*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 709256 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2884 στις: Φεβρουάριος 02, 2023, 07:24:04 μμ »
Ειναι απειλή να σε διαγράψει η ΕΛΜΕ; Αν ειναι σε μια ομάδα και δεν σε αποδέχονται οι αλλοι σε διαγράφουν που ειναι το κακο;
Δημοκρατία εχουμε και τους νενεκους τους διαγράφουν οι συλλογοι

Εσείς ο,τι πείτε αγαπητέ μου. Μια άποψη εξέφρασα.  Οσο για την δημοκρατία για να λειτουργεί  οφείλει τουλάχιστον να επιτρέπει την ελευθερία έκφρασης, χωρίς φυσικά ύβρεις, αφορισμούς και αποκλεισμούς. Μου αρέσει πάντως που ;oλοι ομνύουν στην δημοκρατία και στις ελευθέριες της , αλλά μάλλον αυτά ισχύουν à la carte.

Επί της ουσίας τώρα: η αξιολόγηση όπως ειναι "οργανωμένη" θα καταρρεύσει από την ατέλειωτη γραφειοκρατία της και μόνο. Παρόλα αυτά όμως δεν θα εξαφανιστεί, αλλά θα παραμείνει υπο άλλο μανδύα όποια κυβέρνηση και αν έλθει στο μέλλον.
Οσο για τις ομοσπονδίες  δεν είναι ικανές να αρθρώσουν μια άποψη σοβαρή επί του θέματος εδώ και χρόνια
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:35:31 »

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2885 στις: Φεβρουάριος 02, 2023, 11:05:41 μμ »
Ειναι απειλή να σε διαγράψει η ΕΛΜΕ; Αν ειναι σε μια ομάδα και δεν σε αποδέχονται οι αλλοι σε διαγράφουν που ειναι το κακο;
Δημοκρατία εχουμε και τους νενεκους τους διαγράφουν οι συλλογοι

Νομίζω οι ναιναίκοι επιθεωρητές δεν αισθάνονται για την ώρα σοβαρή απειλή από την (προδιαγεγραμμένη) διαγραφή τους από τις συνδικαλιστικές ενώσεις.

Αυτό για το οποίο αισθάνονται τεράστια απειλή είναι το (πολύ πιθανό) ενδεχόμενο να καταργηθεί ο θεσμός των επιθεωρητών σε λίγους μήνες από σήμερα (με την νέα κυβέρνηση) και να βρεθούν πίσω στα σχολεία, έχοντας να αντιμετωπίσουν (ως απλοί καθηγητές πια) τους εξαγριωμένους διευθυντές και συλλόγους τους οποίους επιθεωρούσαν-τρομοκρατούσαν.

Τότε λοιπόν θα τρέχουν σαν κλαμένα γατιά στις ΕΛΜΕ να τους προστατέψουν, αλλά προστασία δεν θα έχουν, και τότε θα καταλάβουν γιατί η διαγραφή από τις ΕΛΜΕ είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που διατρέχουν (και τον έχουν υποτιμήσει).
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2023, 11:08:58 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1711
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2886 στις: Φεβρουάριος 02, 2023, 11:09:19 μμ »
Το τραγικό είναι ότι οι ομοσπονδίες δεν θέλουν ή δεν μπορούν λόγω ανικανότητας μάλλον, να γράψουν 2 παραγράφους και να εξηγήσουν στον κόσμο γιατί είναι ανεφάρμοστα στην πράξη αυτά που προβλέπει ο νόμος για την αξιολόγηση. Υπάρχει σύμβουλος που θα πρέπει να αξιολογήσει 100 νεοδιόριστους. Αν υπολογίσουμε από 2 διδακτικές ώρες για να είναι στο σχολείο χρειάζεται 100 επί 120 λεπτά δηλαδή 200 ώρες δηλαδή 40 εργάσιμες. Και δεν υπολογίζω άλλες τόσες ώρες για τις πρώτες συναντήσεις. Και δεν μιλάμε για την περιοδική αξιολόγηση των υπόλοιπων εκπαιδευτικών. Και δε μιλάμε για νησιά
 Είμαι σίγουρος ότι το 95% των εκπαιδευτικών δεν έχουν μπει καν στον κόπο να τον διαβάσουν. Είναι απίστευτη η ηλεκτρονική γραφειοκρατία που προβλέπεται. Τους τα λένε οι συνδικαλιστές με τα τσιτάτα και καλύπτονται. Θα ήθελα όμως από την άλλη να μας πει κάποιος με ποιο τρόπο θα απομακρυνθεί από την αίθουσα αυτός που δεν πρέπει να είναι σε αίθουσα. Πρέπει να υπαρχει κάποιου τύπου αξιολόγηση, έστω μόνο για αυτές τις περιπτώσεις. Όσοι δεν έχουν παιδιά μάλλον δεν αντιλαμβάνονται την ερώτηση γιατί δεν βλέπουν όπως οι άλλοι ότι το δικό τους παιδί θα έχει ως δάσκαλο/καθηγητή τον συγκεκριμένο ανεπαρκή εκπαιδευτικό.

