*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 934894 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3510
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4690 στις: Αυγούστου 25, 2024, 07:35:01 pm »
Πάντα οι σοβαρές απεργίες δεν θα είναι νόμιμες και θα ποινικοποιούνται.
Αλλά ξαναλέω: είναι αυτό το σοβαρότερο θέμα του κλάδου; Όχι.
Το μισθολογικό είναι όμως! Ας κάνουμε απεργίες και αποχές με μόνο θέμα το μισθολογικό!
Είδες κανέναν δικαστικό υπάλληλο να κάνει σαματά για την αξιολόγηση; Όχι, κανένας! Παίρνουν όμως επιδόματα εκλογών για δύο μήνες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:37:48 »

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2693
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4691 στις: Αυγούστου 25, 2024, 07:36:42 pm »
Ρίξτε τους τόνους. Θα αρχίσουμε να κλειδώνουμε και νήματα που δεν περίμενα ότι θα κλειδώσουν. Μιλάτε κόσμια. Τα κουκλίτσα μου κτλ σε πμ.

Αποσυνδεδεμένος math02063

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4692 στις: Αυγούστου 25, 2024, 08:53:27 pm »
Η μέχρι τώρα εμπειρία από την ατομική αξιολόγηση είναι όπως τα περίγραψε ο mmmm. Δηλαδή μια γραφειοκρατική, τυπική διαδικασία που κανέναν δεν δυσκόλεψε και όλοι πήραν άριστα. Το μόνο που έχει μείνει είναι τα λεφτά που τσέπωσαν οι αξιολογητές για να βολτάρουν και οι προκηρύξεις τύπου 17Ν που βγάζουν τα σωματεία.
Το μείζον πρόβλημα μας είναι οι χαμηλοί μισθοί όπως είπε ο Σερραιος. Αυτό θα έπρεπε να θέτουν ως κύριο θέμα τα σωματεία. Αντί για αυτό έρχονται κάθε τόσο με το γνωστό οργίλο ύφος να πουν τα συνθήματα της δεκαετίας του 80 και ύστερα διαμαρτύρονται για την χαμηλή συμμετοχή.

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1072
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4693 στις: Αυγούστου 25, 2024, 09:10:29 pm »
Seraios, σίγουρα το μισθολογικο είναι πολύ σοβαρό θέμα, ειδικά από τη στιγμή που ο πληθωρισμός καλπάζει κ κάθε μήνα φτωχαινουμε. Η επιστροφή των δώρων επίσης. Αυτα θα πρέπει να τίθενται κάθε φορά ως διεκδίκηση.
Ωστόσο, και η αξιολόγηση ( ετσι όπως θέλουν να την εφαρμόσουν σε εμας) είναι πολύ σοβαρό θέμα κ δε θα πρέπει να το παίρνουμε ανάλαφρα.

Δεν είναι τυπική διαδικασία, αν κ θέλουν να το περάσουν ως κάτι τέτοιο αρχικά, προκειμένου να πούμε όλοι ναι. Στις περισσότερες δδε, είναι κανονική διαδικασία με πολλή γραφειοκρατία, πολλή δουλειά κ προετοιμασία ( το οποίο από μόνο του δεν το εκλαμβάνω απαραίτητα ως κάτι αρνητικό)  κ κυρίως άγχος για τον αξιολογούμενο. Γιατί έχω δει συμβούλους να απειλούν κ να ζητούν παράλογα πράγματα από τους αξιολογουμενους κ διευθυντές που δεν μπορούν να σταθούν στην τάξη, να εκβιάζουν με κακή αξιολόγηση τους νεοδιοριστους, προκειμένου να τους έχουν ορντινατσες στα σχολεία.
 Κ math02063, sorry αν χαλάω το αφήγημα,ΔΕΝ έχουν αξιολογηθεί όλοι με αριστα!

Μπορούμε να καταλάβουμε ότι η αξιολόγηση γινεται εκ του πονηρού, ειδικά αν τη συνδυάσουμε με την αυτό αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Όπου τα μόνα αντικειμενικά στοιχεία (βλέπε υποδομές, έγκαιρη στελέχωση των σχολείων με προσωπικό κλπ, δηλδ κυρίως όσα αφορούν το Υπουργείο) δεν τίθενται προς αξιολογηση. Οι παλαιότεροι θα θυμούνται ότι το 2014 -που πάλι είχε τεθεί το θέμα της αυτό αξιολόγησης της σχολικής μονάδας- τουλάχιστον τα παραπάνω στοιχεία μπορούσαν να καταγραφούν κ να αποτιμηθούν. Πλέον, δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.

