0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η Κοινωνιολογία, για παράδειγμα, δεν έχει θέση στα σχολεία. Είναι ένα από τα μαθήματα που περιφρονούνται διότι δεν βαρύνει τις εισαγωγικές εξετάσεις. Εντάξει, απασχολεί κάποιους απόφοιτους πανεπιστημίων που δεν έχουν δουλειά. Πρέπει, όμως, πρέπει να φορτώνουμε όλα αυτά στο κεφάλι των μαθητών; Δεν είναι καλή πολιτική αυτή...».
Για πρώτη φορά συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις του Κου Βερέμη. Πιστεύω ότι είναι αναγκαία σήμερα η μείωση του αριθμού των αμιγώς φιλολογικών μαθημάτων και η ενίσχυση των μαθημάτων θετικής κατεύθυνσης (Φυσικής ,Χημείας, Μαθηματκών, Βιολογίας, Πληροφορικής, Περιβαλοντολογίας,)τόσο στο Γυμνάσιο όσο και στο ΛύκειοΗ χώρα έχει ανάγκη τις επενδύσεις στις νέες τεχνολογίες και πρωτίστως την καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης στους αυριανούς πολίτες της προκειμένου να αντιμετωπισθούν οι προκλήσεις των καιρών.
και επιτέλους αν ο πρόεδρος του ΕΣΠ ενδιαφέρεται για τη ποιότητα της γνώσης που παρέχουμε στα παιδιά ας μειώσουμε τον όγκο της ύλης όχι των αριθμό των μαθημάτων και ας αποδεσμεύσουμε το σχολείο από τη διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια
Ξαναδιάβασα το άρθρο της Ημερησίας σχετικά με τη δραστική μείωση των μαθημάτων στα λύκεια και γυμνάσια και νομίζω πως πάλι στο "γόνατο" ετοιμάζουν "μεταρρύθμιση". Διαβάστε προσεκτικά στην αρχή ο κ. Βερέμης δηλώνει ότι: "Η Κοινωνιολογία, για παράδειγμα, δεν έχει θέση στα σχολεία. Είναι ένα από τα μαθήματα που περιφρονούνται διότι δεν βαρύνει τις εισαγωγικές εξετάσεις." Στη συνέχεια μας λέει: «Το λύκειο είναι παντελώς απαξιωμένο σήμερα. Πρέπει να δούμε πώς θα το απαλλάξουμε από τη δουλεία του πανεπιστημίου» και τελικά σύμφωνα με το άρθρο "Η συζήτηση για το εξεταστικό έχει ήδη αρχίσει σε ειδική επιτροπή του ΕΣΥΠ. Οι σκέψεις είναι για Εθνικό Εξεταστικό Οργανισμό, αποδεσμευμένο από το λύκειο και το πανεπιστήμιο. Οι υποψήφιοι θα εξετάζονται σε 4-5 βασικά μαθήματα ανάλογα με τον τομέα επιλογής τους: 1) Θετικές επιστήμες, 2) εφαρμοσμένες, 3) ανθρωπιστικές, 4) οικονομικό."Εγώ προσωπικά δεν βγάζω άκρη με το τι πραγματικά θέλουν να κάνουν και πως...
Για πρώτη φορά συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις του Κου Βερέμη.Πιστεύω ότι είναι αναγκαία σήμερα η μείωση του αριθμού των αμιγώς φιλολογικών μαθημάτων και η ενίσχυση των μαθημάτων θετικής κατεύθυνσης (Φυσικής ,Χημείας, Μαθηματκών, Βιολογίας, Πληροφορικής, Περιβαλοντολογίας,)τόσο στο Γυμνάσιο όσο και στο ΛύκειοΗ χώρα έχει ανάγκη τις επενδύσεις στις νέες τεχνολογίες και πρωτίστως την καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης στους αυριανούς πολίτες της προκειμένου να αντιμετωπισθούν οι προκλήσεις των καιρών.
Ο απόφοιτος του Λυκείου δεν χρειάζεται εξειδικευμένες γνώσεις, αλλά βασικές γνώσεις που θα του φανούν χρήσιμες στην καθημερινότητά του, θα τον βοηθήσουν να κατανοήσει ένα άρθρο σε μία εφημερίδα, να αξιολογήσει μία πληροφορία, να "σταθεί" αξιοπρεπώς σε μία συζήτηση κτλ. Έτσι κι αλλιώς η εξειδίκευση γίνεται στα Πανεπιστήμια με πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά.