*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 936960 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1064 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2012, 01:54:02 pm »
Και οι ανεπαρκείς εκπαιδευτικοί κ. υπουργέ;

Του Χαριδημου Κ. Τσουκα*

Το σκέφτεσαι και μελαγχολείς: αν κάποιος διορίστηκε στη δημόσια εκπαίδευση από το 1982 και μετά, κανείς μέχρι σήμερα δεν τον έλεγξε επαγγελματικά: πώς κάνει τη δουλειά του, πόσο καλά την κάνει ή τι συνέπειες έχει αν την κάνει καλά ή άσχημα. Αν μιλήσετε με διευθυντές σχολείων, θα ακούσετε ιστορίες για μερικούς ανεπαρκείς εκπαιδευτικούς, τους οποίους δεν ξέρουν τι να τους κάνουν…

Πόσοι και ποιοι είναι αυτοί; Κανείς δεν ξέρει επισήμως, αν και κάθε διευθυντής γνωρίζει ποιοι κάνουν καλή δουλειά και ποιοι όχι. Αλλά αυτή η γνώση είναι άτυπη και, το κυριότερο, άχρηστη, αφού ένας διευθυντής δεν μπορεί να κάνει τίποτα για έναν εκπαιδευτικό που αποδείχθηκε ανίκανος, αδιάφορος ή ασυνείδητος. Ακόμα κι όταν κληθεί να αξιολογήσει ένα νεοδιόριστο στον δεύτερο χρόνο, η κρατούσα αντίληψη είναι ότι πρέπει οπωσδήποτε να μονιμοποιηθεί. Η επίδοση ενός εκπαιδευτικού στην Ελλάδα, τα τελευταία τριάντα χρόνια (!), επαφίεται στην επαγγελματική του συνείδηση και μόνον.

Η κοινή αίσθηση λέει ότι αυτό δεν αρκεί. Και η πλέον εκλεπτυσμένη συνείδηση, αν αποσυνδεθεί επί μακρόν από τις συνέπειες των πράξεων που καθοδηγεί, ατονεί, γίνεται εσωστρεφής και αυτοαναφορική. Καιρός για ριζικές αλλαγές, λοιπόν. Ο υπουργός Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλος ανακοίνωσε ότι θα υπάρξει «αξιολόγηση δομών, διαδικασιών [και] στελεχικού δυναμικού» στην εκπαίδευση. Θαυμάσια. Ποια λογική θα διαπερνά το σύστημα αξιολόγησης που οραματίζεται; «Οι καλοί θα προχωρούν, οι μέτριοι θα μένουν στάσιμοι […]», είπε σε συνέντευξή του στην «Καθημερινή» (26/8/12).

Ενδιαφέρων, ως προς τις αποσιωπήσεις του, ισχυρισμός! Στο ανθρωπολογικό σύμπαν του κ. υπουργού Παιδείας δεν υπάρχουν «κακοί» εκπαιδευτικοί. Η εκπαιδευτική κοινότητα απαρτίζεται μόνο από «καλούς» και «μέτριους»! «Η πολιτεία διασφαλίζει ότι ο εκπαιδευτικός είναι επαρκής για τη διδασκαλία του στην τάξη κατά την είσοδό του στην εκπαίδευση», δήλωσε ο υπουργός. «Από εκεί και πέρα, κάποιος είτε βελτιώνεται είτε παραμένει στάσιμος».

Προσέξτε το φενακιστικό σχήμα του κ. Αρβανιτόπουλου: έχοντας ορίσει από την αρχή ότι οι εκπαιδευτικοί που μπαίνουν στην τάξη είναι ήδη «επαρκείς», δύο εκβάσεις της αξιολόγησης είναι λογικά δυνατές: είτε οι αξιολογούμενοι θα παραμείνουν «επαρκείς», είτε θα εντοπίζονται «οι όποιες αδυναμίες τους [και θα τους παρέχονται] κίνητρα να βελτιωθούν». Στο αρβανιτοπούλειο σύμπαν άλλη λογική δυνατότητα αποκλείεται, όπως αποκλείεται στο σύμπαν της κομμουνιστικής ιδεοληψίας η εκμετάλλευση του ανθρώπου από άνθρωπο στον σοσιαλισμό ή, στο σύμπαν της νεοφιλελεύθερης ορθοδοξίας, οι αγορές να μην αυτο-ρυθμίζονται!

