*

Αποστολέας Θέμα: Γιατί οι μαθητές βαριούνται το σχολείο  (Αναγνώστηκε 9421 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Γιατί οι μαθητές βαριούνται το σχολείο
« Απάντηση #28 στις: Απρίλιος 08, 2008, 04:33:47 μμ »
Παράθεση
Μια τροποποίηση του τύπου να υπάρχουν και μαθήματα επιλογής στο λύκειο δεν θα ήταν κακή ιδέα.
Παράθεση
Νομίζω ότι η εισαγωγή και επιλεγόμενων μαθημάτων (όπως γίνεται στις ανώτερες-ανώτατες σχολές) θα ήταν μία ενδιαφέρουσα προοπτική!
βρε συνάδελφοι, τι λέτε; δεν υπάρχουν μαθήματα επιλογής εδώ και πολυ καιρό στα λύκεια;  ??? Ποια η βελτίωση που φέραν στο σχολείο; τρεις φορές χειρότερα τα κάνανε τα πράγματα. διότι είναι ωραία η λογική "ο καθένας επιλέγει ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του", αλλά αυτή η λογική μπορεί να "ξεχειλωθεί" και να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι ένα παιδάκι του δημοτικού που δεν τα καταφέρνει με τα μαθηματικά, δεν είναι απαραίτητο να μάθει πρόσθεση και πολλαπλασιασμό. Είναι απαραίτητο να τραβηχθεί μία αυστηρή γραμμή που θα λέει "μέχρι εδώ μαθαίνουμε όλοι τα ίδια και μετά επιλέγει ο καθένας ότι θέλει". Και η γραμμή αυτή κατά την γνώμη μου δεν μπορεί να είναι πριν την λήξη της γενικής δημόσιας παιδείας. Κάποιες βασικές αρχές από κάθε επιστήμη πρέπει να τις γνωρίζουν όλοι εάν θέλουμε να μιλάμε για ολοκληρωμένους ανθρώπους κι όχι για ημιμαθείς yesmen. Επίσης είναι και ένα μεγάλο ζήτημα το πως επιλέγουν σήμερα τα μαθήματα οι μαθητές του λυκείου. Η συντριπτική πλειοψηφία επιλέγει πληροφορική διότι διάφοροι παράγοντες (που έχω αναφέρει σε άλλες συζητήσεις, δεν είναι του παρόντος) έχουν μετατρέψει το μάθημα στην "ώρα του παιδιού (με υπολογιστή)".
εν τέλει, τα χόμπι , τα ενδιαφέροντα και οι δεξιότητες των παιδιών πρέπει να αναπτύσονται εκτός του "καθιερωμένου" ωραρίου (γιατί έτσι κι αλλιώς δεν χωράνε σε αυτό) και εκτός της λογικής του "μαθήματος".

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γιατί οι μαθητές βαριούνται το σχολείο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:47:57 »

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γιατί οι μαθητές βαριούνται το σχολείο
« Απάντηση #29 στις: Απρίλιος 08, 2008, 05:42:31 μμ »

Άντε τώρα εσύ να τα πείσεις ότι πρέπει να δώσουν σημασία στο σχολείο, όταν βλέπουν γύρω τους απόφοιτους πανεπιστημιακών σχολών να κόβουν τυριά στα σουπερ μαρκετ.

Να συμπληρώσω :

Αντε τώρα εσύ να πεισεις τους μαθητές να δώσουν σημασία στο σχολείο , όταν βλέπουν :

1. τους κομμωτές , υδραυλικούς κ.α. να βγάζουν περισσότερα χρήματα απο τους πτυχιούχους
2. το βύσμα να διορίζει τον πιο άσχετο μαθητή σε δημόσια υπηρεσία (αυτός ο άνθρωπος(=πρώην μαθητής)  που τα κατάφερε όπως τα κατάφερε , τι αξίες θα μεταλαμπαδεύσει στα παιδιά του ?)
3. την τηλεόραση να κάνει star κάθε καρυδιάς καρύδι

