*

Αποστολέας Θέμα: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?  (Αναγνώστηκε 53485 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Nema

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« Απάντηση #28 στις: Μάρτιος 12, 2008, 05:31:57 μμ »
Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει ποια είναι η ύλη στο μάθημα των αρχαίων ελλωνικών κειμένων της Β Γυμνασίου?  Δεν εργάζομαι σε σχολείο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. :)
Δε χρειάζεται να είμαστε οι καλύτεροι. Αξίζει να έχουμε δώσει τον καλύτερο εαυτό μας!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:55:39 »

Αποσυνδεδεμένος Nema

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« Απάντηση #29 στις: Μάρτιος 12, 2008, 05:34:54 μμ »
Συγνώμη βιάστηκα.  :-[Μόλις είδα πιο κάτω στα θέματα ότι υπάρχει ξεχωριστή ερωτηση για τα αρχαία της β Γυμνασίου.
Δε χρειάζεται να είμαστε οι καλύτεροι. Αξίζει να έχουμε δώσει τον καλύτερο εαυτό μας!!!

Αποσυνδεδεμένος JOY

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
    • Προφίλ
Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« Απάντηση #30 στις: Μάρτιος 18, 2008, 11:13:37 μμ »
Α γυμνασίου
Αλγεβρα : Πρόσθεση ρητών
Γεωμετρία : Κύκλος

Β γυμνασίου
Αλγεβρα : Εξίσωση ευθείας (της μορφής y=ax+b)
Γεωμετρία : Εγγεγραμμένες γωνίες


Προς συναδέλφους μαθηματικούς : Εσείς ?

(θα χαθούν όμως αρκετά μαθήματα προσεχώς λόγω απεργίας , 25ης Μαρτίου και  προγραμματισμένων εκδρομών)

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« Απάντηση #31 στις: Μάρτιος 19, 2008, 12:23:02 μμ »
Α γυμνασίου
Αλγεβρα : Πρόσθεση ρητών
Γεωμετρία : Κύκλος

Β γυμνασίου
Αλγεβρα : Εξίσωση ευθείας (της μορφής y=ax+b)
Γεωμετρία : Εγγεγραμμένες γωνίες


Προς συναδέλφους μαθηματικούς : Εσείς ?

(θα χαθούν όμως αρκετά μαθήματα προσεχώς λόγω απεργίας , 25ης Μαρτίου και  προγραμματισμένων εκδρομών)


Μου φαίνεται οτι είσαι πολύ καλά !
Εγω είμαι κανα δυο μαθήματα πιο πίσω .

Ας μας πουν και οι συνάδελφοι .

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:55:39 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« Απάντηση #32 στις: Μάρτιος 19, 2008, 01:22:07 μμ »
B' Γυμνασίου

Άλγεβρα: Ξεκίνησα Στατιστική (έχω κάνει 2 ώρες), θα την τελειώσω (δεν έχει την ομαδοποίηση στην ύλη, έτσι κι αλλιώς) και μετά Γεωμετρία.

Γεωμετρία: Έχω τελειώσει και τα διανύσματα και είμαι να μπω στο 3. Στερεομετρία δε με βλέπω...

Γ' Γυμνμασίου
Άλγεβρα: Είμαι πολύ πίσω, τώρα τελειώνω το 2ο κεφάλαιο. Θεωρώ αδύνατο να προλάβω Πιθανότητες, αλλά ελπίζω να πω 5 πράγματα στις συναρτήσεις.

Γεωμετρία: Τριγ. αριθμοί παραπληρωματικών γωνιών.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« Απάντηση #33 στις: Μάρτιος 19, 2008, 01:28:13 μμ »
B' Γυμνασίου
Άλγεβρα:Μέση τιμή
Γεωμετρία: Αθροισμα και διαφορά διανυσμάτων

Αποσυνδεδεμένος enastron

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 321
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ...λογαριάζω το μηδέν μου με το άπειρο...
    • Προφίλ
Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« Απάντηση #34 στις: Μάρτιος 19, 2008, 01:45:55 μμ »
Α γυμνασίου 

Άλγεβρα: Αφαίρεση ρητών
Γεωμετρία:Κέντρο συμμετρίας
...Ψυχές και σώματα στο χρόνο γυρνάνε...αλλάζουν ονόματα ...και πάλι απ’ την αρχή...

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« Απάντηση #35 στις: Μάρτιος 19, 2008, 01:57:38 μμ »
Στο Γυμνάσιο που είμαι, εκει είναι και η δικιά μας Α γυμνασίου.
Ετυχε να το δω σήμερα που δηλώσαμε την ύλη

Στερεομετρία στην Β΄και δεν προλαβαίνω και δεν θα το επιδιώξω
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 19, 2008, 04:35:29 μμ από vikoulaki »

Αποσυνδεδεμένος JOY

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
    • Προφίλ
Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« Απάντηση #36 στις: Μάρτιος 19, 2008, 04:31:07 μμ »
Ευχαριστώ συνάδελφοι .

