0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Green στις Ιανουαρίου 23, 2012, 04:55:48 pmΝα θυμίσουμε ότι και για τον ΑΣΕΠ τα ίδια έλεγαν ότι πρωτοξεκίνησε, ότι θα είναι διαβλητός, προκάλυμμα για βόλεμα ημετέρων, "δεν γίνονται αυτά στην Ελλάδα", αλλά κατάφερε τελικά να αποτελεί πια μία νησίδα έστω στοιχειωδώς μεγαλύτερης αξιοκρατίας από αυτό που γινόταν πριν με τις προσλήψεις. Μην είμαστε λοιπόν συνεχώς σε όλα αρνητικοί. Αφήστε πρώτα να δούμε πως πάει να γίνει, και το κρίνουμε.Τα επιχειρήματά σου είναι απίστευτα!Και εγώ κάνω την πρόταση: Αν βάψουμε τους δρόμους όλης της Ελλάδας πράσινους, θα σωθούμε. Μην γκρινιάζετε και μην φέρετε αντίσταση!Να θυμίσουμε ότι και για τον ΑΣΕΠ τα ίδια έλεγαν ότι πρωτοξεκίνησε, ότι θα είναι διαβλητός, προκάλυμμα για βόλεμα ημετέρων, "δεν γίνονται αυτά στην Ελλάδα", αλλά τελικά πέτυχε. Μην είμαστε λοιπόν συνεχώς σε όλα αρνητικοί. Αφήστε πρώτα να δούμε όλη την ελλάδα πράσινη, και μετά να κρίνετε, άπιστοι!
Να θυμίσουμε ότι και για τον ΑΣΕΠ τα ίδια έλεγαν ότι πρωτοξεκίνησε, ότι θα είναι διαβλητός, προκάλυμμα για βόλεμα ημετέρων, "δεν γίνονται αυτά στην Ελλάδα", αλλά κατάφερε τελικά να αποτελεί πια μία νησίδα έστω στοιχειωδώς μεγαλύτερης αξιοκρατίας από αυτό που γινόταν πριν με τις προσλήψεις. Μην είμαστε λοιπόν συνεχώς σε όλα αρνητικοί. Αφήστε πρώτα να δούμε πως πάει να γίνει, και το κρίνουμε.
Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι στην περίπτωση των εκπαιδευτικών, αυτό που λες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.Όπως επίσης δεν καταλαβαίνεις ότι αυτό το πραγμα το και καλά καινούργιο που μας προτείνεις με τον καινούργιο αδόκιμο όρο "ποσοτική αξιολόγηση", υπάρχει ήδη! Είναι ο δημοσιουπαληλικός κώδικας, με το σύστημα ποινών που έχει για όποιον δεν το τηρεί. Πήραμε δηλαδή τον δημοσιουπαληλικό κώδικα, τον βάψαμε ένα πράσινο χρώμα, και παμε να τον ξαναπουλήσουμε σαν "ποσοτική αξιολόγηση". Μας κοροιδεύετε;
Μήπως να άλλαζες το ύφος σου γιατί έχει αρχίσει να με ενοχλεί; Λέω, μήπως...
Παράθεση από: bitch στις Ιανουαρίου 23, 2012, 05:02:17 pmόχι baarli αυτά είναι ΠΟΣΟΤΙΚΑ κριτήρια. Παντού στον κόσμο! ακριβώς επειδή προέρχομαι από ένα περιβάλλον εκτός Ελλάδας είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι αυτά τα ποσοτικά κριτήρια δείχνουν πολλά περισσότερα από όσα ίσως θέλεις να πιστέψεις. Ακόμα όμως και αν θέλεις να τα ονομάσεις διοικητικά-υπαλληλικά ( αν αυτό σε κάνει να τα κατανοείς καλύτερα) θα σου υπενθυμίσω ότι ΚΑΙ ο εκπ/κός είναι υπαλληλος, υπόκειται στους ίδιους νόμους με μένα που εργάζομαι στη διοίκηση ( βλέπε πχ υπαλληλικό κώδικα), έχει τις ίδιες υποχρεώσεις με άλλους διοικητικούς υπαλλήλους, έχει το διδακτικό του ωράριο αλλά και το ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ του ωράριο και όταν αξιολογείται, αξιολογείται για το ΣΥΝΟΛΟ αυτών των ιδιοτήτων του. Επομένως βεβαίως και θα αξιολογηθεί ένας εκπ/κός για τη δουλειά που κάνει ή δεν κάνει εντός τάξης αλλά δεν μπορεί να αγνοηθεί και η όλη του συμπεριφορά και παρουσία στο σχολείο αλλά και εκτός αυτού. Είναι αλληλένδετα όλα και όσο πιο γρήγορα γίνει αυτό αντιληπτό από τον εκπ/κό κόσμο τόσο καλύτερα θα "σκοράρει" ο κάθε ένας ξεχωριστά στην τελική αξιολόγηση. Εξάλλου, ρώτησες το ΠΩΣ θα γίνει η αξιολόγηση. Σου δίνω μια παράμετρο του πώς στο οποίο αναφέρθηκες. Μπορεί να μη σου αρέσει ως ιδέα αποτελεί όμως πραγματικότητα.Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι στην περίπτωση των εκπαιδευτικών, αυτό που λες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.Όπως επίσης δεν καταλαβαίνεις ότι αυτό το πραγμα το και καλά καινούργιο που μας προτείνεις με τον καινούργιο αδόκιμο όρο "ποσοτική αξιολόγηση", υπάρχει ήδη! Είναι ο δημοσιουπαληλικός κώδικας, με το σύστημα ποινών που έχει για όποιον δεν το τηρεί. Πήραμε δηλαδή τον δημοσιουπαληλικό κώδικα, τον βάψαμε ένα πράσινο χρώμα, και παμε να τον ξαναπουλήσουμε σαν "ποσοτική αξιολόγηση". Μας κοροιδεύετε;