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2887 στις: Φεβρουάριος 02, 2023, 11:14:49 μμ »
Θα ήθελα όμως από την άλλη να μας πει κάποιος με ποιο τρόπο θα απομακρυνθεί από την αίθουσα αυτός που δεν πρέπει να είναι σε αίθουσα. Πρέπει να υπαρχει κάποιου τύπου αξιολόγηση, έστω μόνο για αυτές τις περιπτώσεις. Όσοι δεν έχουν παιδιά μάλλον δεν αντιλαμβάνονται την ερώτηση γιατί δεν βλέπουν όπως οι άλλοι ότι το δικό τους παιδί θα έχει ως δάσκαλο/καθηγητή τον συγκεκριμένο ανεπαρκή εκπαιδευτικό.

Φυσικά και πρέπει να απομακρυνθεί από την αίθουσα ο εκπαιδευτικός που δεν πρέπει να βρίσκεται εκεί.

Αλλά το ερώτημα είναι:

Ποιος προτιμάς εσύ να τον απομακρύνει;;;Το ανάξιο κομματόσκυλο-νενέκος της ακατανόμαστης ή μήπως ένας εκπαιδευτικός που χαίρει της εμπιστοσύνης όλων μας;;;;

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2023, 11:23:52 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:35:31 »

Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1711
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2888 στις: Φεβρουάριος 02, 2023, 11:31:34 μμ »
Εγώ προτιμώ να τον απομακρύνει ο Σύλλογος διδασκόντων σε συμφωνία με τον Διευθυντή του Σχολείου και κάποιον πιο πάνω, ίσως τον ΔΔΕ και κατόπιν και συνεντεύξεων με μαθητές και γονείς. Αυτό είναι πιο ρεαλιστικό από τις κάμερες κλπ που προτείνεις εσύ. Σε κάθε περίπτωση παρακαλάω να μη μου τύχει εμένα το λαχείο και πέσουν τα παιδιά μου σε τέτοιον εκπαιδευτικό για τον οποίο σήμερα το μόνο που λέμε είναι "ε μωρέ τι να κάνουμε, κρίμα είναι ο άνθρωπος" και με αυτό τον τρόπο καίγεται το μέλλον μαθητών χωρίς να ιδρώνει το αυτί κανενός. Ή αν ιδρώνει έχει τα χέρια του δεμένα (Διευθυντής σχολείου, ΔΔΕ ή οποιοσδήποτε άλλος). 

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2889 στις: Φεβρουάριος 02, 2023, 11:37:24 μμ »
Εγώ προτιμώ να τον απομακρύνει ο Σύλλογος διδασκόντων σε συμφωνία με τον Διευθυντή του Σχολείου και κάποιον πιο πάνω, ίσως τον ΔΔΕ και κατόπιν και συνεντεύξεων με μαθητές και γονείς. Αυτό είναι πιο ρεαλιστικό από τις κάμερες κλπ που προτείνεις εσύ.

