*

Αποστολέας Θέμα: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου  (Αναγνώστηκε 21762 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος daniel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 923
  • Φύλο: Άντρας
  • ..θέλω ανοιχτά παράθυρα να με χτυπάει αέρας...
    • Προφίλ
Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« στις: Φεβρουάριος 04, 2008, 11:35:57 πμ »
Συνάδελφοι παραθέτω ένα ρεπορτάζ της εφημερίδας  "Έθνος" 03/02/08, ενδεικτικό της φίμωσης των προοδευτικών φωνών με έργο και υπόσταση που οραματίζονται και εργάζονται σκληρά για ένα καλύτερο μέλλον, από ένα συντηρητικό, αμοραλιστικό και εν τέλει μισαλλόδοξο κράτος που αρνείται να παρακολουθήσει και να αφουγκραστεί τις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας κολλημένο σε στερεότυπα, νομικίστικες τυπολατρείες (όποτε το συμφέρει) και χομεϊνισμούς δείχνοντας σαφώς ότι το τελευταίο που το ενδιαφέρει είναι η παιδεία και η βελτίωση της ζωής των πολιτών του.

Το να σε παύουν ακριβώς γιατί κάνεις ευσυνείδητα εκείνο που θεωρείς προσφορά και λειτούργημα στην κοινωνία μάλλον είναι παγκόσμια πρωτοτυπία (σε "δημοκρατικό" κράτος). Τα σχόλια δικά σας.

Το ρεπορτάζ:



"Εδιωξαν την... αιρετική διευθύντρια, επανέφεραν το «Πάτερ Ημών» και κατάργησαν τα μαθήματα ελληνικής γλώσσας και επιμόρφωσης στους μετανάστες γονείς
 
Δεξιάς... παρούσης πάσα πρωτοτυπία παυσάτω στο ελληνικό σχολείο. Με αυτό το σλόγκαν φαίνεται ότι πορεύονται και οι γαλάζιοι διευθυντές που ανέλαβαν την «αναμόρφωση» των σχολείων μας.
Η τάξη επανήλθε στο 132o Δημοτικό της Γκράβας μόλις απομακρύνθηκε η... αιρετική διευθύντρια Στέλλα Πρωτονοτάριου.
 
Στο σχολείο που το 72% των μαθητών είναι παιδιά μεταναστών, η διδασκαλία της μητρικής τους γλώσσας σταμάτησε, τα μαθήματα ελληνικής γλώσσας στους γονείς τους καταργήθηκαν, ενώ το «Πάτερ Ημών» επανήλθε ως πρωινή προσευχή, απαλλάσσοντας τους μαθητές από τους στίχους του Ρίτσου που πρόσκαιρα το είχαν αντικαταστήσει για να μπορούν να συμμετέχουν όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από τη θρησκεία τους.

 Οι προθέσεις άλλωστε του νέου διευθυντή που αντικατέστησε τη Στέλλα Πρωτονοταρίου μετά τις κρίσεις για τους διευθυντές των σχολικών μονάδων ήταν σαφείς από την πρώτη του μέρα στο σχολείο: «έχω μάθει ότι ήρθα στα Ζωνιανά της εκπαίδευσης και ότι δεν θα περάσω καλά.

Εργο εννέα χρόνων
Αφήστε τα όλα και πάμε έξω για το "Πάτερ Ημών"», είπε στους δασκάλους που εμβρόντητοι καταλάβαιναν πως ό,τι είχαν με προσωπικό κόπο και μεράκι καταφέρει κοντά 9 χρόνια, θα καταστρεφόταν μέσα σε λίγες μέρες.

Δάσκαλοι, γονείς και μαθητές μιλούν για πολιτική δίωξη της πρώην διευθύντριας που στόχο είχε να ανακόψει κάθε δημιουργική πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών του 132ου δημοτικού. Κι ενώ το σχολείο είχε επανειλημμένως διακριθεί και τιμηθεί για τις καινοτόμες δράσεις του -ακόμη και φοιτητές από το πανεπιστήμιο του Μπρίστολ το είχαν επισκεφθεί για να δουν τις καινοτόμες δράσεις των δασκάλων του- η πρώην διευθύντριά του έλαβε κατά τις πρόσφατες κρίσεις (με προσωπική συνέντευξη) τη χαμηλότερη βαθμολογία των εν ενεργεία διευθυντών και... διορίστηκε πάλι διευθύντρια στο ακριβώς απέναντι σχολείο!

