*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 708199 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2730 στις: Ιανουάριος 29, 2023, 11:52:56 πμ »
Ήδη έχουν βγει διάφοροι με τον μανδύα του δήθεν σκεπτόμενου και ευσυνείδητου εκπαιδευτικού και προσπαθούν με ωραίες δοκησίσοφες εκφράσεις να ξεπλύνουν την λερωμένη ''αξιολόγηση''.
Είτε έτσι, είτε αλλιώς, η αξιολόγηση που θέλουν να φέρουν, κάνει αυτό που επιθυμεί ο εμπνευστής της. Διχάζει και διαλύει.

Και ναι, δεν έχει αγαθές προθέσεις. Δεν υπάρχει αμφιβολία γι'αυτό. Οι επιθεωρητές, όπως και να αυτοονομαστούν (σύμβουλοι κτλ) είναι ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ που κρατούν μπλοκάκι και φοράνε γραβάτα και σε ''κόβουν'' απ'την κορφή μέχρι τα νύχια. Ας έρθουν, λοιπόν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:18:28 »

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2731 στις: Ιανουάριος 29, 2023, 12:01:03 μμ »
Σύσσωμος ο κλάδος και η ΟΛΜΕ καλούνται να πάρουν δυναμική θέση ενάντια στην απαξιολόγηση Κεραμέως. Ένας εκπαιδευτικός δεν είναι μπαλάκι που πρέπει σώνει ντε και καλά να τοποθετηθεί σε ένα από τα 4 κουτάκια... Είναι ξεκάθαρη βλακεία!!!

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4125
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2732 στις: Ιανουάριος 29, 2023, 12:08:09 μμ »
Αν δείτε τις οδηγίες με τα κριτήρια αποτίμησης των διδασκαλιών, σε ένα αυθόρμητο μάθημα που παρακουθεί τυχαία κάποιος, κανείς μας δεν θα έπαιρνε, με βάση αυτά τα κριτήρια, όχι εξαιρετικά, ούτε καν πολύ καλά.

Δεν είναι ότι είναι λάθος τα κριτήρια. ΑΝτιθέτως αν τα κρατήσεις σαν μπούσουλα για αυτοβελτίωση, είναι εξαιρετικά. Στην πράξη όμως; Πώς θα αξιολογηθώ για τη συνεκτικότητα των δραστηριοτήτων και την καταλληλότητά τους ως προς τους στόχους, όταν οι ίδιοι οι ακριβολπηρωμένοι συγγραφείς των σχολικών βιβλίων, έχουν τελείως πρόχειρες και ακατάλληλες δραστηριότητες; Όσο παραπάνω κι αν δουλέψουμε, δεν έχουμε γράψει νέα σχολικά βιβλία για όλα τα μαθήματα, ειδικά εμείς οι φιλόλογοι που κάνουμε πολλά διαφορετικά κάθε χρόνο. Πως θα αξιολογηθώ για το αν οι μαθητές κατέχουν την επιστημονική ορολογία του μαθήματος (ας που΄με θεωρία αφήγησης), όταν το 1/3 συλλαβίζει στην ανάγνωση και η ανάλυση κειμένου αναλώνεται σε μια χρονοβόρα ανάγνωση στην τάξη και εξήγηση και των πιο απλών λέξεων; Είναι εκτός τόπου και χρόνου.

Απλώς οι πιο νέοι και όσοι έχουμε εξοικείωση με βιβλιογραφία, θα μπορέσουμε να παρουσιάσουμε δυο σωστά σχεδιασμένες διδασκαλίες σύμφωνα με τις προδιαγραφές, και να αναρτήσουμε και κάποια φύλλα εργασίας που θα αφήσουν την αμυδρή εντύπωση ότι γενικώς έτσι κάνουμε μάθημα. Οι παραδοσιακοί παλιοί συνάδελφοι που δεν κάνουν κάτι θεαματικό, απλώς λόγω εμπειρίας ξέρουν τι δουλεύει και τι όχι και κινητοποιούν τους μαθητές με τον δικό τους τρόπο, σ αυτό θα δυσκολευτούν. Βέβαια βάσει προτεραιότητας εκείνοι αξιολογούνται τελευταίοι και μάλλον ποτέ, εκτός αν ενδιαφερθούν για θέση διοίκησης.