Όπως αντιλαμβανόμαστε, η σύνδεση της μισθολογικής εξέλιξης, με την αξιολόγηση είναι κάτι πολύ σοβαρο. Τώρα απειλούν με πάγωμα ΜΚ για τη μη συμμετοχή στην αξιολόγηση. "Οκ", μπορεί να πει κάποιος.  Αλλά, ποιος εγγυάται ότι σε μερικά χρόνια ένας κακος βαθμός δε θα συνεπάγεται περικοπή μισθού, πάγωμα μισθολογικής εξέλιξης κλπ; Γιατί το αποτυχημένο αγγλοσαξωνικό μοντελο θέλουν να εφαρμόσουν εδώ. Με τον τρόπο που εφαρμόζονται όλα στην Ελλάδα.
Να θυμίσω ότι πριν μερικά χρόνια, όταν ο νυν πρωθυπουργός ήταν Υπουργός εσωτερικών σε προηγούμενη κυβέρνηση, είχε πει ανερυθριαστα πως ένα ποσοστό των αξιολογούμενων θα πρέπει αναγκαστικά να κοβεται.
 
Κ ναι μεν, υπάρχει νόμος περί μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων, αλλά οι νόμοι μπορουν να αλλαξουν ή να τροποποιηθούν. Χροοοονια τώρα δημιουργείται κλίμα κατά των "τεμπέληδων" του δημοσίου που "πληρώνονται για να κάθονται".

Τέλος, επειδή έγινε αναφορά κ στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα κ στους ΟΤΑ, εκεί ναι μεν υπάρχει η αξιολόγηση, αλλά αφ' ενός γίνεται σε εντελώς τυπικό γραφειοκρατικό επίπεδο (δεν πάει ο προϊστάμενος να παρατηρήσει κ να καταγράψει τον υπάλληλο στην εφορία την ώρα που δουλευει) ούτε εφαρμόζεται υπό τον φόβο απειλών κι εκβιασμων, ούτε κυρώσεις τέτοιου τύπου υπάρχουν σε όσους την αρνούνται.
Κ όχι, δεν είμαστε οι μόνοι που αντιστεκόμαστε στην αξιολόγηση. Πριν καμιά δεκαετία γινόταν ο κακος χαμός στους δήμους όταν τεθηκε θέμα αξιολόγησης του προσωπικού τους. Οι ίδιοι οι δήμαρχοι κ οι προϊστάμενοι βγήκαν στον δρόμο! Κ φυσικά, κατάφεραν να μην αξιολογούνται ουσιαστικά οι δημοτικοί υπάλληλοι.

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί από ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον δημόσιο τομέα θα πρέπει να υποστούμε εμείς μια τέτοια διαδικασία; Δεν αρκούν τα προσόντα που έχουμε; Οι περισσότεροι πλέον εχουμε είτε δεύτερο πτυχίο, είτε ένα κ δύο μεταπτυχιακά, είτε διδακτορικα. Είμαστε φορτωμένοι με ένα σωρό καθήκοντα εξωδιδακτικα για τα οποία δεν πληρωνόμαστε. Έχουμε γίνει σύμβουλοι, ψυχολόγοι, νοσηλευτές, υπεύθυνοι για τα κτίρια, τεχνικοί υπολογιστών κ εκτυπωτων, γραμματεις κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο. Οι περισσότερες ειδικότητες αφιερώνουμε χρόνο κ εκτός εργασιακού ωραρίου κ δε συγκρίνεται η διδακτική ώρα με 30 μαθητές στην τάξη, με μια δουλειά γραφείου. Ειδικά, έτσι όπως έχει εξελιχθεί η κατάσταση στα σχολεία.
P.s. Με συγχωρείτε για το σεντόνι, ήθελα να τα γράψω όλα σε ένα post.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 25, 2024, 09:24:02 pm από tiel »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:37:48 »

Αποσυνδεδεμένος anaplirotis111

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4694 στις: Αυγούστου 25, 2024, 09:11:20 pm »
Μην ειστε κ τοσο σίγουροι για το Αριστα... Γνωριζω τουλάχιστον 4 περίπτωσεις που (αδικαιολογητως κατ'εμε) αξιολογηθηκαν με κατι κατώτερο...

