0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
για κατσετε ρε παιδια ?Και ποια ειναι αυτη που θα καταργησει το Πατερ Ημων ?Ετσι γινεται στα ελληνικα σχολεια και ετσι πρεπει να γινεται...μπορουν οι αλλοδαποι μαθητες να μην συμμετεχουν..Ομως ακομη και το 100/100 να ειναι αλλοδαποι μαθητες το πατερ ημων πρεπει να λεγεταιγιατι ειμαστε σε ελληνικο σχολειο...ασχετα αν συμετεχουν εστω μονο οι καθηγητες...Δεν μπορω πια με αυτον το υποκριτικο προοδευτισμο ...Αυτη η κυρια αποφασισε να κανει καπετανιλικι...και μαλλον εσκεμενα να προκαλεσει ντορο..Μην σας φανει περιεργο αν αυριο μεθαυριο την δειτε και υποψηφια σε κανενα προοδευτικο κομμααπο αυτα που τους θρεφουν κατι τετοιους και τους αμολουν να κανουν τα πειραματα τουςστα παιδια...Και στο κατω κατω ..το Πατερ ημων μας πειραξε? ημαρτον δηλαδηΤι σχεση εχει δηλαδη με το αν εισαι δεξιος η ΚΚΕ ..θρησκοι υπαρχουν σε ολες τις πολιτικες γραμμες...
Σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα ανάγνωσης ή κατανόησης αυτό που είπα είναι ότι από τα στοιχεία πολιτισμικής ταυτότητας η θρησκεία δε μπορεί να επιβάλλεται από το σχολείο. Μάλλον έπρεπε να διευκρινίσω το για πολλούς αυτονόητο, ότι τα υπόλοιπα έχουν φυσικό χώρο το σχολείο.Καθόλου 2 μέτρα και 2 σταθμά. Υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν πρέπει να επιβάλλονται με το ζόρι. 2 απ' αυτά, αν και τελείως άσχετα μεταξύ τους, είναι ο καπνός στα μούτρα αυτών που δεν τον γουστάρουν, και τα ζητήματα προσωπικών δεδομένων και δικαιωμάτων, όπως η θρησκεία.Αν θέλεις να συνεχίσουμε το ζήτημα του καπνίσματος υπάρχει ξεχωριστό topic, αν και η happiness μας άφησε ένα μήνυμα χτες, και εγώ δεν ξέρω τι έχω να συζητήσω με όποιους νομίζουν ότι οφείλουν να "επιβάλουν" την ελαφρότητά τους σε κάθε ζήτημα
Το ότι μειώθηκε το ποσοστό των Ελλήνων μαθητών μπορεί να έχει να κάνει απλά με ένα κυρίαρχο στοιχείο της ελληνικής κοινωνίας, την ξενοφοβία και την έλλειψη ανοχής της ετερότητας.
Παράθεση από: AntreaEirini στις Ιούνιος 12, 2009, 12:19:27 μμΤο ότι μειώθηκε το ποσοστό των Ελλήνων μαθητών μπορεί να έχει να κάνει απλά με ένα κυρίαρχο στοιχείο της ελληνικής κοινωνίας, την ξενοφοβία και την έλλειψη ανοχής της ετερότητας. Μα γι' αυτό λέω ότι πιστεύω πως κάπου έγινε κάποιο λάθος. Υποτίθεται ότι στα πλαίσια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης θα έπρεπε να προσπαθήσει να καταπολεμήσει την ξενοφοβία και την έλλειψη ανοχής. Θα έπρεπε να τους κάνει όλους να νιώθουν αποδεκτοί. Αν ενέταξε τους αλλοδαπούς, αλλά απένταξε τους Έλληνες, τότε το πρόγραμμα δεν ήταν τόσο επιτυχημένο. Δεν ξέρω τι πραγματικά έκανε σ' αυτό το σχολείο. Διαβάζω σκόρπιες πληροφορίες από εδώ και από εκεί (δικές της, της ΟΛΜΕ, του νέου διευθυντή κλπ) και κάνω κάποιες εικασίες, όπως όλοι μας εδώ μέσα. Απλώς η εντύπωση (όχι το βέβαιο συμπέρασμα) που μου δημιουργείται με βάση αυτές τις πληροφορίες είναι ότι η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός προσπάθησε με διάφορους τρόπους να προσεγγίσει τους μετανάστες, αλλά θεώρησε δεδομένους τους Έλληνες. Δεν έδειξε και σ' αυτούς ότι ενδιαφέρεται εξίσου για την ταυτότητά τους ή τουλάχιστον δεν κατάφερε να τους κάνει να νιώσουν ότι ενδιαφέρεται. Ένιωσαν σαν να ήταν ξένοι.Για την προσευχή δεν θα είχα αντίρρηση (άλλωστε το ποίημα του Ρίτσου σαν προσευχή είναι), αν ήταν μεμονωμένη περίπτωση. Μάλλον όμως εντασσόταν σε μια γενικότερη προσπάθεια στρογγυλέματος των διαφορών. Στην γιορτή της 28ης Οκτωβρίου διάβασα ότι παρουσίασε μόνο το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο ως γεγονός χωρίς να αναφέρει ποια ήταν η δράση (θετική ή αρνητική) του κάθε λαού. Γι' αυτό μου δημιουργήθηκε η αίσθηση ότι καλλιεργούσε στην ουσία μια ουδέτερη ταυτότητα. Κι αν ισχύουν τα όσα λέγονται για τα αλβανικά αναγνωστικά (αν, λέω), τότε ενδεχομένως να έδειξε ότι αποδέχεται ηθελημένα ή άθελά της τον αλβανικό εθνικοκεντρισμό. Ίσως αν είχαμε περισσότερα στοιχεία, να μπορούσαμε να έχουμε καλύτερη εικόνα.
