0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
εντάξει δεν διάβασες Ματσαγγούρα διάβασες άλλους παιδαγωγούς και καθηγητές διδακτικής μην κολλάμε στο όνομα...
Εσύ κολλάς,εγώ σου είπα αυθεντίες και μάλιστα μόνο θεωρητικές που δεν ξέρω καν αν έχει διδάξει ο συγκεκριμένος, κι αν έχει, θα έχει περάσει μισός αιώνας δεν τις αποδέχομαι.
στο πανεπιστημιο όμως τον διάβασες ..εκτός αν θεωρείς ότι στα παιδαγωγικά εισαι αυτόφωτος ή Λουίτζι Πιραντέλλο, ''Απόψε αυτοσχεδιάζουμε''
Ε και;Πως συνδέεεις την αξιολόγηση με το πρόγραμμα σπουδών στο πανεπιστήμιο είναι άξιο απορίας και τον Μόμπι Ντικ έκανα στη σχολή,να πάρω μια βάρκα και να ανοιχτώ μεσοπέλαγα;
Χαχαχα!!! Πολύ ωραία του τα λες, του ανεκδιήγητου!!!!Υπάρχουν διάφορες παιδαγωγικές σχολές, εκτός από αυτή του Ματσαγγούρια. Αν εγώ θέλω να διδάσκω σύμφωνα με τον Freinet ή την Montessori, αν όχι ο Ματσαγγούριας σίγουρα αρκετοί κολαούζοι του και η αυλή του (και όσοι άλλοι αναξιοσύμβουλοι δεν διαθέτουν ευρύτητά πνεύματος), θα με θεωρήσουν ως "μη ικανοποιητικό". Δεν συμφωνούν όλες οι παιδαγωγικές σχολές με τις ρουμπρίκες του Ματσαγγούρια. Και σε κάθε περίπτωση (το επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά) ας έρθει ο Ματσαγγούριας και η αυλή του σε ΤΥΧΑΙΑ σχολεία να κάνει επίδειξη και καταγραφή της αξιοσύνης της μεθόδου του, να δούμε πόσα αγγούρια χωράει ο σάκος του.
Χαχαχα!!! Πολύ ωραία του τα λες, του ανεκδιήγητου!!!!Υπάρχουν διάφορες παιδαγωγικές σχολές, εκτός από αυτή του Ματσαγγούρια. Αν εγώ θέλω να διδάσκω σύμφωνα με τον Freinet ή την Montessori, αν όχι ο Ματσαγγούριας σίγουρα αρκετοί κολαούζοι του και η αυλή του (και όσοι άλλοι αναξιοσύμβουλοι δεν διαθέτουν ευρύτητά πνεύματος), θα με θεωρήσουν ως "μη ικανοποιητικό". Δεν συμφωνούν όλες οι παιδαγωγικές σχολές με τις ρουμπρίκες του Ματσαγγούρια. Και σε κάθε περίπτωση (το επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά) ας έρθει ο Ματσαγγούριας και η αυλή του σε ΤΥΧΑΙΑ σχολεία να κάνει επίδειξη και καταγραφή της αξιοσύνης της μεθόδου του, να δούμε πόσα αγγούρια χωράει ο σάκος του.Έτσι είναι,στη θεωρία όλοι καλοί είμαστε στην πράξη να τους δω όλους αυτούς,όχι χρόνο ούτε μήνα δεν αντέχουν θυμάμαι να με επιμορφώνει σύμβουλος που είχε να μπει σε τάξη 18! χρόνια και γελάγανε και οι πέτρες.
Έτσι είναι,στη θεωρία όλοι καλοί είμαστε στην πράξη να τους δω όλους αυτούς,όχι χρόνο ούτε μήνα δεν αντέχουν .θυμάμαι να με επιμορφώνει σύμβουλος που είχε να μπει σε τάξη 18! χρόνια και γελάγανε και οι πέτρες.
Δεν υπάρχει περίπτωση να αποδεχτούμε την "ελεύθερη επιλογή". Αυτό είναι αντισυνταγματικό, αφού δημιουργεί σχολεία πολλών ταχυτήτων.
Νομίζετε ότι θα σας/μας ρωτήσουν, όταν επιστή ο χρόνος τον οποίο θα κρίνουν κατάλληλο; Τον κυρ-Παντελή θα ρωτήσουν, ο οποίος ως συνήθως θα δει το τυρί αλλά όχι τη φάκα, και θα σπεύσει να επικροτήσει δια της ψήφου του (και όχι μόνο). Άλλωστε, και τα πανεπιστήμια είναι πολλών ταχυτήτων, αλλά για αυτό το γεγονός δεν ακούγεται κιχ, είναι κάτι που όλοι δείχνουν να το έχουν αποδεχτεί. Ενίοτε και οι ίδιοι οι διδάσκοντες στα "δεύτερης ταχύτητας", αφού ούτως ή άλλως τα βλέπουν ως έναν προθάλαμο για την εκλογή τους στα "πρώτης".
