*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 934717 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marinadim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1288 στις: Ιανουαρίου 23, 2013, 01:30:15 pm »
Julie_v,
1. Γιατί, είναι απόλυτο ότι π.χ. οι υπότροφοι του ΙΚΥ είναι καλύτεροι εκπαιδευτικοί από τους υπόλοιπους;
2. Οι διορισμένοι σε ξερονήσια τι δυνατότητες είχαν/ έχουν να παρακολουθήσουν επιμορφώσεις και να πάρουν πιστοποίηση στις ΤΠΕ; Μήπως κι εδώ δεν εισάγονται τεχνητές διαφοροποιήσεις στη βαθμολογία των εκπαιδευτικών;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:20:46 »

Αποσυνδεδεμένος papakas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1289 στις: Ιανουαρίου 23, 2013, 01:31:06 pm »
Τι καθομαστε κ συζηταμε...εδω αν ενας εκπαιδετικος δεν εκανε καθόλου μάθημα επι 20ετια θα αρχισει να αξιολογειται στην ιδια βαση με εμενα που εκανα μαθημα τα χρονια αυτα...κ αν εχει και ΤΠΕ και εγω δεν εχω θα βγει και απο πανω

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1290 στις: Ιανουαρίου 23, 2013, 02:20:57 pm »
Julie_v,
1. Γιατί, είναι απόλυτο ότι π.χ. οι υπότροφοι του ΙΚΥ είναι καλύτεροι εκπαιδευτικοί από τους υπόλοιπους;
2. Οι διορισμένοι σε ξερονήσια τι δυνατότητες είχαν/ έχουν να παρακολουθήσουν επιμορφώσεις και να πάρουν πιστοποίηση στις ΤΠΕ; Μήπως κι εδώ δεν εισάγονται τεχνητές διαφοροποιήσεις στη βαθμολογία των εκπαιδευτικών;

Για να μιλήσω στην γλώσσα όσων δέχονται την αξιολόγηση:
Όπως το κριτήριο εμπέδωσης της νέας γνώσης και της αξιολόγησης των μαθητών ελέγχει το βαθμό επίτευξης αυτού που λέει,
όπως στο κριτήριο των τυπικών υπαλληλικών υποχρεώσεων, ο αξιολογούμενος εκπαιδευτικός ελέγχεται στο κατά πόσον ανταποκρίνεται  στις  υπαλληλικές του υποχρεώσεις, έτσι και για τα κριτήρια της κατηγορίας V - Επιστημονικής και επαγγελματικής ανάπτυξης, στο κριτήριο των τυπικών προσόντων και της επιστημονικής ανάπτυξης οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται για κάτι άλλο.  Η επιτυχία ή διορισμός μέσω ΑΣΕΠ δεν ελέγχει τα τυπικά προσόντα και την επιστημονική ανάπτυξη, ενώ η υποτροφία του ΙΚΥ ελέγχει το συγκεκριμένο.

Το σύνολο των "επιδόσεων" (μέσα από τα διάφορα κριτήρια) βγάζει τον τελικό βαθμό.

Η άποψή μου είναι ότι η εκπαίδευση δεν ποσοτικοποιείται και κυρίως τα μακροχρόνια αποτελέσματά της σε βάθος χρόνου είναι πιο σημαντικά από το "ήρθε ο σύμβουλος σε είδε στην τάξη τα μιλήσατε. Ιδίως όταν οι εκφράσεις των "εφόσον......" στα διάφορα κριτήρια χωλαίνουν της ακριβούς διατύπωσης που αρμόζει σε ένα νομοθέτημα.

Ιδίως όταν αυτοί που θα μας αξιολογήσουν (πχ Δ/ντες σχολείων) ελέγχονται στο κριτήριο του τρόπου υλοποίησης του νομοθετικού πλαισίου για την κατηγορία I - Άσκηση διοικητικού και οργανωτικού έργου στο κατά ποσόν "εισηγείται καινοτομικές ή άλλων προσεγγίσεις που θεωρεί ότι μπορούν να βελτιώσουν την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και την καλύτερη εφαρμογή των εγκυκλίων" (εξαιρετικός) και κρίνονται ελλιπείς όταν "αρκείται στην τήρηση του ισχύοντος νομοθετικού και ευρύτερου κανονιστικού πλαισίου λειτουργίας των σχολικών μονάδων χωρίς να αξιοποιεί ούτε κατ' ελάχιστον τις δυνατότητες αποδοτικής οργάνωσης και διοίκησης".

