*

Αποστολέας Θέμα: Μεταρρύθμιση  (Αναγνώστηκε 3712 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Μεταρρύθμιση
« στις: Μαρτίου 16, 2008, 02:09:45 pm »
 Δραστική μείωση του αριθμού των μαθημάτων που διδάσκονται στα γυμνάσια και τα λύκεια, ώστε οι μαθητές να μην φορτώνονται με «άχρηστη» γνώση και μεγάλο όγκο δουλειάς στο σπίτι, προτείνει ο πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, Θάνος
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 16, 2008, 02:17:22 pm από Dr_Michael »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταρρύθμιση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:24:05 »

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μεταρρύθμιση
« Απάντηση #1 στις: Μαρτίου 16, 2008, 03:31:14 pm »
Η Κοινωνιολογία, για παράδειγμα, δεν έχει θέση στα σχολεία. Είναι ένα από τα μαθήματα που περιφρονούνται διότι δεν βαρύνει τις εισαγωγικές εξετάσεις. Εντάξει, απασχολεί κάποιους απόφοιτους πανεπιστημίων που δεν έχουν δουλειά. Πρέπει, όμως, πρέπει να φορτώνουμε όλα αυτά στο κεφάλι των μαθητών; Δεν είναι καλή πολιτική αυτή...».
Mάλιστα ωραία επιχειρήματα έχει ο κύριος
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 16, 2008, 03:33:23 pm από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μεταρρύθμιση
« Απάντηση #2 στις: Μαρτίου 16, 2008, 03:38:13 pm »
και επιτέλους αν ο πρόεδρος του ΕΣΠ ενδιαφέρεται για τη ποιότητα της γνώσης που παρέχουμε στα παιδιά ας μειώσουμε τον όγκο της ύλης όχι των αριθμό των μαθημάτων και ας αποδεσμεύσουμε το σχολείο από τη διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια :o
.......
και να σκεφτεί κανείς πως ο κύριος Θ.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 16, 2008, 03:51:33 pm από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος leti77

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1694
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ 06
    • Προφίλ
Απ: Μεταρρύθμιση
« Απάντηση #3 στις: Μαρτίου 16, 2008, 03:51:53 pm »
και επιτέλους αν ο πρόεδρος του ΕΣΠ ενδιαφέρεται για τη ποιότητα της γνώσης που παρέχουμε στα παιδιά ας μειώσουμε τον όγκο της ύλης όχι των αριθμό των μαθημάτων και ας αποδεσμεύσουμε το σχολείο από τη διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια :o

Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη αυτή mat.
You only live twice,οr so it seems,one life for yourself and one for your dreams....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταρρύθμιση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:24:05 »

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μεταρρύθμιση
« Απάντηση #4 στις: Μαρτίου 16, 2008, 04:06:22 pm »
Ξαναδιάβασα το άρθρο της Ημερησίας σχετικά με τη δραστική μείωση των μαθημάτων στα λύκεια και γυμνάσια και νομίζω πως πάλι στο "γόνατο" ετοιμάζουν "μεταρρύθμιση". Διαβάστε προσεκτικά στην αρχή ο κ.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Μεταρρύθμιση
« Απάντηση #5 στις: Μαρτίου 16, 2008, 04:41:33 pm »
Ξαναδιάβασα το άρθρο της Ημερησίας σχετικά με τη δραστική μείωση των μαθημάτων στα λύκεια και γυμνάσια και νομίζω πως πάλι στο "γόνατο" ετοιμάζουν "μεταρρύθμιση". Διαβάστε προσεκτικά στην αρχή ο κ.
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Μεταρρύθμιση
« Απάντηση #6 στις: Μαρτίου 16, 2008, 04:48:00 pm »

Για πρώτη φορά συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις του Κου
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος vsk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 447
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ0402
    • Προφίλ
Απ: Μεταρρύθμιση
« Απάντηση #7 στις: Μαρτίου 16, 2008, 05:40:15 pm »
Εκ... του αποτελέσματος (!), μπορεί κάποιος να καταλάβει πώς θα πρέπει να αναποσαρμοστεί το αναλυτικό πρόγραμμα. Και γίνομαι σαφέστερος...

Όταν ένας μαθητής:
- δεν ξέρει να εκφραστεί και να γράψει μία ορθογραφημένη πρόταση
- δεν μπορεί να υπολογίσει τι σημαίνει έκπτωση 20%
- δεν καταλαβαίνει γιατί πέφτει το μήλο στο πάτωμα αν το αφήσεις από ένα ύψος
- δεν έχει ιδέα του τι είναι άτομο, μόριο, χημική ένωση
- δεν ξέρει να χρησιμοποιήσει έναν χάρτη και να βρει στοιχειώδεις τοποθεσίες
- δεν ξέρει τι γιορτάζουμε στις εθνικές επετείους ή ποιο ήταν το τάδε σπουδαίο ιστορικό πρόσωπο
- δεν έχει ιδέα ποιος ήταν ο Μότσαρτ ή ο Ντα

Αποσυνδεδεμένος leti77

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1694
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ 06
    • Προφίλ
Απ: Μεταρρύθμιση
« Απάντηση #8 στις: Μαρτίου 16, 2008, 06:03:49 pm »
Συμφωνω vsk...Πλεον χρειαζομαστε πολιτες που να καταλαβαινουν και να αντιλαμβανονται τα βασικα.....
You only live twice,οr so it seems,one life for yourself and one for your dreams....

