0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Απλά... πολύ απλά όταν θα έρθει η ώρα της γραπτής εξέτασης στο πλαίσιο της αξιολόγησης να μην πατήσει το πόδι του στα εξεταστικά κέντρα κανείς... όποιος κάνει τον σπασίκλα να τρώει ξύλο από αυτούς που θα περιμένουν απ' έξω... Λυπάμαι που το λέω και ας κατηγορηθώ για τραμπούκος ή φασίστας ή οτιδήποτε άλλο αλλά την κατάσταση αυτή αν δεν την αντιμετωπίσουμε ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ε τότε δεν είμαστε όντως άξιοι για παιδαγωγοί... δεν μπορούμε στις Εθνικές επετείους μόνον να κάνουμε λόγο στα παιδιά για την αντίσταση και την αυτοθυσία που έδειξαν οι πρόγονοι μας σε δύσκολους καιρούς για το Έθνος και μεις τώρα που απειλούμαστε να καθόμαστε και να τραγουδάμε το "πότε θα κάνει ξαστεριά"... η αδράνεια μας είναι το ίδιο ανήθικη ως στάση απέναντι στην πρόκληση των δανειστών... αν δεν τολμήσουμε να ξεκολήσουμε από το βόλεμα των τελευταίων δεκαετιών και την γκλαμουριά του life & style τότε δεν έχουμε να αφήσουμε καμία παρακαταθήκη στους μαθητές - ειδικά εμείς οι εκπαιδευτικοί που αντιπροσωπεύουμε ένα άλλο πνεύμα στα μάτια των παιδιών...αυτός που καταλαβαίνει υποτίθεται (θέλω να πιστεύω) κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, ότι ξέρει και να αντιδρά... γιατί όταν δίπλα σου συντελείται ένα έγκλημα και δεν αντιδράς ε τότε είσαι το ίδιο επικίνδυνος με αυτόν που το πράτει...
Μα εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με αξιολόγηση, που θα αποσκοπεί στη βελτίωση του διδακτικού έργου. Αυτοσκοπός είναι οι απολύσεις και τίποτε περισσότερο.
Παράθεση από: albedo στις Φεβρουαρίου 03, 2012, 11:13:44 pmΑπλά... πολύ απλά όταν θα έρθει η ώρα της γραπτής εξέτασης στο πλαίσιο της αξιολόγησης να μην πατήσει το πόδι του στα εξεταστικά κέντρα κανείς... όποιος κάνει τον σπασίκλα να τρώει ξύλο από αυτούς που θα περιμένουν απ' έξω... Λυπάμαι που το λέω και ας κατηγορηθώ για τραμπούκος ή φασίστας ή οτιδήποτε άλλο αλλά την κατάσταση αυτή αν δεν την αντιμετωπίσουμε ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ε τότε δεν είμαστε όντως άξιοι για παιδαγωγοί... δεν μπορούμε στις Εθνικές επετείους μόνον να κάνουμε λόγο στα παιδιά για την αντίσταση και την αυτοθυσία που έδειξαν οι πρόγονοι μας σε δύσκολους καιρούς για το Έθνος και μεις τώρα που απειλούμαστε να καθόμαστε και να τραγουδάμε το "πότε θα κάνει ξαστεριά"... η αδράνεια μας είναι το ίδιο ανήθικη ως στάση απέναντι στην πρόκληση των δανειστών... αν δεν τολμήσουμε να ξεκολήσουμε από το βόλεμα των τελευταίων δεκαετιών και την γκλαμουριά του life & style τότε δεν έχουμε να αφήσουμε καμία παρακαταθήκη στους μαθητές - ειδικά εμείς οι εκπαιδευτικοί που αντιπροσωπεύουμε ένα άλλο πνεύμα στα μάτια των παιδιών...αυτός που καταλαβαίνει υποτίθεται (θέλω να πιστεύω) κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, ότι ξέρει και να αντιδρά... γιατί όταν δίπλα σου συντελείται ένα έγκλημα και δεν αντιδράς ε τότε είσαι το ίδιο επικίνδυνος με αυτόν που το πράτει...Αν κρίνω από το εξωτερικό (Αγγλία), η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν έχει καμία σχέση με γραπτές εξετάσεις. Πραγματοποιείται από εξωτερικούς αξιολογητές με βάση τους στόχους που θέτει το κάθε σχολείο και οι οποίοι πρέπει ως ένα σημείο να συμβαδίζουν με το αναλυτικό πρόγραμμα. Επίσης, λαμβάνουν υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε σχολείου και το δυναμικό των μαθητών του. Ο Διευθυντής παίζει μεγάλο ρόλο, ως εμψυχωτής και καθοδηγητής.Όσοι ξέρουν καλά αγγλικά, ας διαβάσουν λεπτομέρειες : http://www.ofsted.gov.uk/
Αν κρίνω από το εξωτερικό (Αγγλία), η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν έχει καμία σχέση με γραπτές εξετάσεις. Πραγματοποιείται από εξωτερικούς αξιολογητές με βάση τους στόχους που θέτει το κάθε σχολείο και οι οποίοι πρέπει ως ένα σημείο να συμβαδίζουν με το αναλυτικό πρόγραμμα. Επίσης, λαμβάνουν υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε σχολείου και το δυναμικό των μαθητών του. Ο Διευθυντής παίζει μεγάλο ρόλο, ως εμψυχωτής και καθοδηγητής.Όσοι ξέρουν καλά αγγλικά, ας διαβάσουν λεπτομέρειες : http://www.ofsted.gov.uk/