Τα τελευταία 9 χρόνια οι δάσκαλοι του 132ου οργάνωσαν μαθήματα ελληνικών για τους γονείς που δεν ήξεραν ελληνικά, φροντιστήρια της μητρικής γλώσσας των μαθητών από άλλες χώρες και ενέταξαν το σχολείο σε πλήθος προγραμμάτων επιμόρφωσης. Κι όλα αυτά με προσωπική εθελοντική προσπάθεια και εργασία. Τα πάντα όμως τελείωσαν από την πρώτη μέρα που ο νέος διευθυντής ανέλαβε καθήκοντα, ξαναφέρνοντας το σχολείο στο... ακριβές ωρολογιακό του πρόγραμμα.

«Η πολιτική και οι πρακτικές που εφαρμόζονταν στο σχολείο ενόχλησαν απ ό,τι φαίνεται διπλά κάποιους κύκλους του υπουργείου από τη μία, γιατί ήταν αντίθετες με τις αναχρονιστικές αντιλήψεις τους, και από την άλλη γιατί παράγονταν με διάλογο και πειραματισμό μέσα στο σχολείο και όχι στα γραφεία τους», λένε στο «Εθνος της Κυριακής» οι δάσκαλοι του 132ου σχολείου.

Επερωτήσεις στη Βουλή
Το θέμα έχει φτάσει και στη Βουλή, με επερωτήσεις που κατέθεσαν ο Νάσος Αλευράς και η Αννα Διαμαντοπούλου από το ΠΑΣΟΚ και ο Φώτης Κουβέλης από τον ΣΥΡΙΖΑ. Ο υφ. Παιδείας, Α. Λυκουρέντζος, πάντως, σε δημόσια τοποθέτησή του δήλωσε πως «δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός να αυθαιρετεί. Εδώ είμαστε για να τηρούμε τους νόμους».

Αντι προσευχής

"Καλέ θεούλη εμείς είμαστε καλά. Κάνε εσύ καλέ θεούλη, να' χουν όλα τα παιδάκια ένα ποταμάκι γάλα, μπόλικα αστεράκια, μπόλικα τραγούδια.."

Με το «πρωινό άστρο» του Γιάννη Ρίτσου ξεκινούσαν τη μέρα τους οι μαθητές του 132ου Δημοτικού Σχολείου, ανεξάρτητα από τη θρησκεία τους. Με το ποίημα αυτό ο σύλλογος δασκάλων του σχολείου αντικατέστησε πριν από ενάμιση χρόνο το «Πάτερ Ημών» της πρωινής προσευχής.

«Δικαίωμα συμμετοχής στην πρωινή προσευχή έχουν όλα τα παιδιά του σχολείου», δηλώνει στο «Εθνος της Κυριακής» η Στέλλα Πρωτονοτάριου. «Για τον λόγο αυτό βρήκαμε τη λύση του ποιήματος-προσευχής και μετά άλλα παιδιά έκαναν τον σταυρό τους και άλλα όχι.

Ελάχιστοι γονείς αντέδρασαν, οι υπόλοιποι είχαν εμπιστοσύνη στο σχολείο τους. Μόνο ένας ιερέας τηλεφώνησε στη διευθύντρια και την απείλησε ότι θα την καταγγείλει στην Ιερά Σύνοδο», μας λέει. «Εμείς προσπαθήσαμε να βρούμε τα στοιχεία των θρησκειών που μας ενώνουν, όχι που μας χωρίζουν».

Χάνεται ένα πολυπολιτισμικό πείραμα στην Γκράβα
Φαινόμενα αυταρχισμού και μισαλλοδοξίας καταγγέλλει η ΔΟΕ

«Το τελευταίο διάστημα», όπως έχουμε καταγγείλει, «καταγράφεται στην εκπαίδευση με την ευθύνη των οργάνων της διοίκησης και την κάλυψη του ΥΠΕΠΘ έξαρση των φαινομένων αυταρχισμού και διώξεων, τρομοκράτησης, μισαλλοδοξίας και ρεβανσισμού κατά συναδέλφων.

Σε συνδυασμό, δε, με όσα εξελίσσονται στο 132ο Δημοτικό Σχολείο εγείρονται σοβαρά ζητήματα για τον πολιτικό προσανατολισμό και την ιδεολογική κατεύθυνση της ασκούμενης εκπαιδευτικής πολιτικής, στα οποία δεν πρόκειται να μείνουμε απαθείς», καταγγέλλει η ΔΟΕ.

