*

Αποστολέας Θέμα: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου  (Αναγνώστηκε 591692 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ouf

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1092 στις: Ιούλιος 07, 2014, 09:33:38 πμ »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:12:42 »

Αποσυνδεδεμένος rataplan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 446
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1093 στις: Ιούλιος 07, 2014, 10:13:33 πμ »
Μήπως  κάποιος  συνάδελφος  μπορεί  να  κάνει  το  ίδιο  για  τους  ΠΕ02???

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1094 στις: Ιούλιος 07, 2014, 11:27:54 πμ »
Ιστορία Ελεύθερο Θέμα: Από τη Ρώμη στη Νέα Ρώμη, Ιστορία Β' Γυμνασίου, μεταφορά της πρωτεύουσας από το Μέγα Κωνσταντίνο, η διαχρονικότητα της Κωνσταντινούπολης (ή κάτι τέτοιο), συμβουλευόμενοι και τις πηγές.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος rataplan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 446
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1095 στις: Ιούλιος 07, 2014, 11:35:37 πμ »
μερσί  μποκού!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:12:42 »

Αποσυνδεδεμένος mariakriti

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1096 στις: Ιούλιος 07, 2014, 06:13:47 μμ »
Λογοτεχνία Γυμνασίου : Φ. Κάφκα Ποσειδώνας
Λογοτεχνία Λυκείου : Κ. Ταχτσή Τα ρέστα
Ιστορία Λυκείου : Β' παγκόσμιος και ατομική βόμβα
Λογοτεχνία Λυκείου : Αναγνωστάκης Θεσσαλονίκη, Μέρες του 1969 μ.Χ.
Γλώσσα Γυμνασίου : ενότητα 1η, Β1 παρακτική και υποτακτική σύνδεση των προτάσεων
Αρχαία Γυμνασίου : Ανθολόγιο Φιλοσοφικών κειμένων, διαθεματική εργασία για το Θάνατο και τον Πόλεμο

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1097 στις: Ιούλιος 07, 2014, 08:18:17 μμ »
Ouf δεν μπόρεσα να δω τίποτα . 

Κανένα θέμα ΠΕ3  κανείς  ;        :)


Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1098 στις: Ιούλιος 07, 2014, 09:26:46 μμ »
Ως γενικό σχόλιο, έχω να πω ότι παρ' ότι η πιστοποίηση διαρκεί τέσσερις γεμάτες ώρες, και πάλι ο χρόνος δε φτάνει -τουλάχιστον στα θεωρητικά μαθήματα- ακόμα και για άτομα που γράφουν τυφλά, όπως εγώ. Φιλική συμβουλή προς όσους φιλολόγους δώσουν, μη σταματάτε για κανένα λόγο, αν θέλετε να τελειώσετε.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος susanna

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1099 στις: Ιούλιος 08, 2014, 12:49:56 πμ »
nikitas, ευχαριστούμε για πληροφορίες και συμβουλή! Καλά αποτελέσματα.
ερώτηση: στο ελεύθερο θέμα έχουμε τη δομή του σεναρίου; Μας δίνουν κάποιο πλαίσιο μέσα στο οποίο κινούμαστε ή τίποτα; Ένα λευκό χαρτί στο word, άρα πρέπει να μάθουμε απ' έξω τον σκελετό;

Βρε παιδιά, ένας φόβος μου είναι τι θα γίνει αν πέσει κάτι που δεν έχω διδάξει ή αν δεν έχω έμπνευση εκείνη τη- μαύρη- ώρα; Έχει αντιμετωπίσει κάποιος κάτι παρόμοιο;

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1100 στις: Ιούλιος 08, 2014, 06:50:22 πμ »
Υπάρχει μια δομή , δεν δίνουν λευκό χαρτί.  Έτσι έχω ακούσει. 

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1101 στις: Ιούλιος 08, 2014, 07:01:52 πμ »
Μιά άσχετη ερώτηση: αν δεν δώσεις τι επιπτώσεις έχεις; (πέρα από αξιολογήσεις κλπ)  8)
  

Αποσυνδεδεμένος rataplan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 446
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1102 στις: Ιούλιος 08, 2014, 07:49:02 πμ »
Αν  κάποιος  -ο  μη  γένοιτο- αποτύχει, τι  γίνεται? μπορεί  να  ξαναδώσει?

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1103 στις: Ιούλιος 08, 2014, 08:38:02 πμ »
3 φορές μπορείς να δώσεις.

Αποσυνδεδεμένος rataplan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 446
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1104 στις: Ιούλιος 08, 2014, 08:54:05 πμ »
3 φορές μπορείς να δώσεις.
ευχαριστώ! νομίζω όμως   πως  οι  3  φορές  ισχύουν  μόνο  για  το  α  επίπεδο. για  το  β΄ επίπεδο  δεν  έχω  ακούσει  κάτι  τέτοιο. αν  είσαι  βέβαιος  όμως, μήπως  μπορείς  να  με  παραπέμψεις  σε  κάποιο  έγγραφο  ή  λινκ?

Αποσυνδεδεμένος ouf

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« Απάντηση #1105 στις: Ιούλιος 08, 2014, 09:44:57 πμ »
Ouf δεν μπόρεσα να δω τίποτα . 

