0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα φρόντιζα και θα απαιτούσα οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί εκτός από το βασικό τίτλο σπουδών να έχουν και σπουδές στην εκπαίδευση και τις επιστήμες αγωγής. Ακόμη θα φρόντιζα να έχουν "προϋπηρεσιακή επιμόρφωση" δηλαδή, κάτι ανάλογο με αυτό που γίνεται στην Κύπρο, όπου μετά από αυτή την επιμόρφωση θα γινόταν και η τελική αξιολόγηση για το ποιοί μπορούν να συνεχίσουν. ...Τα πτυχία Φιλολογίας, Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Πληροφορικής, Κοινωνιολογίας, κλπ, αποδεικνύουν την γνώση μας στο αντικείμενο που θα κληθούμε να διδάξουμε, όχι την επαρκή διδακτική και παιδαγωγική μας κατάρτιση και η τελευταία δεν μπορεί να είναι μόνο θεωρητική.
για το kittoulini...τιποτα;
Εγώ θα επέλεγα άτομα που έχουν μπει σε τάξη και όχι μέσω ΑΣΕΠ Σε τάξη έχουν μπεί αναπληρωτές - ωρομίσθιοι - και άτομα που έχουν σχέση με εκπαίδευση. Στον ΑΣΕΠ δίνουν και άτομα τα οποία είναι μόνιμοι υπάλληλοι σε άλλες υπηρεσίες, και όταν παραιτούνται από αυτές για να διοριστούν στην εκπαίδευση δημιουργούνται προβλήματα στις υπηρεσίες τους. Τα άτομα αυτά του ΑΣΕΠ έχουν ελάχιστες πιθανότητες να γυρίσουν άμεσα με μετάθεση στον τόπο τους, δηλαδή ξενιτεύονται για πάντα.