όχι baarli αυτά είναι ΠΟΣΟΤΙΚΑ κριτήρια. Παντού στον κόσμο! ακριβώς επειδή προέρχομαι από ένα περιβάλλον εκτός Ελλάδας είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι αυτά τα ποσοτικά κριτήρια δείχνουν πολλά περισσότερα από όσα ίσως θέλεις να πιστέψεις. Ακόμα όμως και αν θέλεις να τα ονομάσεις διοικητικά-υπαλληλικά ( αν αυτό σε κάνει να τα κατανοείς καλύτερα) θα σου υπενθυμίσω ότι ΚΑΙ ο εκπ/κός είναι υπαλληλος, υπόκειται στους ίδιους νόμους με μένα που εργάζομαι στη διοίκηση ( βλέπε πχ υπαλληλικό κώδικα), έχει τις ίδιες υποχρεώσεις με άλλους διοικητικούς υπαλλήλους, έχει το διδακτικό του ωράριο αλλά και το ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ του ωράριο και όταν αξιολογείται, αξιολογείται για το ΣΥΝΟΛΟ αυτών των ιδιοτήτων του. Επομένως βεβαίως και θα αξιολογηθεί ένας εκπ/κός για τη δουλειά που κάνει ή δεν κάνει εντός τάξης αλλά δεν μπορεί να αγνοηθεί και η όλη του συμπεριφορά και παρουσία στο σχολείο αλλά και εκτός αυτού. Είναι αλληλένδετα όλα και όσο πιο γρήγορα γίνει αυτό αντιληπτό από τον εκπ/κό κόσμο τόσο καλύτερα θα "σκοράρει" ο κάθε ένας ξεχωριστά στην τελική αξιολόγηση. Εξάλλου, ρώτησες το ΠΩΣ θα γίνει η αξιολόγηση. Σου δίνω μια παράμετρο του πώς στο οποίο αναφέρθηκες. Μπορεί να μη σου αρέσει ως ιδέα αποτελεί όμως πραγματικότητα.
Παράθεση από: Green στις Ιανουαρίου 23, 2012, 05:07:40 pmΜήπως να άλλαζες το ύφος σου γιατί έχει αρχίσει να με ενοχλεί; Λέω, μήπως...φανταζομαι ότι έχω το δικαίωμα να μιλάω επιθετικά μιας και είσαι ανώνυμος, οπότε δεν σε προσβάλω ως πρόσωπο. Αν παρόλαυτά σε ενοχλεί, σταματάω και συγνώμη.
Ενδεχομένως δε γίνεται κατανοητό ότι η αξιολόγηση, ακόμη και των εκπαιδευτικών, μπορεί και πρέπει να συμπεριλαμβάνει το βαθμό συμμόρφωσης με τη σχετική νομοθεσία. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορεί και δεν πρέπει να εξετάζει και άλλες παραμέτρους, αλλά το μεν δεν αναιρεί το δε, ενώ η λυσσαλέα αντίδραση ορισμένων σε κάτι που θα έπρεπε να θεωρείται αυτονόητο γεννά ερωτηματικά.
Η ιδιότητα του εκπαιδευτικού ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ανεξάρτητη απο την ιδιότητα του υπαλλήλου. Εφόσον έχεις ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ θα αξιολογηθείς ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ! Και μάντεψε ποιά ιδιότητα είναι πιο εύκολη και σχετικά ανέξοδη για το κράτος να αξιολογήσει; Η αξιολόγηση του εκπ/κού ως εκπ/κού και μόνο μπορεί και να καθυστερήσει - όχι ότι δε θα γίνει βέβαια - αλλά μην ξεχνάμε ότι στην παρούσα φάση - θες για πολιτικούς λόγους θες για λόγους εντυπωσιασμού και ικανοποίησης του περί δικαίου αισθήματος - η αξιολόγηση θα γίνει και θα "κάψει" και μερικούς ώστε να γίνει συνείδηση του καθενός μας και να εξελιχθεί σε επόμενη φάση ως προς τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά!
Εμείς που διοριστήκαμε μετά από γραπτές εξετάσεις -ΑΣΕΠ- δεν αξιολογηθήκαμε δηλαδή? Πάλι θα αξιολογηθούμε?