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γιατί οι μαθητές βαριούνται το σχολείο
« Απάντηση #30 στις: Απρίλιος 08, 2008, 06:00:28 μμ »
Παράθεση
Μια τροποποίηση του τύπου να υπάρχουν και μαθήματα επιλογής στο λύκειο δεν θα ήταν κακή ιδέα.
Παράθεση
Νομίζω ότι η εισαγωγή και επιλεγόμενων μαθημάτων (όπως γίνεται στις ανώτερες-ανώτατες σχολές) θα ήταν μία ενδιαφέρουσα προοπτική!
βρε συνάδελφοι, τι λέτε; δεν υπάρχουν μαθήματα επιλογής εδώ και πολυ καιρό στα λύκεια;  ??? Ποια η βελτίωση που φέραν στο σχολείο; τρεις φορές χειρότερα τα κάνανε τα πράγματα. διότι είναι ωραία η λογική "ο καθένας επιλέγει ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του", αλλά αυτή η λογική μπορεί να "ξεχειλωθεί" και να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι ένα παιδάκι του δημοτικού που δεν τα καταφέρνει με τα μαθηματικά, δεν είναι απαραίτητο να μάθει πρόσθεση και πολλαπλασιασμό. Είναι απαραίτητο να τραβηχθεί μία αυστηρή γραμμή που θα λέει "μέχρι εδώ μαθαίνουμε όλοι τα ίδια και μετά επιλέγει ο καθένας ότι θέλει". Και η γραμμή αυτή κατά την γνώμη μου δεν μπορεί να είναι πριν την λήξη της γενικής δημόσιας παιδείας. Κάποιες βασικές αρχές από κάθε επιστήμη πρέπει να τις γνωρίζουν όλοι εάν θέλουμε να μιλάμε για ολοκληρωμένους ανθρώπους κι όχι για ημιμαθείς yesmen. Επίσης είναι και ένα μεγάλο ζήτημα το πως επιλέγουν σήμερα τα μαθήματα οι μαθητές του λυκείου. Η συντριπτική πλειοψηφία επιλέγει πληροφορική διότι διάφοροι παράγοντες (που έχω αναφέρει σε άλλες συζητήσεις, δεν είναι του παρόντος) έχουν μετατρέψει το μάθημα στην "ώρα του παιδιού (με υπολογιστή)".
εν τέλει, τα χόμπι , τα ενδιαφέροντα και οι δεξιότητες των παιδιών πρέπει να αναπτύσονται εκτός του "καθιερωμένου" ωραρίου (γιατί έτσι κι αλλιώς δεν χωράνε σε αυτό) και εκτός της λογικής του "μαθήματος".


Happiness πολύ θα ήθελα όλοι μα όλοι οι μαθητές να αποκτούσαν κάποιες βασικές γνώσεις γενικής παιδείας .
Ως μαθηματικός μάλιστα , θα το εξειδικεύω λέγοντας οτι τα μαθηματικά έχουν να προσφέρουν σε όλους τους μαθητές κάτι .
Ομως , οταν σε ενα τμήμα υπάρχει μεγάλη ανομοιογένεια και 25 μαθητές (συχνό φαινόμενο πιστεύω) , εγω αδυνατώ να προσφέρω σε όλους αυτό που χρειάζονται (και μακάρι συνάδελφοι να το καταφέρνουν) .
Οταν ανεβάζεις το επίπεδο του μαθήματος βλέπεις τους καλούς να ενδιαφέρονται και τους άλλους να χάνονται , οταν ασχολείσαι με τους αδύνατους βλέπεις τους καλούς να κρυφογελούν με τις απορίες αυτών .
Δύσκολη δουλειά και χωρίς καλά αποτελέσματα . Συγχωρήστε με για την αυτοπεποίθηση μου , αλλα νοιώθω οτι θα μπορούσα να τους βοηθήσω όλους , σε μικρότερα τμήματα ή σε πιο ομοιογενή τμήματα και το βασίζω στην πείρα μου απο ιδιαίτερα, φροντιστήριο, ενισχυτική , ΠΔΣ .

