*

Αποστολέας Θέμα: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου  (Αναγνώστηκε 21786 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος QUICONQUE

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #98 στις: Ιούνιος 12, 2009, 01:06:21 μμ »
για κατσετε ρε παιδια ?

Και ποια ειναι αυτη που θα καταργησει το Πατερ Ημων ?

Ετσι γινεται στα ελληνικα σχολεια και ετσι πρεπει να γινεται...
μπορουν οι αλλοδαποι μαθητες να μην συμμετεχουν..

Ομως ακομη και το 100/100 να ειναι αλλοδαποι μαθητες το πατερ ημων πρεπει να λεγεται
γιατι ειμαστε σε ελληνικο σχολειο...ασχετα αν συμετεχουν εστω μονο οι καθηγητες...

Δεν μπορω πια με αυτον το υποκριτικο προοδευτισμο ...

Αυτη η κυρια αποφασισε να κανει καπετανιλικι...και μαλλον εσκεμενα να προκαλεσει ντορο..

Μην σας φανει περιεργο αν αυριο μεθαυριο την δειτε και υποψηφια σε κανενα προοδευτικο κομμα
απο αυτα που τους θρεφουν κατι τετοιους και τους αμολουν να κανουν τα πειραματα τους
στα παιδια...


Και στο κατω κατω ..το Πατερ ημων μας πειραξε? ημαρτον δηλαδη

Τι σχεση εχει δηλαδη με το αν εισαι δεξιος η ΚΚΕ ..θρησκοι υπαρχουν σε ολες τις πολιτικες γραμμες...

Συμφωνώ, διότι πιστεύω πως ο καθηγητής που δουλεύει σε οποιονδήποτε εργοδότη οφείλει να ακολουθεί το πρόγραμμα που υπάρχει. Τα δήθεν επαναστατικά (σιγά την επανάσταση να κοπεί η προσευχή, αυτό θα βελτιώσει το μάθημα ή τις γνώσεις των μαθητών;) νομίζω πρέπει να τα κάνουμε εκεί που μας παίρνει, δηλαδή στο σπίτι μας όταν κάνουμε ιδιαίτερα, ή όταν ανοίξουμε δικό μας φροντιστήριο. Η χώρα έχει επίσημο θρήσκευμα, πώς να το κάνουμε τώρα. Άλλο αν δεν έπρεπε να έχει κι αν ήταν λάθος να λέγεται η προσευχή εξ αρχής. Πολλή φασαρία για το τίποτα δηλαδή.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:27:35 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #99 στις: Ιούνιος 12, 2009, 01:08:18 μμ »
Σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα ανάγνωσης ή κατανόησης αυτό που είπα είναι ότι από τα στοιχεία πολιτισμικής ταυτότητας η θρησκεία δε μπορεί να επιβάλλεται από το σχολείο. Μάλλον έπρεπε να διευκρινίσω το για πολλούς αυτονόητο, ότι τα υπόλοιπα έχουν φυσικό χώρο το σχολείο.

Καθόλου 2 μέτρα και 2 σταθμά. Υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν πρέπει να επιβάλλονται με το ζόρι. 2 απ' αυτά, αν και τελείως άσχετα μεταξύ τους, είναι ο καπνός στα μούτρα αυτών που δεν τον γουστάρουν, και τα ζητήματα προσωπικών δεδομένων και δικαιωμάτων, όπως η θρησκεία.

Αν θέλεις να συνεχίσουμε το ζήτημα του καπνίσματος υπάρχει ξεχωριστό topic, αν και η happiness μας άφησε ένα μήνυμα χτες,  και εγώ δεν ξέρω τι έχω να συζητήσω με όποιους νομίζουν ότι οφείλουν να "επιβάλουν" την ελαφρότητά τους σε κάθε ζήτημα

Η κατανοηση ειναι θεμα διατυπωσης και μονο.και τιποτα δεν ειναι αυτονοητο στο γραπτο λογο (Πλατων,Φαιδρος)

η ελαφροτητα μαλλον δεν αναφερεται σε μενα,γιατι αν εννοεις "ελαφροτητα" τον τροπο γραφεις μου που "κλινει"προς το χρονογραφημα και περνα νοηματα,στασεις,αντιληψεις,ιδεες με τροπο απλο και ευληπτο, μαθε τον, εχει κανεις πολλα να ωφεληθει.

