0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θελει να το κανει σχολειο συγκρισιμο και ανωτερο των καλων ιδιωτικων η μια καλυβα που θα στεγασει οπως ειπα τους μουζικους και τα παιδια των μεταναστων? Αλλιως θα προκειται για μια αξιολογηση για την αξιολογηση η σταχτη στα ματια κατα το καθημερινοτερον
τούτων λεχθέντων nickitol πες μου έναν καλό λόγο γιατί να μη δειξουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί ότι ενδιαφέρονται για οσα το υπουργείο αδιαφορεί επιδεικτικά; Γιατί να μην αναλάβουν δράση οι εκπαιδευτικοί και παραμένουν απλοί θεατές στις εξελίξεις; το δάσος λέγεται δημοσια εκπαίδευση και η αξιολόγηση δεν είναι παρά ένα και μόνο δέντρο...
Επειδή έγινε αναφορά στα μεταπτυχιακά και λοιπούς τίτλους σπουδών η γνώμη μου είναι ότι από τη στιγμή που με βάση τα ισχύοντα μέχρι και σήμερα με την απόκτηση πτυχίου θεμελιώνεται και επαγγελματικό δικαίωμα, άρα η απόκτηση μεταπτυχιακού δεν θα μπορούσε να καθορίσει την παραμονή ή όχι κάποιου στην Δημόσια Εκπαίδευση. Να ξεχωρίσει μισθολογικά εκείνος που το απέκτησε ναι, όχι όμως να κριθεί η έξοδος ή η παραμονή στην εκπ/ση εκείνου που δεν το έχει.Με το νέο μισθολόγιο ξεχωρίζει σίγουρα: 8 ναι 8 ολόκληρα ευρώ παραπάνω το 15μερο!!!!Οπωσδήποτε η εξειδίκευση είναι θεμιτή και αποτελεί την έμπρακτη απόδειξη για αυτοβελτίωση του εκπαιδευτικού, δεν μπορεί όμως να αποτελέσει βασικό κριτήριο αξιολόγησης, όταν ακόμη και σήμερα για να κάνει κάποιος μεταπτυχιακό που άπτεται των ενδιαφερόντων και των αναγκών του οφείλει να βγει στο εξωτερικό και φυσικά να πληρώσει. Ή όταν καταθέτει αιτήσεις σε Παν/κα Ιδρύματα εντός Ελλάδας, εισπράττει αντισυνταγματικές απαντήσεις του τύπου: "Κάντε την αίτηση, αλλά να γνωρίζετε ότι προτιμώνται απόφοιτοι του τμήματός μας".
Toυς είδαμε και πέρυσι στην απογραφή στοιχείων εκπαιδευτικού όπου ζητήσανε απ'τους εκπαιδευτικούς στοιχεία που ΗΔΗ υπήρχαν στον ατομικό φάκελο . Περιττό να σας πω ότι οι μισοί φάκελοι !!!! είχαν να ενημερωθούν 1 χρόνο ( άδειες, κλιμάκια κ.λπ) , καλό το φατσομπούκι στη διεύθυνση αλλά μήπως να κάνατε και καμιά δουλειά;