Οποτε , πιστεύω οτι στο πρόβλημα αυτό , κάποια λύση πρέπει να βρεθεί . Δεν ξέρω ακόμα ποια είναι η καλύτερη ......... αν όχι να γίνεται επιλογή , τότε ίσως για κάποια παιδιά θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική η ενισχυτική ...................

Αποσυνδεδεμένος Nina P

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 869
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ18.02 (18.35) χαμόγελο-ευγένεια-εξυπηρέτηση
    • Προφίλ
Απ: Γιατί οι μαθητές βαριούνται το σχολείο
« Απάντηση #31 στις: Απρίλιος 08, 2008, 07:15:13 μμ »
Δεν μίλησα για το δημοτικό αλλά για το Γυμνάσιο Λύκειο.
Εσύ καλά τα λες με την πδσ. αλλά έλα που υπάρχουν παιδιά που πρέπει να τους δείξεις το μάθημα αποκλειστικά σε εκείνα και δεν  μπορούν να  το κατανοήσουν όταν είναι ανάμεσα σε άλλα παιδιά; (ένα τέτοιο παιδί ήμουν και γω). μόνο με ιδιαίτερο λύνετε λοιπόν το πρόβλημα; ή με το να επιλέξει κάτι άλλο; και προς Θεού δεν λέω να μην πάρει αριθμητικές γνώσεις...αλλά ρε παιδιά εδώ αυτά που κάνουμε στην α λυκείου στην Αμερική ο ξάδερφός μου τα έκανε στο κολέγιο. μήπως το έχουνε παρατραβήξει το σχοινί λίγο;...
Τωρα εσύ μαθηματικός είσαι και στηρίζεις τα μαθηματικά και καλά κάνεις. έλα όμως που σαν και εμένα είναι ....αρκετοί;
Γίνε εσύ ο ίδιος η αλλαγή που θέλεις να φέρεις στον κόσμο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γιατί οι μαθητές βαριούνται το σχολείο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:47:57 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Γιατί οι μαθητές βαριούνται το σχολείο
« Απάντηση #32 στις: Απρίλιος 08, 2008, 08:28:46 μμ »
Happiness πολύ θα ήθελα όλοι μα όλοι οι μαθητές να αποκτούσαν κάποιες βασικές γνώσεις γενικής παιδείας .
Ως μαθηματικός μάλιστα , θα το εξειδικεύω λέγοντας οτι τα μαθηματικά έχουν να προσφέρουν σε όλους τους μαθητές κάτι .
Ομως , οταν σε ενα τμήμα υπάρχει μεγάλη ανομοιογένεια και 25 μαθητές (συχνό φαινόμενο πιστεύω) , εγω αδυνατώ να προσφέρω σε όλους αυτό που χρειάζονται (και μακάρι συνάδελφοι να το καταφέρνουν) .
Οταν ανεβάζεις το επίπεδο του μαθήματος βλέπεις τους καλούς να ενδιαφέρονται και τους άλλους να χάνονται , οταν ασχολείσαι με τους αδύνατους βλέπεις τους καλούς να κρυφογελούν με τις απορίες αυτών .
Δύσκολη δουλειά και χωρίς καλά αποτελέσματα . Συγχωρήστε με για την αυτοπεποίθηση μου , αλλα νοιώθω οτι θα μπορούσα να τους βοηθήσω όλους , σε μικρότερα τμήματα ή σε πιο ομοιογενή τμήματα και το βασίζω στην πείρα μου απο ιδιαίτερα, φροντιστήριο, ενισχυτική , ΠΔΣ .

Οποτε , πιστεύω οτι στο πρόβλημα αυτό , κάποια λύση πρέπει να βρεθεί . Δεν ξέρω ακόμα ποια είναι η καλύτερη ......... αν όχι να γίνεται επιλογή , τότε ίσως για κάποια παιδιά θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική η ενισχυτική ...................

