*

Αποστολέας Θέμα: "Κόβεται" ο πίνακας???  (Αναγνώστηκε 35737 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος daniel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 923
  • Φύλο: Άντρας
  • ..θέλω ανοιχτά παράθυρα να με χτυπάει αέρας...
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #140 στις: Φεβρουαρίου 09, 2008, 01:49:18 am »
 Σόρυ για την παρέμβαση, να προσθέσω κι εγώ σε μια γωνίτσα την ταπεινή μου γνώμη για το θέμα.. ;)
Το ερώτημα δεν πρέπει να είναι ΑΣΕΠ ή πίνακας.. Άσπρο ή μαύρο δηλαδή..

Και οι δύο τρόποι μπάζουν από παντού..
Ο κύριος λόγος που συμφωνώ με την σταδιακή κατάργηση του πίνακα είναι γιατί η προϋπηρεσία προσφερεται αδιαφανώς σε πλείστες περιπτώσεις.. Αυτό δημιουργεί αδικίες..

Από την άλλη ο ΑΣΕΠ δεν εξασφαλίζει πάντα τους ικανότερους εκπαιδευτικούς όπως λένε κάποιοι, αλλά και εκείνους που έχουν την πολυτέλεια (γιατί τα "σκάει" η μαμά κι ο μπαμπάς από πίσω να δουν τον κανακάρη τους διορισμένο) να πάνε φροντιστηριάκια και να στρώσουν βέβαια τον κώλο τους να κάνουν την υπέρβαση τους..

Οι υπόλοιποι έχουν να παλέψουν μάταια με ανεμόμυλους μεγαλώνοντας παιδιά ή δουλεύοντας σκληρά γιατί δεν τους παίρνει να σταματήσουν ούτε ώρα..
Αυτά είναι αλήθεια και όποιος δε θέλει να τα δει, εθελοτυφλει.. :-\

Όπως επίσης αλήθεια είναι, οτι με τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ "απαξιώνει" το ίδιο το κράτος τους τίτλους σπουδών που δίνει.. Τι σημαίνει καθηγητικές σχολές, όταν τον άνθρωπο που χαρακτηρίζεις καθηγητή τον επανεξετάζεις να δεις αν είναι καθηγητής; Άτοπο..
(Ή παρέχεις στην κοινωνία καθηγητές για τα σχολειά της ή ερευνητές στο γνωστικό τους αντικείμενο...Άλλο το ένα , άλλο το άλλο.. Οι μεν θα έπρεπε να έχουν σε άλλα μαθήματα το βάρος από τους δε.. Από εκεί ξεκινά το λάθος  :(  )

Τον εκπαιδευτικό δεν τον κάνει κανένας ΑΣΕΠ.. Εκει έξω είναι ανθρωποι πολύ ικανότεροι, καλύτεροι και πιο ορεξάτοι από κάποιους που "περάσανε στον ΑΣΕΠ" και είναι διορισμενοι στα σχολεία μας..

Όμως επίσης κακό είναι να περιμένεις να πας ..40 να διοριστείς στην εκπαιδευση.. Και μεχρι τότε;; Κι αν κάνεις άσχετες δουλειές και σου 'ρθει ξαφνικά ένας διορισμός; Θα είσαι έτοιμος να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις;  :-\

Επειδή λοιπόν κι έτσι κι αλλιώς τίποτα δεν είναι σωστότερο ίσως μια λύση να είναι η σταδιακή κατάργηση του πίνακα, να γίνεται ΑΣΕΠ, αλλά να λαμβάνονται κι άλλα κριτήρια (δε μιλάω για τη γελοιότητα της συνέντευξής γιατί ζούμε στην Ελλάδα, αλλά για πιο αντικειμενικά πράγματα όπως χρονολογία κτήσης πτυχίου, βαθμός, προϋπηρεσία, ηλικιακά και άλλα κοινωνικά-και οικονομικά-κριτήρια, προηγούμενες επιτυχίες στο διαγωνισμό, μεταπτυχιακά κλπ διαφανή και διαθέσιμα στους πάντες) με κάποια ποσόστωση για το καθένα, που θα μελετηθει κατάλληλα και θα 'ναι πιο δίκαιο για όλους..