Οι καινοτομίες του 132ου Δημοτικού που σταμάτησαν:

Μαθήματα ελληνικής γλώσσας στους μετανάστες γονείς.
Εκδοση σχολικών ανακοινώσεων σε τρεις γλώσσες.
Επιμόρφωση των γονέων.
Διδασκαλία μητρικής γλώσσας.
Παραγωγή κιν/φικών ταινιών (Α' βραβείο Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας).
Το σχολείο βραβεύτηκε το 2003 από τον Κύκλο του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου.
Προγράμματα για την υγεία, το περιβάλλον, την πρόληψη των ναρκωτικών κ.ά.


ΜΑΡΙΑ ΨΑΡΑ
"
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 04, 2008, 07:02:05 μμ από daniel »
Γιατί να λένε βίαια τα νερά του ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πίσω ολοταχώς!!!..
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:13:58 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Πίσω ολοταχώς!!!..
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 04, 2008, 01:17:33 μμ »
Σκεφτείτε να βάλουν και τους ρουφιάνους τους να μας αξιολογούν κιόλας...

Πάντως ένα είναι το βέβαιο:
Ποτέ δεν τα βάζεις με το παπαδαριό. Εκτός του ότι έχουν στο χέρι την (εκάστοτε) κυβέρνηση, είναι και (σε μεγάλο ποσοστό) η χειρότερη φάρα.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πίσω ολοταχώς!!!..
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 04, 2008, 08:38:39 μμ »
Σε σχετική ερώτηση που τέθηκε στον υφυπουργό κ. Λυκουρέντζο σε μια από τις πρωινές εκπομπές (δεν θυμάμαι αν ήταν σε κάποιο από τα κρατικά ή τα ιδιωτικά κανάλια) ξέρετε ποιά ήταν η απάντηση του? Ότι υπάρχουν λέει διάφορα προγράμματα που γίνονται από το ΙΔΕΚΕ και ότι σε αυτά μπορούν οι γονείς των αλλοδαπών μαθητών να μάθουν την γλώσσα. Όσο για το ζήτημα της προσευχής "σφύριζε" αδιάφορα.
Προσωπικά θεωρώ πως δεν είναι μόνο ότι για άλλη μια φορά η ηγεσία του ΥΠΕΠΘ ρίχνει στον καιάδα την όποια πρωτοβουλία και έργο των εκπαιδευτικών που διαθέτουν τσαγανό. Αλλά οι επίσημοι φορείς και εμείς όλοι ως κοινωνία Κωφεύουμαι και στρουθοκαμηλίζουμαι για άλλη μια φορά μπροστά στη πραγματικότητα. Τελειώνει σχεδόν η πρώτη δεκαετία του νέου αιώνα κι εμείς ως κοινωνία επιμένουμε τα παιδιά μας, που σημειωτέων δεν πια μόνο ελληνικής ιθαγένειας, χριστιανοί ορθόδοξοι κτλ, κάθε πρωί να κάνουν τον σταυρό τους. Επιμένουμε ακόμη να μην τηρούμε κάν εκείνο το άρθρο του συντάγματος που μιλά περί ανεξιθρησκίας.
Δεν πάμε πίσω ολοταχώς  είμαστε πίσω σταθερά.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος vassilo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 214
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πίσω ολοταχώς!!!..
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 04, 2008, 09:07:41 μμ »
Kι άλλο παράδειγμα. Στο σχολείο που δουλεύω οι δάσκαλοι των τωρινών ΣΤ και περσινών Ε είχαν χωρίσει τα μαθήματα , οένας έκανα φυσική και μαθηματικά και ο άλλος νέα ελληνικά κλπ. Το σύστημα αυτό λειτούργησε άριστα πέρσι , με εργαστήρια φυσικής και τα σαββατοκύριακα παρακαλώ και με πολιτιστικό πρόγραμμα που είχαν αναλάβει τα 2 τμήματα.

Ο περσινός σύμβουλος είχε επικροτήσει την προσπάθεια και δεν υπήρχαν αντιδράσεις. Φέτος με την καινούρια επιλογή συμβούλων όμως ο καινούριος σύμβουλος διαφώνησε με αυτόν τον χαρακτηρισμό. Κατηγόρησε τους δασκάλους ότι ανοίγουν τον δρόμο στους καθηγητές να έρθουν στην πρωτοβάθμια και ότι είναι παράνομοι και με λίγα λόγια τους είπε θα γίνει αυτό που λέω εγώ.