Και καλά...πως λυθεί το πρόβλημα που περιγράφεις με την επιλογή μαθημάτων;  ??? Στο λύκειο τα μαθηματικά γενικής παιδείας (που είναι για όλα τα παιδιά) πάλι 25μελή τμήματα έχουν. Απλά τα μαθηματικά κατεύθυνσης (που είναι για τα παιδιά που επέλεξαν την κατεύθυνση) έχουν λιγότερα παιδιά.

Το πρόβλημα του μεγάλου αριθμού παιδιών ανά τμήμα είναι παλιό και υπαρκτό. Και γι'αυτό το σημερινό αίτημα της ΟΛΜΕ για ανώτατο όριο 25 παιδιών/τμήμα είναι τελείως αναχρονιστικό. Οι διεκδικήσεις μας σήμερα θα έπρεπε να είναι για 15/τμήμα (μαζί φυσικά με τους πόρους για την κάλυψη των υλικοτεχνικών υποδομών που θα φέρει η σμίκρυνση των τμημάτων). Αυτή είναι η λύση στο πρόβλημα. Γιατί στο 15άρι τμήμα , ακόμα και ανομοιογενές να είναι , όλα τα παιδιά θα καταφέρεις να τα βοηθήσεις λιγότερο ή περισσότερο.

Παράθεση
Δεν μίλησα για το δημοτικό αλλά για το Γυμνάσιο Λύκειο.
Σήμερα το γυμνάσιο, αύριο το δημοτικό. Όπως είπα και προηγουμένως, η λογική αυτή δεν σταματάει πουθενά εάν δεν τραβήξουμε εμείς μία απαράβατη γραμμή.

Παράθεση
Εσύ καλά τα λες με την πδσ. αλλά έλα που υπάρχουν παιδιά που πρέπει να τους δείξεις το μάθημα αποκλειστικά σε εκείνα και δεν  μπορούν να  το κατανοήσουν όταν είναι ανάμεσα σε άλλα παιδιά; (ένα τέτοιο παιδί ήμουν και γω). μόνο με ιδιαίτερο λύνετε λοιπόν το πρόβλημα;
ΝΑΙ. Ρε συ Nina P εσύ ήσουν πολύ ιδιαίτερη περίπτωση, μια εξαίρεση στον κανόνα, που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως "μπούσουλας" για να χαρακτεί η γενική στρατηγική της παιδείας. Διοτι ο κανόνας είναι ότι τα περισσότερα παιδιά δεν έχουν πρόβλημα να αφομοιώσουν το οποιοδήποτε μάθημα όταν βρίσκονται σε ολιγομελή τμήματα όπου ο καθηγητής έχει ένα σεβαστό ποσοστό του χρόνου του να τους αφειερώσει (έτσι λειτουργούν τα φροντιστήρια) και υπάρχουν και μερικά παιδιά που δεν έχουν πρόβλημα ακόμη και σε πολυμελή τμήματα (αυτά είναι τα παιδιά που τα καταφέρνουν στα σχολικά τμήματα). Για τα παιδιά που ακόμα και τα ολιγομελή τμήματα της ΠΔΣ δεν έχουν αποτέλεσμα , θα μπορούσε απλά να υπάρχει μία ειδική ρύθμιση για να κανονίζεται να γίνεται ΠΔΣ για ένα άτομο μόνο.

