0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 28722/Γ2/12-3-2010 υπουργική απόφαση (Β 276) για τους οποίους προβλέπεται προφορική εξέταση αντί γραπτής, μπορούν, εφόσον το επιθυμούν, να ζητήσουν επανεξέταση (αναβαθμολόγηση) στα μαθήματα που εξετάσθηκαν. Η νέα αυτή εξέταση πραγματοποιείται στο σχολείο φοίτησης τους ενώπιον διμελούς επιτροπής αποτελούμενης από εκπαιδευτικούς του σχολείου που έχουν σε πρώτη ή δεύτερη ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα, άλλους από αυτούς που διενήργησαντην αρχική εξέταση. Την επιτροπή συγκροτεί ο Διευθυντής του σχολείου.Η αίτηση για επανεξέταση υποβάλλεται από τους κηδεμόνες των μαθητών ή από τους ίδιους, εφόσον είναι ενήλικοι, στο σχολείο μέσα σε δύο (2) ημέρες από την έκδοση των αποτελεσμάτων. Η αίτηση συνοδεύεται από το προβλεπόμενο παράβολο για κάθε μάθημα για το οποίο ζητείται επανεξέταση. Ο βαθμός της επανεξέτασης προκύπτει από τον Μ.Ο. των δύο εξεταστών - αναβαθμολογητών και είναι ο τελικός γραπτός βαθμός του μαθήματος σε κάθε περίπτωση, είτε είναι μεγαλύτερος είτε μικρότερος από το βαθμό της αρχικής εξέτασης.ΠΔ126/2016 άρθρο 9 και σε αυτό παραπέμπει κ η φετινή εγκύκλιος για προγραμματισμό εξετάσω γυμνασίων. Είναι παλιότερη διάταξη όμως.
Αυτό δεν είναι επαναληπτική εξέταση, είναι αναβαθμολόγηση, η οποία αναγκαστικά γίνεται με αυτό τον τρόπο από τη στιγμή που δεν υπάρχει γραπτό. Έχει τεράστια διαφορά όμως, ουσιαστικά υποννοείται ότι ο καθηγητής δεν βαθμολόγησε σωστά. Άκολουθείται η ίδια διαδικασία με αίτηση του κηδεμόνα και παράβολο, όπως γίνεται και στην περίπτωση της αναβαθμολόγησης του γραπτού. Δεν είναι επαναληπτική εξεταστική περίοδος, όπως ο Σεπτέμβρης ή όπως ήτάν ο Ιούνιος παλιά. Αυτό με το διαφορετικό μέσο όρο το 'χουμε κάπου; Αυτό με προβληματίζει περισσότερο.
Δεν είναι αναβαθμολόγηση. Εϊναι επανεξέταση. Νέα εξέταση, όχι διόρθωση του γραπτού. Γίνεται με αίτηση του κηδεμόνα αλλά το σχολείο οφείλει να ενημερώσει για την δυνατότητα. Είναι δικαίωμα του μαθητή. Δεν γίνεται να μην ενημερώσει το σχολείο ότι υπάρχει αυτό το δικαίωμα. Ευτυχώς που οι γονείς δεν το γνωρίζουν, θα μποορύσαν να σας τρέξουν. Εμείς το έχουμε κανει αρκετές φορές στο παρελθόν, χωρίς παράβολο όμως. Μάλλον το παράβολο μπήκε το 2016. Στο ΠΔ 126/1016 αρθρ. 16 αναφέρεται κ ο μέσος όρος. αυτό εγώ δεν το θυμόμουν, αλλά το χρησιμοποιήσαμε φέτος. Έλειπα από τη συνεδρίαση κ το έμαθα μετά, οπότε δεν έψαξα αν τυχόν εχει ακταργηθεί η διάταξη στις αλλαγές που έγιναν στον νόμο του 2016. Για να τον πέρασε το σύστμα όμως, λογικά δεν θα έχει καταργηθεί. Αλλιώς πώς θα έβγαινε ότι προάγεται;
...Αυτό με το διαφορετικό μέσο όρο το 'χουμε κάπου; Αυτό με προβληματίζει περισσότερο.
4.Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίοι εξετάζονται με βάση τις διατάξεις της υπό στοιχεία 28722/Γ2/12-3-2010 υπουργικής απόφασης (Β’ 276), προάγονται ή απολύονται, σύμφωνα με τα ανωτέρω με μείωση του προβλεπόμενου μέσου όρου βαθμών ετήσιας επίδοσης σε “τουλάχιστον δώδεκα (12)”.