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4695 στις: Αυγούστου 25, 2024, 09:23:04 pm »
Εγω δεν ξέρω κανέναν που να έβαλε ή να πήρε άριστα έτσι απλα, και από πολύ φυσιολογικούς και βοηθητικούς αξιολογητές. Ούτε είχαν πρόβλημα οι αξιολογηθεντες, ούτε το θεώρησαν κατώτερο και άδικο, γιατί αν εχεις διαβάσει τις ρουμπρικες, άριστα δεν παίρνει κανεις, είναι υπεράνθρωπο και εξωπραγματικό και για να είμαστε ειλικρινείς, μρ τα δεδομένα κριτήρια οι καλύτεροι ημων οριακά είναι στο πολύ καλά και ολιι οι φυσιολογικοί που κάνουν σωστά τη δουλειά είναι στο καλά.

Σχετικά με το γιατί η αξιολόγηση του δημοσίου δεν προχώρησε, είναι απλό. Για όλη την ελληνική κοινωνία το δημόσιο σε μεγάλο βαθμό είναι «εμείς». Όλοι έχουν κάποιο πάρε δώσε συγγενικο, και πολλοί βρίσκουν πλάγιους τρόπους για να μπουν. Η εκπαίδευση δεν είναι «εμείς». Είμαστε «άλλοι» και εύκολος στόχος. Όμως πολλές φορές έχω αναρωτηθεί, αν ακολουθουσαμε τη λογική «παριστάνετε ότι μας αξιολογείτε και παριστάνουμε ότι αξιοκογουμαστε» , μήπως το πράγμα ξεφούσκωνε γρήγορα αντί να γίνει σημαία εκατερωθεν, σημαία ππυ επισκιάζει οποιοδήποτε άλλο σοβαρό αίτημα και κυρίως το μισθολογικό, κατάσταση πολύ συμφέρουσα για την κυβέρνηση.

Αποσυνδεδεμένος spuros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4696 στις: Αυγούστου 25, 2024, 09:53:25 pm »
Το θέμα της αξιολόγησης είναι σοβαρότερο του μισθολογικού, χωρίς να υποστηρίζω ότι και το μισθολογικό δεν είναι αρκετά σοβαρό θέμα. Αν η αξιολόγηση παγιωθεί αλλάζει το dna της δημόσιας εκπαίδευσης. Οι καλοί βαθμοί που μπαίνουν τώρα είναι το τυράκι στη φάκα για τα χειρότερα που θα έρθουν. Στόχος της κυβέρνησης είναι η επιβολή του Αγγλοσαξονικου μοντέλου. Στην Αγγλία οι εκπαιδευτικοί από το burn out οδηγούνται στην παραίτηση και την ψυχική εξουθένωση!!! Η αξιολόγηση είναι βέβαιο ότι θα συνδεθεί με τη μισθολογική εξέλιξη, το κλείσιμο σχολείων, τις απολύσεις... Στόχος είναι τα σχολεία να περάσουν στους δήμους και σε ιδιώτες και το υπουργείο να αποποιηθεί της ευθύνης χρηματοδότησης τους. Αύριο μεθαύριο που θα μπει ποσόστωση στη βαθμολογία θα δούμε όλοι που θα πάνε τα εξαιρετικά και τα λίαν καλώς που βάζουν τώρα. Ας μη βλέπουμε κοντόφθαλμα και ας είμαστε περισσότερο καχύποπτοι το διακυβευμα είναι τεράστιο!!!!

Αποσυνδεδεμένος anaplirotis111

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4697 στις: Αυγούστου 25, 2024, 10:17:35 pm »
Εγω δεν ξέρω κανέναν που να έβαλε ή να πήρε άριστα έτσι απλα, και από πολύ φυσιολογικούς και βοηθητικούς αξιολογητές. Ούτε είχαν πρόβλημα οι αξιολογηθεντες, ούτε το θεώρησαν κατώτερο και άδικο, γιατί αν εχεις διαβάσει τις ρουμπρικες, άριστα δεν παίρνει κανεις, είναι υπεράνθρωπο και εξωπραγματικό και για να είμαστε ειλικρινείς, μρ τα δεδομένα κριτήρια οι καλύτεροι ημων οριακά είναι στο πολύ καλά και ολιι οι φυσιολογικοί που κάνουν σωστά τη δουλειά είναι στο καλά.

Σχετικά με το γιατί η αξιολόγηση του δημοσίου δεν προχώρησε, είναι απλό. Για όλη την ελληνική κοινωνία το δημόσιο σε μεγάλο βαθμό είναι «εμείς». Όλοι έχουν κάποιο πάρε δώσε συγγενικο, και πολλοί βρίσκουν πλάγιους τρόπους για να μπουν. Η εκπαίδευση δεν είναι «εμείς». Είμαστε «άλλοι» και εύκολος στόχος. Όμως πολλές φορές έχω αναρωτηθεί, αν ακολουθουσαμε τη λογική «παριστάνετε ότι μας αξιολογείτε και παριστάνουμε ότι αξιοκογουμαστε» , μήπως το πράγμα ξεφούσκωνε γρήγορα αντί να γίνει σημαία εκατερωθεν, σημαία ππυ επισκιάζει οποιοδήποτε άλλο σοβαρό αίτημα και κυρίως το μισθολογικό, κατάσταση πολύ συμφέρουσα για την κυβέρνηση.