Φυσικά και η αξιολόγηση θα δημιουργ΄σηει άσςχημο κλίμα. Η αξιολόγηση είναι σχεδιασμένη ακριβώς για να κλείσει το μάτι στους γονείς που φαντασιώνονται ότι μέσα σε ένα προβληματικό εκπαιδευτικό σύστημα, εκείνοι θα μπορούν να διαλέξουν το καλό σχολείο και τον καλό καθηγητή για το παιδί τους που το αξίζει, και τα υπολοιπα στην πυρά. αυτό είναι το σκεπτικό και όχι η συνολική βελτίωση.

Την αισιοδοξία ότι μετά τις εκλογές θα τα ξεφορτωθούμε αυτά, θα ήθελα πολύ να τη συμμεριστώ. Πάρα πολύ. Όχι μόνο σαν επαγγελματίας αλλά γενικά σαν πολίτης που θέλει να απαλλαγεί από αυτούς τους άθλιους. Δεν το βλέπω πιθανό όμως...

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2733 στις: Ιανουάριος 29, 2023, 12:11:45 μμ »
ΒΑΣΙΚΟ. ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΩ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΩ.
Θα μου επιτρέψεις μια συμπλήρωση στην πρότασή σου.

ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΩ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ KATI ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ (ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΙ) ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ.

ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΕΝΑΣ ΑΝΑΞΙΟΣΥΜΒΟΥΛΟΣ-ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕΣΩ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ, ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ.

ΟΠΟΙΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΝΑΞΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΔΕΝ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 29, 2023, 12:54:13 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:18:28 »

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2734 στις: Ιανουάριος 29, 2023, 01:01:17 μμ »
Θα μου επιτρέψεις μια συμπλήρωση στην πρότασή σου.

ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΩ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ KATI ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ (ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΙ) ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ.

ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΕΝΑΣ ΑΝΑΞΙΟΣΥΜΒΟΥΛΟΣ-ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕΣΩ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ, ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ.

ΟΠΟΙΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΝΑΞΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΔΕΝ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ.
+++++++++++++++++++++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 472
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2735 στις: Ιανουάριος 29, 2023, 01:41:34 μμ »
Αυτός που έγραψε την υπουργική απόφαση για την αξιολόγηση δεν έχει επαφή με τη σχολική πραγματικότητα. Στηρίζεται σε βαρύγδουπους επιστημονικούς τίτλους και ορολογίες και φαντασιώνεται ιδανικά και ουτοπικά περιβάλλοντα μάθησης που απέχουν παρασάγγας από το ελληνικό σχολείο. Κανείς μας όσο επιμελής και αν είναι δεν μπορεί ταυτόχρονα να πετύχει όλα αυτά που ζητάει η απόφαση. Έχει δίκιο ο Έσπερος. Πάλι σε θέατρο θα καταλήξει όλη η ιστορία. Αν έμπαινε κάποιος σύμβουλος απροειδοποίητα στην τάξη χωρίς να έχει υπάρξει κάποια συννενόηση μαζί του τότε στο 99% των περιπτώσεων θα έβλεπε ένα μάθημα πολύ διαφορετικό από αυτό που ζητάει η υπουργική απόφαση. Είναι ουτοπικά και μη ρεαλιστικά αυτά που ζητάει ,ωραία για τη θεωρία αλλά μη εφαρμόσιμα στην πράξη. Επίσης πολλά από αυτά περιέχουν γενικότητες και αοριστίες και δύσκολα στην πράξη αποδεικνύονται . Διάβασα ένα εύστοχο σχόλιο στο esos. Για να πιάσεις το εξαιρετικός με αυτά τα τεκμήρια πρέπει να είσαι κάτι μεταξύ piaget και Μοντεσσόρι. Αυτά που ζητάει ούτε ο ίδιος ο σύμβουλος ταυτόχρονα δεν θα μπορούσε να τα υιοθετήσει στην πράξη
Επομένως οι πιο νέοι στην ηλικία θα συμπεριλάβουν στη διδασκαλία τους όταν έρθει ο σύμβουλος κάποια στοιχεία τα οποία θα αφορούν μόνο τις δύο αυτές διδασκαλίες και στα οποία στοιχεία δεν πιστεύουν. Το υπόλοιπο διάστημα θα συνεχίσουν να κάνουν μάθημα όπως παλιά.
Στο μεταξύ η αποθέωση της βλακείας είναι το σημείο που λέει ότι οι σύμβουλοι αν δεν στηριχτούν σε τεκμήρια και χρησιμοποιούν τυποποιημένα κλισέ θα επιστρέφεται πίσω η έκθεση τους από τον επόπτη ποιότητας της εκπαιδευσης.  Πείτε μου σε τι τεκμήριο πχ θα στηριχτεί  ο σύμβουλος για να αποδείξειτη ροή διδασκαλίας και μάθησης ή τη συνεκτικότητα  των στόχων.  Αυτά είναι αόριστα από τη φύση τους. Και οι σύμβουλοι λοπον θα αρχίσουν να ψάχνουν τρόπους να παίξουν και αυτοί το δικό τους θέατρο. αναγκαστικά και αυτοί θα καταφύγουν σε κλισέ σε ένα βαθμό γιατί δεν γίνεται αλλιώς. Ο επόπτης και αυτός θα ψάξει τρόπους να μην την γυρίσει πίσω και πάρει επάνω του όλο το ανάθεμα. Είπαμε να γίνει μια αξιολόγηση ρεαλιστική και στο ίδιο επίπεδο δυσκολίας με το υπόλοιπο δημόσιο. Στο υπόλοιπο δημόσιο η αξιολόγηση είναι υπόθεση πέντε λεπτών και αφού ο διευθυντής απαντήσει σε κάποιες ερωτήσεις.Εδω μιλάμε για απέραντη χαζή γραφειοκρατία με ουτοπικές και δυστοπικες επιδιώξεις . Τι εκθέσεις αυτοαξιολόγησης, τι ηλεκτρονικοί φάκελοι , τι εκθέσεις παρατηρήσεων .....
Δηλαδή έλεος στο τέλος δεν θα έχουμε χρόνο ούτε μάθημα να κάνουμε για να ασχολούμαστε με αυτή την γραφειοκρατία. Ας προσέξει καλά λοιπόν ο καθένας τι θα κάνει στις εκλογές .

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4125
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2736 στις: Ιανουάριος 29, 2023, 01:52:08 μμ »
Το να καταλήγουν θέατρο και παρωδια είναι το καλό σενάριο. Γιατί αν εφαρμοστούν, φοβάμαι ότι η λογική είναι όλοι να είμαστε στο επίπεδο το προτελευταίο, δηλαδή το ικανοποιητικό. Η διαβάθμιση δεν είναι κλιμακωτή. Υπάρχει ο ανεπαρκής και μετά το χάσμα είναι τεράστιο. Το πολύ καλό και εξαιρετικό μάλλον θα είναι για λίγους. Πέρα από την αξιολόγηση της διδασκαλίας, επειδή υπάρχει και το διοικητικό κομμάτι. Ένας που είναι σε πολλά σχολεία, ποσο εποικοδομητικά μπορεί να συμμετέχει σε συνεδριάσεις; Καλά καλά δεν θα έχει καταλάβει τις ιδιαίτερες συνθήκες του κάθε σχολείου. Ένας με 23 ώρες, πόσα μπορεί να προσφέρει στο σχολείο πέρα από το να είναι τυπικός σε ένα εξωδιδακτικο; Ένας καινουργιος σε ένα σχολείο, ποσο μπορεί να προτείνει λύσεις ή να οργανώσει δράσεις, χωρίς να έχει εγκλιματιστεί; Ποσο καλή παιδαγωγική ατμόσφαιρα θα έχει ο Βιολόγος του μονόωρου σε σύγκριση με τον φιλόλογο που κάνει ένα κλάδο 4ωρο; Ίδια συνεισφορά φαίνεται να έχει ο συμβουλοσ σχολικής ζωής με τον φουκαρά που γράφει το πρακτικό και οργανώνει μια γιορτή; Όχι βέβαια, αλλά κάποιος πρέπει να τα κάνει και αυτά. Κάποιες καταστάσεις είναι a priori απαγορευτικές για να κάνει κάποιος κάτι που να τον κατατάξει στις δυο πάνω βαθμίδες. Επομένως υποθέτω ότι άτυπα σε κάθε σχολείο θα ξεχωρίσουν 2-3 άτομα το πολύ. (και σίγουρα δεν θα είναι αυτοί που μπορεί να απειλήσουν την καρέκλα….).

