0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι πρώτοι σύμβουλοι τοποθετήθηκαν και αύριο επιμορφώνονται.
Αγωνια…καθε βημα!Θελουμε κι αλλη ενημερωση για την αξιολογηση. Ψοφαμε να μαθουμε πότε θα τοποθετηθουν οι υπερσυμβουλοι. Λεπτό προς λεπτο θελουμε ολες τις εξελιξεις.Και τι ωρα θα ερθουν, να πας πειτε. Φοβαμαι πως θα με αξιολογησει ο υπερκαθηγητης που θα ερθει στο σχολειο μου.
Κάποιοι τοποθετήθηκαν και κάποιοι θα τοποθετούνται σταδιακά. Μιλάω για συμβούλους. Δεν πάνε όλοι για Μάρτιο. Π.χ το ΣΤ συμβούλιο τελειώνει τις συνεντεύξεις στις 2 Φεβρουαρίου οπότε σε μια βδομάδα το πολύ οι τοποθετήσεις. Εντάξει θα το προχωρήσουν είπαμε όσο τους παίρνει
Κάποιες ειδικότητες έχουν πολλές περιοχές στην ευθύνη τους. Το γελοίο είναι τώρα που οι μισές θα έχουν συντονιστές και οι άλλες μισές συμβούλους, μπορεί ένας παλιός συντονιστής να έχει «παυθεί» κατά το ήμισυ ως συντονιστής σε μια περιοχή αλλά να παραμένει συντονιστής σε άλλη. Δεν έχουν αναρτηθεί οι τοποθετήσεις πάντως. Ενώ υποτίθεται ότι μέσα στην εβδομάδα επιμορφώνονται.
Θα λουστούμε, θα ξυριστούμε, θα αρωματιστούμε, θα χτενιστούμε και θα τους περιμένουμε. Προσωπικά θα πάρω και κανά κουτί με λουκουμάκι Συριανό, να βρίσκεται στο γραφείο, για το καλωσόρισμα και λίγη τσικουδιά!!! Μην μας πουν και αφιλόξενους!!!
Ο Συριζα μιλά για κατάργηση αξιολόγησης, μονιμοποίηση νεοδιόριστων και 20.000 διορισμούς σε βάθος τετραετίας:https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/405817_syriza-tha-monimopoiisoyme-toys-neodioristoys-tha-katargisoyme-tin-axiologisihttps://neatora.gr/syriza-20-000-diorismoi-se-vathos-tetraetias-kai-katargisi-axiologisis-726475.htmlΠρος ενημέρωση και μόνο.Στη μνήμη μας υπάρχουν ακόμη νωπά και τα δικά τους λάθη.Ωστόσο, όσοι εργαζόμασταν τότε θυμόμαστε πώς το φθινόπωρο του 2014 οι διευθυντές δεν προλάβαιναν να τρέχουν σε συναντήσεις για την αξιολόγηση που θα ξεκινούσε και το κλίμα σε κάποια σχολεία είχε αρχίσει να γίνεται αβάσταχτο και πώς τα αφήσαμε όλα αυτά πίσω μας σαν ένα κακό όνειρο τον Ιανουάριο του 2015 που η νέα κυβέρνηση τα κατήργησε όλα εν μια νυκτί.Ένας κριτικά σκεπτόμενος πολίτης δεν φανατίζεται ούτε φορά παρωπίδες. Οφείλει να αναγνωρίζει τόσο τα θετικά όσο και τα αρνητικά σε κάθε περίπτωση. Το κόμμα που είναι καλύτερο (έστω ως "μη χείρον") για μια χώρα μπορεί να είναι διαφορετικό δεδομένης της κάθε χρονικής στιγμής και των συγκυριών εν γένει.
Ο τομέας της εκπαίδευσης ήταν από τους πιο επιτυχημένους του ΣΥΡΙΖΑ και πρέπει να είναι πολύ εμπαθής όποιος εκπαιδευτικός έχει ζήσει το 2012-15 και τη συνέχεια και δεν παραδέχεται ότι αναπνευσαμε. Και φυσικά ο Φίλης ήταν ο καλύτερος υπουργός της 10ετιας τουλάχιστον. Φίλης-Κουρακης γνώριζαν ακριβώς ποια είναι τα αληθινά προβλήματα, βοήθησαν πολλά σχολεία να ξαποστείλουν άθλιους διευθυντές με τις εκλογές, τόλμησαν να δοκιμάσουν ένα λιγότερο εξετασιοκεντρικό μοντέλο, και βέβαια εμείς (και οι λοιπό δημόσιοι) ξεπαγώσαμε μισθολογικά (οκ το νέο μισθολόγιο είναι χαμηλότερο από το παλιό αλλά τουλάχιστον ξεπαγωσαμε).