Με την λογική σου, ο νενέκος επιθεωρητής που επιστρέφει στον εξαγριωμένο σύλλογο και διευθυντή που επιθεωρούσε-τρομοκρατούσε, διαγράφεται παρόλο που ενδεχομένως ως καθηγητής είναι επαρκής.

Με την λογική σου ένας εκπαιδευτικός που θα θέλει να μάθει γράμματα στα παιδιά των ρομά, οι γονείς ρομά θα τον κατηγορούν ότι δεν τους μαθαίνει πως να φορτώνουν πατάτες στο φορτηγό.

Για την διαγραφή λοιπόν ενός εκπαιδευτικού χρειάζεται οπωσδήποτε ένας εξωτερικός αντικειμενικός διαμεσολαβητής.

Και το ερώτημα λοιπόν που απέφυγες, επανέρχεται.

Ποιόν θέλουμε για διαμεσολαβητή, το κομματόσκυλο ΔΔΕ ή τον άξιο;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2023, 11:41:02 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1711
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2890 στις: Φεβρουάριος 02, 2023, 11:44:30 μμ »
Το ένα δεν αναιρεί το άλλο, μπορεί να είναι κομματόσκυλο και να είναι άξιος. Δεν κατάλαβα όμως πώς ορίζεται ο "αντικειμενικός διαμεσολαβητής" και ποιος θα κρίνει ότι είναι αντικειμενικός.
Ενδιαφέρουσα συζήτηση είναι αυτή αλλά μάλλον δεν απασχολεί τους υπόλοιπους ή τέλος πάντων δεν απαντάμε στο ερώτημα: πώς θα γίνει να μείνει μακριά από την τάξη ο φανερά ανεπαρκής εκπαιδευτικός;

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2891 στις: Φεβρουάριος 02, 2023, 11:50:29 μμ »
Το ένα δεν αναιρεί το άλλο, μπορεί να είναι κομματόσκυλο και να είναι άξιος.
Κομματόσκυλο και άξιος είναι αντίθετες έννοιες, η μία αναιρεί την άλλη. Εφόσον σε διόρισε το κόμμα αντί να διαγωνιστείς στα ίσια, σημαίνει ότι υπάρχει κάποιος καλύτερός σου. Άρα δεν είσαι άξιος. Ή, για να το θέσουμε πιο σωστά, είσαι λιγάκι άξιος (μιας και κανείς δεν υπάρχει που να είναι εντελώς ανάξιος, μονάχα ο διάβολος) και υπάρχουν αξιότεροι από εσένα.

Δεν κατάλαβα όμως πώς ορίζεται ο "αντικειμενικός διαμεσολαβητής" και ποιος θα κρίνει ότι είναι αντικειμενικός.

H αντικειμενικότητα διασφαλίζεται από την ψήφο των εκπαιδευτικών.

2) Κάμερα στους φερέλπιδες υποψήφιους αξιολογητές στα παιδαγωγικά με ταυτόχρονη κάλυψη του προσώπου και του ήχου των παιδιών, όταν αυτοί θα κάνουν δειγματικές διδασκαλίες σε ΤΥΧΑΙΑ σχολεία στα οποία θα τους καλούμε εμείς οι εκπαιδευτικοί για να διδάξουν και να μας δείξουν πόσο καλοί είναι στα παιδαγωγικά. Ώστε να φανεί ποιος πραγματικά είναι καλύτερος στο να επιβάλει παιδαγωγικό κλίμα στην τάξη, στην πράξη και όχι στην θεωρία. Στην συνέχεια ψηφοφορία από όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς, που βλέποντας τις κάμερες θα κρίνουμε αν ο φέρελπις αξιολογητής αξίζει πραγματικά τον τίτλο του. Και αυτός που θα κριθεί με αυτόν τον τρόπο από την ψήφο των εκπαιδευτικών ως ο καλύτερος παιδαγωγός, αυτός ας έχει μετά το δικαίωμα να αξιολογήσει τον καθένα από εμάς στα παιδαγωγικά.