δεν επιβαλω τιποτα σε κανεναν. συζητηση κανουμε και ο καθενας εχει τον τροπο γραφης του. οποιος δεν συμφωνει μαζι μου ή με θεωρει "γελοιο" απλα δεν με διαβαζει.φοβαμαι ομως και γω τις πολλες σοβαροφανειες και τους καθωσπρεπισμους (δεν εννοω εσενα, γενικα μιλαω)

και απο μερους μου μια διορθωση: η προσευχη που αναφερεις εχει και αυτη αλλο τοπικ. απλα το αναφερουμε και οι δυο ως παραδειγμα φανταζομαι και οχι προς συζητηση
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 12, 2009, 04:03:42 μμ από Μarkos »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #100 στις: Ιούνιος 12, 2009, 01:19:00 μμ »
Το ότι μειώθηκε το ποσοστό των Ελλήνων μαθητών μπορεί να έχει να κάνει απλά με ένα κυρίαρχο στοιχείο της ελληνικής κοινωνίας, την ξενοφοβία και την έλλειψη ανοχής της ετερότητας.

Μα γι' αυτό λέω ότι πιστεύω πως κάπου έγινε κάποιο λάθος. Υποτίθεται ότι στα πλαίσια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης θα έπρεπε να προσπαθήσει να καταπολεμήσει την ξενοφοβία και την έλλειψη ανοχής. Θα έπρεπε να τους κάνει όλους να νιώθουν αποδεκτοί. Αν ενέταξε τους αλλοδαπούς, αλλά απένταξε τους Έλληνες, τότε το πρόγραμμα δεν ήταν τόσο επιτυχημένο.

Δεν ξέρω τι πραγματικά έκανε σ' αυτό το σχολείο. Διαβάζω σκόρπιες πληροφορίες από εδώ και από εκεί (δικές της, της ΟΛΜΕ, του νέου διευθυντή κλπ) και κάνω κάποιες εικασίες, όπως όλοι μας εδώ μέσα. Απλώς η εντύπωση (όχι το βέβαιο συμπέρασμα) που μου δημιουργείται με βάση αυτές τις πληροφορίες είναι ότι η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός προσπάθησε με διάφορους τρόπους να προσεγγίσει τους μετανάστες, αλλά θεώρησε δεδομένους τους Έλληνες. Δεν έδειξε και σ' αυτούς ότι ενδιαφέρεται εξίσου για την ταυτότητά τους ή τουλάχιστον δεν κατάφερε να τους κάνει να νιώσουν ότι ενδιαφέρεται. Ένιωσαν σαν να ήταν ξένοι.

Για την προσευχή δεν θα είχα αντίρρηση (άλλωστε το ποίημα του Ρίτσου σαν προσευχή είναι), αν ήταν μεμονωμένη περίπτωση. Μάλλον όμως εντασσόταν σε μια γενικότερη προσπάθεια στρογγυλέματος των διαφορών. Στην γιορτή της 28ης Οκτωβρίου διάβασα ότι παρουσίασε μόνο το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο ως γεγονός χωρίς να αναφέρει ποια ήταν η δράση (θετική ή αρνητική) του κάθε λαού. Γι' αυτό μου δημιουργήθηκε η αίσθηση ότι καλλιεργούσε στην ουσία μια ουδέτερη ταυτότητα. Κι αν ισχύουν τα όσα λέγονται για τα αλβανικά αναγνωστικά (αν, λέω), τότε ενδεχομένως να έδειξε ότι αποδέχεται ηθελημένα ή άθελά της τον αλβανικό εθνικοκεντρισμό. Ίσως αν είχαμε περισσότερα στοιχεία, να μπορούσαμε να έχουμε καλύτερη εικόνα.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #101 στις: Ιούνιος 12, 2009, 01:23:01 μμ »
!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 15, 2009, 04:13:38 μμ από AntreaEirini »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:27:35 »

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #102 στις: Ιούνιος 12, 2009, 01:28:59 μμ »
Το ότι μειώθηκε το ποσοστό των Ελλήνων μαθητών μπορεί να έχει να κάνει απλά με ένα κυρίαρχο στοιχείο της ελληνικής κοινωνίας, την ξενοφοβία και την έλλειψη ανοχής της ετερότητας.

Μα γι' αυτό λέω ότι πιστεύω πως κάπου έγινε κάποιο λάθος. Υποτίθεται ότι στα πλαίσια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης θα έπρεπε να προσπαθήσει να καταπολεμήσει την ξενοφοβία και την έλλειψη ανοχής. Θα έπρεπε να τους κάνει όλους να νιώθουν αποδεκτοί. Αν ενέταξε τους αλλοδαπούς, αλλά απένταξε τους Έλληνες, τότε το πρόγραμμα δεν ήταν τόσο επιτυχημένο.