Και δηλαδή εσας σας φαίνεται οκ το να είναι ανέφικτο κανείς να πάρει Αριστα; Τους μαθητές σας ετσι τους αξιολογειτε; Με διαγωνισματα που η πλειοψηφία θα παρει βαση;

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4698 στις: Αυγούστου 25, 2024, 10:27:07 pm »
Και δηλαδή εσας σας φαίνεται οκ το να είναι ανέφικτο κανείς να πάρει Αριστα; Τους μαθητές σας ετσι τους αξιολογειτε; Με διαγωνισματα που η πλειοψηφία θα παρει βαση;

Δεν είπα ότι είναι οκ. Δεν εξέφρασα άποψη για τη διαβάθμιση. Είπα ότι αντικειμενικά σν κάποιος θέλει να εφαρμόσει τις ρουμπρικες, κανένας δεν είναι για άριστα και πολύ λίγοι για πολύ καλά, γιατί ανθρωπίνως δεν είναι δυνατό να τα κάνουμε όλα αυτά. Κσι επιπλέον είναι δύσκολο να τεκμηριωθεί το άριστα, οπότε όποιος το έβαλε έκανε την όλη διαδικασια πολύ πρόχειρα, άρα είχε το περιθώριο άνωθεν να την κάνει πρόχειρα. Γενικα πάντως ακουγόταν ότι η γραμμή ήταν να μην μπουν άριστα.

Αποσυνδεδεμένος diav

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4699 στις: Αυγούστου 25, 2024, 10:35:43 pm »
Πολλά από αυτά τα είχε πει  επίσημα και η Ζέττα. Περίμενε κανείς ότι νεοδιόριστοι θα κόβονταν; Τότε να θεσπιζόταν  και αξιολόγηση πριν τον διορισμό για οικονομία διαδικασιών, μην τους πάρουμε όλους μέσα ! Το παιχνιδάκι με τους νεοδιόριστους (αξιολόγηση, μονιμοποίηση και άλλα που καταλαβαίνουν κάποιοι ότι συνδέονται, άλλοι επιμένουν να μην καταλαβαίνουν τις διαστάσεις) ήταν σενάριο εξαρχής για «εμπέδωση της κουλτούρας» της αξιολόγησης μαζικά , παρότι ήταν αναμενόμενο να υπάρξουν στις επιμέρους κρίσεις και ενστάσεις ήδη για άριστους και λιγότερο άριστους - μη θυμίσω ότι παλιά ήταν στο κάδρο η ποσόστωση, ούτε και τι περιπτώσεις έγιναν στελέχη του καλυτερότερου (για την ποιότητα της αξιολόγησης θα βάλω άλλη μια παράμετρο : ας ρωτήσουν κάποιοι για τις αξιολογήσεις αποσπασμένων σε φορείς , πολλές περιπτώσεις άκρως ενδιαφέρουσες, ενδεικτικές γιατί στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα αλλάζει η οργάνωση της αξιολόγησης). Όλα όμως θα φανούν στην επόμενη πίστα αξιολόγησης (παλιο)σειρών υπό το πρίσμα των κρίσεων στελεχών σε τρία χρόνια…(για εκεί -πέρα από τη μονιμοποίηση και την ταλαιπωρία  και τον ψιλοφόβο - στοχεύουν θεμιτά και νεοδιόριστοι από την πρώτη μέρα με τα χαρτιά τους τα μπόλικα). Τα παλιά (διαθεσιμότητα στο παρά πέντε της απόλυσης με μονιμότητα -όχι ισοβιότητα- με νόμο και χωρίς αξιολόγηση ) μην τα θυμίσω τώρα.
Για τους δπε/δδε  μην ανησυχούν κάποιοι υπάλληλοι τόσο , με κόπο έφτασαν εκεί με τον καλυτερότερο και κάτι άλλα και ξέρουν να είναι καλυμμένοι για την ανέλιξή τους ! Λέτε να παίζουν με τη φωτιά ;  Ειδικά σε μεγάλες περιφέρειες όσοι έχουν φιλοδοξίες ήδη φαίνεται να κινούνται σιγά σιγά, αφού κινήθηκαν έντονα και οι αποπάνω (έρχονται και κανονικές κρίσεις ΠΔΕ, πότε τελικά ; ). Άλλοι φεύγουν φέτος ή του χρόνου , οπότε προχωρούν πιο προσεκτικά, άλλοι περιμένουν να προχωρήσουν πρώτα άλλοι ή να μην έχουν τελικά θέμα.
Ο κλάδος δεν ανέπτυξε ενιαίο ισχυρό μέτωπο που και μπορούσε και θα ήταν ακατανίκητο (σε όλους τι θα έκαναν ; ) και θα μένουν λίγοι  ενώπιον των συνεπειών του νόμου (στις παραγράφους 4,5,6 , όπου και θα δούμε αν τελικά φτάσουμε και αν θα το τραβήξουν και οι μεν και οι δε ή θα αλλάξουν την επιλήψιμη συμπεριφορά,  όπως επιτρέπει η  παρ 6 με άρση όλων των μέτρων, αν επιβληθούν τελικά τέτοια και με ποιες αποφάσεις). Θα δούμε τι θα γίνει. Κάτσε να ανοίξουν τα σχολεία, ίσως να δώσει κατευθύνσεις/καμπάνες η ΔΕΘ…
Όντως ιδεοληπτικοί αυτοί που φωνάζουν (αλλά και όσοι τους τη λένε είναι με άλλες ιδεοληψίες, κι ας εγκαλούν τους φωνακλάδες με  ξύλινη γλώσσα ότι δεν πετυχαίνουν τίποτα, ούτε οι εγκαλούντες πετυχαίνουν, ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν) . Αν όμως δεν φώναζε κανείς, θα ακούγονταν μόνο οι απανωτές φάπες στον κλάδο, οπότε κάτι είναι και αυτό στους μουγγούς (όντως παρασύρεται η ΟΛΜΕ με τι χρώμα πρόεδρο ; )