Ενδιαφέρουσα συζήτηση είναι αυτή αλλά μάλλον δεν απασχολεί τους υπόλοιπους ή τέλος πάντων δεν απαντάμε στο ερώτημα: πώς θα γίνει να μείνει μακριά από την τάξη ο φανερά ανεπαρκής εκπαιδευτικός;

Θα μείνει μακριά με το σχήμα που και εσύ περιέγραψες (σύλλογος-διευθυντής-γονείς και κάποιος πιο πάνω), μόνο που στην θέση του από πάνω δεν θα πρέπει να βρίσκεται το κομματόσκυλο ΔΔΕ (ή ακόμα χειρότερα ο επιθεωρητής της ακατανόμαστης) αλλά ο άξιος.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 03, 2023, 12:02:29 πμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2892 στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 07:59:42 πμ »
Πώς ορίζεται ο φανερά ανεπαρκής;
Είναι ανεπαρκής ένας νέος που πέφτει σε ζόρικο τμήμα;
Είναι ανεπαρκής ένας έμπειρος που γις τον χ λόγο ζορίζεται σε μια συγκεκριμένη κατάσταση;
Είναι ανεπαρκής αυτός που δεν έχει εκφραστεί παραπονο για το μάθημα του, αλλά δεν αναλαμβάνει τίποτα άλλο στο σχολείο;
Είναι ανεπαρκής αυτός που τα παιδιά έχουν το μάθημα του «γρσμμενο» και η τάξη ειναι τσίρκο, ενώ εκείνος σαφώς έχει καλή πρόθεση;

Ας απαντήσουμε πρώτα σ αυτά τα ερωτήματα, για να δούμε πώς μπορεί να απομακρυνθεί ο ανεπαρκής.

Εγω όπως έχω ξαναπεί, πέρα από το καθαρα υπηρεσιακό κομμάτι της εξωδιδακτικης εργασίας που ειναι μετρήσιμο αντικειμενικά, δεν μπορώ να φανταστώ άλλη «αξιολόγηση». Ή μάλλον όχι αξιολόγηση. Απλα λογοδοσία. Να μπορεί να σε ελέγξει ο διευθυντής αν λουφαρεις, αν είσαι αμελής στις εργασίες, αν χώνεις τους άλλους για να μην αναλάβεις εσυ. Αυτά όμως δεν έχουν κατ´ ανάγκη  σχέση με το τι κανεις στην τάξη.


Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 572
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2893 στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 10:37:20 πμ »
Πώς ορίζεται ο φανερά ανεπαρκής;
Είναι ανεπαρκής ένας νέος που πέφτει σε ζόρικο τμήμα;
Είναι ανεπαρκής ένας έμπειρος που γις τον χ λόγο ζορίζεται σε μια συγκεκριμένη κατάσταση;
Είναι ανεπαρκής αυτός που δεν έχει εκφραστεί παραπονο για το μάθημα του, αλλά δεν αναλαμβάνει τίποτα άλλο στο σχολείο;
Είναι ανεπαρκής αυτός που τα παιδιά έχουν το μάθημα του «γρσμμενο» και η τάξη ειναι τσίρκο, ενώ εκείνος σαφώς έχει καλή πρόθεση;

Ας απαντήσουμε πρώτα σ αυτά τα ερωτήματα, για να δούμε πώς μπορεί να απομακρυνθεί ο ανεπαρκής.

Εγω όπως έχω ξαναπεί, πέρα από το καθαρα υπηρεσιακό κομμάτι της εξωδιδακτικης εργασίας που ειναι μετρήσιμο αντικειμενικά, δεν μπορώ να φανταστώ άλλη «αξιολόγηση». Ή μάλλον όχι αξιολόγηση. Απλα λογοδοσία. Να μπορεί να σε ελέγξει ο διευθυντής αν λουφαρεις, αν είσαι αμελής στις εργασίες, αν χώνεις τους άλλους για να μην αναλάβεις εσυ. Αυτά όμως δεν έχουν κατ´ ανάγκη  σχέση με το τι κανεις στην τάξη.
Ακριβώς!

