωνήσει με κανέναν, πόσο μάλλον με παιδιά, θα  μπει στη θέση του ο λουφαδόρος που δεν αναλαμβάνει ποτέ τίποτα κλπ. Το να υπάρχει αυτή η αφέλεια από όποιον είναι εκτός του χώρου, ας πούμε ότι το δέχομαι, Να υπάρχει αυτή η αφέλεια όμως από ανθρώπους που είναι μέσα στα πράγματα, δεν μπορώ να το καταλάβω.

Το πρόβλημά μας είναι ο "παλιός" που λέει  ότι θέλει μόνο πρώτες ώρες και να μην κάνει γιορτές, ή ο αναπληρωτής που το παίζει άσχετος με τη δικαιολογία ότι είναι λίγους μήνες στο σχολείο και δεν ξέρει τα κατατόπια, ή ο άνθρωπος που έχει γνώσεις και είναι εργατικός αλλά είναι τελείως ακατάλληλος για οποιαδήποτε δουλειά προϋποθέτει ανθρώπινη επαφή, ή όποιος άλλος τέλος πάντων έχει μια αδυναμία, εκούσια ή ακούσια; Αυτοί είναι το πρόβλημά μας και θέλουμε να τους απομονώσουμε, να τους τιμωρήσουμε, να τους περιθωριοποιήσουμε; Μήπως το πρόβλημά μας, που πρέπει να διορθωθεί, είναι ο διευθυντής που αφήνει τις αδικίες να διαιωνίζονται, ο διευθυντής που δεν μπορεί να αναλάβει μια ευθύνη να κάνει μια παρατήρηση σε κάποιον που είναι αμελής, καθώς και το σύστημα που δεν έχει καμία δικλίδα ασφαλείας για όποιον βρέθηκε σε τάξη χωρίς να μπορεί να τα βγάλει πέρα; υπάρχουν πολλά πράγματα που λειτουργούν λάθος στο δημόσιο, λόγω λάθους νοοτροπίας. αν δεν αλλάξουν αυτά, η αξιολόγηση θα είναι απλώς άλλο ένα χαρτί για να κορνιζάρουμε στον τοίχο μας, αν δεν έχει κιόλας δυσάρεστες συνέπειες για τα λάθος άτομα........

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2461 στις: Απρίλιος 01, 2021, 05:46:35 μμ »
..........................
Μήπως το πρόβλημά μας, που πρέπει να διορθωθεί, είναι ο διευθυντής που αφήνει τις αδικίες να διαιωνίζονται, ο διευθυντής που δεν μπορεί να αναλάβει μια ευθύνη να κάνει μια παρατήρηση σε κάποιον που είναι αμελής, καθώς και το σύστημα που δεν έχει καμία δικλίδα ασφαλείας για όποιον βρέθηκε σε τάξη χωρίς να μπορεί να τα βγάλει πέρα; υπάρχουν πολλά πράγματα που λειτουργούν λάθος στο δημόσιο, λόγω λάθους νοοτροπίας. αν δεν αλλάξουν αυτά, η αξιολόγηση θα είναι απλώς άλλο ένα χαρτί για να κορνιζάρουμε στον τοίχο μας, αν δεν έχει κιόλας δυσάρεστες συνέπειες για τα λάθος άτομα........

καλοπροαίρετα το λέω αλλά μου βγάζεις το συμπέρασμα πως φάσκεις και αντιφάσκεις. Περιγράφεις κάποιες καταστάσεις που τελικά είναι πρόβλημα ή δεν είναι; Πιστεύεις πως η αξιολόγηση (όχι αυτή της σχολικής μονάδας απαραίτητα) δεν θα καταφέρει να τις βελτιώσει/εξαλείψει/διορθώσει (αν αυτές υπάρχουν και αποτελούν πρόβλημα);
Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί πως όπου απέτυχε ως τώρα το σύστημα και ο δ/ντης, έρχεται τώρα η αξιολόγηση.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2462 στις: Απρίλιος 01, 2021, 05:52:16 μμ »
Εμείς κατά τη γνώμη σου είμαστε οι άριστοι που δε δεχόμαστε αξιολόγηση, αλλά απ'ότι φαίνεται, εσύ έχεις αξιολογήσει (κι απορρίψει) μόνο τους μόνιμους, αλλά κι αυτούς που ΘΑ διοριστούν. Δικαίωμα του καθενός να ζει σε ένα συννεφάκι και να τα θεωρεί όλα αθώα και καλώς καμωμένα (αξιολογήσεις, εμβόλια κλπ). Υποθέτω ότι και στην αξιολόγηση του 2014, πίστευες ότι οι ικανοί δεν έχουν τίποτα να φοβούνται και μόνο οι άχρηστοι θα τεθούν σε διαθεσιμότητα/απολυθούν.
Κατά τα άλλα εντελώς φυσιολογικό να σου παρέχω ένα γαϊδούρι ως κράτος και να σε αξιολογώ για το αν έκανες το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες. Αθώα η αξιολόγηση με τέτοια δεδομένα και η δημοσιοποίηση της. Σκοπός της να μάθουμε να αξιοποιούμε καλύτερα το γαϊδούρι, μέχρι να καταφέρει να το κάνει όντως σε 3 ώρες. Ε τώρα κι αν ένα ιδιωτικό δίπλα χρησιμοποιεί το ιδιόκτητο αυτοκίνητο του, ή ένα δημόσιο σχολείο απέκτησε κι αυτό αυτοκίνητο μέσα από ιδιωτική δωρεά, ψιλά γράμματα. Δόξα το Θεό να λέμε.

Πολύ σίγουρο/η σε βλέπω ότι αν είναι του κόμματος, θα τους πιάσει η αξιολόγηση. Η εμπειρία σου αυτό σε διδάσκει;
Μόνο που βάζεις στην ίδια πρόταση εμβολιασμούς και αξιολόγηση και ποιος ξέρει τι άλλο, φαίνεται ότι δεν μπορώ να συζητήσω μαζί σου. Βρίσκεσαι σε σύγχυση!
Όχι, δεν μίλησα και δεν πιστεύω ότι η αξιολόγηση συνδέεται με απολύσεις ή άλλα δαιμόνια! Όχι!
Περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν. Ή όχι;

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2463 στις: Απρίλιος 01, 2021, 05:56:14 μμ »
Δικαίωμα του καθενός να ζει σε ένα συννεφάκι και να τα θεωρεί όλα αθώα και καλώς καμωμένα (αξιολογήσεις, εμβόλια κλπ). Υποθέτω ότι και στην αξιολόγηση του 2014, πίστευες ότι οι ικανοί δεν έχουν τίποτα να φοβούνται και μόνο οι άχρηστοι θα τεθούν σε διαθεσιμότητα/απολυθούν.
Κατά τα άλλα εντελώς φυσιολογικό να σου παρέχω ένα γαϊδούρι ως κράτος και να σε αξιολογώ για το αν έκανες το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες. Αθώα η αξιολόγηση με τέτοια δεδομένα και η δημοσιοποίηση της. Σκοπός της να μάθουμε να αξιοποιούμε καλύτερα το γαϊδούρι, μέχρι να καταφέρει να το κάνει όντως σε 3 ώρες. Ε τώρα κι αν ένα ιδιωτικό δίπλα χρησιμοποιεί το ιδιόκτητο αυτοκίνητο του, ή ένα δημόσιο σχολείο απέκτησε κι αυτό αυτοκίνητο μέσα από ιδιωτική δωρεά, ψιλά γράμματα. Δόξα το Θεό να λέμε.

Σωστός! Εύγε!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159739
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 443
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 369
Σύνολο: 378

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.