Τα παιδιά που έμαθαν ότι θα αναγκάζονταν να χάσουν έναν από τους δασκάλους τους ήταν απαρηγόρητα. Οι γονείς εξαγριώθηκαν και αποφάσισαν ότι τα παιδιά την επόμενη μέρα θα έρχονταν στο σχολείο αλλά θα αρνιόνταν να κάνουν μάθημα τις πρώτες δύο ώρες. Μάζεψαν υπογραφές από τους γονείς και πήγαν στον προϊστάμενο ο οποίος ομολογουμένως είναι πολύ ντόμπρος και εντάξει τύπος και μετά από παρέμβασή του αποφασίστηκε ότι ήταν άδικο για τους μαθητές να αλλάξουν σύστημα στα μέσα της χρονιάς.

Και αναρωτηθήκαμε όλοι : ο καινούριος σύμβουλος είναι συνάδελφος , βλέπει πως ένα τέτοιο πρωτοπόρο σύστημα λειτουργεί υπέρ των παιδιών και σαν παιδαγωγός αντί να επαινέσει την προσπάθεια και να βοηθήσει όσο μπορεί τι κάνει; Αδειάζει τους συναδέλφους του που παρεπιμπτόντως γνωρίζει τουλάχιστον 20 χρόνια και το παίζει σατράπης . Αναρωτιέμαι ως που μπορεί να φτάσει ο φθόνος και η κακία μερικών ανθρώπων που θέλουν να ονομάζονται παιδαγωγοί .
To teach or not to teach?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πίσω ολοταχώς!!!..
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:13:58 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πίσω ολοταχώς!!!..
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 04, 2008, 09:42:02 μμ »
Kι άλλο παράδειγμα. Στο σχολείο που δουλεύω οι δάσκαλοι των τωρινών ΣΤ και περσινών Ε είχαν χωρίσει τα μαθήματα , οένας έκανα φυσική και μαθηματικά και ο άλλος νέα ελληνικά κλπ. Το σύστημα αυτό λειτούργησε άριστα πέρσι , με εργαστήρια φυσικής και τα σαββατοκύριακα παρακαλώ και με πολιτιστικό πρόγραμμα που είχαν αναλάβει τα 2 τμήματα.

Ο περσινός σύμβουλος είχε επικροτήσει την προσπάθεια και δεν υπήρχαν αντιδράσεις. Φέτος με την καινούρια επιλογή συμβούλων όμως ο καινούριος σύμβουλος διαφώνησε με αυτόν τον χαρακτηρισμό. Κατηγόρησε τους δασκάλους ότι ανοίγουν τον δρόμο στους καθηγητές να έρθουν στην πρωτοβάθμια και ότι είναι παράνομοι και με λίγα λόγια τους είπε θα γίνει αυτό που λέω εγώ.

Τα παιδιά που έμαθαν ότι θα αναγκάζονταν να χάσουν έναν από τους δασκάλους τους ήταν απαρηγόρητα. Οι γονείς εξαγριώθηκαν και αποφάσισαν ότι τα παιδιά την επόμενη μέρα θα έρχονταν στο σχολείο αλλά θα αρνιόνταν να κάνουν μάθημα τις πρώτες δύο ώρες. Μάζεψαν υπογραφές από τους γονείς και πήγαν στον προϊστάμενο ο οποίος ομολογουμένως είναι πολύ ντόμπρος και εντάξει τύπος και μετά από παρέμβασή του αποφασίστηκε ότι ήταν άδικο για τους μαθητές να αλλάξουν σύστημα στα μέσα της χρονιάς.

Και αναρωτηθήκαμε όλοι : ο καινούριος σύμβουλος είναι συνάδελφος , βλέπει πως ένα τέτοιο πρωτοπόρο σύστημα λειτουργεί υπέρ των παιδιών και σαν παιδαγωγός αντί να επαινέσει την προσπάθεια και να βοηθήσει όσο μπορεί τι κάνει; Αδειάζει τους συναδέλφους του που παρεπιμπτόντως γνωρίζει τουλάχιστον 20 χρόνια και το παίζει σατράπης . Αναρωτιέμαι ως που μπορεί να φτάσει ο φθόνος και η κακία μερικών ανθρώπων που θέλουν να ονομάζονται παιδαγωγοί .