Αποσυνδεδεμένος Δάφνη87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 473
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2894 στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 11:04:13 πμ »
Πώς ορίζεται ο φανερά ανεπαρκής;
Είναι ανεπαρκής ένας νέος που πέφτει σε ζόρικο τμήμα;
Είναι ανεπαρκής ένας έμπειρος που γις τον χ λόγο ζορίζεται σε μια συγκεκριμένη κατάσταση;
Είναι ανεπαρκής αυτός που δεν έχει εκφραστεί παραπονο για το μάθημα του, αλλά δεν αναλαμβάνει τίποτα άλλο στο σχολείο;
Είναι ανεπαρκής αυτός που τα παιδιά έχουν το μάθημα του «γρσμμενο» και η τάξη ειναι τσίρκο, ενώ εκείνος σαφώς έχει καλή πρόθεση;

Ας απαντήσουμε πρώτα σ αυτά τα ερωτήματα, για να δούμε πώς μπορεί να απομακρυνθεί ο ανεπαρκής.

Εγω όπως έχω ξαναπεί, πέρα από το καθαρα υπηρεσιακό κομμάτι της εξωδιδακτικης εργασίας που ειναι μετρήσιμο αντικειμενικά, δεν μπορώ να φανταστώ άλλη «αξιολόγηση». Ή μάλλον όχι αξιολόγηση. Απλα λογοδοσία. Να μπορεί να σε ελέγξει ο διευθυντής αν λουφαρεις, αν είσαι αμελής στις εργασίες, αν χώνεις τους άλλους για να μην αναλάβεις εσυ. Αυτά όμως δεν έχουν κατ´ ανάγκη  σχέση με το τι κανεις στην τάξη.
Τον έχουν ορίσει τον ανεπαρκή εξω εδω κ 60χρονια , εχουν συστήματα κ αλγοριθμούς π τα οοοοολα αυτά τα απο το "ζορικο τμήμα", "ζορικο σχολείο", "ζόρικη περιοχή", ενα προσωπικό ζόρι κλπ τα χουνε κάνει οι άνθρωποι.
Αυτός π κυκλοφορεί με την ιδια φωτοτυπια απο τα 25 μεχρι τα 65 κ δεν εχει κάνει σχεδιο μαθήματος ΠΟΤΕ, αυτός π ναι στο κινητό μέσα στη τάξη 20χρόνια, δεν έχει ουτε ζόρι ουτε ζόρικο τμήμα. Ξέρει οτι κάνει-δεν κάνει μάθημα δεν θα γινει τπτ,πατάει ενα 20ωρο κ εξαφανιζολ(0 εργασιακό, Ελληνική πατέντα), αμα βρεθεί διευντης να τον ζορίσει, χτυπάει "αποσπασούλα" (αλλη Ελληνική πατέντα).
Κ ο Έλληνας γονιός το ξέρει κ πληρώνει πριν καν του τύχει τέτοιος, κδαπ φροντιστήρια κ ιδιαίτερα.
Η "αξιολογηση" της κας Κεραμέως ειναι γελοία, γιατί με μονιμότητα, αξιολόγηση ΔΕΝ υπάρχει, ολοι 10 θα πάρουνε. Η μονη αξιολογηση π υπάρχει ειναι τα βουλγάρικα προφισιενσι στο πίνακα γιατί με ΑΥΤΑ ΠΙΑΝΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ κ γι αυτό τα ΣΚΑΝΕ ΟΛΟΙΙΙΙΙ! Ο ενας π θα βγει μη-ικανοποιτητικός (ΑΝ υπάρξει) θα δει 5 βιντεο του ΙΕΠ αχαααααααχχχχχχχχαααααα. ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΛΗΓΜΑ!!!
Εκλογές έχει κ θέλει να λέει στο ΣΚΑΙ οτι έβαλε αξιολογηση μπας κ πάρει τη ψήφο του γονιού των 700γιουρο π τα σκάει  στα φροντιστήρια για ..."Αγγλικά" πχ στη μοναδική χώρα ΕΕ π αυτή τη στιγμή εχει 14χρόνια Αγγλικά!? απο προνηπιο μεχρι Γ λυκείουυυυυυυ . Ελλανταφορεβερ.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2895 στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 11:11:04 πμ »
Ο Anemos2017 θιχτηκε; Ανηκεις στους συμβουλους-επιθεωρητες; Θα ερθεις σαν ανεμος να μας βαθμολογησεις; Φυσα, αγερι…