Αυτο που με προβληματίζει είναι οτι θα χαθούν στο εξής αρκετές διδακτικές ώρες . (αρκετές εκδρομές)

Οπότε ήθελα να εξασφαλίσω οτι στην Α γυμνασίου θα έχει γίνει όλη η Αλγεβρα (και απο οτι βλέπω έχω μείνει πίσω στην Γεωμετρία) και στην Β γυμνασίου οτι θα έχει μείνει η Στατιστική για το τέλος (οση προλάβω , που μάλλον προλαβαίνω. Το κεφάλαιο της Στερεομετρίας ούτε και εγώ θα το κάνω.)

Αποσυνδεδεμένος marita

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« Απάντηση #37 στις: Μάρτιος 26, 2008, 09:46:44 μμ »
 Εκκληση σε όσους κάνουν έκθεση Α λυκείου!! Εχω φτάσει στην περιγραφή. Συγκεκριμένα βρίσκομαι στη σελ 167. Αποκλείεται να το τελειώσω. Τι κάνουμε στην περίπτωση αυτή ? Και κάτι άλλο. Ποια θα είναι η μορφή των θεμάτων στις εξετάσεις στο τέλος της χρονιάς ?

Αποσυνδεδεμένος pariel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Για να πετύχεις, μην παίρνεις τίποτε προσωπικά
    • Προφίλ
Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« Απάντηση #38 στις: Μάρτιος 26, 2008, 10:06:53 μμ »
Εκκληση σε όσους κάνουν έκθεση Α λυκείου!! Εχω φτάσει στην περιγραφή. Συγκεκριμένα βρίσκομαι στη σελ 167. Αποκλείεται να το τελειώσω. Τι κάνουμε στην περίπτωση αυτή ? Και κάτι άλλο. Ποια θα είναι η μορφή των θεμάτων στις εξετάσεις στο τέλος της χρονιάς ?
Περίληψη πάνω σε ένα κείμενο που θα τους έχεις βάλει, ερώτηση πάνω στο κείμενο (συνήθως να την αναπτύξουν σε παράγραμο με αιτιολόγηση ή αναλογία), λεξιλογικές ασκήσεις (συνώνυμα- αντώνυμα, οπωσδήποτε δηλωτική/ συνυποδηλωτική σημασία λέξεων) και παραγωγή λόγου με θέμα που έχει σχέση με το κείμενο που έχεις δώσει.

Αποσυνδεδεμένος marita

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« Απάντηση #39 στις: Μάρτιος 26, 2008, 10:11:04 μμ »
 Η περίληψη πρέπει να είναι πάνω σε κείμενο που έχουν διδαχθεί ? Εγω τους έχω κάνει μερικά από τους θεματικούς κύκλους, αλλά τους δίνω και φωτοτυπίες από άλλα βιβλία.

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« Απάντηση #40 στις: Μάρτιος 26, 2008, 10:57:24 μμ »
Η περίληψη πρέπει να είναι πάνω σε κείμενο που έχουν διδαχθεί ? Εγω τους έχω κάνει μερικά από τους θεματικούς κύκλους, αλλά τους δίνω και φωτοτυπίες από άλλα βιβλία.

όχι, ίσα ίσα που ΔΕΝ πρέπει να είναι σε διδαγμένο κείμενο, αλλά οπωσδήποτε σε ένα κείμενο με νοηματική συνάφεια με θέμα που έχεις διδάξει στην τάξη και φυσικά με ανάλογο λεξιλόγιο και ύφος με τα κείμενα στα οποία τους έχεις "συνηθίσει".

Μπορείς να παραλείψεις αρκετά στοιχεία από την Περιγραφή, μην έχεις το άγχος να κάνεις ό,τι λέει το βιβλίο. Κάνε "γέφυρες" στην ύλη (κάνεις πχ το α, μετά μια περίληψη ή πολύ γρήγορα τα β,γ,δ (ή και καθόλου κάποια από αυτά) κλπ ώστε να φτάσεις στο ε που θέλεις να το κάνεις αναλυτικότερα γιατί είναι σημαντικό) και κυρίως μην αγχώνεσαι  ;D ;D. Εγώ έκανα με αυτήν την τακτική όλο το κεφάλαιο σε 3 δίωρα, και μάλιστα συζητήσαμε και αρκετά για τη μόδα, μου βγήκε "άνετα" δηλ, αλλά έκοψα αρκετά!
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος elytron

