0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Kι άλλο παράδειγμα. Στο σχολείο που δουλεύω οι δάσκαλοι των τωρινών ΣΤ και περσινών Ε είχαν χωρίσει τα μαθήματα , οένας έκανα φυσική και μαθηματικά και ο άλλος νέα ελληνικά κλπ. Το σύστημα αυτό λειτούργησε άριστα πέρσι , με εργαστήρια φυσικής και τα σαββατοκύριακα παρακαλώ και με πολιτιστικό πρόγραμμα που είχαν αναλάβει τα 2 τμήματα. Ο περσινός σύμβουλος είχε επικροτήσει την προσπάθεια και δεν υπήρχαν αντιδράσεις. Φέτος με την καινούρια επιλογή συμβούλων όμως ο καινούριος σύμβουλος διαφώνησε με αυτόν τον χαρακτηρισμό. Κατηγόρησε τους δασκάλους ότι ανοίγουν τον δρόμο στους καθηγητές να έρθουν στην πρωτοβάθμια και ότι είναι παράνομοι και με λίγα λόγια τους είπε θα γίνει αυτό που λέω εγώ.Τα παιδιά που έμαθαν ότι θα αναγκάζονταν να χάσουν έναν από τους δασκάλους τους ήταν απαρηγόρητα. Οι γονείς εξαγριώθηκαν και αποφάσισαν ότι τα παιδιά την επόμενη μέρα θα έρχονταν στο σχολείο αλλά θα αρνιόνταν να κάνουν μάθημα τις πρώτες δύο ώρες. Μάζεψαν υπογραφές από τους γονείς και πήγαν στον προϊστάμενο ο οποίος ομολογουμένως είναι πολύ ντόμπρος και εντάξει τύπος και μετά από παρέμβασή του αποφασίστηκε ότι ήταν άδικο για τους μαθητές να αλλάξουν σύστημα στα μέσα της χρονιάς.Και αναρωτηθήκαμε όλοι : ο καινούριος σύμβουλος είναι συνάδελφος , βλέπει πως ένα τέτοιο πρωτοπόρο σύστημα λειτουργεί υπέρ των παιδιών και σαν παιδαγωγός αντί να επαινέσει την προσπάθεια και να βοηθήσει όσο μπορεί τι κάνει; Αδειάζει τους συναδέλφους του που παρεπιμπτόντως γνωρίζει τουλάχιστον 20 χρόνια και το παίζει σατράπης . Αναρωτιέμαι ως που μπορεί να φτάσει ο φθόνος και η κακία μερικών ανθρώπων που θέλουν να ονομάζονται παιδαγωγοί .
....................................................................Ο περσινός σύμβουλος είχε επικροτήσει την προσπάθεια και δεν υπήρχαν αντιδράσεις. Φέτος με την καινούρια επιλογή συμβούλων όμως ο καινούριος σύμβουλος διαφώνησε με αυτόν τον χαρακτηρισμό. Κατηγόρησε τους δασκάλους ότι ανοίγουν τον δρόμο στους καθηγητές να έρθουν στην πρωτοβάθμια και ότι είναι παράνομοι και με λίγα λόγια τους είπε θα γίνει αυτό που λέω εγώ.
........................ Συμβουλή ΜΑΤΗ (χωρίς παρεξήγηση) για κάτι που ίσως να το έχεις κάνει ήδη , αν διδάσκεις στο γυμ΄νάσιο ρίξε μια ματιά στα βιβλία των μαθηματικών της έκτης και της Πέμπτης . Δεν έχουμε επικοινωνία μεταξύ μας και δυστυχώς δεν ξέρουμε τι ήδη έχει διδαχτεί το παιδί. Παράδειγμα , χρειάστηκε να κάνουμε υπολογισμούς (ναι σε μάθημα αγγλικών) και συνειδητοποίησα ότι τα παιδιά του δημοτικού δεν έχουν ποτέ διδαχθεί την απλή μέθοδο των τριών και άρχισα να τους την εξηγώ εγώ (έπρεπε να μετατρέψουμε λίρες σε Ευρώ).Δεν φταίνε οι δάσκαλοι τα καταραμένα τα βιβλία φταίνε που δεν έχουν συνέχεια. Τι στο καλό άσχετοι με την εκπαίδευση τα γράφουν;
Και για όσους δε γνωρίζουν, ο ΜΑΤΗ έχει γράψει πολλά βοηθήματα Μαθηματικών (των πιο γνωστών εκδόσεων κιόλας), μεταξύ των οποίων και μια από τις πιο πλήρεις σειρές (για μένα η πιο πλήρης) για την Κατεύθυνση της Γ' Λυκείου.Όχι ότι χρειάζεται διαπιστευτήρια (μιας και οι απόψεις που έχει γράψει κατά καιρούς βρίσκουν πολύ κόσμο σύμφωνο), αλλά όταν λέει ότι κάτι το έχει ψάξει, εγώ τον πιστεύω!