Θα σου συνιστούσα να διαβάζεις πιο προσεκτικά και όχι βιαστικά. Για να σε διευκολύνω μακριιά από μενα τέτοιες σκέψεις και επιδιώξεις, ψάξε αλλού.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2896 στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 11:21:48 πμ »
Δάφνη 87.
Στο σχολείο μου έχουμε την κλασική φιλόλογο 60+ (απροσδιόριστα) που είναι το αρχέτυπο του «παλιού». Η ίδια χειρόγραφη φωτοτυπία απο τότε που διορίστηκε, ένα φρεσκαρισματακι στο βοήθημα στα κενά, τα ίδια και τα ίδια μαθήματα κάθε χρόνο, επιλογή τμημάτων πρώτη, άγνοια χρήσης υπολογιστή, ποτέ γιορτές και άλλες εκδηλώσεις και τίποτα ζόρικο εξωδιδακτικο. Όμως η κυρία αυτή πρώτον έχει τα κότσια να πάρει και τα πολύ ζόρικα τμήματα, συχνά κατά προτεραιότητα, γιατί τους κάνει πολλές ώρες και τους «στρώνει», επειδή κάνει πολλές ώρες γνωρίζει καλά τα παιδιά και κάνει εξαιρετικά συμμετοχικό μάθημα, χωρίς καμία καινοτομία μεν, αλλά απόλυτα συμμετοχικό, επειδή έχει άπλετο χρόνο στο γραφείο μπορεί να ασχοληθεί με τα τετράδια και να κάνει εποικοδομητικές διορθώσεις και έχει και αρκετο τσαγανό ώστε να είναι σοβαρότατη στις εφημερίες. Επιστημονικά, προσφέρει το μίνιμουμ δηλαδή. Το προσφέρει όμως σε όλους.

Αντιπαράδειγμα, εγω. Θα ψάξω φύλλα εργασίας για πρωτότυπες δραστηριότητες, έχω γράψει σχεδον ολόκληρα βιβλία με το έξτρα υλικό μου, θα κάνω πρώτη πρώτη όποια δράση/εκδήλωση/συζήτηση ζητηθεί, αλλά: μέσα στην τάξη, ενώ έχω την καλή πρόθεση, παρασύρομαι από τον ρυθμό ((είμαι εκ φύσεως γρήγορη) και «ξεχνάω» αυτούς που δρν σηκώνουν χέρι και το κάνω μόνο περιστασιακά (απλώς έχω καλή σχέση κ κλίμα κ τα παιδιά δεν νιώθουν παραγκωνισμένα γιστι αναγνωρίζουν την καλή πρόθεση), έχω και λίγο αστεία τσιριχτή φωνή και είμαι πιο νέα, άρα δεν «επιβάλλομαι» επειδή φοβούνται μην τα μαλώσω, απλώς έχω τεχνικές επιβίωσης κ συνεργασίας, που στα ζόρια δεν πιάνουν. Η εφημερία είναι το χειρότερο μου, δεν μπορώ τους τσακωμούς των παιδιών, είμαι καλή μόνο στα να αδειάζω τον όροφο και να κάνω σκοπιά στη σκάλα, δεν έχω χρόνο να κοιτάω σχολαστικά τα τετράδια κ στο σπίτι προτιμώ να διαβάζω για το μάθημα παρα να διορθωνω εκθέσεις.