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μεταρρύθμιση
« Απάντηση #9 στις: Μαρτίου 16, 2008, 06:24:26 pm »
Ο απόφοιτος του Λυκείου δεν χρειάζεται εξειδικευμένες γνώσεις, αλλά βασικές γνώσεις που θα του φανούν χρήσιμες στην καθημερινότητά του, θα τον βοηθήσουν να κατανοήσει ένα άρθρο σε μία εφημερίδα, να αξιολογήσει μία πληροφορία, να "σταθεί" αξιοπρεπώς σε μία συζήτηση κτλ. Έτσι κι αλλιώς η εξειδίκευση γίνεται στα Πανεπιστήμια με πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά.
Kαι σε αυτό το επίπεδο συνάδελφοι (ας μου επιτρέψετε να υπερασπιστώ την επιστήμη μου) η Κοινωνιολογία έχει πολλά να προσφέρει στον σημερινό μαθητή και αυριανό πολίτη. Μη τη πετάτε στα σκουπίδια......
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος vsk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 447
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ0402
    • Προφίλ
Απ: Μεταρρύθμιση
« Απάντηση #10 στις: Μαρτίου 16, 2008, 06:32:24 pm »

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταρρύθμιση
« Απάντηση #11 στις: Μαρτίου 16, 2008, 06:43:13 pm »
Ε ... τότε ας γυρίσουμε στη σπαρτιατική αγωγή(αναφορά της έγινε και στο άρθρο της Ημερησίας), σύμφωνα με την  οποία οι μαθητές διδάσκονταν τεχνικές του πολέμου, γραφή , ανάγνωση, μουσική και χορό...
Διερωτώμαι πότε στο σύγχρονο ελληνικό κράτος διδάσκονταν οι μαθητές μόνο 6 ή 7 μαθήματα.Παρακάτω παραθέτω για προβληματισμό ένα απόσπασμα από το νομοσχέδιο του Θεοτόκη, υπουργού Παιδείας το 1889, στο οποίο αναφέρονται τα μαθήματα που πρότεινε να διδάσκονται οι μαθητές της εποχής εκείνης.

Προβλέπονται από 27 ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα στις τρεις κατώτερες τάξεις του γυμνασίου (Αρχαία και Νέα Ελληνικά, Θρησκευτικά, Μαθηματικά, Γαλλικά, Ιστορία, Γεωγραφία, Φυσική Ιστορία, Ιχνογραφία, Γυμναστική) , και από 30 ώρες στις τρεις ανώτερες τάξεις (Αρχαία και Νέα Ελληνικά, Θρησκευτικά, Μαθηματικά, Λατινικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιστορία, Φυσική , Χημεία, Κοσμογραφία ή Ανθρωπολογία, Ιχνογραφία, Γυμναστική ή Οπλασκία)


Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Μεταρρύθμιση
« Απάντηση #12 στις: Μαρτίου 16, 2008, 07:36:12 pm »
Ο μαθητής μόλις τελειώνει το Γυμνάσιο να έχει το δικαίωμα ο ίδιος να διαλέγει μέχρι 8 μαθήματα περίπου, που τον ενδιαφέρουν. Φυσικά, αρκετά από αυτά να είναι υποχρεωτικά. Παλαιότερα ήταν δύσκολο να φτιάξει κάποιος τέτοια τμήματα. Σήμερα πιστεύω ότι με ένα πληροφοριακό σύστημα, η διαδικασία είναι εφικτή.

Αποσυνδεδεμένος BOEMISSA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Μεταρρύθμιση
« Απάντηση #13 στις: Μαρτίου 16, 2008, 08:54:04 pm »
Τι είδους μεταρρύθμιση είναι αυτή; Τα έχουμε ισοπεδώσει όλα πια και στο σχολείο. Και όμως πρέπει να επαναφέρουμε τις ανθρωπιστικές επιστήμες στα σχολεία και χρειαζόμαστε και τους ανάλογους καθηγητές, ακόμη και το μάθημα του ΣΕΠ έχει χάσει την αξία του, τη στιγμή που μπορεί να βοηθήσει  πολύ τα παιδιά και όχι μόνο του Γυμνασίου Χρειαζόμαστε μαθητές με ολόπλευρη παιδεία και όχι κομπιουτεράκια και παπαγάλους, χρειαζόμαστε νέες μεθόδους, εποπτικά μέσα, καλύτερες υποδομές και όχι σχολεία-φυλακές. Ολόκληρο το σχολείο ειδικά από την Α΄Λυκείου αποβλέπει μόνο στις πανελλαδικές εξετάσεις. Ένα Γυμνάσιο έμεινε να κάνουμε ένα σωστό μάθημα, όπου τα παιδιά ενδιαφέρονται λιγο περισσότερο για όλα τα μαθήματα και πάμε να το διαλύσουμε κι αυτό. Ας αποσυνδεθούν επιτέλους οι πανελλήνιες από το Λύκειο, ας δώσουν, μεγαλύτερη βαρύτητα στη βασική εκπαίδευση, ας κάνουν μια πιο γενναία μεταρρύθμιση και ας προσέξουν και αυτά τα παιδια με κάθε είδους μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς, τα παιδιά των ακριτικών περιοχών, να στείλουν επιτέλους ψυχολόγους και ειδικούς στα σχολεία, να γίνει πραγματικά το σχολείο χώρος διαπαιδαγώγησης και να μας βοηθήσουν να γίνουμε καλύτεροι παιδαγωγοί.
Η μάθηση για όσους ευτυχούν είναι στολίδι και και για όσους ατυχούν καταφύγιο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182630
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 572
Σύνολο: 575

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.