Ενα τέτοιο λογικό σχήμα είναι «κλειστό», δηλαδή μη διαπερατό από την εμπειρία, αφού έχει ήδη προδιαγράψει τα αποτελέσματα του συλλογισμού. Η εμπειρία, όμως, αναδεικνύει διαρκώς θέματα που ξεφεύγουν και από τον καλύτερο σχεδιασμό ή τις παραδοχές μας. Δεν μπορούμε να τα αγνοούμε.

Καμία πολιτεία δεν μπορεί να διασφαλίσει μια για πάντα ότι οι εκπαιδευτικοί είναι «επαρκείς». Οσοι διορίζονται, κρίνονται αρχικά «επαρκείς» με βάση κάποια «μοριοδότηση» ή τις επιδόσεις τους στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ, όχι στην εκπαιδευτική πρακτική. Η επίδοση είναι ένα δυναμικό γεγονός, μεταβάλλεται στον χρόνο. Κάποιος που κρίθηκε «επαρκής» λόγω μορίων ή επίδοσης σε γραπτές εξετάσεις, ίσως αποδειχθεί ανεπαρκής σε μια ζωντανή τάξη. Κάποιος που ξεκίνησε με καλές προϋποθέσεις, ίσως χάσει το ενδιαφέρον του αργότερα. Κάποιος που πληρούσε τα τυπικά κριτήρια, ίσως αποδειχθεί ότι δεν διέθετε την κατάλληλη προσωπικότητα για το επάγγελμα που επέλεξε. Τα ενδεχόμενα είναι πολλά, η ζωή εκπλήσσει.

Λέει ο υπουργός Παιδείας: «Η αξιολόγηση δεν απολύει, δεν τιμωρεί, δεν είναι πειθαρχικός έλεγχος». Ναι, ο σκοπός της αξιολόγησης δεν είναι τιμωρητικός, αλλά διαγνωστικός. Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης, όμως, έχουν συνέπειες (το παραδέχθηκε και ο κ. Αρβανιτόπουλος, συνδέοντας την αξιολόγηση με το βαθμολόγιο), μια από τις οποίες ενδέχεται να είναι η τιμωρία. Αν η αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού δείχνει ότι η επίδοσή του είναι συστηματικά κάτω του μετρίου, δεν θα έπρεπε να είναι δυνατή η απόλυσή του; Γιατί να επωμίζεται το κοινωνικό σύνολο τις συνέπειες κάποιου που έκανε λάθος σταδιοδρομική επιλογή; Γιατί να υποβαθμίζεται ένα δημόσιο αγαθό εξαιτίας της ανεπάρκειας του παρόχου του; Θα θέλατε να διδάσκει το παιδί σας ένας κακός δάσκαλος; Ποιος σοβαρός εργοδότης θα ήθελε να απασχολεί κάποιον που δεν προσθέτει αξία στον οργανισμό;

Ο κ. Αρβανιτόπουλος αντλεί τα σοφιστικά επιχειρήματά του από δύο βαθιά μοτίβα της μεταπολιτευτικής Ελλάδας. Πρώτον, την εξασθένηση της έννοιας των συνεπειών που επιφέρει η «αποτυχία» και η υπέρβαση «ορίων» στη δημόσια και ιδιωτική σφαίρα. Το νήμα της ατιμωρησίας είναι αυτό που συνδέει τη συμπεριφορά κακομαθημένων καταληψιών σχολείων, την πτώση της ποιότητας των δημόσιων αγαθών, την ανοχή της μετριότητας, τη διαφθορά, και τη συντεχνιακή απέχθεια στα πειθαρχικά. Και δεύτερον, την ποιότητα των δημόσιων αγαθών κατέληξαν να την ορίζουν προνομιακά οι συντεχνίες του δημόσιου τομέα, οι οποίες, φυσικά, ταυτίζουν το δημόσιο συμφέρον με την υπεράσπιση των στενών συμφερόντων τους.

Οι σωστοί επαγγελματίες όχι μόνο δεν φοβούνται την αξιολόγηση («αιτία πολέμου» τη χαρακτήρισε η ΔΟΕ!), αλλά την επιζητούν. Γνωρίζουν ότι το επάγγελμά τους διέπεται από συλλογικές αξίες, τις οποίες υλοποιούν με βάση τα ισχύοντα κάθε φορά «κριτήρια αριστείας». Ο σωστός επαγγελματίας, ακριβώς επειδή είναι περήφανος για τη δουλειά του, θέλει να την προστατεύσει, θέτοντας τον εαυτό του στην κρίση των ομοτέχνων του. Επιζητεί την αξιολόγηση επειδή υπηρετεί αξίες.