Αλίμονο ελλιπής όταν εφαρμόζουν τους νόμους. Φανταστείτε πως θα "δικαιολογούν" οι Δ/ντες τις κάθε παρατυπίες (παρανομίες) που γίνονται κατά κόρον στα σχολεία για βόλεμα των ημετέρων: "Εγώ;;;;;;;  Εισηγούμαι καινοτομικές ή άλλων προσεγγίσεις που θεωρώ ότι μπορούν να βελτιώσουν την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και την καλύτερη εφαρμογή των εγκυκλίων για αυτό δεν εφαρμόζω τους Νόμους"

Περαστικά μας.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1291 στις: Ιανουαρίου 23, 2013, 08:15:32 pm »
διαφωνώ μαζί σου αγαπημένη  Happiness!!
Το ξέρω  ;D ;D ;D :-*


Ένα σημαντικό θέμα εδώ όμως είναι το περιβόητο ανώτατο ποσοστό προακτέων στον επόμενο βαθμό. Διότι οκ, να δεχτώ όπως λες οτι ένας εκπαιδευτικός που προσπαθεί να κάνει την δουλειά του όσο καλύτερα μπορεί, δεν έχει να φοβάται από την αξιολόγηση και δεν υπάρχει περίπτωση να βγει "μη προακτέος". Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα είναι και προακτέος. Παίζεται δηλαδή το βιωτικό του επίπεδο. Το όφελος της αξιολόγησης για αυτόν τον εκπαιδευτικό λοιπόν πιο είναι; Το να εξασφαλίζει απλά ότι δεν θα τον απολύσουνε, μένοντας μισθολογικά στάσιμος;
Στην δικιά μου ειδικότητα πχ είναι γνωστό ότι πολύ μεγάλος αριθμός συναδέλφων διορίστηκε με 2-3 μεγάλες "φουρνιές" του ΑΣΕΠ. Όλοι αυτοί ξεκινάνε από την ίδια χρονική αφετηρία και σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου, μέχρι να φτάσουν στο χρονικό προαπαιτούμενο όριο για να είναι πχ βαθμό

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:20:46 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1292 στις: Ιανουαρίου 24, 2013, 01:43:28 am »
Εγώ βλέπω 2 πράγματα να γίνονται σε βάθος χρόνου. 1ον δημιουργία κλίματος ανταγωνισμού, ακόμα και υπόσκαψη του έργου των άλλων συναδέλφων, προκειμένου να μπορέσει ο καθένας ως άτομο να είναι στο top 70-80%, όσο είναι για κάθε βαθμό. 2ον με τη πάροδο των χρόνων θα γίνει εμπειρικά γνωστό στον κλάδο μέχρι ποιο βαθμό έχει κάποιος "φυσιολογικός" εκπαιδευτικός την δυνατότητα να φτάσει, γιατί από εκεί και μετά θα πρέπει να σκίζεται με περισσότερη εντατικοποίηση της δουλειάς του, όντας πλέον και ηλικιακά μεγάλος, με μικρές πιθανότητες προαγωγής, και η μεγάλη πλειοψηφία θα πηγαίνει μέχρι αυτό τον βαθμό και μετά απλά θα αράζει, ίσα ίσα για να μην απολυθεί, καθότι οι πιθανότητες προαγωγής θα είναι ούτως ή άλλως όσες και του Λόττο. Το 2ο βέβαια σημαίνει εμπράκτως μείωση (ναι, κι άλλη!) του μισθού, καθώς ο έχων 25 χρόνια υπηρεσίας θα έχει πιθανότατα καθηλωθεί στον μισθό των 20 χρόνων υπηρεσίας.
Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό!
  

Αποσυνδεδεμένος theolian

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1293 στις: Ιανουαρίου 24, 2013, 10:46:09 pm »
Δηλ. με μεταπτυχιακό, ΤΠΕ και ξένη γλώσσα ( 2 κριτήρια στο "πολύ καλός")
 είσαι απλώς επαρκής , ενώ με δεύτερο πτυχίο,ΤΠΕ και γλώσσα είσαι πολύ καλός (3 κριτήρια)


sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1294 στις: Ιανουαρίου 24, 2013, 11:29:13 pm »
Δηλ. με μεταπτυχιακό, ΤΠΕ και ξένη γλώσσα ( 2 κριτήρια στο "πολύ καλός")
 είσαι απλώς επαρκής , ενώ με δεύτερο πτυχίο,ΤΠΕ και γλώσσα είσαι πολύ καλός (3 κριτήρια)

Και με διδακτορικό , ΤΠΕ και ξένη γλώσσα είσαι επαρκής. Τουλάχιστον τα "εφόσον....." στο κριτήριο των τυπικών προσόντων και της επιστημονικής ανάπτυξης είναι σαφή για τη διατύπωση ενός νομοθετήματος και μπορούμε να τα αλλάξουμε.