Ελπίζω δε όταν παίρνουμε θέση για ένα τέτοιο θέμα, η θέση αυτή να μην επηρεάζεται από τα όποια προσωπικά συμφέροντα, αλλά να χωράει όλους τους προβληματισμούς μέσα και τους εκπαιδευτικούς όλων των ταχυτήτων και των καταστάσεων με μόνο γνώμονα ένα: Το καλύτερο (άρα και τους καταλληλότερους ) για την παιδεία...

Επίσης μακάρι κάποια στιγμή να βρεθει ένα καλύτερο σύστημα διαλογής των κατάλληλων ανθρωπων (αλλά και ένα καλυτερο εκπαιδευτικό συστημα προπάντων), που θα μεταδόσουν και θα εμπνεύσουν πολιτισμό στους νέους μας, από τα ήδη (ελλειπή) υπάρχοντα..  :-\

 

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 09, 2008, 02:07:35 am από daniel »
Γιατί να λένε βίαια τα νερά του ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:28:16 »

Αποσυνδεδεμένος Magos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #141 στις: Φεβρουαρίου 09, 2008, 02:59:07 am »
Θεωρώ ότι ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ δεν πρέπει να μένει στη συνείδησή μας ως τρόπος αξιολόγησης της ικανότητας του εκπαιδευτικού(ασχέτως του ότι κάτι αξιολογείται, η επίδοση δηλ. σε μία συγκεκριμένη εξεταστέα ύλη), αλλά ως τρόπος επιλογής εκπαιδευτικού προσωπικού στη δημόσια εκπαίδευση.Θεωρητικά είναι ικανοί όλοι οι εκπαιδευτικοί, αφού έχουν αποκτήσει το πτυχίο.Η αξιολόγηση είναι μεγάλο θέμα και θα πρέπει να αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς, αδιόριστους και μόνιμους.

Σωστό. Η άποψή σου είναι αυτό που προσπαθώ μάταια να πω. Αυτή την στιγμή δεν υπάρχει τπτ πιο ΔΙΚΑΙΟ από τον ΑΣΕΠ. Τίποτα! Προσπαθείστε να το καταλάβετε αυτό και μην βάζετε παρωπίδες...

Όπως επίσης αλήθεια είναι, οτι με τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ "απαξιώνει" το ίδιο το κράτος τους τίτλους σπουδών που δίνει.. Τι σημαίνει καθηγητικές σχολές, όταν τον άνθρωπο που χαρακτηρίζεις καθηγητή τον επανεξετάζεις να δεις αν είναι καθηγητής; Άτοπο..

Όταν πηγαίνεις κάπου για να αναζητήσεις εργασία εξετάζεσαι έστω και προφορικά πάνω στο αντικείμενο που έχεις διδαχτεί; Ωραία ολ' αυτά με τις καθηγητικές σχολές αλλά δεν υπάρχουν μόνο αυτές. Πέρα όμως από αυτό δεν θα πρέπει και οι καθηγητές που βγαίνουν από αυτές τις σχολές να κριθούν για να επιλεγούν οι καλύτεροι; Κρίση όχι μόνο στις γνώσεις του πτυχίου τους αλλά και στις γνώσεις πάνω στην εκπαιδευτική διαδικασία...

Τον εκπαιδευτικό δεν τον κάνει κανένας ΑΣΕΠ.. Εκει έξω είναι ανθρωποι πολύ ικανότεροι, καλύτεροι και πιο ορεξάτοι από κάποιους που "περάσανε στον ΑΣΕΠ" και είναι διορισμενοι στα σχολεία μας..

Συμφωνώ. Μάλιστα το πιο συχνό φαινόμενο είναι να υπάρχουν άνθρωποι που είναι πολύ ικανότεροι από κάποιους που βρίσκονται στην λίστα. Αυτός είναι ο κανόνας...

Παράθεση
Όμως επίσης κακό είναι να περιμένεις να πας ..40 να διοριστείς στην εκπαιδευση.. Και μεχρι τότε;; Κι αν κάνεις άσχετες δουλειές και σου 'ρθει ξαφνικά ένας διορισμός; Θα είσαι έτοιμος να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις;  :-\

Ακριβώς γι' αυτό βάζεις στόχους στη ζωή σου και τους υλοποιείς. Στόχους όμως που μπορείς να επιτύχεις με τις δυνάμεις σου και το ξέρεις ότι αξίζει να προσπαθήσεις.