Παράθεση από: apri στις Ιούνιος 12, 2009, 01:19:00 μμΠαράθεση από: AntreaEirini στις Ιούνιος 12, 2009, 12:19:27 μμΤο ότι μειώθηκε το ποσοστό των Ελλήνων μαθητών μπορεί να έχει να κάνει απλά με ένα κυρίαρχο στοιχείο της ελληνικής κοινωνίας, την ξενοφοβία και την έλλειψη ανοχής της ετερότητας. Μα γι' αυτό λέω ότι πιστεύω πως κάπου έγινε κάποιο λάθος. Υποτίθεται ότι στα πλαίσια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης θα έπρεπε να προσπαθήσει να καταπολεμήσει την ξενοφοβία και την έλλειψη ανοχής. Θα έπρεπε να τους κάνει όλους να νιώθουν αποδεκτοί. Αν ενέταξε τους αλλοδαπούς, αλλά απένταξε τους Έλληνες, τότε το πρόγραμμα δεν ήταν τόσο επιτυχημένο. Δεν ξέρω τι πραγματικά έκανε σ' αυτό το σχολείο. Διαβάζω σκόρπιες πληροφορίες από εδώ και από εκεί (δικές της, της ΟΛΜΕ, του νέου διευθυντή κλπ) και κάνω κάποιες εικασίες, όπως όλοι μας εδώ μέσα. Απλώς η εντύπωση (όχι το βέβαιο συμπέρασμα) που μου δημιουργείται με βάση αυτές τις πληροφορίες είναι ότι η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός προσπάθησε με διάφορους τρόπους να προσεγγίσει τους μετανάστες, αλλά θεώρησε δεδομένους τους Έλληνες. Δεν έδειξε και σ' αυτούς ότι ενδιαφέρεται εξίσου για την ταυτότητά τους ή τουλάχιστον δεν κατάφερε να τους κάνει να νιώσουν ότι ενδιαφέρεται. Ένιωσαν σαν να ήταν ξένοι.Για την προσευχή δεν θα είχα αντίρρηση (άλλωστε το ποίημα του Ρίτσου σαν προσευχή είναι), αν ήταν μεμονωμένη περίπτωση. Μάλλον όμως εντασσόταν σε μια γενικότερη προσπάθεια στρογγυλέματος των διαφορών. Στην γιορτή της 28ης Οκτωβρίου διάβασα ότι παρουσίασε μόνο το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο ως γεγονός χωρίς να αναφέρει ποια ήταν η δράση (θετική ή αρνητική) του κάθε λαού. Γι' αυτό μου δημιουργήθηκε η αίσθηση ότι καλλιεργούσε στην ουσία μια ουδέτερη ταυτότητα. Κι αν ισχύουν τα όσα λέγονται για τα αλβανικά αναγνωστικά (αν, λέω), τότε ενδεχομένως να έδειξε ότι αποδέχεται ηθελημένα ή άθελά της τον αλβανικό εθνικοκεντρισμό. Ίσως αν είχαμε περισσότερα στοιχεία, να μπορούσαμε να έχουμε καλύτερη εικόνα.Πιθανόν να έχεις δίκιο στο θέμα του απομόνωσης του ελληνικού στοιχείου και των εθνικών γιορτών, το μόνο σίγουρο είναι ότι δυστυχώς δεν έχουμε όλες τις πληροφορίες! Εγώ πάντως πιστεύω ότι μια φιλότιμη προσπάθεια εκ μέρους ενός μόνο εκπαιδευτικού ή μιας σχολικής μονάδας δεν αρκεί για να εξαφανίσει την ξενοφοβία και το ρατσισμό! Γι' αυτό δε μπορώ να θεωρήσω την αποτυχία στο συγκεκριμένο θέμα ως μέτρο κρίσης της δουλειάς της!
Όσον αφορά στην ιστορία, έτσι θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να διδάσκεται η ιστορία, ουδέτερα. Είναι κακό, δηλαδή, να μάθει το παιδί ποιοι οικονομική και πολιτικοί λόγοι μας επέβαλαν να πολεμήσουμε στο β' παγκόσμιο πόλεμο εναντίον του άξονα; Ένας λαός θα πρέπει να είναι υπερήφανος για τα έργα της ειρήνης και όχι του πολέμου. Τέλος, δυστυχώς, η περίφημη "ελληνική ταυτότητα" και το "ελληνικό μεγαλείο" κινδυνεύουν από εμάς τους Έλληνες και την άγνοια που μας διακατέχει και όχι από τους αλλοδαπούς μαθητές που θέλουν να μάθουν τη γλώσσα και τον πολιτισμό μας. Όπως είπε ο Ισοκράτης "Έλλην εστί όστις ελληνικής παιδείας μετέχει".
Προσωπικα πρωτα θα εβαζα ψυχολογο να εξετασει την Στελλα και μετα θα εβλεπα σε τί ακριβως πειραματιστηκε και με ποιο σκεπτικο
Αρκει ο κουκος να ηταν οk απο ψυχολογο