0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κάτι που μπορεί να γίνει πρακτικά και να εξυπηρετήσει τόσο τους εκπαιδευτικούς όσο και την εκπαίδευση , είναι να συγχωνευτούν κάποια μικρά σχολεία στην επαρχεία , και να δημιουργηθούν νέα ( με μικρότερα τμήματα ) στις πόλεις . Είναι χαζό να υπάρχουν γυμνάσια με 20 – 30 παιδιά , με τμήματα πεντε – δεκα μαθητών , και να απέχουν μεταξύ τους πέντε δέκα χιλιόμετρα , την ίδια ώρα που στις πόλεις στοιβάζονται 30 μαθητές σε κάθε τμήμαΝα τονίσω , για να προλάβω τυχόν αστοχες αντιδράσεις , ότι «ταλαιπωρούμαι» αρκετά χρόνια μακριά από το σπίτι μου , πράγμα που μου έχει κοστίσει πολύ σε χρήμα ,χρόνο αλλά και σχέδια για την προσωπική ζωή .Άρα δεν μιλάω εκ του ασφαλούς .Συγνώμη για το μακροσκελές σχόλιο
Μου είπαν σήμερα από τη Δ/βάθμια Ξάνθης, πάνω σε σχετική συζήτηση, ότι θα μάθουμε τα αποτελεσματα των αποσπάσεων στις 5/6
άκουσα ότι βγήκαν "ανεπίσημα" οι αποσπάσεις σε φορείς (όπως κάθε χρόνο...)
μα όταν ανακοινώνονται 3 κενά στη Ρόδο και 3 στην Ιθάκη, αυτό σημαίνει ότι στην πραγματικότητα δεν πρόκειται περί κενών, αλλά περί πλενονασμάτων, ώστε να αποσπαστεί ο Αθηναίος από τον Εβρο στην , πχ. Βοιωτία όπου δεν υπάρχουν οργανικά κενά, αλλά θα συμπληρωθούν από το πλεόνασμα των κενών στην Ευρυτανία και στη Φωκίδα με τελικό αποτέλεσμα να μπορέσει να αποσπαστεί ο νεοδιόριστος Φιλόλογος από τη Λέρο στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου επειδή η μαμά του δεν μπορεί να στέλνει συνεχώς τάπερ στο παιδί. Κατάλαβες τώρα;