Παράθεση
Ελπίζω δε όταν παίρνουμε θέση για ένα τέτοιο θέμα, η θέση αυτή να μην επηρεάζεται από τα όποια προσωπικά συμφέροντα, αλλά να χωράει όλους τους προβληματισμούς μέσα και τους εκπαιδευτικούς όλων των ταχυτήτων και των καταστάσεων με μόνο γνώμονα ένα: Το καλύτερο (άρα και τους καταλληλότερους ) για την παιδεία...

Τέλειος απλά... Μέχρι τώρα έχουμε δει τα πάντα. Συνήθως τι; Ανάξιους να παίρνουν θέσεις που δεν αξίζουν και να μένουν έξω άνθρωποι οι οποίοι άξιζαν χίλιες φορές περισσότερο... Δυστυχώς βέβαια δεν περιμένω κανέναν ΚΑΝΕΝΑΝ από αυτούς που βρίσκονται ήδη στην λίστα και σε καλή θέση να υποστηρίξει την κατάργησή της. Εγώ πάντως είμαι ένας από αυτούς που υποστηρίζουν την κατάργηση ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑΣ κι ας θίγομαι επαγγελματικά από κάτι τέτοιο...

Παράθεση
Επίσης μακάρι κάποια στιγμή να βρεθει ένα καλύτερο σύστημα διαλογής των κατάλληλων ανθρωπων (αλλά και ένα καλυτερο εκπαιδευτικό συστημα προπάντων), που θα μεταδόσουν και θα εμπνεύσουν πολιτισμό στους νέους μας, από τα ήδη (ελλειπή) υπάρχοντα..  :-\

Επιτέλους ένας που με κατάλαβε. Μπροστά στο φάσμα του αποκλεισμού σας από το δημόσιο χάσατε όλοι την ουσία. Η ουσία είναι η εύρεση αξιοκρατικού συστήματος. Όχι το ποιος θα βολευτεί με τον ποιο εύκολο τρόπο. Το καταλαβαίνετε αυτό;

Στα τρία από τα 4 posts που έχω κάνει αυτό λέω. Πέστε μου ένα αξιοκρατικό σύστημα. Όχι βλακείες... Αυτήν την στιγμή το μόνο αξιοκρατικό μη διαβλητό (όσο το δυνατό εφικτότερο) είναι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ.


To εχω ξαναπει, αλλα θα το πω παλι..

Ναι, μας ειπαν οχι εμεσως, αλλα με απολυτα αμεσο τροπο να τα κανουμε τα χιλιομετρα, λεγοντας: πηγαινε ωρομισθιος κι ας μην πληρωνεσα, γιατι ετσι θα μαζεψεις μορια και θα διοριστεις. Και δεν ειναι τροπος του λεγειν, εχει ειπωθει και μαλιστα πολλες φορες σε μενα την ιδια.

Οχι, δεν το "νομιζουμε" απλα, οτι με το να δουλευουμε ωρομισθιοι θα μαζεψουμε μορια και καποια στιγμη θα ρθει κι ο διορισμος.. Ετσι λεει ο νομος, αυτο ισχυει, κι αυτο μας δινουν ως ανταλλαγμα για τη βερεσε κι ετσι κι αλλιως εντελως κακοπληρωμενη δουλεια που τους παρεχουμε.  Και οχι, δεν ειπε κανεις οτι καταφερνεις να παρεις βυσματικα πολλες ωρες ωρομισθιας. Οι ωρες που σου δινουν ειναι ετσι κι αλλιως λιγες.

Οκ.
1ον) Εκνευρίζομαι να βλέπω "καθηγητές" να μην ξέρουν ορθογραφία και κυρίως να μην βάζουν τόνους στα κείμενά τους.

2ον) Όχι δεν στο είπε κανείς αυτό που μου γράφεις. Απλά ο νόμος λέει ότι αν είσαι στην λίστα και συνολικά προσλάβουν 100 άτομα για την τρέχουσα σχολική χρονιά, τότε θα προσλάβουν 60 από ΑΣΕΠ και 40 από την λίστα. Ξέρεις τι σημαίνει αυτό; Αν είσαι στους πρώτους 40 τότε ναι θα διοριστείς. Αν είσαι στην θέση 3000 τότε μπορεί να διοριστείς και μετά από 75 χρόνια...

