0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
καλησπέρα..πριν λίγες μέρες μου προέκυψαν ξανά απορίες που είχα όταν πρωτοξεκίνησα να διδάσκω και που νόμιζα ότι τις είχα λύσει..όποιος έχει την καλοσύνη ας μου δώσει τα φώτα του...λοιπόν έχουμε και λέμε..μέχρι το 2003 στην εκφώνηση της περίληψης στις πανελλήνιες έθεταν επικοινωνιακό πλαίσιο...αυτό συνέβαινε επειδή όπως λένε οι οδηγίες διδασκαλίας η περίληψη σαν κείμενο έχει κάποιο σκοπό σύνταξης. τα παιδιά έπρεπε να ξεκινήσουν πχ αγαπητοί συμμαθητές ή δεν ήταν απαραίτητο και η εκφώνηση ήταν διατυπωμέννη έτσι απλά επειδή αυτή η διατύπωση ήταν η πιο σωστή; έπειτά, όταν στη σύνταξη της περίληψης αναφερόμαστε στο συγγραφέα, πρέπει να λέμε διαρκώς σε κάθε περίοδο:τονίζει, παρατηρεί, επισημαίννει ή είναι δυνατόν μία ή και περισσότερες περίοδοι να μην έχουν για υποκείμενο το συγγραφέα;;κ αν γίνει αυτό υπάρχει η πιθανότητα να πει κανείς ότι περνάμε σ' αυτό το σημείο σε απλή πύκνωση;;;