Να θέσω μία ειλικρινή απορία.
Δεν τα ξέρω τα της πρωτοβάθμιας, ούτε λέω ότι επικρωτώ την στάση του συμβούλου, αλλά ακριβώς το γεγονός ότι τα παιδιά του δημοτικού είναι καλύτερο να μπαίνουν στην τάξη και να "γνωρίζουν" μόνο έναν δάσκαλο (ανά χρονιά), δεν είναι ο λόγος για τον οποίο στα δημοτικά υπάρχει το σύστημα "ένας εκπαιδευτικός - όλα τα μαθήματα" αντί του "ένας εκπαιδευτικός - ένα μάθημα" που ισχύει στην δευτεροβάθμια;

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πίσω ολοταχώς!!!..
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 04, 2008, 10:00:39 μμ »
....................................................................
Ο περσινός σύμβουλος είχε επικροτήσει την προσπάθεια και δεν υπήρχαν αντιδράσεις. Φέτος με την καινούρια επιλογή συμβούλων όμως ο καινούριος σύμβουλος διαφώνησε με αυτόν τον χαρακτηρισμό. Κατηγόρησε τους δασκάλους ότι ανοίγουν τον δρόμο στους καθηγητές να έρθουν στην πρωτοβάθμια και ότι είναι παράνομοι και με λίγα λόγια τους είπε θα γίνει αυτό που λέω εγώ.



Μα είναι τελείως παράλογο ! Αυτό είναι ένα άλλο γεγονός που δείχνει ότι αυτή η χώρα θα περάσει τρομερή κρίση. Το μέγεθος της βλακείας δεν έχει πια να κάνει με πτυχιούχους , αγράμματους , πολιτικούς , συμβούλους , δημάρχους κλπ , αλλά με το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας!
 Αντί να υποστηριστούν προσπάθειες να αρχίσουν σιγά σιγά οι δάσκαλοι να αποκτούν - άτυπα στην αρχή - κάτι σαν ειδικότητα για να μπορούν να προσφέρουν πιο αποτελεσματικά τις υπηρεσίες τους στα Ελληνόπουλα , ο ίδιος ο κακός εαυτός τους , τους κρατά δέσμιους.
 Μα εμείς οι μαθηματικοί δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε με τους μαθητές των λυκείων και τους φοιτητές , τα δημοτικά μας έλλειψαν ; Όσοι υποστηρίζουν ότι τα μαθηματικά στα Δημοτικά πρέπει να γίνονται από μαθηματικούς , το λένε τελείως άστοχα και αβασάνιστα , διότι δεν έχουν επίγνωση τι λένε.
 Μερικές φορές που βάζω σε ένα μαθηματικό φόρουμ προβλήματα για μικρούς μαθητές  και ζητάω από καλούς συναδέλφους να μου παρουσιάσουν μια λύση για μικρά παιδιά , ιδρώνουν μέχρι να βρουν πέντε απλά λόγια για να εκφραστούν. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν ξέρουν να τη λύσουν και με απλό τρόπο αλλά ότι αδυνατούν να μεταβούν σε ένα άλλο χώρο  : το χώρο του μικρού παιδιού που σκέφτεται διαφορετικά και καταλαβαίνει άλλη γλώσσα.
    Τα μαθηματικά , αλλά και μερικά άλλα μαθήματα , πρέπει να αρχίσουν οι δάσκαλοι να τα μοιράζονται μεταξύ τους. Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την ίδια κλίση και τα ίδια χαρίσματα. Ως μαθηματικός πιστεύω ότι η δουλειά του δασκάλου θα γίνει πολύ πιο ελκυστική και αποδοτική, αν σιγά σιγά ξεκινήσει να εφαρμόζεται σταδιακά η κατανομή μερικών μαθημάτων (θετικά  - θεωρητικά) και βαθμιαία , αν δούμε ότι αυτό αποδίδει , να θεσπιστεί  και να αφαρμοστεί γενικά στα πολυθέσια σχολεία.
 ( Να με συγχωρέσουν οι συνάδελφοι δάσκαλοι για τυχόν ανεδαφικές προτάσεις , μια και δε γνωρίζω από πρώτη άποψη το χώρο τους. Έχω όμως κουβεντιάσει το θέμα  με δασκάλους και οι περισσότεροι το θέλουν.Οι συνδικαλιστές όλων των βαθμίδων ζουν σε άλλο κόσμο , οπότε αυτούς άστους ! Άλλωστε απόψεις εκφράζουμε , τις οποίες τελικά δεν ακούει κανένας ειδικός , παρά εμείς οι δέκα - εκατό που τις συζητάμε !).