3ον) Έχεις τόσο καλές γνωριμίες με τον νομοθέτη που σε έπιασε και σου είπε ότι αν κάνεις ωρομίσθια θα διοριστείς;

4ον) Πόσες ώρες μπορεί να δουλέψει κάποιος; Αν έχει γνωστό και είναι σε κάποια ειδικότητα όπως πχ η αγγλική. Μπορεί να δουλέψει: Ολοήμερα, δημοτικό, δευτεροβάθμια, ΠΔΣ και φυσικά ΙΕΚ. Αν λοιπόν κάποιος έχει τους γνωστούς, μπορείς να κάνει 10 ώρες μαθήματα την ημέρα...

Παράθεση
Ποιος ειπε οτι γινεσαι καλος καθηγητης επειδη περνας εναν τετοιο γραπτο διαγωνισμο?

Ποιος ειπε οτι γινεσαι καλος καθηγητης επειδη τυχαινει να εχεις την πολυτελεια να μη δουλευεις αλλα να αφιερωνεις χρημα (για οσους εχουν και την πολυτελεια να ζουν Αθηνα η δεν ξερω που αλλου οπου εχει φροντιστηρια για διαγωνισμους Ασεπ) και χρονο για τετοιου ειδους διαβασμα? Διαβασμα που καμια σχεση δεν εχει με το πραγματικο αντικειμενο της δουλειας σου και που το χεις ηδη κανει πολλα χρονια ως φοιτητης κι εχεις εξεταστει και πιστοποιηθει γι'αυτο?


Δεν έχει καμία σχέση; Μα στις εξετάσεις το μεγαλύτερο μέρος της ύλης είναι από τα μαθήματα που θα διδάξεις αν διοριστείς... Μήπως δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα; Έχεις δώσει καθόλου ΑΣΕΠ ή έχεις έστω ενδιαφερθεί να μάθεις την ύλη; Επίσης σου αντιστρέφω το ερώτημα:
Ποιος είπε ότι γίνεσαι καλός καθηγητής επειδή διορίζεσαι μέσω λίστας;

Γιατί είναι γελίο να σε καλέσουν σε σχολείο για να διδάξεις κάποιες ώρες με βάση την αρχαιότητα του πτυχίου?
Και οι γιατροί κάπως έτσι δεν κάνουν αγροτικά και ειδικότητες?
Πρέπει να τους εξετάζουν εκ νέου..............................

Θες να συζητήσουμε για τους γιατρούς; Ας ανοίξουμε άλλο θέμα. Άσε που νομίζω ότι είναι καλύτερα να μιλήσουν οι ίδιοι για τα προβλήματα του κλάδου τους κι όχι εμείς. Ατυχές το παράδειγμα.

Παράθεση
Τα ίδια τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα θα έπρεπε να έχουν ξεσηκωθεί για τον ΑΣΕΠ.
Το δικό τους πτυχίο μειώνεται.
Πέρασα 48 μαθήματα φυσικής,δε φτάνουν?
Αν είναι να κάνει φυσική όποιος περνάει απλώς τις εξετάσεις ας δίνουν και αυτοί που δεν έχουν σπουδάσει.

Προσωπικά δεν με απασχολεί πόσα μαθήματα πέρασες. Με απασχολεί πόσα από αυτά γνωρίζεις και μπορείς να διδάξεις στα παιδιά μου (που δεν έχω).
Εδώ σε λίγο μαζί με σένα θα δίνουν εξετάσεις και οι απόφοιτοι των ΚΕΣ (Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών) οπότε θα γίνει πράξη η πρότασή σου... :'(

Παράθεση
Αφού λοιπόν έχεις διδάξει ξέρεις πολύ καλά ότι πολύ δύσκολα εφαρμόζονται όλες αυτές οι θεωρίες που πρέπει να μάθουμε απ'έξω.

Θέλεις να προτείνουμε στον υπουργό να προσδιορίσουμε εμείς την ύλη καθώς και τον τρόπο διδασκαλίας της; Αν ναι να το κάνουμε είναι καλή πρόταση. Αν όχι τότε θα πρέπει απλά να ακολουθήσεις κι εσύ όπως και τόσοι άλλοι το υπάρχον σύστημα εκπαίδευσης.