Η ανακοίνωση λέει ότι προσεχώς θα τοποθετηθούν και διευθυντές και αυτό με προβληματίζει. Μήπως όντως έχουν κατά νου να τους τοποθετήσουν γύρω στο Πάσχα που θα έχει μείνει ένας μήνας και κάτι;
Ο υδροκεφαλικός ρόλος του διευθυντή ως ο απόλυτος άρχων στην διοίκηση του σχολείου πρέπει να σταματήσει, και να αποκατασταθεί ξανά ο σύλλογος διδασκόντων ως ο κύριος διοικητικός θεσμός του σχολείου. H δημοκρατία του συλλόγου διδασκόντων πρέπει να επανέλθει, ο σύλλογος πρέπει να αποφασίζει φυσικά πρωτίστως και για τα οικονομικά του σχολείου. Η βυσματοκρατία των συνεντευξιαζόμενων κομματόσκυλων διευθυντών πρέπει να παταχθεί αμείλικτα και με κάθε μέσο, γιατί ο ρόλος αρκετών από αυτούς είναι απλά να τα κάνουν πλακάκια με διεφθαρμένους δήμους και δημοτικούς υπαλλήλους, ώστε να ροκανίζεται και να σπαταλιέται δημόσιο χρήμα σε άχρηστα για τα σχολεία έργα.
Xαίρομαι που συμφωνούμε Έσπερε!
Πώς δε θα αδικήσω, αν βαθμολογήσω κάποιον που θα μου πάρει τη θέση; Πώς δε θα αδικήσω σαν κληθώ να κρίνω τη γυναίκα, τη γκόμενα, τη φίλη, την αντίδικο κλπ;
Σίγουρα υπάρχουν αρκετοί κομπλεξικοί διευθυντές και σύμβουλοι, οι οποίοι θα παίξουν άσχημο ρόλο.
Αλλά δεν βρίσκω άλλον που θα μπορούσε να μας αξιολογήσει.
1) Πανελλήνιες εξετάσεις από τράπεζα θεμάτων απεριόριστου μεγέθους και με εξασφαλισμένη την αξιόπιστη τυχαιότητα στην επιλογή των κοινών για όλους θεμάτων, ώστε να φανεί ποιος εκπαιδευτικός είναι τελικά ο καλύτερος στο γνωστικό αντικείμενο. Και αυτός ας αξιολογεί μετά τους υπόλοιπους για το γνωστικό. Στις πανελλήνιες φυσικά θα πρέπει να υποχρεωθούν να γράψουν και καθηγητές πανεπιστημίου, αν θέλουν να γίνουν αξιολογητές γνωστικού (στοιχηματίζω ότι οι περισσότεροι καθηγητές πανεπιστημίου θα πατώσουν στις γραπτές εξετάσεις, γιατί η πλειοψηφία τους είναι βύσματα που έχουν ανέρθει στην έδρα τους έρποντας και γλύφοντας).2) Κάμερα στους φερέλπιδες υποψήφιους αξιολογητές στα παιδαγωγικά με ταυτόχρονη κάλυψη του προσώπου και του ήχου των παιδιών, όταν αυτοί θα κάνουν δειγματικές διδασκαλίες σε ΤΥΧΑΙΑ σχολεία στα οποία θα τους καλούμε εμείς οι εκπαιδευτικοί για να διδάξουν και να μας δείξουν πόσο καλοί είναι στα παιδαγωγικά. Ώστε να φανεί ποιος πραγματικά είναι καλύτερος στο να επιβάλει παιδαγωγικό κλίμα στην τάξη, στην πράξη και όχι στην θεωρία. Στην συνέχεια ψηφοφορία από όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς, που βλέποντας τις κάμερες θα κρίνουμε αν ο φέρελπις αξιολογητής αξίζει πραγματικά τον τίτλο του. Και αυτός που θα κριθεί με αυτόν τον τρόπο από την ψήφο των εκπαιδευτικών ως ο καλύτερος παιδαγωγός, αυτός ας έχει μετά το δικαίωμα να αξιολογήσει τον καθένα από εμάς στα παιδαγωγικά.