Παράθεση
αλλά ρε παιδιά εδώ αυτά που κάνουμε στην α λυκείου στην Αμερική ο ξάδερφός μου τα έκανε στο κολέγιο. μήπως το έχουνε παρατραβήξει το σχοινί λίγο;...
αντιθέτως. Οι Αμερικάνοι είναι αυτοί που το έχουν ξεχειλώσει το ζήτημα πατώντας ακριβώς πάνω στην λογική "γιατί να τα παιδεύουμε τα παιδιά αφού δεν τραβάνε; ας μάθουν μόνο πρόσθεση, αφαίρεση, ανάγνωση, γραφή να τα κουτσοκαταφέρνουν στην καθημερινή τους ζωή" (υπερβάλω λίγο φυσικά). Ο ξαδερφός σου βρέθηκε στην Αμερική στην θέση του προπτυχιακού ή του μεταπτυχιακού/καθηγητή; Διότι ο δικός μου αδερφός που είναι μεταπτυχιακός σε Αμερικάνικο πανεπιστήμιο σε μία πολύ καλή σχολή υπολογιστών (σε σύγκριση με τις  άλλες σχολές υπολογιστών) μαζεύει το σαγόνι του από το πάτωμα με την αμάθεια και το επίπεδο των (ως επί το πλείστον Αμερικάνων) προπτυχιακών φοιτητών. Με την απουσία μαθηματικής σκέψης - σε σχολή υπολογιστών επαναλαμβάνω ! - και την μικρή δυνατότητα κατανόησης που έχουν.
Η χώρα που διάλεξες να αναφέρεις μπορεί να συγκεντώνει το καλύτερο επιστημονικό δυναμικό από όλον τον κόσμο, αλλά το επίπεδο της παιδείας που παρέχει στον λαό της είναι παράδειγμα προς αποφυγή , όχι προς μίμηση.

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γιατί οι μαθητές βαριούνται το σχολείο
« Απάντηση #33 στις: Απρίλιος 08, 2008, 11:07:57 μμ »
Μακάρι να δημιουργούσαν τμήματα των 15 !!!!!!!!!! Καταλαβαίνεις φαντάζομαι οτι η πρόταση σου θα απαιτούσε περισσότερα χρήματα για την Παιδεία και δυστυχώς αλλαγές προς αυτήν την κατεύθυνση δεν βλέπω να γίνονται !  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Αν και υποστηρίζω , οπως είπα , οτι το μάθημα έχει να προσφέρει σε όλους κάτι (κατι πολύ περισσότερο απο αριθμητικές πράξεις ή στείρα γνώση , αλλα δεξιότητες χρήσιμες -κατα τη γνώμη μου-) , βλέπω οτι όπως έχουν σήμερα τα πράγματα , δεν έχει και πολύ νόημα για κάποιους μαθητές να είναι στην τάξη . Εκτός και αν οι δικές μου απαιτήσεις είναι μεγάλες και δεν μπορώ να διακρίνω το πόσο οφελούνται και αυτοί οι μαθητές , που φαίνονται αδιάφοροι και φαίνεται να είναι τουρίστες !!!!!!!

Με στεναχωρεί πάντως οτι δεν μπόρεσα να κάνω πολλά για αυτούς , και ξέρω οτι χρειαζοταν περισσότερη βοήθεια απο αυτη που μπόρεσα να τους προσφερω .  :( :(

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Γιατί οι μαθητές βαριούνται το σχολείο
« Απάντηση #34 στις: Απρίλιος 09, 2008, 12:39:34 πμ »

Άντε τώρα εσύ να τα πείσεις ότι πρέπει να δώσουν σημασία στο σχολείο, όταν βλέπουν γύρω τους απόφοιτους πανεπιστημιακών σχολών να κόβουν τυριά στα σουπερ μαρκετ.

Να συμπληρώσω :

Αντε τώρα εσύ να πεισεις τους μαθητές να δώσουν σημασία στο σχολείο , όταν βλέπουν :

1. τους κομμωτές , υδραυλικούς κ.α. να βγάζουν περισσότερα χρήματα απο τους πτυχιούχους
2. το βύσμα να διορίζει τον πιο άσχετο μαθητή σε δημόσια υπηρεσία (αυτός ο άνθρωπος(=πρώην μαθητής)  που τα κατάφερε όπως τα κατάφερε , τι αξίες θα μεταλαμπαδεύσει στα παιδιά του ?)
3. την τηλεόραση να κάνει star κάθε καρυδιάς καρύδι


Είσαι το alter ego μου,σιγουρεύτικα..........................

