jam373 και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η αξιολόγηση εχει νόημα οταν προβλέπεται και η απόλυση εφοσον ο υπάλληλος δεν πιάνει την βάση αξιολόγησης ...Απο την στιγμή όμως που το Σύνταγμα το απαγορεύει είναι κενό γραμμα...Αρα απο καπου αλλου πρεπει να ξεκινησουμε...
Είναι ψηφισμένος νόμος, άρα είναι εξ ορισμού σωστός κι ακίνδυνος;;; Κατηγορείς την πλειοψηφία ότι βλέπει τον κόσμο ή άσπρο ή μαύρο και μόλις είπες ότι αν ένας νόμος είναι ψηφισμένος από μια δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση, τότε σίγουρα είναι σωστός. Άρα εσύ όλα τα βλέπεις άσπρα. Οκ, με κάλυψες πλήρως. Είσαι όντως αφελής. Σου έγραψα και πιο πριν, ότι διαχρονικά βρίζω το υπουργείο. Δε με νοιάζει ποιος κάνει τι, αλλά τι κάνει. Ένας λογικός άνθρωπος είναι καλοπροαίρετος 1,2,3 φορές. Μετά, το τετράκις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.
Δεν συνδέεται η αξιολόγηση με απολύσεις παρά μόνο στο φαντασιακό κάποιων. Ούτε σύνδεση με μισθό ούτε με κατηγοριοποίηση σχολείων. Μια οργάνωση και ένας καλύτερος προγραμματισμός θα συνέβαινε. Γιατί μόνο με λίγη πίεση γίνονται αυτά!
Το λάθος του νόμου πού είναι; Σε περιπτώσεις που ήταν λάθος κάποιοι νόμοι διαχρονικά (ανθρώπινα δημιουργήματα άλλωστε) ήμουν στο δρόμο απεργός όχι κρυμμένος πίσω από ένα μπακαλόχαρτο της ολμε! Αφελής μήπως είσαι εσύ και οι όμοιοί σου που νομίζετε ότι αν θέλουν να απολύσουν κόσμο θα το κάνουν μέσω της αξιολόγησης; Η ιστορία δείχνει ότι ποτέ στο πρόσφατο παρελθόν δεν απολύθηκαν εκπαιδευτικοί, μόνο ελάχιστοι με ψευδή πτυχία, και όσοι τέθηκαν σε διαθεσιμότητα δεν αξιολογήθηκαν. Τους έβαλαν σε μια νύχτα. Αν θέλουν καταργούν οργανικές θέσεις και φύγαμε! Σιγά μην περίμεναν την αξιολόγηση. Την απόλυση την απαιτώ για κακουργηματικού χαρακτήρα πράξεις. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις που αναφέρατε μια μετάταξη μια επιμόρφωση ένα ταρακούνημα θα βοηθούσε. Άνθρωποι που δεν κάνουν για την τάξη μια χαρά βοηθούν στο διοικητικό κομμάτι στην υπηρεσία. Απολύσεις για εκείνους που βιάζουν, κλέβουν ή εξαπάτησαν για να μπουν στο δημόσιο σχολείο με πλαστογραφημένα προσόντα. Δεν χρειάζεται αξιολόγηση για αυτά! Δεν συνδέεται η αξιολόγηση με απολύσεις παρά μόνο στο φαντασιακό κάποιων. Ούτε σύνδεση με μισθό ούτε με κατηγοριοποίηση σχολείων. Μια οργάνωση και ένας καλύτερος προγραμματισμός θα συνέβαινε. Γιατί μόνο με λίγη πίεση γίνονται αυτά!
Άρα λοιπόν αποσύρεις το επιχείρημα σου ότι ο νόμος είναι καλός γιατί είναι ψηφισμένος από νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση και το αντικαθιστάς με το ότι δε βρίσκεις κάτι κακό στον νόμο, που είναι σεβαστό μεν, υποκειμενικό δε. Τώρα συνεννοούμαστε
Οι νόμοι πρέπει να είναι σεβαστοί από όλους μας! Έχουν υπάρξει φορές που νόμοι πήγαν στραβά. Θα έπρεπε να ήμασταν στους δρόμους για εκείνον τον νόμο που βγάζει έξω εγκληματίες από τη φυλακή και για άλλους τρελούς.
Θεωρείς ότι συνδέεται με απολύσεις. Αν το θεωρείς αυτό είναι λογικό να μην τη θέλεις. Αλλά είναι παράλογο διαβάζοντας το φεκ να βγάζεις αυτό το συμπέρασμα. Τελεία για το θέμα!
Ως προς το υπαλληλικό κομμάτι εγω βλέπω τις περισσότερες αδυναμίες των συναδέλφων πχ αδιαφορία για εξωδιδακτικα, έλλειψη τυπικότητας σε εφημερίες κλπ που όμως δεν έχουν σχέση με τη βελτίωση της εκπαίδευσης κ φυσικά είναι θέμα διαχείρισης διευθυντή.
Ως νόμος δεν φέρει κανένα απεχθές ή μιαρό ή επικίνδυνο σημείο!
Πόσοι τέτοιοι υπάρχουν δηλαδή; Αυτό πιο πολύ αστικός μύθος είναι, παρά συστηματική πραγματικότητα.
Α, τώρα γίνανε αστικός μύθος οι "τεμπέληδες εκπαιδευτικοί"; Γιατί μέχρι τώρα ήτανε "πολλοί". Γι αυτό άλλωστε δεν γίνεται και η αξιολόγηση;;
Ώπα, ώπα! Δηλαδή ότι γίνεται "νόμος" του κράτους αποκλείεται να φέρει "απεχθές ή μιαρό ή επικίνδυνο σημείο";;; Το ιδιώνυμο είναι το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό.
Άλλα λέμε άλλα καταλαβαίνετε! Ο συγκεκριμένος νόμος δεν έχει τίποτα από όλα αυτά. Γνωστοί άγνωστοι και συνήθεις ύποπτοι διαμόρφωσαν το πλαίσιο που τους εξυπηρετεί για να πρασύρει σε αποχή. Ανήκουστη μέθοδος αντίδρασης! Μια μικρή μειοψηφία διάβασε τι περιέχει ο νόμος. Πολλοί βολεύτηκαν στο απλό δεν κάνουμε τίποτα και ησυχάζουμε, ενισχύοντας τους παράλογους που σε όλα λένε όχι αδιακρίτως! Φαίνεται πώς διαβάζετε μερικοί τα μηνύματα των υπολοίπων εδώ μέσα. Έτσι θα διαβάζετε αν διαβάζετε και τα φεκ. Φαίνεται με ποια συλλογιστική εξάγετε συμπεράσματα ή σε ποιους δείχνετε εμπιστοσύνη. Όλα φαίνονται. Σας δικαιολογώ λοιπόν που δεν μπορείτε να με κατανοήσετε και αδημονείτε να βρείτε μια ταμπέλα να ξεμπερδεύετε με τις απόψεις που δεν σας ταιριάζουν ή σας ξεβολεύουν. Όταν η πεποίθησή σου ταιριάζει με αυτό που σε βολεύει, κάποιο λάθος έχει και πρέπει να την αλλάξεις. Σοφός αυτός που το είπε. Καιρός για αναθεώρηση! Και για διάβασμα. Μερικοί το έχετε αφήσει από τα φοιτητικά σας χρόνια. Είναι ανθρώπινη δραστηριότητα από τις σπουδαιότερες!