 Μπάμπης Στεργίου(math)

Αποσυνδεδεμένος vassilo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 214
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πίσω ολοταχώς!!!..
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 04, 2008, 10:57:45 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα με τον ΜΑΤΗ και διαφωνώ σε ένα θέμα με την happiness. Η μέθοδος αυτή εφαρμόστηκε σε παιδιά της Ε και μετέπειτα της ΣΤ τα οποία δεν έχουν πρόβλημα με την αλλαγή δασκάλων γιατί είναι ήδη παιδιά μεγάλα όσο κι αν ακούγεται περίεργο. Στο δημοτικό κατάλαβα ότι η εφηβεία αρχίζει απο τα 10 - 11 πλεόν.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Τ α παιδιά΄έχουν ειδικά μαθήματα τουλάχιστον από την Γ Δημοτικού για να μην πω για το γεγονός ότι μαθήματα όπως γεωγραφία και θρησκευτικά τους κάνει συνήθως άλλος δάσκαλος αν ο δικός τους έχει μικρότερο ωράριο λόγω αρχαιότητας όπως συνέβαινε και στην περίπτωση για την οποία μιλάω. Ειδικά παιδάκια που πάνε φροντιστήριο από την β δημοτικού έχουν ήδη καταλάβει ότι υπάρχουν δάσκαλοι που έχουν άλλο θέμα διδασκαλίας άρα ο λόγος στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν ήταν αυτός που ανέφερες.

Εντωμεταξύ κοροίδευόμαστε και μεταξύ μας γιατί από όσο ξέρω όλοι σχεδόν στις σχολές μας εξειδικέυόμαστε σε κάτι. Το ίδιο και οι δάσκαλοι άλλοι στην φυσική άλλοι στην λογοτεχνία . Τουλάχιστον η περίπτωση αυτή απέδειξε ότι όχι μόνο δεν είχαν πρόβλημα τα παιδιά αλλά και δέθηκαν και με τους δύο. Οι συνάδελφοι μου όταν τους ζητήθηκε να διαλέξουν τάξη δεν ήξεραν τι να κάνουν .

Άλλωστε ο καινούριος σύμβουλος δεν σκέφτηκε ότι δεν ήταν και σωστό ή ωραίο να αναιρέσει την απόφαση του προηγούμενου συμβούλου;
To teach or not to teach?

Αποσυνδεδεμένος vassilo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 214
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πίσω ολοταχώς!!!..
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 04, 2008, 11:11:33 μμ »
Να προσθέσω επίσης ότι έχει δίκιο ο ΜΑΤΗ και στο γεγονός ότι οκαθηγητής έχει πρόβλημα επικοινωνίας με τους μικρούς μαθητές . Εγώ ως καθηγήτρια Αγγλικής μόλις πήγα στο δημοτικό συνειδητοποίησα ότι οι μαθητές της Τρίτης και της Τετάρτης δεν ξέρουν καν τι θα πει π.χ. 100%.
Δεν έχουν τέτοιες έννοιες στο μυαλό τους , όταν έχεις συνηθίσει να εκφράζεσαι ακαδημαϊκα είναι δύσκολο να συνηθίσεις αυτό το επίπεδο.

Είναι κρίμα που οι καθηγητές δεν μιλούν πολύ με τους δασκάλους. Συμβουλή ΜΑΤΗ (χωρίς παρεξήγηση) για κάτι που ίσως να το έχεις κάνει ήδη , αν διδάσκεις στο γυμ΄νάσιο ρίξε μια ματιά στα βιβλία των μαθηματικών της έκτης και της Πέμπτης . Δεν έχουμε επικοινωνία μεταξύ μας και δυστυχώς δεν ξέρουμε τι ήδη έχει διδαχτεί το παιδί. Παράδειγμα , χρειάστηκε να κάνουμε υπολογισμούς (ναι σε μάθημα αγγλικών) και συνειδητοποίησα ότι τα παιδιά του δημοτικού δεν έχουν ποτέ διδαχθεί την απλή μέθοδο των τριών και άρχισα να τους την εξηγώ εγώ (έπρεπε να μετατρέψουμε λίρες σε Ευρώ).

Δεν φταίνε οι δάσκαλοι τα καταραμένα τα βιβλία φταίνε που δεν έχουν συνέχεια. Τι στο καλό άσχετοι με την εκπαίδευση τα γράφουν;
To teach or not to teach?

Αποσυνδεδεμένος vassilo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 214
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πίσω ολοταχώς!!!..
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 04, 2008, 11:15:03 μμ »
Ναι, αλλά μιλάμε για συναδέλφους που έχουν το λιγότερο 20ετία στην εκπαίδευση και οι οποίοι σε αντίθεση με τα παλιά μυαλά που συνήθως είναι και αγύριστα , προσπαθούν με νέες μεθόδους να μεταδώσουν την γνώση.

