0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα στην ομάδα, θέλω να κάνω μία ερώτηση περί αξιολόγησης αν γνωρίζετε και μπορείτε να με διαφωτίσετε.Υπηρετώ σε φορέα, στο πανεπιστήμιο. Ωστόσο, αυτό έγινε ενώ είμαι ακόμα δόκιμη (δεν έχω αξιολογηθεί στο σχολείο όσο υπηρετούσα).Διάβασα ότι μπορούμε να κάνουμε αξιολόγηση στον φορέα (φαντάζομαι διαφορετική πολύ η διαδικασία). Μάλιστα στις φετινές αιτήσεις για αποσπάσεις σε φορείς είχαν ανοίξει ένα κουτάκι εάν έχουμε αξιολογηθεί και ζητούσαν την έκθεση επισυναπτόμενη ως δικαιολογητικό. Εάν κάνω, αυτό θα μετρήσει για τη μονιμοποίησή μου στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης που υπάγομαι; Ή θα πρέπει να γίνει αξιολόγηση στο σχολείο;
Δνε θα μετρήσει. Η αξιολόγηση στους φορείς απόσπασης είναι υποχρεωτική αλλά δεν συνεισφέρει στην έκδοση διαπιστωτικής πράξης μονιμοποίησης ως εκπαιδευτικός γιατί το τελευταίο περιέχει περισσότερα πεδία σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους ΔΥ.
Eνώ αξιολογήθηκα από τον διευθυντή φέτος, διαπιστώνω ότι δεν έχει ανεβάσει ακόμη στην πλατφόρμα τις εκθέσεις αξιολόγησης (παρότι τις έχω υπογράψει). Δημιουργεί αυτό κάποιο θέμα; Αντίστοιχα ο σύμβουλος τα έχει ανεβάσει όλα, πολύ τυπικός στις προθεσμίες και σε όλα.
https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%A52%CE%9646%CE%9D%CE%9A%CE%A0%CE%94-%CE%968%CE%95?inline=trueΜέρος 5: Διευκρινήσεις2. Η αξιολόγηση στους εκπαιδευτικούς και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ διενεργείται μόνο εφόσον υπηρετούν σε σχολική μονάδα και ΚΕΔΑΣΥ ή ΣΔΕΥ των ΚΕΔΑΣΥ. Συνεπώς, για τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη ΕΕΠΕΒΠ οι οποίοι: i) απουσιάζουν δικαιολογημένα από τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα, π.χ. άδεια άνευ αποδοχών, μακροχρόνια αναρρωτική άδεια, άδεια ανατροφής τέκνου, κλπ, ή ii) ασκούν αμιγώς διοικητικά καθήκοντα (π.χ. αποσπασμένοι σε διάφορους φορείς και υπηρεσίες), η αξιολόγηση διενεργείται όταν επιστρέψουν στα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα.
Δηλαδή οι εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν φέτος στα ΚΕΔΑΣΥ, πώς θα αξιολογηθούν; Εφόσον ως εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής δεν ασκούν διοικητικό έργο, αλλά εργάζονται στο ΚΕΔΑΣΥ με την ιδιότητα του εκπαιδευτικού και προσφέρουν εκπαιδευτικό έργο, μέσω της αξιολόγησης μαθητών (δεν κάνουν γραμματειακή υποστήριξη). Μέσω ποιας διαδικασίας; Εφόσον δεν έχει κάποια θητεία που λήγει, είναι εκεί η θέση του εξ αρχής. Επειδή φέτος δόθηκαν για διορισμούς στους εκπαιδευτικούς ειδικής απευθείας τα ΚΕΔΑΣΥ, πώς θα λειτουργήσει όλο αυτό; Πώς δηλαδή θα αξιολογηθούν εντός ΚΕΔΑΣΥ, εφόσον δεν είναι υποχρεωμένοι να επιστρέψουν στις τάξεις, δεν είναι αποσπασμένοι, ούτε θα λήξει η θητεία τους;?
https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2023/%CE%A6%CE%95%CE%9A_%CE%91%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CC%81%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82.pdfΆρθρο 7, διαδικασία αξιολόγησης ΕΕΠ - ΕΒΠ που υπηρετούν σε ΚΕΔΑΣΥ. Γίνεται η αξιολόγηση σε αυτή τη περίπτωση
Ευχαριστώ πολύ! Μια ερώτηση ακόμα αν γνωρίζετε. Ένας εκπαιδευτικός ειδικής νεοδιόριστος 2024 που θα διανύσει τη δεύτερη χρονιά του, μπορεί τον Οκτώβριο να αιτηθεί μετάθεση σε υπάρχουσα οργανική θέση σε κεδασυ και να τον υποχρεώσουν να πάρει και κάποιες ώρες σε σχολική μονάδα με τη δικαιολογία της αξιολόγησης, ενώ κανονικά σύμφωνα με το άρθρο 7 που παραθέσατε, θα μπορέσει να αξιολογηθεί εντός ΚΕΔΑΣΥ;
Άμα πάρει μετάθεση στο ΚΕΔΑΣΥ πώς θα τον υποχρεώσουν να πάρει ώρες σε σχολείο; Το ΚΕΔΑΣΥ αποτελεί αυτόνομη περιοχή μετάθεσης. Δεν επεμβαίνει το ΠΥΣΔΕ εκεί. Πώς σου ήρθε και κάνεις αυτό το ερώτημα;
Δεν μου ήρθε, ειπώθηκε στη δευτεροβάθμια. Παρόλο που αποτελεί αυτόνομη περιοχή μετάθεσης όπως λέτε. Ακούμε τα πάντα πια. Επίσης, το ίδιο ειπώθηκε σε περίπτωση απόσπασης, ότι δηλαδή θα δοθούν έστω 2 ώρες αναγκαστικά σε σχολείο για να γίνει η αξιολόγηση. Γενικά έχει ξεφύγει η κατάσταση, προκειμένου να κάνει κάποιος την αξιολόγηση θα ειπωθούν πολλά.Τι κάνει κάποιος αν κάνουν όντως πράξη ένα τέτοιο σενάριο;