Μόνο που ρε παιδιά,να δουλέψει και ο υδραυλικός,να δουλέψει και η κομμώτρια,όλες προβλήματα έχουν με τα πόδια και με τα χέρια έχουν,καλά περνάνε κι αυτές..........
ειδικά άμα έχεις μια φορά τη βδομάδα την Αγάπη στο μαγαζί για να την κάνεις άνθρωπο.................αυτήν που είχα φοιτήτρια την έστειλα για επέμβαση στο χέρι...................

Να δουλέψουμε όμως κι εμείς....................δε στερηθήκαμε και λίγα, ούτε για να μπούμε στις σχολές,ούτε για να βγούμε από αυτές.
Τα μόνα Χριστούγεννα που θυμάμαι χωρίς διάβασμα στη ζωή μου,ήταν τα προπέρσινα,στα 25...........................

Χώρια τα άγχη της οικογένειας για το κορίτσι που έφυγε μονάχο στα 18 να πάει στην άλλη άκρη της Ελλάδας,ολομόναχο.................
Και σαν και εμένα είναι πολλά παιδιά,είναι πολλές οικογένειες,άλλες λίγο καλύτερα,άλλες λίγο χειρότερα,στα οικονομικά.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος Nina P

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 869
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ18.02 (18.35) χαμόγελο-ευγένεια-εξυπηρέτηση
    • Προφίλ
Απ: Γιατί οι μαθητές βαριούνται το σχολείο
« Απάντηση #35 στις: Απρίλιος 09, 2008, 02:57:09 πμ »
Happiness ο ξάδερφός μου γεννήθηκε στη Γερμανία και δουλεύει στην Αμερική είναι "μεγάλο κεφάλι" που λέμε στους υπολογιστές.

Με συγχωρείς αν πρόσβαλα τα μαθηματικά αλλά συνεχίζω να μην καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο απαραίτητο ένα παιδί που η κλίση του είναι η φιλολογία να μην παίρνει περισσότερα εκεί και να χάνει τον χρόνο του με ειδικά μαθηματικά. Εμένα τουλάχιστον (και ξέρω και άλλους) η ραμ μου τα διαγράφει από μόνη της δεν μπορώ να συγκρατήσω τίποτα. Δεν ήθελα εγω να είμαι καλή μαθήτρια στα μαθηματικά; ήθελα. όταν έκανα ιδιαίτερα έφτασα μέχρι και 18 να πάρω. Αλλά την επόμενη χρονιά δεν θυμόμουν τίποτα. Γιατί συνέβαινε αυτό δεν έχω καταφέρει ακόμα και τώρα να το εξηγήσω. Αντίθετα θυμάμαι ακόμα (16 χρόνια μετά ) Ιστορία με την κάθε λεπτομέρεια. Θυμάμαι ακόμα και πατριδογνωσία  που κάναμε στο δημοτικό (20 χρόνια μετά). Νομίζεις πως είμαι μόνη; Νομίζω πως κάνεις λάθος.

Ένας του ψυχολόγος ρε παιδιά;

ΥΓ: Δεν είπα ποτέ να μην κάνουν μαθηματικά στο σχολείο. Να μπορούν να παίρνουν ενός είδους κατεύθυνσης είπα.  ???
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 09, 2008, 03:07:09 πμ από Nina P »
Γίνε εσύ ο ίδιος η αλλαγή που θέλεις να φέρεις στον κόσμο.

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γιατί οι μαθητές βαριούνται το σχολείο
« Απάντηση #36 στις: Απρίλιος 09, 2008, 08:15:13 πμ »
Nina και εγώ τα ξέχναγα την επόμενη χρονιά , γιατί και η δική μου μνήμη RAM δεν χωράει πολλά (ούτε Ιστορία) .

Ομως αυτό που προσφέρουν τα μαθηματικά δεν είναι οι γνώσεις , αλλα ενα τρόπο σκέψης και εναν τρόπο εργασίας που έχει να προσφέρει σε όλους τους ανθρώπους .