Δεν ξέρω τι πραγματικά έκανε σ' αυτό το σχολείο. Διαβάζω σκόρπιες πληροφορίες από εδώ και από εκεί (δικές της, της ΟΛΜΕ, του νέου διευθυντή κλπ) και κάνω κάποιες εικασίες, όπως όλοι μας εδώ μέσα. Απλώς η εντύπωση (όχι το βέβαιο συμπέρασμα) που μου δημιουργείται με βάση αυτές τις πληροφορίες είναι ότι η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός προσπάθησε με διάφορους τρόπους να προσεγγίσει τους μετανάστες, αλλά θεώρησε δεδομένους τους Έλληνες. Δεν έδειξε και σ' αυτούς ότι ενδιαφέρεται εξίσου για την ταυτότητά τους ή τουλάχιστον δεν κατάφερε να τους κάνει να νιώσουν ότι ενδιαφέρεται. Ένιωσαν σαν να ήταν ξένοι.

Για την προσευχή δεν θα είχα αντίρρηση (άλλωστε το ποίημα του Ρίτσου σαν προσευχή είναι), αν ήταν μεμονωμένη περίπτωση. Μάλλον όμως εντασσόταν σε μια γενικότερη προσπάθεια στρογγυλέματος των διαφορών. Στην γιορτή της 28ης Οκτωβρίου διάβασα ότι παρουσίασε μόνο το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο ως γεγονός χωρίς να αναφέρει ποια ήταν η δράση (θετική ή αρνητική) του κάθε λαού. Γι' αυτό μου δημιουργήθηκε η αίσθηση ότι καλλιεργούσε στην ουσία μια ουδέτερη ταυτότητα. Κι αν ισχύουν τα όσα λέγονται για τα αλβανικά αναγνωστικά (αν, λέω), τότε ενδεχομένως να έδειξε ότι αποδέχεται ηθελημένα ή άθελά της τον αλβανικό εθνικοκεντρισμό. Ίσως αν είχαμε περισσότερα στοιχεία, να μπορούσαμε να έχουμε καλύτερη εικόνα.


Πιθανόν να έχεις δίκιο στο θέμα του απομόνωσης του ελληνικού στοιχείου και των εθνικών γιορτών, το μόνο σίγουρο είναι ότι δυστυχώς δεν έχουμε όλες τις πληροφορίες! Εγώ πάντως πιστεύω ότι μια φιλότιμη προσπάθεια εκ μέρους ενός μόνο εκπαιδευτικού ή μιας σχολικής μονάδας δεν αρκεί για να εξαφανίσει την ξενοφοβία και το ρατσισμό! Γι' αυτό δε μπορώ να θεωρήσω την αποτυχία στο συγκεκριμένο θέμα ως μέτρο κρίσης της δουλειάς της!

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #103 στις: Ιούνιος 12, 2009, 01:33:13 μμ »
!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 15, 2009, 04:14:08 μμ από AntreaEirini »

Αποσυνδεδεμένος bobo1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "La fille de l' artiste avec un bateau"
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #104 στις: Ιούνιος 12, 2009, 01:37:13 μμ »
Προσωπικα πρωτα θα εβαζα ψυχολογο να εξετασει την Στελλα και μετα θα εβλεπα σε τί ακριβως πειραματιστηκε και με ποιο σκεπτικο

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #105 στις: Ιούνιος 12, 2009, 01:40:59 μμ »
Το ότι μειώθηκε το ποσοστό των Ελλήνων μαθητών μπορεί να έχει να κάνει απλά με ένα κυρίαρχο στοιχείο της ελληνικής κοινωνίας, την ξενοφοβία και την έλλειψη ανοχής της ετερότητας.

Μα γι' αυτό λέω ότι πιστεύω πως κάπου έγινε κάποιο λάθος. Υποτίθεται ότι στα πλαίσια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης θα έπρεπε να προσπαθήσει να καταπολεμήσει την ξενοφοβία και την έλλειψη ανοχής. Θα έπρεπε να τους κάνει όλους να νιώθουν αποδεκτοί. Αν ενέταξε τους αλλοδαπούς, αλλά απένταξε τους Έλληνες, τότε το πρόγραμμα δεν ήταν τόσο επιτυχημένο.