Κανένα θέμα ΠΕ3  κανείς  ;        :)



Ελεύθερο θέμα ΠΕ03
 Δεκέμβριος2010- Φεβρουάριος2011
 
1. Η λογαριθμική συνάρτηση και οι ιδιότητες της

Στο σχολικό εγχειρίδιο η  λογαριθμική συνάρτηση παρουσιάζεται με βάση
 την εκθετική συνάρτηση και την ιδιότητα του 1-1
Η γραφική της παράσταση παρουσιάζεται σαν η συμμετρική της εκθετικής ως προς την y=x.
 Οι ιδιότητες της παρουσιάζονται με βάση την εικόνα της γραφικής παράστασης.
Να γίνει σενάριο διάρκειας τουλάχιστον 3 ωρών, ώστε να υποστηριχθεί η διδασκαλία της  λογαριθμικής συνάρτησης στην β λυκείου.
Με το σενάριο αυτό θα εμπλέξετε τους μαθητές σε διερευνητικές δραστηριότητες
με την βοήθεια λογισμικού για χειρισμό αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων.
 Η διδακτική αξιοποίηση όσο το δυνατόν περισσοτέρων παραθύρων και λειτουργιών του λογισμικού είναι βασικό ζητούμενο
2.Δύναμη σημείου ως προς κύκλο
Στο Λύκειο η σχέση μεταξύ των ευθυγράμμων τμημάτων που ορίζονται σε κύκλο
από τα σημεία τομής του με ευθεία που διέρχεται από σταθερό σημείο,
παραδοσιακά αναφέρεται ως «δύναμη σημείου ως προς κύκλο». Η σχέση αυτή
αποτελεί ένα καλό παράδειγμα ανάπτυξης νοημάτων για τη συναρτησιακή σχέση
μεταξύ γεωμετρικών μεγεθών η οποία εκφράζεται ως θεώρημα της γεωμετρίας.
Να συντάξετε ένα σενάριο διάρκειας τουλάχιστον τριών διδακτικών ωρών για
την μελέτη της σχέσης μεταξύ των δύο ευθυγράμμων τμημάτων που ορίζονται
από ένα σταθερό σημείο και τα σημεία τομής ενός κύκλου με την ευθεία που
διέρχεται από το σταθερό σημείο, με τη βοήθεια ενός λογισμικού δυναμικής
γεωμετρίας. Ζητούμενο είναι το συγκεκριμένο σενάριο να δίνει τη δυνατότητα
στους μαθητές μέσα από πειράματα και διερευνήσεις να καταλήγουν σε
σχετικά συμπεράσματα τα οποία θα διατυπώνουν ως θεωρήματα και θα αποδεικνύουν.
3. Μελέτη κανονικών πολυγώνων
Τα κανονικά πολύγωνα αποτελούν από μόνα τους ένα ξεχωριστό κεφάλαιο της γεωμετρίας (Γυμνασίου ή Λυκείου)
Εμπεριέχουν μια σειρά από σχέσεις μεταξύ των γεωμετρικών τους μεγεθών και των στοιχείων του κύκλου.
Να γίνει σενάριο διάρκειας τουλάχιστον 3 ωρών, ώστε να υποστηριχθεί η διδασκαλία
Με το σενάριο αυτό θα εμπλέξετε τους μαθητές σε διερευνητικές δραστηριότητες με την βοήθεια λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας.
Οι μαθητές να καταλήγουν σε συμπεράσματα για τον αριθμό των πλευρών, των γωνιών, των σχέσεων μεταξύ τους ,
 καθώς και του εμβαδού και της περιμέτρου τόσο με αυτά όσο και με τα στοιχεία των κύκλων (εγγεγραμμένου-περιγεγραμμένου.)
Το σενάριο μπορεί να αφορά μαθητές Γυμνασίου ή και Λυκείου.
4. Ανάλογα και αντιστρόφως ανάλογα ποσά
Το γεωμετρικό περιβάλλον συχνά θεωρείται κατάλληλο για να προσεγγίσουν οι μαθητές
συναρτησιακές σχέσεις όπως αυτές των ανάλογων -αντιστρόφως ανάλογων ποσών.
Οι μαθητές του γυμνασίου βλέπουν  συνήθως στατικά και με λεκτικές περιγραφές τα ποσά αυτά
 και δεν έχουν την δυνατότητα  να δουν και να περιγράψουν τις συμμεταβολές των ποσών αυτών
Να γίνει σενάριο διάρκειας τουλάχιστον 3 ωρών, ώστε να υποστηριχθεί η διδασκαλία των ποσών αυτών σε μαθητές γυμνασίου
Με το σενάριο αυτό θα εμπλέξετε τους μαθητές σε διερευνητικές δραστηριότητες με την βοήθεια λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας.
Οι μαθητές να καταλήγουν σε συμπεράσματα για τον τρόπο συμμεταβολής των ποσών αυτών
5. Η γραμμική συνάρτηση στην Γ γυμνασίου
Η γραμμική εξίσωση αχ+βψ=γ διδάσκεται πρώτη φορά στην Γ γυμνασίου και είναι η βάση για τα γραμμικά συστήματα 2χ2
Η εισαγωγή της έννοιας γίνεται με βάση την παρακάτω υπολογιστική δραστηριότητα και καταλήγει σε 'ένα γενικευμένο ορισμό
 

Συχνά η έλλειψη αναπαραστατικών μέσων και οι χρονοβόρες διαδικασίες οδηγούν τον διδάσκοντα
 σε επίσπευση των διαδικασιών και τον αναγκάζουν να παίξει πρωτεύοντα ρόλο ο ίδιος και όχι οι μαθητές.
Να γίνει σενάριο διάρκειας τουλάχιστον 2 ωρών, ώστε να υποστηριχθεί η διδασκαλία της  γραμμικής συνάρτησης στην Γ γυμνασίου.
Με το σενάριο αυτό θα εμπλέξετε τους μαθητές σε διερευνητικές δραστηριότητες
με την βοήθεια λογισμικού για χειρισμό αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων
 

http://blogs.sch.gr/pavtryfon/2013/05/24/%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B5%CE%BB%CE%B8%CF%8C%CE%BD%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF/
 


 

 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159601
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 457
Σύνολο: 474

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.