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 197
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 - Η εκπαίδευση είναι μεγάλο σχολείο
    • Προφίλ
Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« Απάντηση #41 στις: Μάρτιος 26, 2008, 11:46:38 μμ »
Αντιγράφω από το Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση (καλό είναι να το βρείς, νομίζω ότι δεν υπάρχει στα "Αρχεία για Λήψη" αυτού του site), ΦΕΚ της 12ης Απριλίου 2001, τεύχος Α (δεν ξέρω τον κωδικό του ΦΕΚ), σελ. 1392:

 (Για τις προαγωγικές εξετάσεις του Λυκείου, ισχύει και για την Α΄ και για τη Β΄ Λυκείου)
"Β. Νεοελληνική Γλώσσα
Για την εξέταση στη Νεοελληνική Γλώσσα δίνεται στους μαθητές σε φωτοαντίγραφο απόσπασμα κειμένου (δοκιμιακού, λογοτεχνικού, άρθρου κτλ) μιας έως δύο σελίδων από βιβλίο, εφημερίδα ή περιοδικό (ή κατασκευασμένο για το σκοπό της αξιολόγησης) που αναφέρεται σε κοινωνικά, πολιτικά, πολιτιστικά, επιστημονικά ή άλλα θέματα της καθημερινής ζωής και έχει νοηματική πληρότητα. Το κείμενο αυτό ανταποκρίνεται στην αντιληπτική ικανότητα των μαθητών και σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με θεματικούς κύκλους οικείους στους μαθητές από τη σχολική διδασκαλία. Οι μαθητές καλούνται:
α) να δώσουν μία σύντομη περίληψη του κειμένου αυτού, της οποίας η έκταση καθορίζεται ανάλογα με την έκταση και το νόημα του κειμένου.
β) να απαντήσουν σε ερωτήσεις με τις οποίες ελέγχονται:
Ι) η κατανόηση του κειμένου (ιδεολογικά σημεία του κειμένου, επιχειρήματα  συγγραφέα, προβλήματα που θέτει κτλ.)
ΙΙ) η οργάνωση του λόγου (διάρθρωση, δομή διαίρεση και τιτλοφόρηση ενοτήτων, συνοχή, ενότητα, συλλογιστική κτλ.)
ΙΙΙ) τα σημασιολογικά στοιχεία (σημασία λέξεων, συνώνυμα-αντώνυμα, κατασκευή φράσεων ή παραγράφων με ορισμένες λέξεις, αντικατάσταση λέξεων ή φράσεων κτλ.)
IV) η ικανότητά τους να αναγνωρίζουν τη λειτουργία των μορφοσυντακτικών δομών, καθώς και να χειρίζονται αυτές τις δομές, ανάλογα με τους επικοινωνιακούς στόχους του κειμένου.
γ) να συντάξουν ένα κείμενο, ενταγμένο σε επικοινωνιακό πλαίσιο, με το οποίο κρίνουν ή σχολιάζουν κάποια σημεία του κειμένου ή αναπτύσσουν προσωπικές απόψεις, παίρνοντας αφορμή από το κείμενο. Η έκταση της ανάπτυξης αυτής καθορίζεται κατά προσέγγιση, χωρίς να υπερβαίνει τις 600 λέξεις.
Το πρώτο και δεύτερο θέμα βαθμολογούνται με 25 μονάδες, οι οποίες κατανέμονται αντίστοιχα στις επιμέρους ερωτήσεις, ενώ η τρίτη άσκηση βαθμολογείται με 50 μονάδες. Κατά τη βαθμολόγηση όλων των θεμάτων λαμβάνεται υπόψη η ορθογραφία, η δομή του κειμένου, ο λεξιλογικός πλούτος, η ακρίβεια και η ορθότητα της διατύπωσης καθώς και το περιεχόμενο".

Η εξεταστέα ύλη που θα δώσεις στα παιδιά ταυτίζεται με ή είναι τμήμα της διδαγμένης ύλης. Αν δεν προλάβεις να διδάξεις κάτι, δεν θα το βάλεις στην εξεταστέα ύλη. Κι αν κάποιος συνάδελφός σου είναι πιο μπροστά από σένα και θέλει να εξετάσει ύλη που εσύ δεν πρόλαβες να διδάξεις, μπορείτε να βάλετε χωρίστη ύλη και θέματα (κάτι που γενικά αποφεύγεται, αλλά είναι νόμιμο).
Το κείμενο που θα βάλεις στα παιδιά για περίληψη, ασκήσεις και ως αφόρμηση για την παραγωγή λόγου, δεν είναι απαραίτητο (κι αν θες τη γνώμη μου, ούτε και σκόπιμο) να το έχεις διδάξει.  Είναι όμως απαραίτητο να εντάσσεται σε θεματική που έχεις διδάξει.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2008, 11:49:00 μμ από elytron »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 467
Σύνολο: 467

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.