Δεν ξέρω τι πραγματικά έκανε σ' αυτό το σχολείο. Διαβάζω σκόρπιες πληροφορίες από εδώ και από εκεί (δικές της, της ΟΛΜΕ, του νέου διευθυντή κλπ) και κάνω κάποιες εικασίες, όπως όλοι μας εδώ μέσα. Απλώς η εντύπωση (όχι το βέβαιο συμπέρασμα) που μου δημιουργείται με βάση αυτές τις πληροφορίες είναι ότι η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός προσπάθησε με διάφορους τρόπους να προσεγγίσει τους μετανάστες, αλλά θεώρησε δεδομένους τους Έλληνες. Δεν έδειξε και σ' αυτούς ότι ενδιαφέρεται εξίσου για την ταυτότητά τους ή τουλάχιστον δεν κατάφερε να τους κάνει να νιώσουν ότι ενδιαφέρεται. Ένιωσαν σαν να ήταν ξένοι.

Για την προσευχή δεν θα είχα αντίρρηση (άλλωστε το ποίημα του Ρίτσου σαν προσευχή είναι), αν ήταν μεμονωμένη περίπτωση. Μάλλον όμως εντασσόταν σε μια γενικότερη προσπάθεια στρογγυλέματος των διαφορών. Στην γιορτή της 28ης Οκτωβρίου διάβασα ότι παρουσίασε μόνο το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο ως γεγονός χωρίς να αναφέρει ποια ήταν η δράση (θετική ή αρνητική) του κάθε λαού. Γι' αυτό μου δημιουργήθηκε η αίσθηση ότι καλλιεργούσε στην ουσία μια ουδέτερη ταυτότητα. Κι αν ισχύουν τα όσα λέγονται για τα αλβανικά αναγνωστικά (αν, λέω), τότε ενδεχομένως να έδειξε ότι αποδέχεται ηθελημένα ή άθελά της τον αλβανικό εθνικοκεντρισμό. Ίσως αν είχαμε περισσότερα στοιχεία, να μπορούσαμε να έχουμε καλύτερη εικόνα.



Πιθανόν να έχεις δίκιο στο θέμα του απομόνωσης του ελληνικού στοιχείου και των εθνικών γιορτών, το μόνο σίγουρο είναι ότι δυστυχώς δεν έχουμε όλες τις πληροφορίες! Εγώ πάντως πιστεύω ότι μια φιλότιμη προσπάθεια εκ μέρους ενός μόνο εκπαιδευτικού ή μιας σχολικής μονάδας δεν αρκεί για να εξαφανίσει την ξενοφοβία και το ρατσισμό! Γι' αυτό δε μπορώ να θεωρήσω την αποτυχία στο συγκεκριμένο θέμα ως μέτρο κρίσης της δουλειάς της!

Σύμφωνοι, αλλά μ’ αυτήν τη λογική ούτε το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα έπρεπε να γίνει, γιατί μια σχολική μονάδα δεν αρκεί, για να εντάξει τους αλλοδαπούς στην κοινωνία. Εγώ είμαι της άποψης ότι καθένας κάνει ό,τι μπορεί από το μετερίζι του.

Καλώς ή καλώς, κάθε προσπάθεια κρίνεται από το αποτέλεσμα. Η συγκεκριμένη ήταν επιτυχημένη ως ένα σημείο και αποτυχημένη ως προς ένα άλλο. Αν δεν το αποδεχθούμε, τότε δυο ενδεχόμενα υπάρχουν, ανάλογα με το ποια άποψη θα υπερισχύσει: Ή θα καταργηθεί εντελώς ως πρόγραμμα ή θα συνεχίσει χωρίς καμία βελτίωση.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #106 στις: Ιούνιος 12, 2009, 01:41:16 μμ »
Καταρχήν, το ότι χρησιμοποίησε αυτή την προσευχή (το ποίημα του Γ. Ρίτσου) δεν είναι και τόσο πρωτοποριακό. Αυτή την προσευχή χρησιμοποιούν και στον παιδικό σταθμό που πηγαίνει ο γιος μου και στο δημοτικό που πηγαίνουν τ' ανήψια μου (όπου η πλειοψηφία είναι Έλληνες). Κανένας δε φέρνει αντίρρηση.
Για τα μαθήματα ελληνικών για τους αλλοδαπούς γονείς και τις ανακοινώσεις σε τρεις γλώσσες έχω να πω μπράβο της
Σε καμιά άλλη χώρα της Ευρώπης δε διδάσκοντα στο μάθημαι "θρησκευτικά" μόνο οι  αρχές μια θρησκείας. Το μάθημα λέγεται Ethics και διδάσκονται στοιχεία από διάφορες θρησκείες.
Όσον αφορά στην ιστορία, έτσι θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να διδάσκεται η ιστορία, ουδέτερα. Είναι κακό, δηλαδή, να μάθει το παιδί ποιοι οικονομική και πολιτικοί λόγοι μας επέβαλαν να πολεμήσουμε στο β' παγκόσμιο πόλεμο εναντίον του άξονα; Ένας λαός θα πρέπει να είναι υπερήφανος για τα έργα της ειρήνης και όχι του πολέμου.
Τέλος,  δυστυχώς, η περίφημη "ελληνική ταυτότητα" και το "ελληνικό μεγαλείο" κινδυνεύουν από εμάς τους Έλληνες και την άγνοια που μας διακατέχει και όχι από τους αλλοδαπούς μαθητές που θέλουν να μάθουν τη γλώσσα και τον πολιτισμό μας. Όπως είπε ο Ισοκράτης "Έλλην εστί όστις ελληνικής παιδείας μετέχει".