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2737 στις: Ιανουάριος 29, 2023, 02:03:48 μμ »
Υπάρχουν σχολεία όπου κυριαρχούν οι οσφυοκάμπτες και σχολεία στα οποία υπάρχουν αντιδράσεις στην αξιολόγηση. Αλήθεια, ποιες ΕΛΜΕ είναι αντίθετες; Γιατί σε μας δεν έρχεται καμία ενημέρωση στο σχολείο (εννοώ ότι δεν προωθείται η αλληλογραφία).

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2885
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2738 στις: Ιανουάριος 29, 2023, 02:12:28 μμ »
Υπάρχουν σχολεία όπου κυριαρχούν οι οσφυοκάμπτες και σχολεία στα οποία υπάρχουν αντιδράσεις στην αξιολόγηση. Αλήθεια, ποιες ΕΛΜΕ είναι αντίθετες; Γιατί σε μας δεν έρχεται καμία ενημέρωση στο σχολείο (εννοώ ότι δεν προωθείται η αλληλογραφία).
Επικοινωνήστε η ίδια με την ΕΛΜΕ σας κι οργανωθείτε. Μην περιμένετε το διευθυντή του σχολείου να σας προωθήσει κάτι.

Αποσυνδεδεμένος vstrom

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 568
  • Impossible is nothing
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2739 στις: Ιανουάριος 29, 2023, 03:45:25 μμ »
Σύσσωμος ο κλάδος και η ΟΛΜΕ καλούνται να πάρουν δυναμική θέση ενάντια στην απαξιολόγηση Κεραμέως. Ένας εκπαιδευτικός δεν είναι μπαλάκι που πρέπει σώνει ντε και καλά να τοποθετηθεί σε ένα από τα 4 κουτάκια... Είναι ξεκάθαρη βλακεία!!!
Το ότι ΟΛΜΕ και ΔΟΕ είναι μέσα στο κόλπο φαίνεται στο ότι 20 Φεβρουαρίου έχει Γενική Συνεδριαση προέδρων ΕΛΜΕ και φυσικά οι αποφάσεις για να είναι ισχυρές θα πρέπει να φέρουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πλειοψηφία! Όσο για τη ΔΟΕ προς το παρόν έχει φέρει μια βαρυγδουπη ανακοίνωση οτι είναι κάθετη στην αξιολόγηση της κατηγοριοποίησης και ότι θα πολεμήσει αυτου του είδους την αξιολόγηση κ.τ.λ Καλά πλάκα μας κάνουν σίγουρα....Όλα αυτά θα ξεκινήσουν στις 20 Φεβρουαρίου! Μα τότε θα έχουν κριθεί όλα. Το ποτάμι θα έχει μπει στο αυλάκι της διαδικασίας. Ας μας στείλουν τουλάχιστον Ενιαία Κείμενα Αναστοχασμου και Έκθεσης Αυτοαξιολογησης και τα προσαρμόζουμε κατά το δοκούν. Δηλαδή από τη σιγή και το τίποτα ας κάνουν κάτι. Τι περιμένουν;

Αποσυνδεδεμένος Lilykol

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2740 στις: Ιανουάριος 29, 2023, 03:54:02 μμ »
Αλήθεια οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι πώς ακριβώς αξιολογούνται; Από το ΦΕΚ διάβασα ότι εκτός από τους εκπαιδευτικούς θα αξιολογηθούν και οι ΕΕΠ και ΕΒΠ που διορίστηκαν το 2020 στα ειδικά σχολεία. Δηλαδή θα αξιολογηθεί ο σχολικός νοσηλευτής αλλά ο νοσηλευτής στα νοσοκομεία όχι;