Ακατάληπτες, δυστυχώς, οι έννοιες αυτές από πολιτικάντηδες και συνδικαλιστές. Εξού και το δράμα μας…


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:04:06 »

Αποσυνδεδεμένος Διευθυντής

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1065 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2012, 05:16:03 pm »
Και οι ανεπαρκείς εκπαιδευτικοί κ. υπουργέ;

Του Χαριδημου Κ. Τσουκα*

Το σκέφτεσαι και μελαγχολείς: αν κάποιος διορίστηκε στη δημόσια εκπαίδευση από το 1982 και μετά, κανείς μέχρι σήμερα δεν τον έλεγξε επαγγελματικά: πώς κάνει τη δουλειά του, πόσο καλά την κάνει ή τι συνέπειες έχει αν την κάνει καλά ή άσχημα. Αν μιλήσετε με διευθυντές σχολείων, θα ακούσετε ιστορίες για μερικούς ανεπαρκείς εκπαιδευτικούς, τους οποίους δεν ξέρουν τι να τους κάνουν

Πόσοι και ποιοι είναι αυτοί; Κανείς δεν ξέρει επισήμως, αν και κάθε διευθυντής γνωρίζει ποιοι κάνουν καλή δουλειά και ποιοι όχι. Αλλά αυτή η γνώση είναι άτυπη και, το κυριότερο, άχρηστη, αφού ένας διευθυντής δεν μπορεί να κάνει τίποτα για έναν εκπαιδευτικό που αποδείχθηκε ανίκανος, αδιάφορος ή ασυνείδητος. Ακόμα κι όταν κληθεί να αξιολογήσει ένα νεοδιόριστο στον δεύτερο χρόνο, η κρατούσα αντίληψη είναι ότι πρέπει οπωσδήποτε να μονιμοποιηθεί. Η επίδοση ενός εκπαιδευτικού στην Ελλάδα, τα τελευταία τριάντα χρόνια (!), επαφίεται στην επαγγελματική του συνείδηση και μόνον.

...........…

Και αυτή είναι δυστυχώς η πραγματικότητα . Αν μάλιστα επιχειρήσει να απομακρύνει τον ανίκανο εκπαιδευτικό απ'την τάξη ,κινδυνεύει ο ίδιος με μηνύσεις.
Επίσης για τους εκπαιδευτικούς εκτός τάξης ( 5000-7000 κατά δήλωση του ελεγκτή Δημόσιας Διοίκησης) με  "ψυχολογικά" προβλήματα  και "αδυνατούντας να προσφέρουν διδακτικό έργο"  κανείς άλλος ακόμα και το οικείο ΠΥΣΔΕ ή ΠΥΣΠΕ δεν μπορεί βάσει νόμου να κάνει κάτι .
Η συνήθης πρακτική είναι η διάθεση για γραμματειακή υποστήριξη ( sic) μια και ο νόμος απαγορεύει τις μετατάξεις σε άλλες υπηρεσίες.

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1066 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2012, 10:54:38 pm »
πως δεν ξερουν τι να τους κανουν..τους βαζουν και κανουν μαθηματα κατευθυνσης Γ' λυκειου....

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1067 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2012, 11:15:43 pm »
έχε χάρη που ο γιατρός μου είπε να μην καθομαι στον υπολογιστή γιατί με πειράζει στην όραση και απέχω αυτές τις μέρες γενικότερα...αλλά τούτο δω δεν γίνεται να μην το σχολιάσω όσο μπορώ πιο σύντομα....