Ακόμα και ο φιλόλογος έχει να κερδίσει και να γίνει καλύτερος φιλόλογος . (Εμπειρία : στις ξένες γλώσσες , δυο καθηγήτριες κάναν περισσότερα λάθη στην κατανόηση κειμένου απο εμένα !!!!!!!! Ευτυχώς που υπάρχουν και λυσάρια .  :P )

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Γιατί οι μαθητές βαριούνται το σχολείο
« Απάντηση #37 στις: Απρίλιος 09, 2008, 09:15:59 πμ »
Μα ρε παιδιά.......................εκεί ακριβώς κάνετε λάθος......: δε θυμάμαι τα μαθηματικά...............

Τι θα πει δεν τα θυμάμαι?
Δε θυμάσαι απ'έξω εξισώσεις?
Και ποιος σου το ζήτησε............??????

Στα μαθηματικά δε σου λένε μάθε απ'έξω όλες τις συναρτήσεις ή όλες τις εξισώσεις, ή όλες τις ασκήσεις στη γεωμετρία.
Σου λένε όμως,μάθε αυτόν τον τρόπο για να τις λύνεις.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος Nina P

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 869
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ18.02 (18.35) χαμόγελο-ευγένεια-εξυπηρέτηση
    • Προφίλ
Απ: Γιατί οι μαθητές βαριούνται το σχολείο
« Απάντηση #38 στις: Απρίλιος 09, 2008, 01:59:32 μμ »
Αγάπη, δεν θυμάμαι τίποτα, κενό, σεντόνι που λένε. Σαν να μην τα έμαθα ποτέ. Υποπτεύομαι    πως είναι ψυχολογικό.  >:( Και δεν μιλάω για απλές αριθμητικές  πράξεις φυσικά. Είπαμε...
Εξάλλου κάποτε μια φοιτήτρια του Αϊνστάιν του είπε: δάσκαλε δεν μπορώ να καταλάβω τα μαθηματικά. Και εκείνος της απάντησε: δεν πειράζει ούτε και εγώ τα καταλαβαίνω….
 ;)

Επίσης αν θυμάμαι καλά σου λένε μάθε απ' έξω τον τάδε τύπο και την τάδε συνάρτηση κλπ.
αν δεν τα ξέρεις αυτά πως θα λύσεις άσκηση; Η γεωμετρία είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Όπως ξέρεις στη γεωμετρία δεν είχα πρόβλημα...έχει πολλές λύσεις το θέμα. Τα μαθηματικά έχουν 2 το πολύ 3 και πρέπει να λυθούν με αυτόν τον τρόπο και κανέναν άλλο. Εκτός τι να πω αν είσαι με δείκτη νοημοσύνης 1000 και φαινόμενο...

Και για να επανέλθουμε στο θέμα μας. Τι γίνεται αν κάποιοι παιδί είναι με υψηλό δείκτη νοημοσύνης; πως συμβαδίζει με τα άλλα παιδιά. δεν θα βαριέται αυτό το παιδί . Έχουμε στην Ελλάδα σχολεία για τέτοια παιδιά; Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανένα τέτοιου τύπου σχολείο. Αυτό το παιδί δεν είναι κρίμα...;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 09, 2008, 02:08:59 μμ από Nina P »
Γίνε εσύ ο ίδιος η αλλαγή που θέλεις να φέρεις στον κόσμο.

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Γιατί οι μαθητές βαριούνται το σχολείο
« Απάντηση #39 στις: Απρίλιος 09, 2008, 02:56:29 μμ »
Πάντως σύμφωνα με τα μεγαλεπήβολα σχέδια του Στυλιανίδη και του νέου σχεδίου νόμου για την ειδική αγωγή στο μέλλον θα υπάρξει κάτι διαφορετικό και για αυτά τα παιδιά: http://www.alfavita.gr/egiklioi/eg842b.php
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Γιατί οι μαθητές βαριούνται το σχολείο
« Απάντηση #40 στις: Απρίλιος 09, 2008, 03:59:50 μμ »
Nina P δεν (μου) πρόσβαλες τα μαθηματικά. Παράδειγμα παίρνουμε.
Παράθεση
συνεχίζω να μην καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο απαραίτητο ένα παιδί που η κλίση του είναι η φιλολογία να μην παίρνει περισσότερα εκεί και να χάνει τον χρόνο του με ειδικά μαθηματικά.
για το τι προσφέρουν τα μαθηματικά σε κάθε άνθρωπο απάντησε ο/η k_k. το παιδί με κλίση στην φιλολογία μπορεί να "ξεσκιστεί" στα φιλολογικά ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. Άλλωστε η κάθε επιστήμη είναι τόσο ευρεία σε θέματα και ερευνητικά πεδία που δεν πρόκειται να ασχοληθεί με όλα ούτως ή άλλως.