Αποσυνδεδεμένος serton

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 512
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2741 στις: Ιανουάριος 29, 2023, 04:05:08 μμ »
Το ότι ΟΛΜΕ και ΔΟΕ είναι μέσα στο κόλπο φαίνεται στο ότι 20 Φεβρουαρίου έχει Γενική Συνεδριαση προέδρων ΕΛΜΕ και φυσικά οι αποφάσεις για να είναι ισχυρές θα πρέπει να φέρουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πλειοψηφία! Όσο για τη ΔΟΕ προς το παρόν έχει φέρει μια βαρυγδουπη ανακοίνωση οτι είναι κάθετη στην αξιολόγηση της κατηγοριοποίησης και ότι θα πολεμήσει αυτου του είδους την αξιολόγηση κ.τ.λ Καλά πλάκα μας κάνουν σίγουρα....Όλα αυτά θα ξεκινήσουν στις 20 Φεβρουαρίου! Μα τότε θα έχουν κριθεί όλα. Το ποτάμι θα έχει μπει στο αυλάκι της διαδικασίας. Ας μας στείλουν τουλάχιστον Ενιαία Κείμενα Αναστοχασμου και Έκθεσης Αυτοαξιολογησης και τα προσαρμόζουμε κατά το δοκούν. Δηλαδή από τη σιγή και το τίποτα ας κάνουν κάτι. Τι περιμένουν;

Εμείς τι περίμενουμε και δεν τους απαντάμε όπως τους αξίζει...

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2742 στις: Ιανουάριος 29, 2023, 04:08:53 μμ »
Αλήθεια οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι πώς ακριβώς αξιολογούνται; Από το ΦΕΚ διάβασα ότι εκτός από τους εκπαιδευτικούς θα αξιολογηθούν και οι ΕΕΠ και ΕΒΠ που διορίστηκαν το 2020 στα ειδικά σχολεία. Δηλαδή θα αξιολογηθεί ο σχολικός νοσηλευτής αλλά ο νοσηλευτής στα νοσοκομεία όχι;
Επειδή τυγχάνει φίλη μου να εργάζεται σε άλλη δημόσια υπηρεσία και ασκεί διοικητικά καθήκοντα. Κάθε δύο χρόνια την φωνάζει ο προϊστάμενος της, της δίνει το φύλο αξιολόγησης και τις λέει "γράψε ότι νομίζεις και εγώ το υπογράφω". Ένα αυτό. Δεύτερο και σημαντικότερο. Θα πάρει έως και 2 μισθούς επιπλέον μπόνους αν πιάσει τους στόχους της (τις διεκπεραιώσεις των υποθέσεων που έχει αναλάβει). Και για να μην νομίζετε ότι η φίλη μου ψεύδεται... https://www.kathimerini.gr/economy/562237534/mponoys-9-ekat-eyro-se-dimosioys-ypalliloys-toy-yp-oikonomikon/
"Να δεις που κάποτε θα μας πουν και μ...ες"Μιας και θυμήθηκα ένα τραγούδι του Μηλιώκα που ταιριάζει γάντι στην περίπτωση μας...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 29, 2023, 04:18:11 μμ από AshenOne »

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2743 στις: Ιανουάριος 29, 2023, 06:08:39 μμ »
Το να καταλήγουν θέατρο και παρωδια είναι το καλό σενάριο. Γιατί αν εφαρμοστούν, φοβάμαι ότι η λογική είναι όλοι να είμαστε στο επίπεδο το προτελευταίο, δηλαδή το ικανοποιητικό. Έσπερος

άι γεια σου ! το έχεις πιάσει άψογα. και πολύ καλοί να είναι από τον σύμβουλο (πιθανό - πόσο άσχετος να είσαι σε επαλ και γυμνάσιο να κάνεις οποιοδήποτε  μάθημα ; πρωτοβάθμια για κάποιους λόγους και ΓΕΛ για κατευθύνσεις είναι αλλιώς)

το παιχνιδάκι θα παιχτεί στα διοικητικά : πόσο καλή συνεργασία να έχεις, αν ο διευθυντής έχει συμμορία ;;;;;

για τα της ολμε συμφωνώ (δοε πιο κινητική) , είδατε τι ανακοινώνει στο  +45' ο μπλε πρόεδρας... και ο προηγούμενος όλο χαρούλες με συνδικάλες και προσωρινούς διευθυντές κλπ κλπ.  τι να συζητάμε;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159606
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 452
Σύνολο: 470

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.