Στα χαρτιά σαφώς υπερέχω. Υπηρεσιακά επισης υπερέχω ως προς το πόσα πράγματα κάνω στονσχολειο. Μπορώ να παρουσιάσω ένα μάθημα σύμφωνα με τις «προδιαγραφές» χωρίς να αγχωθώ ή να κοπιάσω, μπορώ να πω τα σωστά πράγματα στον σύμβουλο, έχω «καλή φήμη» στο σχολείο, όπως και η άλλη κυρία. Στην πράξη όμως, εγγυάται κανεις ότι εγω κάνω πιο αποτελεσματικό μάθημα; Δεν το νομίζω. Για μεμονωμένες περιπτώσεις μαθητών, η καθεμία μας είναι αποτελεσματικότερη κατά περίπτωση. Σαν σύνολο; Πώς αποτιμάται; Εγω θα έλεγα ότι είναι εκείνη. Με τις ευνοϊκες προϋποθεσεθς που ανέφερα, αλλά αυτό δεν ενδιαφέρει τον αποδεκτη του αποτελέσματος.  Στα χαρτιά όμως θεωρώ ότι εγω μπορώ να φανώ πιο αποτελεσματική για τις ανάγκες μιας αξιολόγησης.
Γιατί όλο αυτό είναι μια μπούρδα.

Το πολύ πολύ που θα μπορούσε να αξιολογείται, είναι η αρχική κ τελική κατάσταση ενός τμήματος. Τους παραλαμβάνεις σε μια κατάσταση, τους παραδίδεις καλύτερους; Μόνο δλδ εντός του τμήματος, χωρίς συγκρίσεις με άλλα τμηματα, με άλλα μαθήματα ή άλλους εκπαιδευτικούς. 

Αποσυνδεδεμένος kosks

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 196
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2897 στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 12:02:38 μμ »
Ακριβώς....

Τον έχουν ορίσει τον ανεπαρκή εξω εδω κ 60χρονια , εχουν συστήματα κ αλγοριθμούς π τα οοοοολα αυτά τα απο το "ζορικο τμήμα", "ζορικο σχολείο", "ζόρικη περιοχή", ενα προσωπικό ζόρι κλπ τα χουνε κάνει οι άνθρωποι.
Αυτός π κυκλοφορεί με την ιδια φωτοτυπια απο τα 25 μεχρι τα 65 κ δεν εχει κάνει σχεδιο μαθήματος ΠΟΤΕ, αυτός π ναι στο κινητό μέσα στη τάξη 20χρόνια, δεν έχει ουτε ζόρι ουτε ζόρικο τμήμα. Ξέρει οτι κάνει-δεν κάνει μάθημα δεν θα γινει τπτ,πατάει ενα 20ωρο κ εξαφανιζολ(0 εργασιακό, Ελληνική πατέντα), αμα βρεθεί διευντης να τον ζορίσει, χτυπάει "αποσπασούλα" (αλλη Ελληνική πατέντα).
Κ ο Έλληνας γονιός το ξέρει κ πληρώνει πριν καν του τύχει τέτοιος, κδαπ φροντιστήρια κ ιδιαίτερα.
Η "αξιολογηση" της κας Κεραμέως ειναι γελοία, γιατί με μονιμότητα, αξιολόγηση ΔΕΝ υπάρχει, ολοι 10 θα πάρουνε. Η μονη αξιολογηση π υπάρχει ειναι τα βουλγάρικα προφισιενσι στο πίνακα γιατί με ΑΥΤΑ ΠΙΑΝΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ κ γι αυτό τα ΣΚΑΝΕ ΟΛΟΙΙΙΙΙ! Ο ενας π θα βγει μη-ικανοποιτητικός (ΑΝ υπάρξει) θα δει 5 βιντεο του ΙΕΠ αχαααααααχχχχχχχχαααααα. ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΛΗΓΜΑ!!!
Εκλογές έχει κ θέλει να λέει στο ΣΚΑΙ οτι έβαλε αξιολογηση μπας κ πάρει τη ψήφο του γονιού των 700γιουρο π τα σκάει  στα φροντιστήρια για ..."Αγγλικά" πχ στη μοναδική χώρα ΕΕ π αυτή τη στιγμή εχει 14χρόνια Αγγλικά!? απο προνηπιο μεχρι Γ λυκείουυυυυυυ . Ελλανταφορεβερ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159734
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 393
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 344
Σύνολο: 357

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.12 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.