Δεν είναι αναβαθμολόγηση. Εϊναι επανεξέταση. Νέα εξέταση, όχι διόρθωση του γραπτού. Γίνεται με αίτηση του κηδεμόνα αλλά το σχολείο οφείλει να ενημερώσει για την δυνατότητα. Είναι δικαίωμα του μαθητή. Δεν γίνεται να μην ενημερώσει το σχολείο ότι υπάρχει αυτό το δικαίωμα. Ευτυχώς που οι γονείς δεν το γνωρίζουν, θα μποορύσαν να σας τρέξουν. Εμείς το έχουμε κανει αρκετές φορές στο παρελθόν, χωρίς παράβολο όμως. Μάλλον το παράβολο μπήκε το 2016....
Ευχαριστώ πολύ! Για κάθε μάθημα χωριστά ισχύει το 10, σωστά;
Αν ο γονιος δεν γνωριζει το νομο, δεν ειναι ευθυνη του σχολειου να του τον μαθει. Ειναι δικαιωμα του γονιου να ζητησει επανεξεταση, δεν τον εξεταζει υποχρεωτικα το σχολειο.
Εμείς πάντως το βλέπουμε αλλιώς. Οι μαθητες αυτοί χρειάζονται βοήθεια ουσιαστική, το εκπαιδευτικό σύστημα δεν την παρέχει, άρα το ελάχιστο που μπορεί να κάνει το σχολείο είναι το να μην τπυς τιμωρεί απορρίπτοντας τους, εξάλλου σ αυτό βοηθά η προφορική εξέταση, για να μην κάνεις μαγειρέματα σε γραπτά που θα ήταν προκλητικό να πάρουν πάνω από 5…. Άρα το σχολείο πρέπει να ενημερώσει για τη δυνατότητα επανεξέτασης. Σ εμάς όταν κάποιος κόψει τέτοιο μαθητή, παίρνει τηλ ο διευθυντής και τους ζητάει να έρθουν και να ζητήσουν επανεξέταση. Όχι κρυφά ή τιμωρητικά για τον συναδελφο, απλώς όλοι το θεωρούμε αυτονόητο. Δεν έχει διαμαρτυρηθεί ποτέ κάποιος γι αυτό, παρολο που δεν είναι και τα πιο καλοπροαιρετα άτομα αυτοί που το κάνουν.
Συμφωνω απολυτως, η ενσταση μου ηταν για την φραση: "θα μπορουσαν να σας τρεξουν".
Η αλήθεια είναι ότι αν δεν το γνωρίζουν, δεν μπορούν και να σε τρέξουν. Αλλά αν το ακούσουν από αλλού, δεν μπορπυν να κάνουν θέμα γιατί δεν ενημερώθηκαν για το δικαίωμα τους;
Ενημερώνετε όλους τους κηδεμόνες για το δικαίωμα αναβαθμολόγησης; Αν δηλαδή ένα παιδί που εξετάζεται γραπτά μείνει, ενημερώνετε τους κηδεμόνες ότι μπορεί να ζητήσει αναβαθμολόγηση;Καταλαβαίνω ότι το κάνετε για να βοηθήσετε τα παιδιά τα οποία έχουν δυσκολίες. Αυτό δεν σημαίνει ότι η αναβαθμολόγηση είναι μόνο δικό τους δικαίωμα.
Όχι, ποτέ δεν έχουμε ενημερώσει για δικαίωμα αναβαθμολόγησης. Αυτό το ζητούν συνήθως κακοπροαίρετοι γονείς που γνωρίζουν τη νομοθεσία καλύτερα κι από μας. Εμείς ποτέ δεν το είδαμε αυτό σαν αναβαθμολόγηση. Σαν δικαίωμα επανεξέτασης που δίνει μια επιπλέον ευκαιρία πέρα από τον Σεπτέμβρη το βλέπουμε και σαν αυτονόητο υποχρέωση του σχολείου να προβλέψει ότι θα δοθεί αυτή η ευκαιρία. Εξάλλου και για μας είναι ευκαιρία, γιατί πιθανότατα σε βγάζει από τη δύσκολη θέση να κόψεις στον τόπο τον Σεπτέμβρη μαθητή με δυσλεξία.
Δεν αμφισβητεί κανείς τις προθέσεις σας. Από τη στιγμή όμως που νομικά πρόκειται για αναβαθμολόγηση, δεν θα μπορούσε να σας τρέξει και ένας κηδεμόνας παιδιού που εξετάζεται γραπτά ότι ενημερώνετε μόνο τους προφορικά εξεταζόμενους για το δικαίωμα αναβαθμολόγησης και όχι τους υπόλοιπους;