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #107 στις: Ιούνιος 12, 2009, 01:49:37 μμ »
Όσον αφορά στην ιστορία, έτσι θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να διδάσκεται η ιστορία, ουδέτερα. Είναι κακό, δηλαδή, να μάθει το παιδί ποιοι οικονομική και πολιτικοί λόγοι μας επέβαλαν να πολεμήσουμε στο β' παγκόσμιο πόλεμο εναντίον του άξονα; Ένας λαός θα πρέπει να είναι υπερήφανος για τα έργα της ειρήνης και όχι του πολέμου.
Τέλος,  δυστυχώς, η περίφημη "ελληνική ταυτότητα" και το "ελληνικό μεγαλείο" κινδυνεύουν από εμάς τους Έλληνες και την άγνοια που μας διακατέχει και όχι από τους αλλοδαπούς μαθητές που θέλουν να μάθουν τη γλώσσα και τον πολιτισμό μας. Όπως είπε ο Ισοκράτης "Έλλην εστί όστις ελληνικής παιδείας μετέχει".

Άλλο ουδέτερη παρουσίαση των γεγονότων και άλλο επιλεκτική αποσιώπηση, για να μη θίγεται κανένας. Η επιλεκτική προβολή και η επιλεκτική αποσιώπηση είναι εργαλεία προπαγάνδας είτε προς την πλευρά καλλιέργειας εθνοκεντρικών ατόμων είτε προς την πλευρά καλλιέργειας ουδέτερων πολιτιστικών ταυτοτήτων. Κι αυτό αφορά το πώς παρουσιάζουμε τα γεγονότα και στους Έλληνες και στους αλλοδαπούς
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος bobo1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "La fille de l' artiste avec un bateau"
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #108 στις: Ιούνιος 12, 2009, 01:52:22 μμ »
Μ αρεσε το τελευταιο που εγραψες apri

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #109 στις: Ιούνιος 12, 2009, 02:15:39 μμ »
Μα ούτως η άλλως η ιστορία και η γεωγραφία αποτελούν τα κατεξοχήν εργαλεία προπαγάνδας σε κάθε εκπαιδευτικό σύστημα. Επίσης πολλές φορές θεωρείται προπαγάνδα η απομάκρυνση των εθνικιστικών κορώνων ή η έμμεση γελοιοποίηση του άλλου!. όπως και να χει το ζήτημα πάει πολύ βαθιά και ταράζει το είναι μας και αξίες και σκέψεις που έχουν χαραχθεί στην ψυχή μας από παιδιά. Επίσης όντως ένας κούκος δε φέρνει την Άνοιξη, αλλά και μόνο το ότι μας δίνει την ευκαιρία να το συζητήσουμε, να τοποθετηθούμε ανοιχτά και να έρθουμε αντιμέτωποι με τις δικές μας προκαταλήψεις και τις προκαταλαψήσεις των άλλων είναι κέρδος.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος bobo1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "La fille de l' artiste avec un bateau"
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #110 στις: Ιούνιος 12, 2009, 02:18:53 μμ »
Αρκει ο κουκος να ηταν οk απο ψυχολογο


Προσωπικα πρωτα θα εβαζα ψυχολογο να εξετασει την Στελλα και μετα θα εβλεπα σε τί ακριβως πειραματιστηκε και με ποιο σκεπτικο
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 12, 2009, 02:30:43 μμ από bobo1 »

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #111 στις: Ιούνιος 12, 2009, 02:24:30 μμ »
Αρκει ο κουκος να ηταν οk απο ψυχολογο

Η παρέμβασή σου μου φαίνεται πολύ αστεία ;D :D ;) :D ;D, κυρίως γιατί δε μπορώ να καταλάβω αν διαφωνείς με την Πρωτονοταρίου ή αν τα λες χαριτολογώντας  :D

Ritalamp πάντως εγώ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159781
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 664
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 614
Σύνολο: 628

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.