Δεν θα ρωτήσουν ούτε τον κυρ-Παντελή. Ακόμα και αυτόν να ρώταγαν, καλό θα ήταν. Αυτό που θα κάνουν είναι να υφαρπάξουν την ψήφο του κυρ-παντελή, να υποσχεθούν λαγούς με πετραχήλια, και να κάνουν τα εντελώς αντίθετα. Όπως έκανε η ακατανόμαστη, που υποσχέθηκε αξιολόγηση και έφερε επιθεωρητισμό.Τώρα όσον αφορά αυτό που λες για την Τριτοβάθμια, δεν έχω ακόμα διαμορφωμένη άποψη. Εγώ αναφερόμουν στην
Η Κεραμέως μια χαρά εξηγήθηκε και γι' αυτό κάποιοι ήμασταν κατά της αξιολόγησης από την αρχή. Εσύ τι νόμιζες? Ότι θα σε πάρουν τηλέφωνο να σε ρωτήσουν τα νέα σου και έτσι θα σε αξιολογήσουν? Δε θα έμπαινε αξιολογητής στην τάξη σου? Και ο αξιολογητής πώς ακριβώς νόμιζες ότι θα βρεθεί σε αυτή τη θέση?
Εγώ φυσικά είμαι υπέρ μιας πραγματικής αξιολόγησης, αυστηρά και μόνο κάτω από ΟΛΕΣ τις παρακάτω προϋποθέσεις (μηδεμιάς εξαιρουμένης):1) Πανελλήνιες εξετάσεις από τράπεζα θεμάτων απεριόριστου μεγέθους και με εξασφαλισμένη την αξιόπιστη τυχαιότητα στην επιλογή των κοινών για όλους θεμάτων, ώστε να φανεί ποιος εκπαιδευτικός είναι τελικά ο καλύτερος στο γνωστικό αντικείμενο. Και αυτός ας αξιολογεί μετά τους υπόλοιπους για το γνωστικό. Στις πανελλήνιες φυσικά θα πρέπει να υποχρεωθούν να γράψουν και καθηγητές πανεπιστημίου, αν θέλουν να γίνουν αξιολογητές γνωστικού (στοιχηματίζω ότι οι περισσότεροι καθηγητές πανεπιστημίου θα πατώσουν στις γραπτές εξετάσεις, γιατί η πλειοψηφία τους είναι βύσματα που έχουν ανέρθει στην έδρα τους έρποντας και γλύφοντας).2) Κάμερα στους φερέλπιδες υποψήφιους αξιολογητές στα παιδαγωγικά με ταυτόχρονη κάλυψη του προσώπου και του ήχου των παιδιών, όταν αυτοί θα κάνουν δειγματικές διδασκαλίες σε ΤΥΧΑΙΑ σχολεία στα οποία θα τους καλούμε εμείς οι εκπαιδευτικοί για να διδάξουν και να μας δείξουν πόσο καλοί είναι στα παιδαγωγικά. Ώστε να φανεί ποιος πραγματικά είναι καλύτερος στο να επιβάλει παιδαγωγικό κλίμα στην τάξη, στην πράξη και όχι στην θεωρία. Στην συνέχεια ψηφοφορία από όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς, που βλέποντας τις κάμερες θα κρίνουμε αν ο φέρελπις αξιολογητής αξίζει πραγματικά τον τίτλο του. Και αυτός που θα κριθεί με αυτόν τον τρόπο από την ψήφο των εκπαιδευτικών ως ο καλύτερος παιδαγωγός, αυτός ας έχει μετά το δικαίωμα να αξιολογήσει τον καθένα από εμάς στα παιδαγωγικά.
Δεν ήξερες τόσα χρόνια τι γίνεται με τις συνεντεύξεις των διευθυντών και των συμβούλων? Που ζούσατε δηλαδή? Σε άλλη χώρα?
3) Υπηρεσιακή αξιολόγηση ας γίνεται από τον διευθυντή, αποκλειστικά και μόνο κατά πόσο δεν κάνουμε κοπάνες από την δουλειά μας, και κατά πόσο τηρούμε τον νόμο (όταν φυσικά δεν υπάρχει προκηρυγμένη απεργία που μας επιτρέπει να μην τον τηρούμε). Ο υδροκεφαλικός ρόλος του διευθυντή ως ο απόλυτος άρχων στην διοίκηση του σχολείου πρέπει να σταματήσει, και να αποκατασταθεί ξανά ο σύλλογος διδασκόντων ως ο κύριος διοικητικός θεσμός του σχολείου. H δημοκρατία του συλλόγου διδασκόντων πρέπει να επανέλθει, ο σύλλογος πρέπει να αποφασίζει φυσικά πρωτίστως και για τα οικονομικά του σχολείου. Η βυσματοκρατία των συνεντευξιαζόμενων κομματόσκυλων διευθυντών πρέπει να παταχθεί αμείλικτα και με κάθε μέσο, γιατί ο ρόλος αρκετών από αυτούς είναι απλά να τα κάνουν πλακάκια με διεφθαρμένους δήμους και δημοτικούς υπαλλήλους, ώστε να ροκανίζεται και να σπαταλιέται δημόσιο χρήμα σε άχρηστα για τα σχολεία έργα.
Στην παιδαγωγική υπάρχει τεράστιο χάσμα ανάμεσα στη θεωρία και στην πράξη.Οι περισσότεροι σύμβουλοι αλλά και ο συμπαθής κατά τα άλλα υπερήλικας ματσαγγουρας εάν έμπαιναν σε τάξη πχ του ΕΠΑΛ να εφαρμόσουν τις θεωρίες τους θα έτρωγαν ξύλο. Δεν θα έβγαιναν αλώβητοι με τίποτα.