0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Julie_v,1. Γιατί, είναι απόλυτο ότι π.χ. οι υπότροφοι του ΙΚΥ είναι καλύτεροι εκπαιδευτικοί από τους υπόλοιπους;2. Οι διορισμένοι σε ξερονήσια τι δυνατότητες είχαν/ έχουν να παρακολουθήσουν επιμορφώσεις και να πάρουν πιστοποίηση στις ΤΠΕ; Μήπως κι εδώ δεν εισάγονται τεχνητές διαφοροποιήσεις στη βαθμολογία των εκπαιδευτικών;
διαφωνώ μαζί σου αγαπημένη Happiness!!
Εγώ βλέπω 2 πράγματα να γίνονται σε βάθος χρόνου. 1ον δημιουργία κλίματος ανταγωνισμού, ακόμα και υπόσκαψη του έργου των άλλων συναδέλφων, προκειμένου να μπορέσει ο καθένας ως άτομο να είναι στο top 70-80%, όσο είναι για κάθε βαθμό. 2ον με τη πάροδο των χρόνων θα γίνει εμπειρικά γνωστό στον κλάδο μέχρι ποιο βαθμό έχει κάποιος "φυσιολογικός" εκπαιδευτικός την δυνατότητα να φτάσει, γιατί από εκεί και μετά θα πρέπει να σκίζεται με περισσότερη εντατικοποίηση της δουλειάς του, όντας πλέον και ηλικιακά μεγάλος, με μικρές πιθανότητες προαγωγής, και η μεγάλη πλειοψηφία θα πηγαίνει μέχρι αυτό τον βαθμό και μετά απλά θα αράζει, ίσα ίσα για να μην απολυθεί, καθότι οι πιθανότητες προαγωγής θα είναι ούτως ή άλλως όσες και του Λόττο. Το 2ο βέβαια σημαίνει εμπράκτως μείωση (ναι, κι άλλη!) του μισθού, καθώς ο έχων 25 χρόνια υπηρεσίας θα έχει πιθανότατα καθηλωθεί στον μισθό των 20 χρόνων υπηρεσίας.
Δηλ. με μεταπτυχιακό, ΤΠΕ και ξένη γλώσσα ( 2 κριτήρια στο "πολύ καλός") είσαι απλώς επαρκής , ενώ με δεύτερο πτυχίο,ΤΠΕ και γλώσσα είσαι πολύ καλός (3 κριτήρια)