0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα μου επιτρέψεις μια συμπλήρωση στην πρότασή σου.ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΩ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ KATI ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ (ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΙ) ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ.ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΕΝΑΣ ΑΝΑΞΙΟΣΥΜ
Υπάρχουν σχολεία όπου κυριαρχούν οι οσφυοκάμπτες και σχολεία στα οποία υπάρχουν αντιδράσεις στην αξιολόγηση. Αλήθεια, ποιες ΕΛΜΕ είναι αντίθετες; Γιατί σε μας δεν έρχεται καμία ενημέρωση στο σχολείο (εννοώ ότι δεν προωθείται η αλληλογραφία).
Σύσσωμος ο κλάδος και η ΟΛΜΕ καλούνται να πάρουν δυναμική θέση ενάντια στην απαξιολόγηση Κεραμέως. Ένας εκπαιδευτικός δεν είναι μπαλάκι που πρέπει σώνει ντε και καλά να τοποθετηθεί σε ένα από τα 4 κουτάκια... Είναι ξεκάθαρη βλακεία!!!
Το ότι ΟΛΜΕ και ΔΟΕ είναι μέσα στο κόλπο φαίνεται στο ότι 20 Φεβρουαρίου έχει Γενική Συνεδριαση προέδρων ΕΛΜΕ και φυσικά οι αποφάσεις για να είναι ισχυρές θα πρέπει να φέρουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πλειοψηφία! Όσο για τη ΔΟΕ προς το παρόν έχει φέρει μια βαρυγδουπη ανακοίνωση οτι είναι κάθετη στην αξιολόγηση της κατηγοριοποίησης και ότι θα πολεμήσει αυτου του είδους την αξιολόγηση κ.τ.λ Καλά πλάκα μας κάνουν σίγουρα....Όλα αυτά θα ξεκινήσουν στις 20 Φεβρουαρίου! Μα τότε θα έχουν κριθεί όλα. Το ποτάμι θα έχει μπει στο αυλάκι της διαδικασίας. Ας μας στείλουν τουλάχιστον Ενιαία Κείμενα Αναστοχασμου και Έκθεσης Αυτοαξιολογησης και τα προσαρμόζουμε κατά το δοκούν. Δηλαδή από τη σιγή και το τίποτα ας κάνουν κάτι. Τι περιμένουν;
Αλήθεια οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι πώς ακριβώς αξιολογούνται; Από το ΦΕΚ διάβασα ότι εκτός από τους εκπαιδευτικούς θα αξιολογηθούν και οι ΕΕΠ και Ε