Παράθεση
Μου κάνει εντύπωση που έστειλες το 1ο σου μήνυμα σε αυτή τη συζήτηση,τόσα θέματα υπάρχουν εδώ,κανένα άλλο θέμα δε σε ενδιάφεραι?
Λίγο πολύ,ξέρουμε ο ένας την ειδικότητα του άλλου στο forum,εσύ δε μας συστήθηκες καν........
Δε μου είπες όμως,γιατί φαινόταν σαν να με μαλώνεις?
Τον Feynman τον ξέρεις?


1ον) Το θέμα αυτό όταν το συζητούσαμε πριν από κάτι χρόνια είχα προτείνει σε μεγάλο σύλλογο συγκεκριμένης ειδικότητας κάποια πράγματα. Αυτά λοιπόν που είχα προτείνει αν εφαρμόζονταν δεν θα μας έφερναν αυτήν την στιγμή να συζητάμε εδώ πέρα γι' αυτό το θέμα. Γι' αυτό και με ενδιαφέρει πολύ το συγκεκριμένο θέμα.

2ον)Μηχανικός Λογισμικού (Τίτλος πτυχίου), με μεταπτυχιακό στην εφαρμοσμένη πληροφορική.

3ον)Το να μαλώνεις κάποιον είναι απλοϊκή έκφραση. Απλά διατυπώνω τις απόψεις μου και είμαι δηκτικός όπου βλέπω ότι υποστηρίζεται η αδικία.

4ον) Δεν έχει σημασία αν ξέρω τον Feynman. "Η πραγματικότητα είναι συνυφασμένη με την εκτίμηση της αλήθειας". Γνωρίζεις ποιος το είπε αυτό. Αν κάνεις μια αναζήτηση στο διαδίκτυο μάλλον θα βρεις. Έχει όμως σημασία; Πάντως αν θέλει να σου λύσω απλά την απορία ναι τον γνωρίζω, και λοιπόν; Όποτε θες πίνουμε ένα καφέ και συζητάμε για τον Feynman.  :)

Λύστε μου μια απορία... Γιατί οι αυτοί που μετά το μήνυμα μου έχουν πάρει σαφή θέση εναντίον μου είναι γένους θηλυκού. Κυρίες μου μήπως θα έπρεπε να δείτε τα πράγματα κι από την αξιοκρατική τους πλευρά και όχι μόνο όπως σας βολεύει;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 09, 2008, 03:10:28 am από Magos »
Όταν μαθαίνεις να είσαι "πρόβατο" είναι δύσκολο να βγεις από την "στάνη" γιατί φοβάσαι μην σε φάνε οι "λύκοι"

Αποσυνδεδεμένος chania2005

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 439
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ολα καλα!
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #142 στις: Φεβρουαρίου 09, 2008, 04:40:01 am »
Καταρχην magos, καθηγητη μεσα σε εισαγωγικα, μπορεις να χαρακτηρισεις αν θες τον εαυτο σου, και σιγουρα οχι εμενα.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 10, 2008, 02:29:19 pm από chania2005 »
worrying does not take away tomorrow's troubles, it takes away today's peace

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #143 στις: Φεβρουαρίου 09, 2008, 08:57:44 am »
Συνάδελφοι αντί να "τρωγόμαστε" μεταξύ μας δεν κοιτάτε τη σημερινή δημοσίευση στον alfavita και ειδικότερα την τελευταία παράγραφο στην απάντηση του ΥΠΕΠΘ σχετικά με το πότε θα γίνει ο επόμενος διαγωνισμός των εκπαιδευτικών.
Κάτι γίνεται και εμείς ... αλλού θωρούμε....
http://www.alfavita.gr/ASEP/asep200802a09a.php
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:28:16 »

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #144 στις: Φεβρουαρίου 09, 2008, 09:55:42 am »
Mat, εσύ τι κατάλαβες; Γιατί εγώ κατάλαβα ότι προς το παρόν και με τη λέξη παρόν εννοώ την επόμενη εκπαιδευτική χρονιά, -μια και για το μέλλον δεν μπορούμε να γνωρίζουμε-,το 40%-60% θα εφαρμοσθεί κανονικά.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 09, 2008, 10:01:26 am από marias »