Τι να πω ; Ίσως να είμαι και λίγο προκατειλημμένη!
To teach or not to teach?

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πίσω ολοταχώς!!!..
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 07, 2008, 03:18:12 μμ »
........................
 Συμβουλή ΜΑΤΗ (χωρίς παρεξήγηση) για κάτι που ίσως να το έχεις κάνει ήδη , αν διδάσκεις στο γυμ΄νάσιο ρίξε μια ματιά στα βιβλία των μαθηματικών της έκτης και της Πέμπτης . Δεν έχουμε επικοινωνία μεταξύ μας και δυστυχώς δεν ξέρουμε τι ήδη έχει διδαχτεί το παιδί. Παράδειγμα , χρειάστηκε να κάνουμε υπολογισμούς (ναι σε μάθημα αγγλικών) και συνειδητοποίησα ότι τα παιδιά του δημοτικού δεν έχουν ποτέ διδαχθεί την απλή μέθοδο των τριών και άρχισα να τους την εξηγώ εγώ (έπρεπε να μετατρέψουμε λίρες σε Ευρώ).

Δεν φταίνε οι δάσκαλοι τα καταραμένα τα βιβλία φταίνε που δεν έχουν συνέχεια. Τι στο καλό άσχετοι με την εκπαίδευση τα γράφουν;

.........................................
Έτυχε να ασχοληθώ με τα καινούργια βιβλία (των μαθηματικών)του Δημοτικού ,αρκετά θα έλεγα  , διότι  έχω αρχίσει να  φτιάχνω ένα βιβλίο με προβλήματα για παιδιά με κλίση στα μαθηματικά.
 Λοιπόν ,
 το βιβλίο της Ε΄είναι για απόσυρση. Δεν ξέρω τι είχαν στο μυαλό τους οι συγγραφείς , αλλά σε μερικά σημεία φώναξα και άλλους δύο συναδέλφους για να καταλάβουμε - μάταια βέβαια - τι ζητούσε ή τι ήθελε να πει το κείμενο.Το βιβλίο θεωρίας είναι αποκρουστικό !Θαυμάζω τους δασκάλους που θα αντέξουν να το διδάξουν και δε το πετάξουν με την πρώτη. Δεν έχω δει όμως αναλυτικά το βιβλίο των ασκήσεων. Μακάρι να είναι τουλάχιστον αυτό λογικό και λειτουργικό.
  Γενικά , οι βαθμίδες της εκπαίδευσης είναι ασύνδετες μεταξύ τους. Αυτό έχει τρομερά αρνητικές αυνέπειες , τόσο για τα παιδιά , όσο και για τους εκπαιδευτικούς. Δε βλέπω όμως να γίνεται κάτι.
  Μπάμπης
   

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Πίσω ολοταχώς!!!..
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 07, 2008, 07:11:34 μμ »
Και για όσους δε γνωρίζουν, ο ΜΑΤΗ έχει γράψει πολλά βοηθήματα Μαθηματικών (των πιο γνωστών εκδόσεων κιόλας), μεταξύ των οποίων και μια από τις πιο πλήρεις σειρές (για μένα η πιο πλήρης) για την Κατεύθυνση της Γ' Λυκείου.
Όχι ότι χρειάζεται διαπιστευτήρια (μιας και οι απόψεις που έχει γράψει κατά καιρούς βρίσκουν πολύ κόσμο σύμφωνο), αλλά όταν λέει ότι κάτι το έχει ψάξει, εγώ τον πιστεύω!  ;)
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πίσω ολοταχώς!!!..
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 07, 2008, 10:22:31 μμ »
Και για όσους δε γνωρίζουν, ο ΜΑΤΗ έχει γράψει πολλά βοηθήματα Μαθηματικών (των πιο γνωστών εκδόσεων κιόλας), μεταξύ των οποίων και μια από τις πιο πλήρεις σειρές (για μένα η πιο πλήρης) για την Κατεύθυνση της Γ' Λυκείου.
Όχι ότι χρειάζεται διαπιστευτήρια (μιας και οι απόψεις που έχει γράψει κατά καιρούς βρίσκουν πολύ κόσμο σύμφωνο), αλλά όταν λέει ότι κάτι το έχει ψάξει, εγώ τον πιστεύω!  ;)