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3510
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4700 στις: Αυγούστου 25, 2024, 10:40:24 pm »
Αυτήν τη στιγμή στέλνουν στο πειθαρχικό συναδέλφους μας που απήργησαν κι αντί να ξεσηκωθούμε όλοι συζητάμε για το αν μπαίνει άριστα στην αξιολόγηση. Μάλιστα. Εγώ έχω μείνει άφωνος. Ας συνεχίσουμε έτσι και σε λίγο μη χαίρεστε που διορίζεστε. Θα 'χει γίνει άρση της μονιμότητας. Στην Ουγγαρία έγινε ήδη. Αποκλειστικά για τους εκπαιδευτικούς.

Αποσυνδεδεμένος anaplirotis111

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4701 στις: Αυγούστου 25, 2024, 11:01:23 pm »
Συζηταμε για  το αν μπαινει Αριστα για να δουν οι υποστηρικτές ή οι εγώ ειμαι καθηγηταρα δε φοβάμαι τίποτα ή οι δε βαριέσαι μωρε, τη στρεβλοτητα της ολης διαδικασίας που υποστηρίζουν άμεσα ή έμμεσα. Εννοείται πως είναι αδιανοητο το οτι το αφήνουμε να περάσει στο ντουκου η παραπομπή τους.

Αποσυνδεδεμένος diav

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4702 στις: Αυγούστου 25, 2024, 11:03:42 pm »
Το θέμα ήταν να μη φτάσουν λίγοι σε αυτό το σημείο , συνειδητά προφανώς για την κατάσταση, βλέπουν γύρω τους φαντάζομαι , αλλά είναι μια ήττα για τον κλάδο (επί προσωπικού δεν υπάρχει τίποτα μη αναστρέψιμο , το περίμεναν και οι άλλοι αυτό,  όταν νομοθετούσαν). Ανάλογα πώς θα πάει η διαδικασία τώρα...


Αποσυνδεδεμένος anaplirotis111

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4703 στις: Αυγούστου 25, 2024, 11:06:03 pm »
Αυτήν τη στιγμή στέλνουν στο πειθαρχικό συναδέλφους μας που απήργησαν κι αντί να ξεσηκωθούμε όλοι συζητάμε για το αν μπαίνει άριστα στην αξιολόγηση. Μάλιστα. Εγώ έχω μείνει άφωνος. Ας συνεχίσουμε έτσι και σε λίγο μη χαίρεστε που διορίζεστε. Θα 'χει γίνει άρση της μονιμότητας. Στην Ουγγαρία έγινε ήδη. Αποκλειστικά για τους εκπαιδευτικούς.

Γιατί εδω τι θα γίνει; Νομίζουν μήπως ότι θα τους βγάλουν ανεπαρκεις ( γιατι με την ποσόστωση καποιοι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182527
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 407
Σύνολο: 422

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.