Τα άλλα κριτήρια πώς ελέγχονται; Κατά βούληση;

Δεν είναι τυχαίο που , στη χώρα μας , η επιλογή προσωπικού γινόταν για χρόνια μέσω τυπικών προσόντων και η συνέντευξη είχε απορριφθεί από τα κριτήρια. Τώρα επανέρχεται η προσωπική εκτίμηση του αξιολογητή.

Αποσυνδεδεμένος eugenia2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 174
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1295 στις: Ιανουαρίου 24, 2013, 11:49:19 pm »
αυτά περί αξιολόγησης αποτελούν ριπλέι της φαντασιοπληξίας  των πασοκικών χρονικών.
θα πει κανείς αφού η νέα δημοκρατία είναι στα πράγματα γιατί αναμασά τις αηδιαστικές αερολογίες του χθες;
δεν ξέρω προσωπικά την απάντηση αλλά πολύ φοβάμαι ότι η κυβέρνηση είναι σε πανικό για να καταφεύγει σε
συνθηματολογία χωρίς κανένα αντίκρυσμα.
να ρωτήσω κάτι τους δήθεν σχεδιαστές της αξιολόγησης που έχουν ξεσηκώσει αυτούσιες πρακτικές από ανεπτυγμένες χώρες.
- έχει γίνει ποτέ μελέτη για την ελληνική πραγματικότητα;
-πχ το φροντιστήριο στην Ελλάδα που έχει υποκαταστήσει την δημόσια αλλά και ιδιωτική γυμνασιακή-λυκειακή εκπαίδευση έχει μελετηθεί ως φαινόμενο; έχει κανείς κατανοήσει και περιγράψει την επίδραση στην διδασκαλία σε μια τάξη την στιγμή που σχεδόν όλοι οι μαθητές έχουν ήδη παρακολουθήσει όχι μόνο το μάθημα αλλά την ενότητα στο φροντιστήριο;
μπορεί να με πείτε ξανθιά αλλά έχω αυτή την απορία.
και μην πει κανείς ότι ξέρεις... με τις νέες διδασκαλίες και την αξιολόγηση δεν θα είναι αναγκαίο το φροντιστήριο...
γιατί πολύ απλά υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άνεργοι πτυχιούχοι που προσφέρουν σχεδόν τζάμπα εκπαιδευτικές υπηρεσίες και υπάρχει μια παράδοση δεκαετιών οι γονείς να προσφεύγουν σε αυτές...
- και ένα ερώτημα προς τους ιθύνοντες: γιατί βάλανε τον πήχη τόσο ψηλά σε επίπεδο πρωταθλητισμού; εδώ τα βασικά δεν μπορεί να υλοποιήσει το υπουργείο. ξέχασε τόσο γρήγορα το περσινό φιάσκο με τα βιβλία; 
έμελλε όμως να έχει  κάθε τάξη CD χωρίς διαδραστικούς πίνακες  :o


Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας
(ΑΡΤΕΜΗΣ ΜΑΤΣΑΣ)

Αποσυνδεδεμένος PANAS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Φύλο: Άντρας
  • Run to the hills, run for your lives
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1296 στις: Ιανουαρίου 26, 2013, 07:33:22 pm »
Μια πολύ ενδιαφέρουσα εισήγηση για την αξιολόγηση (του Προέδρου του Παιδαγωγικού του ΑΠΘ):

http://www.youtube.com/watch?v=WqJymwvo-W8

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1297 στις: Ιανουαρίου 28, 2013, 11:24:18 pm »
Η ΔΑΚΕ ΠΕ απορρίπτει το Π.Δ.για την Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Φοβάται απολύσεις εκπαιδευτικών

Πουθενά στο Π.Δ. δεν αναφέρεται ρητά ότι δεν τίθεται θέμα απολύσεων εκπαιδευτικών ως αποτέλεσμα της αξιολογικής διαδικασίας, τονίζει σε ανακοίνωσή της η ΔΑΚΕ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και σημειώνει τα εξής:
Α.Το προτεινόμενο Προεδρικό Διάταγμα κινείται αποκλειστικά στα πλαίσια του Ν.4024/2011 (Μισθολόγιο –