αυτό το "δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα" το ακούω χρόνια τώρα.... πώς δεν μπορείτε;
Δεν έχει κανείς ακουστά για
- περικοπή αποδοχών όταν κάποιος λείπει αδικαιολόγητα απ΄την εργασία του; ( ουκ ολίγες τέτοιες περιπτώσεις )
- αυτοδίκαιη παραπομπή σε ψυχιατρο για κάποιον που επιδεικνύει αλλοπρόσαλη συμπεριφορά ;  (βλ. υπαλληλικό κώδικα )
- έστω γραπτή επίπληξη να υπάρχει στον φάκελό του για κάποιον που σηκώνει μπαϊράκι ή είναι ανεπαρκής;
- οι αναφορές δεν υπάρχουν ή δεν τις έχει ακούσει κανείς ποτέ; Μιλάω για αναφορές σε εισαγγελεία όχι στο πειθαρχικό που θα το περάσουν στο ντούκου... ( αν και τώρα τα πειθαρχικά συμβούλια θα αποτελούνται απο δικαστές πλέον και όχι απο αιρετούς ).
- τα σημειώματα μονιμοποίησης λέει κάπου πως όλα πρέπει να είναι θετικά;

αλλά ξέχασα....πού να μπλέξεις τώρα...αλλά ως γνωστόν , ομελέτα χωρίς να σπάσεις αυγά δε γίνεται αγαπητά στελέχη της ελληνικής δημόσιας διοίκησης - ουδέ μόνον της εκπαίδευσης, φευ!!!

και επίσης  ξέχασα και τουτο : ....το πλείστον αυτών  που καταλαμβάνουν τις θέσεις κάνει ΚΡΑ για το επίδομα αλλά αποποιείται μετά βδελυγμίας τις ευθύνες που απορρέουν απ΄τη θέση του.. να τους χαιρόμαστε....

απο το άρθρο που μας παρέθεσε ο steven segal  θα κρατήσω μόνο τούτο :

Οι σωστοί επαγγελματίες όχι μόνο δεν φοβούνται την αξιολόγηση («αιτία πολέμου» τη χαρακτήρισε η ΔΟΕ!), αλλά την επιζητούν. Γνωρίζουν ότι το επάγγελμά τους διέπεται από συλλογικές αξίες, τις οποίες υλοποιούν με βάση τα ισχύοντα κάθε φορά «κριτήρια αριστείας». Ο σωστός επαγγελματίας, ακριβώς επειδή είναι περήφανος για τη δουλειά του, θέλει να την προστατεύσει, θέτοντας τον εαυτό του στην κρίση των ομοτέχνων του. Επιζητεί την αξιολόγηση επειδή υπηρετεί αξίες.


καλό βράδυ σε όλους και καλή ξεκούραση...  Επιστρέφω στην απαγόρευση χρήσης υπολογιστή που επέβαλε ο γιατρός ( εντάξει δεν κάνω και ακριβώς ό,τι μου λέει, αλλά τα πιο πολλά τα κάνω.....  8) 8)  )
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:04:06 »

Αποσυνδεδεμένος boldboy

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 433
  • Όχι άλλο κάρβουνο...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1068 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2012, 11:10:50 pm »
- αυτοδίκαιη παραπομπή σε ψυχιατρο για κάποιον που επιδεικνύει αλλοπρόσαλη συμπεριφορά ;  (βλ. υπαλληλικό κώδικα )
Χαχαχαχα!Υπάρχει αυτό στον υπαλληλικό κώδικα; Αυτοδίκαια, σημαίνει και δωρεάν; Αν είναι δωρεάν,να το πω στο διευθυντή μου, διότι ένας καλός ψυχίατρος εμένα μου χρειάζεται. Τώρα ποιος θα πηδήξει πρώτος από το παράθυρο, ο γιατρός ή εγώ, παίζεται!Τα χαπάκια με πίστωση ή θα τα πληρώσω από την τσέπη μου;

και επίσης  ξέχασα και τουτο : ....το πλείστον αυτών  που καταλαμβάνουν τις θέσεις κάνει ΚΡΑ για το επίδομα αλλά αποποιείται μετά βδελυγμίας τις ευθύνες που απορρέουν απ΄τη θέση του.. να τους χαιρόμαστε....

Ξέχασες και κάτι άλλο.Αυτούς που τα κάνουν τελείως κώλος.Έτυχε να είμαι σε ΔΔΕ ένα χρόνο και δεν πίστευα στα μάτια μου με αυτά που μου στέλνανε ορισμένοι διευθυντάδες!Φυσικά, έπεσε από πλευράς μου το απαραίτητο καψώνι το καλοκαίρι, μετά το κλείσιμο του σχολείου, για να διορθώσουν τα αδιόρθωτα.Ξέρω,ξέρω,είμαι κακός.Δε γινόταν αλλιώς όμως.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 19, 2012, 03:07:44 pm από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1069 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2012, 12:46:21 am »
Τουλάχιστον όμως οι όποιοι διευθυντές με τα λάθη τους τις παραλείψεις τους καθώς και οι όποιοι καθηγητές , είναι εκεί ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ δεν κάθονται στα γραφειάκια και ασκούν κριτική εκ του μακρώθεν. δεν απαξιώνω το έργο των διοικητικών αλλά με εκνευρίζει η κριτική εκ του ασφαλούς , ιδιαίτερα δε όταν αρκετοί απο αυτούς τους διοικητικούς κινδυνεύουν από την πλήρη αποχαύνωση καφέ τσιγάρου και κουτσομπολιού.