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #145 στις: Φεβρουαρίου 09, 2008, 10:02:25 am »
Στην ουσία δεν αναφέρει κάτι καινούργιο.Επαναλαμβάνει τα περί Επιτροπής που  μελετάει τα κενά σε εκπαιδευτικούς, τις ελλείψεις σε συγγράμματα κλπ και ότι φέτος οι παράμετροι της διαδικασίας του διαγωνισμού θα έχουν προγραμματιστεί νωρίτερα. Στη συνέχεια μας θυμίζει  ότι το σύστημα διορισμών από το 2005-6 είναι το 60-40 και καταλήγει ότι για το το 2008-9 οι διορισμοί θα γίνουν από τον πίνακα διοριστέων ΑΣΕΠ 2006(φαντάζομαι ότι εννοεί και από τον Ενιαίο, γιατί διαφορετικά θα υπάρχει αντίφαση μεταξύ της τελευταίας και της προτελευταίας παραγράφου).

Συνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5933
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #146 στις: Φεβρουαρίου 09, 2008, 10:52:12 am »
Δεν νομίζω ότι στην εν λόγω απάντηση διαφαίνεται η πρόθεση κατάργησης του 40%-60%. Δεν μπορεί να θυμίζει το ισχύον σύστημα και μετά εν είδει συμπεράσματος να λέει ότι οι διορισμοί θα γίνουν μόνο από τον πίνακα διοριστέων του 2006.  Άλλωστε, οι ποσοστώσεις 40%-60% έχουν καθιερωθεί με νόμο (ν.3255) και μόνο με νέο νόμο μπορούν να καταργηθούν. Άρα, θα έπρεπε να δηλωθεί ότι επίκειται νομοθετική αλλαγή. Πιστεύω ότι μάλλον έχουμε να κάνουμε με κακοδιατυπωμένη απάντηση και τίποτα άλλο.

Εν πάση περιπτώσει, θα μπορούσε  η ΠΕΑ να ζητήσει από κάποιον
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 09, 2008, 10:54:50 am από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος giotamike

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1096
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #147 στις: Φεβρουαρίου 09, 2008, 11:33:15 am »
H τελευταία φράση εννοεί από ποιό ΑΣΕΠ θα μονιμοποιηθούν οι συνάδελφοι. Φυσικά, το σύστημα 60-40 θα εξακολουθεί έως ότου υπάρξει νέα ρύθμιση.

Στην βουλή έχουν κατατεθεί ερωτήσεις σχετικά με επόμενες ρυθμίσεις, αλλά δεν έχουν ακόμα απαντηθεί. Μια από αυτές σας την παραθέτω.

Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Ευριπίδη Στυλιανίδη υπέβαλε ο
Η διαφορά της ιδιοφυίας από τη βλακεία είναι ότι η ιδιοφυία έχει όρια.

Συνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5933
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #148 στις: Φεβρουαρίου 09, 2008, 11:42:33 am »
Το κακό με τις ερωτήσεις είναι ότι ο Υπουργός έχει δικαίωμα να τις απαντήσει μέσα σ' ένα μήνα περίπου, η δε απάντηση που δίνει είναι γραπτή, οπότε δεν μπορεί να ζητήσει διευκρινήσεις ο
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος cpap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Φύλο: Άντρας
  • Tεχνική εκπαίδευση ..."παιδί ενός κατώτερου θεού"
    • Προφίλ
    • Tεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #149 στις: Φεβρουαρίου 09, 2008, 12:11:09 pm »
Συνάδελφοι αντί να "τρωγόμαστε" μεταξύ μας δεν κοιτάτε τη σημερινή δημοσίευση στον alfavita και ειδικότερα την τελευταία παράγραφο στην απάντηση του ΥΠΕΠΘ σχετικά με το πότε θα γίνει ο επόμενος διαγωνισμός των εκπαιδευτικών.
Κάτι γίνεται και εμείς ... αλλού θωρούμε....
http://www.alfavita.gr/ASEP/asep200802a09a.php


Όχι μόνο στην τελευταία παράγραφό αλλα στην τελευταία σειρά........Δείτε και σχολιάστε
Μάλλον λάθος έχουν κάνει... Αλλα αν κάνουν τέτοια λάθη....