Παράθεση
Αντίθετα θυμάμαι ακόμα (16 χρόνια μετά ) Ιστορία με την κάθε λεπτομέρεια. Θυμάμαι ακόμα και πατριδογνωσία  που κάναμε στο δημοτικό (20 χρόνια μετά). Νομίζεις πως είμαι μόνη;
ναι ! ΧΑΧΑ  ;D καλά ποιος θυμάται πατριδογνωσία του δημοτικού ;;;
Σε ανέφερα ως ειδική περίπτωση επειδή ισχυρίστηκες ότι χρειαζόσουν οπωσδήποτε ιδιαίτερο για να αποδώσεις στα μαθηματικά, κάτι που δεν ισχύει για τα περισσότερα παιδιά. τα περισσότερα παιδιά μπορούν να αποδώσουν (σε οποιοδήποτε μάθημα) ακόμα και εάν βρίσκονται σε τάξεις άνω του 1 ατόμου :) Αρκεί να μην είναι υπερβολικά μεγάλη η τάξη (όπως είναι σήμερα).

Παράθεση
Και για να επανέλθουμε στο θέμα μας. Τι γίνεται αν κάποιοι παιδί είναι με υψηλό δείκτη νοημοσύνης; πως συμβαδίζει με τα άλλα παιδιά. δεν θα βαριέται αυτό το παιδί . Έχουμε στην Ελλάδα σχολεία για τέτοια παιδιά; Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανένα τέτοιου τύπου σχολείο. Αυτό το παιδί δεν είναι κρίμα...;
Μα καλά βρε Nina P μου! Θα πάμε να στηρίξουμε όλο το σύστημα παιδείας στις εξαιρέσεις  αντί για τον κανόνα;;; Γιατί κάθεσαι και κολλάς συνέχεια σε πολύ ειδικές περιπτώσεις;           ΝΑ τι παθαίνεις για να αγνοείς την πιθανοθεωρία  :P

Παράθεση
ΥΓ: Δεν είπα ποτέ να μην κάνουν μαθηματικά στο σχολείο. Να μπορούν να παίρνουν ενός είδους κατεύθυνσης είπα.
Και σου υπενθυμίζω πάλι ότι στο λύκειο ΕΧΟΥΝ κατεύθυνση, η οποία συνυπάρχει με μαθήματα γενικής παιδείας (για όλους), κι ότι το σύστημα αυτό (κατά την γνώμη μου) κάνει τα πράγματα χειρότερα  αντί για καλύτερα.

Αποσυνδεδεμένος Nina P

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 869
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ18.02 (18.35) χαμόγελο-ευγένεια-εξυπηρέτηση
    • Προφίλ
Απ: Γιατί οι μαθητές βαριούνται το σχολείο
« Απάντηση #41 στις: Απρίλιος 09, 2008, 04:29:37 μμ »
αν δεν κοιτουσαμε και λίγο της εξαιρέσεις χαθήκαμε. Τα παιδιά με αναπηρία έπρεπε να ήταν στο ιδρυμα και ο Χοσκινς ένα βλαμένο που του τρέχουν τα σάλια.  :P
Γίνε εσύ ο ίδιος η αλλαγή που θέλεις να φέρεις στον κόσμο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159851
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 585
Σύνολο: 594

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.