Αποσυνδεδεμένος boldboy

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 433
  • Όχι άλλο κάρβουνο...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1070 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2012, 12:54:34 am »
@geochem
Θίχτηκες εσύ τώρα δηλαδή.
Πάρε ένα χρόνο off από το Σχολείο και πήγαινε σε μια ΔΔΕ να ανοίξει λίγο το μυαλό σου και προς τα διοικητικα των Σχολείων. Στο συνιστώ ανεπιφύλακτα για πολλούς και διαφορετικούς λόγους.Στον ένα χρόνο που ήμουν εκεί δεν αποχαυνώθηκα.Αντίθετα,"ξύπνησα" πολύ!Επίσης,ο καφές και το τσιγάρο μου αρέσουν. Το κουτσομπολιό καθόλου.
Η κριτική λοιπόν,δεν είναι εκ του ασφαλούς. Άσε που υπήρξα μεταξύ των άλλων και Υποδιευθυντής σε σχολείο.
Ξύδι ,λοιπόν.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 19, 2012, 12:58:04 am από boldboy »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1071 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2012, 07:40:45 am »
Τουλάχιστον όμως οι όποιοι διευθυντές με τα λάθη τους τις παραλείψεις τους καθώς και οι όποιοι καθηγητές , είναι εκεί ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ .


το θέμα geochem  είναι αυτό ακριβώς : ότι ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ....τι είναι δλδ το σχολείο για σένα; Πάρκιν όλων των σαλεμένων;


δεν απαξιώνω το έργο των διοικητικών αλλά με εκνευρίζει η κριτική εκ του ασφαλούς , ιδιαίτερα δε όταν αρκετοί απο αυτούς τους διοικητικούς κινδυνεύουν από την πλήρη αποχαύνωση καφέ τσιγάρου και κουτσομπολιού.

πίστεψέ με, οι διοικητικοί που έχουν ήδη αποχαυνωθεί απο τον καφέ και το τσιγάρο δεν μπαίνουν σε καμία περίπτωση σε τέτοια φόρουμ να ασκήσουν κριτική.

Όσοι μπαίνουμε και ασκούμε κριτική ούτε μακρόθεν το κάνουμε ούτε ελαφρά τη καρδία. Αντίθετα, ακριβώς επειδή βλέπουμε το μπάχαλο που επικρατεί και μας πονάει - ενίοτε και περισσότεροι από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς -  φυσικά και θα ασκήσουμε κριτική.

Και θα σου πω και το άλλο :  επειδή βρίσκομαι εντός των συνεδριάσεων του ΠΥΣΔΕ, στη χθεσινή για παράδειγμα υπήρχε αίτηση εκπαιδευτικού που ανέγραφε επί λέξη " παρακαλώ να με απαλλάξετε απο τα διδακτικά μου καθήκοντα λόγω ψυχολογικών προβλημάτων", υπήρχε άλλη που έλεγε " μη με τοποθετήσετε σε λύκειο γιατί δεν μπορώ να ανταπεξέλθω, παρακαλώ διαθέστε με σε δημοτικό"....  Δύο αιτήσεις σε μία μόνο συνεδρίαση ΠΥΣΔΕ.... κάνε τη σούμα να δεις τι γίνεται...
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1072 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2012, 09:25:23 am »
διοικητικοί εναντίων εκπαιδευτκών (και αντιστρόφως, φυσικά),
αποχαυνωμένοι διοικητικοί εναντίων εργασιομανών διοικητικών,
εκπαιδευτικοί της τάξης εναντίων εκπαιδευτικών των γραφείων,
ψυχικά υγιείς εκπαιδευτικοί της τάξης εναντίων σαλεμένων εκπαιδευτικών της τάξης,
σαλεμένοι εκπαιδευτικοί της τάξης εναντίων βαρεμένων εκπαιδευτικών των γραφείων,