Αγαπητέ και εκλεκτέ συνάδελφε ,
 σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Η πατρίδα μας , ανεξάρτητα από τις κυβερνήσεις και την ιδεολογία που επικρατεί κάθε φορά , θα χρειάζεται πάντοτε γερή , υγιή , εμπνευσμένη και ανθρώπινη παιδεία. Για αυτή την παιδεία αγωνιζόμαστε όλοι , από όποιο  κάστρο μπορεί ο καθένας μας. Χαίρομαι που σε αυτο το βήμα ενώνουμε όλοι τις σκέψεις μας , τις αγωνίες , τις διαφωνίες αλλά και τα οράματά μας για να απλώσουμε το χαμόγελο και την ελπίδα  που λιγόστεψε επικίνδυνα στη χώρα μας.Και όταν καμιά φορά είμαστε σκληροί στην κριτική μας , δεν θέλουμε να μειώσουμε τα πρόσωπα ή να προσβάλουμε τους συνανθρώπους μας , αλλά να δείξουμε τον λάθος -κατά την εκτίμησή μας -δρόμο ή το κακό αποτέλεσμα μιας δουλειάς , για την οποία  σε τελευταία ανάλυση όλοι μας έχουμε ευθύνη(μιλάω για τα σχολικά βιβλία σε Δημοτικό και Γυμνάσια-Λύκειο).
  Γιατί στην Παιδεία η μετριότητα είναι αποτυχία. Στόχος πρέπει πάντα να είναι  το βέλτιστο αποτέλεσμα.Και για μας , καθημερινός στόχος είναι να ξεπερνάμε τον εαυτό μας.

Σας χαιρετώ - Μπάμπης

( Α! ΑΝ καμιά φορά με το καλό βγει αυτό το βιβλίο με τα προβλήματα του Δημοτικού , θέλω να σας αφιερώσω ένα αντίτυπο .Σε όλους σας ! Επειδή νοιώθω  ότι  σας αγαπώ :). Επειδή χωρίς εσάς όλος μου ο κόπος δεν αξίζει  δεκάρα ! Επειδή είστε το μέλλον και  μαζί με τα άλλα Ελληνόπουλα θα μορφώσετε και το δικό μου παιδί.)

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 24, 2009, 07:46:26 μμ »
Σημερα εμαθα οτι στις 16 Ιουνιου δικαζεται η πρωην διευθυντρια του 132ου δημοτικου σχολειου στο σχολικο συγκροτημα Γκραβας.Τιμωρηθηκε σε πρωτη φαση στις κρισεις στελεχων της Εκπαιδευσης με την απομακρυνση της απο το σχολειο αλλα φαινεται οτι αυτο δεν εφτασε στους διωκτες της και προχωρουν παραπερα.
Το εγκλημα της;απλως ελαβε υποψη το γεγονος οτι στο σχολειο τα 7 στα 10 παιδια ειναι απο  οικογενειες μεταναστων και μαζι με το συλλογο διδασκοντων προχωρησαν σε δρασεις οπως διδασκαλια της μητρικης γλωσσας των παιδιων και διδασκαλια της Ελληνικης στους γονεις καθως και υλοποιηση αλλων καινοτομων προγραμματων που παραπεμπουν στην Διαπολιτισμικη Εκπαιδευση(αλλωστε το υπουργειο τα ευαγγελιζεται τελευταιως αλλα μαλλον ολη η φασαρια γινεται για να μην φανουμε οτι υστερουμε διεθνως,για τα ματια του κοσμου ντε!).
Πιστευω οτι αυτες οι κινησεις ειναι επιεικως απαραδεκτες και προκλητικες και λυπαμαι που δεν θα ειμαι στην Αθηνα στις 16 Ιουνιου για να εκφρασω την υποστηριξη μου σε μια τετοια αξια και αξιοθαυμαστη συναδελφισσα.
Προτεινω σε οσες/οσους προβληματιζονται σχετικα με το ρολο και την αποστολη μας στον 21ο αιωνα να ενημερωθειτε σχετικα με το θεμα και αν


καταληξετε στο συμπερασμα οτι η συναδελφισσα αδικειται να εχει και την αναλογη συμπαρασταση.Ειλικρινα,σημερα λυπηθηκα πολυ με αυτο το νεο.

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 24, 2009, 08:08:36 μμ »
Είναι δυνατόν; Με ποια κατηγορία την έστειλαν στα δικαστήρια;
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159618
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 459
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 430
Σύνολο: 439

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.145 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.