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1298 στις: Ιανουαρίου 29, 2013, 07:21:50 pm »
Το συγκεκριμένο δημοσίευμα δεν αφορά την επικείμενη αξιολόγησή μας, αλλά είναι σχετικό διότι αναφέρεται στις πρόσφατες κρίσεις διευθυντών (αξιολόγηση είναι και αυτή..):
Σε αργία ολόκληρο το συμβούλιο επιλογής διευθυντών Π Ε Καρδίτσας:
Και τα 7 μέλη του (Δ/ντής Εκπαίδευσης, διορισμένα και αιρετά μέλη, Σχολικοί Σύμβουλοι) καθώς και η Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας που επικύρωσε την απόφαση, παραπέμπονται σε δίκη. Ταυτόχρονα η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας τους παραπέμπει και στα αρμόδια Πειθαρχικά Συμβούλια (με αποτέλεσμα την αυτοδίκαιη αργία) με την κατηγορία της παράβασης καθήκοντος. Όλα αυτά προέκυψαν μετά από υποβολή μήνυσης για τη διαδικασία επιλογής Διευθυντών σχολείων που έγινε το 2011, από υποψήφιο που θεώρησε πως αδικήθηκε στην προφορική συνέντευξη.

 www. esos.gr


 
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PANAS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Φύλο: Άντρας
  • Run to the hills, run for your lives
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1299 στις: Φεβρουαρίου 03, 2013, 12:04:44 pm »
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 03, 2013, 12:34:14 pm από Stelios »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1300 στις: Φεβρουαρίου 18, 2013, 05:10:10 pm »


Η ΔΑΚΕ καθηγητών ζητά λήξη της θητείας των Σχολικών Συμβούλων, των Διευθυντών Εκπαίδευσης και Διευθυντών Σχολείων
Η θέση για την Αξιολόγηση

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

Η Δ.Α.Κ.Ε Δ.Ε με ανακοίνωσή της  απαιτεί τη λήξη της θητείας των Σχολικών Συμβούλων, των Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και την έναρξη νέας διαδικασίας για αξιοκρατικές επιλογές Στελεχών, και διερωταίται σχετικά με το Προεδρικό διάταγμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών:
"Ποιος θα κάνει την αξιολόγηση; Οι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι περισσότεροι Σχολικοί Σύμβουλοι και Διευθυντές Σχολικών Μονάδων δεν επελέγησαν στις θέσεις τους λόγω της τυφλής υποταγής τους στα κελεύσματα της κυρίας Διαμαντοπούλου και τη συνεπή προσήλωση τους στο ΠΑΣΟΚ;".
Η ΔΑΚΕ  καταγγέλλει πως «οι κρίσεις που έγιναν το 2010 ήταν σκληρά κομματικές κρίσεις και στόχο είχαν την κατάληψη των θέσεων ευθύνης από τους ημετέρους. Θεωρούμε αδιανόητο τα συγκεκριμένα Στελέχη της Εκπαίδευσης να αξιολογήσουν τους εκπαιδευτικούς».
 Επίσης η παράταξη των καθηγητών της κυβερνητικής παράταξης σημειώνει:
Α.Ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι η ψυχή του σχολείου και να εμπνέει και να καθοδηγεί το μαθητή.

Αποσυνδεδεμένος madonna mia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1301 στις: Φεβρουαρίου 18, 2013, 05:48:05 pm »
Παντως σε Πειραματικο Γυμνασιο που εγινε σημερα παρακολουθηση διδασκαλιαςαπο σχολ.συμβουλο  συνεβη το εξης.Τα παιδια παρολο που ειχαν προειδοποιηθει οτι θα παρισταται ο συμβουλος σχεδονειχαν  αφηνιασει.Αλλο χαζευε,αλλο κοιμοταν,δεν απαντουσαν σε εξωφρενικα ευκολες ερωτησεις με αποτελεσμα ο συμβουλος να πει στον καθηγητη (με την 20 ετη και πειρα)οτι δεν ''το ειχε σημερα το τμημα''.Στον επομενο καθηγητη τα ιδια παιδια μπηκαν κανα τριλεπτο αφοτου ειχε μπει στην ταξη ο συμβουλος και ειχαν την ιδια συμπεριφορα.(Επισης σφυριχτηκε οτι εχει πεσει ''γραμμη'' να αξιολογηθουν αρνητικα οσοι ειναι αποσπασμενοι στα Πειραματικα ωστε να μεινουν κενες οι θεσεις για ολους αυτους που θα πρεπει να ''διατεθουν ολικα''.)
ΥΓ.Ο διευθυντης μου φουλ στα μεσα και στα εξω ενος παλαι ποτε μεγαλου κομματος ειναι πολυ υπερ της αξιολογησης.Μαλιστα σημερα του ξεφυγε''κακα τ αψεματα,''ειμαστε'' ο μονος κλαδος που δεν εχει αξιολογηθει....(και λιγο πιο μετα)γιατι τι θ απαθουν οι παλιοι?κανεις δεν τους κουναει απο τη θεση τους(και καπου εκει σαν να ενιωσα ενα σφιξιμο στο στομαχι  :-\ )

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182526
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 598
Σύνολο: 607

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.