μύτες ψηλά, ατέρμονες ομφαλοσκοπήσεις και ντελικάτες ανθρωποφαγίες, με διαφορά η πιο διασκεδαστική περιοχή του φόρουμ.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1073 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2012, 09:30:14 am »
H αξιολογηση  ειναι αυτονοητη αλλα δεν ειναι ο σκοπος.
Σκοπος ειναι η αναβαθμιση της παιδειας που με τη σειρα της θα δωσει ανθρωπους με κουλτουρα και καλλιεργεια.
Οπως επιχειρειται η αξιολογηση φοβαμαι οτι θα αποτυχει γιατι δεν υπαρχει σκοπος, δεν υπαρχει   οραμα.
Ολοι οι αγωνες που εδωσε η ελλαδα θΑ ειχαν αποτυχει  αν δεν υπηρχε οραμα αλλα και ηγετης καταλληλος που θα εμπαινε μπροστα απο τις εξελιξεις .

Και ολοι οι αγωνες απετυχαν  καθε φορα που δεν υπηρχε σκοπος, συμπνοια και προπαντος ηγετες.
Δειτε ποσα χασαμε ως λαος καθε φορα που οι ηγετες ηταν "νανοι" αλλα και ο λαος δεν ειχε πιστεψει οτι αγωνιζεται για ενα κοινο σκοπο.

Πολυ περισσοτερο σημερα που  "αγωνας" ειναι εξαναγκασμος γιατους πολλους και καλοπεραση για τους υπολοιπους.
Σημερα που δεν υπαρχουν ηγετες αλλα κληρονομοι πολιτικων.
Σημερα που εγινε επιτελους κατανοητο οτι οι πολιτικοι μας δεν ειναι δυνατον να ειναι διαφορετικοι απο το συστημα της Μεγαλης Αρπαχτης το οποιο τους εξεθρεψε.
Σημερα που ολοι πλεον ανοιγουμε την τηλεοραση να δουμε καραγκιοζη στις 8 και οχι ειδησεις, αφου πρωην "τσατσαδες" σε οικους ανοχης, σημερα κανουν τον καντηλαναφτη στις εκκλησιες!

Πρωτα πολιτικη καθαρση λοιπον και τιμωρια , στη σηνεχεια αναδειξη νεων και αφθαρτων ηγετων και μετα ολα τα αλλα.
Μονο ετσι ο λαος θα ακολουθησει επειδη θα θεωρηθει οτι αυτο που γινεται ειναι για εκεινον και οχι σαν μια προσπαθεια των πολιτικων ( το δημιουργημα της Μεγαλης Αρπαχτης) να στρεφουν αλλου τις εξελιξεις.

Ειναι τοσο δυσκολο να μαζευτουν μια μερα και να αποφασισουν ονομαστικα για να  δημοσιοποιηθει η περουσιακη κατασταση των πολιτικων απο το 74 και μετα?
Κι αφου τη δημοσιοποιησουν να μας πουν με ποιο τρόπο την απεκτησαν.
Και αφου  μας πουν πώς την  απεκτησαν, να τους πουμε αν το παραθυρο τους θα εχει καγκελα σιδερενια η οχι.

Νομιζω ειναι εντελως παραταιρο, αποτυχημενοι "στρατηγοι" να συνεχιζουν να μου Λενε πώς  θα κερδισουμε τη "μαχη", συνεπικουρουμενοι απο τους δημοσιοκαφρους της Μεγαλης Αρπαχτης.

Αγαπω την αξιολογηση αλλα μου μυριζει βρωμια με τον τροπο που επιχειρειται και απο αυτους που επιχειρειται.



« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 19, 2012, 09:46:15 am από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος solidarite

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1074 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2012, 10:01:22 am »
διοικητικοί εναντίων εκπαιδευτκών (και αντιστρόφως, φυσικά),
αποχαυνωμένοι διοικητικοί εναντίων εργασιομανών διοικητικών,
εκπαιδευτικοί της τάξης εναντίων εκπαιδευτικών των γραφείων,
ψυχικά υγιείς εκπαιδευτικοί της τάξης εναντίων σαλεμένων εκπαιδευτικών της τάξης,
σαλεμένοι εκπαιδευτικοί της τάξης εναντίων βαρεμένων εκπαιδευτικών των γραφείων,

μύτες ψηλά, ατέρμονες ομφαλοσκοπήσεις και ντελικάτες ανθρωποφαγίες, με διαφορά η πιο διασκεδαστική περιοχή του φόρουμ.
+++++++++++++++Απο τα καλύτερα σχόλια που διάβασα τελευταία!!!