ΠΕ17.03
Α.Σ.Ε.ΤΕ.Μ / Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε

www.techedu.gr
www.ete.gr

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #150 στις: Φεβρουαρίου 09, 2008, 01:31:27 pm »
Την αντίφαση μεταξύ των δυο τελευταίων παραγράφων έπιασα κι εγώ syrrahm.
Και αναρωτιέμαι κι εγώ πως είναι δυνατόν σε επίσημο έγγραφο απάντηση να γίνονται τέτοια λάθη cpap? ??? Αλλά μήπως ισχύει το «γλώσσα λανθάνουσα…» ::)
Επειτά ο βουλευτής που κάνει την ερώτηση δεν ρωτά απο που θα διορίσει φέτος το ΥΠΕΠΘ αλλά ζητά την εγκαιρη ενημέρωση διεξαγωγής του επόμενου και τι θα γίνει με τις τεχνικές ειδικότητες. Γιατί το ΥΠΕΠΘ σπεύδει να απαντήσει στη τελευταία πρόταση από που θα διορίσει φέτος? ή δεν γνωρίζει ο υπουργός ότι στο φετινό διαγωνισμό δεν συμμετίχαν οι τεχνικές ειδικότητες :P

"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος GEMINI 3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • WE ARE THE CHAMPIONS!
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #151 στις: Φεβρουαρίου 09, 2008, 02:09:40 pm »
Οι σκόπιμες δισημίες σε επίσημα έγγραφα είναι αντικείμενο προς εξέταση...Γιατί δεν έλεγε απλά : "Το ίδιο θα ισχύσει και φέτος."; ή "Δεν υπάρχει κάτι νέο στην τηρούμενη διαδικασία";

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #152 στις: Φεβρουαρίου 09, 2008, 03:11:04 pm »
Έχω μια απορία. Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα, οι διορισμοί εκπαιδευτικών του 2002 πρόκειται να κριθούν από την Ολομέλεια του Σ.Τ.Ε. ως αντισυνταγματικοί και, συνεπεία αυτού, θα προσληφθούν οι περίπου 50 προσφεύγοντες επιτυχόντες του διαγ. 2000. Αν έχω καταλάβει καλά, το αντισυνταγματικό της υπόθεσης έγκειται στο ότι ορίστηκαν ποσοστώσεις (75-25, τότε). Από τη στιγμή, λοιπόν, που θα εκδοθεί αυτή η απόφαση εντός μηνών, το ίδιο δεν θα ισχύσει και για όσους προσφύγουν ή προσέφυγαν ήδη, για τους διορισμούς που έγιναν με ποσοστώσεις τα προηγούμενα έτη και αυτούς που θα γίνουν τον φετινό Αύγουστο; Δηλαδή αν, ας πούμε, οι φετινοί διορισμοί γίνουν με ποσοστώσεις 60-40 και προσφύγουν επιτυχόντες-επιλαχόντες του διαγωνισμού 2006 για την αντισυνταγματικότητα, δεν θα δικαιωθούν και επομένως το υπουργείο θα είναι υποχρεωμένο να τους προσλάβει μόλις βγει η οριστική απόφαση από το Σ.Τ.Ε. ; Σε μια τέτοια περίπτωση τι θα γίνει με τους μελλοντικούς διορισμούς και με τις θέσεις που θα προκυρήσσονται στον/στους επόμενο διαγωνισμό;
Αν, δε, έχουν ήδη προσφύγει πολλοί κατά των περσινών διορισμών, όπου έγινε υπέρβαση των ποσοστών (στους ΠΕ11 ήταν 15% ΑΣΕΠ-85% πίνακας) και δικαιωθούν, θα περισέψει καμιά θέση για διορισμό τα επόμενα χρόνια ή θα γεμίσουν ακόμα πιο πολύ τα σχολεία με υπεράριθμούς;

Αποσυνδεδεμένος Gatos2009

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #153 στις: Φεβρουαρίου 09, 2008, 04:17:27 pm »
Καταρχην magos, καθηγητη μεσα σε εισαγωγικα, μπορεις να χαρακτηρισεις αν θες τον εαυτο σου, και σιγουρα οχι εμενα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182630
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 590
Σύνολο: 594

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.