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1075 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2012, 10:54:28 am »
διοικητικοί εναντίων εκπαιδευτκών (και αντιστρόφως, φυσικά),
αποχαυνωμένοι διοικητικοί εναντίων εργασιομανών διοικητικών,
εκπαιδευτικοί της τάξης εναντίων εκπαιδευτικών των γραφείων,
ψυχικά υγιείς εκπαιδευτικοί της τάξης εναντίων σαλεμένων εκπαιδευτικών της τάξης,
σαλεμένοι εκπαιδευτικοί της τάξης εναντίων βαρεμένων εκπαιδευτικών των γραφείων,

μύτες ψηλά, ατέρμονες ομφαλοσκοπήσεις και ντελικάτες ανθρωποφαγίες, με διαφορά η πιο διασκεδαστική περιοχή του φόρουμ.

Το παραπανω  θεωρω οτι δεν ειναι σχολιο αλλα αλλη μια λεπτομερεια η οποια δικαιολογει την "αθλια χωρα" στην οποια εχει γραψει οτι ζει ο/η dimstella.

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1076 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2012, 03:04:25 pm »
@geochem
Θίχτηκες εσύ τώρα δηλαδή.
Πάρε ένα χρόνο off από το Σχολείο και πήγαινε σε μια ΔΔΕ να ανοίξει λίγο το μυαλό σου και προς τα διοικητικα των Σχολείων. Στο συνιστώ ανεπιφύλακτα για πολλούς και διαφορετικούς λόγους.Στον ένα χρόνο που ήμουν εκεί δεν αποχαυνώθηκα.Αντίθετα,"ξύπνησα" πολύ!Επίσης,ο καφές και το τσιγάρο μου αρέσουν. Το κουτσομπολιό καθόλου.
Η κριτική λοιπόν,δεν είναι εκ του ασφαλούς. Άσε που υπήρξα μεταξύ των άλλων και Υποδιευθυντής σε σχολείο.
Ξύδι ,λοιπόν.

Μην αρπάζεστε συνάδελφοι. ξέρω ότι αυτά που ισχυρίζεσθε έχουν βάση όπως και αυτά που ισχυρίζομαι εγώ έχουν εξίσου ισχυρή βάση.
όπως υπάρχουν εκπαιδευτικοί στο σχολείο με όλα τα χαρακτηριστικά που αναφέρατε υπάρχουν και διοικητικοί με ακριβώς αντίστοιχα χαρακτηριστικά.
Δεν με ενδιαφέρει η περιπτωσιολογία γιατί πολλά μπορούν να ειπωθούν εκατέρωθεν. ούτε με ενδιαφέρει η καλλιέργεια αντιπαλότητας γιατί δεν βγαίνει κάτι.
Η κριτική μου δεν αφορούσε αποκλειστικά εσένα αλλά αυτό που έχω να σου πω είναι πως ότι πρόβλημα εγώ έχω στο σχολείο μου το λύνω στο σχολείο.δεν το βγάζω όταν πάω μετέπειτα σε ένα γραφείο.
Προσπαθούμε να βελτιώσουμε την ποιότητα στα σχολεία με ότι αυτό περιλαμβάνει.
Το ψάρι απ το κεφάλι βρωμάει.

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1077 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2012, 09:34:30 pm »
δεν απαξιώνω το έργο των διοικητικών αλλά με εκνευρίζει η κριτική εκ του ασφαλούς

Κάνεις ακριβώς αυτό που σε εκνευρίζει.

Δεν με ενδιαφέρει η περιπτωσιολογία γιατί πολλά μπορούν να ειπωθούν εκατέρωθεν. ούτε με ενδιαφέρει η καλλιέργεια αντιπαλότητας γιατί δεν βγαίνει κάτι.

Πολύ σωστά τα λες αλλά αυτό κάνεις και χαίρονται μερικοί.


Το ψάρι απ το κεφάλι βρωμάει.

Ποιο είναι το κεφάλι; Τα γραφεία; ::)
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 445
Σύνολο: 445

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.