0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Α, και ξέχασα και το καλύτερο.. Βγαίνοντας από το γραφείο τους κι ενώ μόλις τους είχα πει "δεν είναι σωστό να με ρίχνετε έτσι", γυρίζει ο διευθυντής και μου λεει: "Κάνε μου μια χάρη αύριο και πάρε τη Β' στους υπολογιστές, μου το ζήτησε ο Κωστάκης" (!!)
Παράθεση από: kathyk στις Απρίλιος 10, 2008, 09:12:02 μμ Α, και ξέχασα και το καλύτερο.. Βγαίνοντας από το γραφείο τους κι ενώ μόλις τους είχα πει "δεν είναι σωστό να με ρίχνετε έτσι", γυρίζει ο διευθυντής και μου λεει: "Κάνε μου μια χάρη αύριο και πάρε τη Β' στους υπολογιστές, μου το ζήτησε ο Κωστάκης" (!!) βρε τον κωστάκη που έχει και αξιώσεις!!! και πόσα παίρνει ο κωστακης άν επιτρεπεται;; όσα οι υπόλοιποι;; ααααα!!! κρίμα! να του δώσεις και κάτι για τα λεφτα που χαλάει στους καφεδες!!
Anast77, τι εννοείς ότι πρόκειται για πλεονάζουσες διδακτικές ώρες ειδικότητας;
Βρήκα και αυτήν την εγκύκλιο ( http://dipe.pie.sch.gr/entipa/egiklioi/eg693-00.doc ) για το πρόγραμμα λειτουργίας των δημοτικών σχολείων. Αυτή σε καλύπτει;Παραθέτω το σχετικό απόσπασμα"16. Σε περιπτώσεις που πλεονάζουν διδακτικές ώρες από εκπαιδευτικούς Αγγλικής Γλώσσας, Φυσικής Αγωγής και Μουσικής και δεν είναι δυνατή η συμπλήρωση του ωραρίου τους σε άλλο σχολείο, είναι δυνατόν να τους ανατεθεί διαφορετικής φύσεως έργο (διοικητικό έργο, πρόσθετες δραστηριότητες κ.λ.π.), όχι όμως η διδασκαλία άλλου μαθήματος. Οι εκπαιδευτικοί της Αγγλικής Γλώσσας μπορούν ακόμη να εφαρμόσουν προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας στο σύνολο (αν υπάρχει αυτή η αναγκαιότητα) ή σε μέρος του τμήματος, ύστερα από συνεννόηση με το διευθυντή του σχολείου και το Σχολικό Σύμβουλο της αντίστοιχης ειδικότητας. "
Εδώ και κάποιους μήνες και εξαιτίας του ότι δεν συμπλήρωνα ώρες της ειδικότητας μου στο δημοτικό σχολείο που εργαζόμουν, κάποια στιγμή με κάλεσαν οι διευθυντές μου και μου ανέθεσαν να μπαίνω και να συμπληρώνω ωράριο σε μικρές τάξεις. Ως εδώ καλα. Οι τάξεις αυτές όμως δεν είχαν ξένη γλώσσα στο πρόγραμμά τους (Α' κ Β' Δημοτικου) και μου δόθηκε η εντολή να κάνω "αισθητική αγωγή, κομπιουτερ, μουσική, εν πάσει περιπτώσει ο,τι να 'ναι"Ακολουθώντας εντολές ανωτέρων, εκανα ακριβώς αυτό. Μόνο που το να μπεις στην ταξη και ειδικα στα πολύ μικρά παιδιά, με σκοπό να κάνεις "ό,τι να 'ναι" σημαίνει κατά κανόνα χάος, φωνές, αποδιοργάνωση κλπ... Σιγά σιγά, και με το προσχημα οτι και πάλι δεν είχα φουλ ωράριο, άρχισε μια κατασταση να μου ζητούν ΣΥΝΕΧΩΣ να καλύπτω κενά συναδέλφων δασκάλων, ακόμα και πενταωρα σε Α' δημοτικού (!), που ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΔΙΔΑΞΩ Σ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΠΙ 5 ΩΡΕΣ?? (σορυ κιόλας αλλά ξένη γλώσσα εκπαιδεύτηκα να διδάσκω, όχι μαθηματικά και ιστορία... )Και πάλι δέχτηκα κι εκανα ο,τι μπορούσα. Ακόμα και όταν μου τηλεφωνούσαν στις 8 το πρωί (ενώ ξεκινούσα 10) να πάω εκτάκτως και γρήγορα να καλύψω κενό κι εγώ έτρεχα σαν αλαφιασμένη να βρω άνθρωπο να αφήσω το μωρό και να τους εξυπηρετήσω... Άσχετα βέβαια που την ώρα που έφτανα τους έβρισκα και τους τρεις (διευθυντες+υποδιευθυντής) αραχτούς να πίνουν καφέ και το τμήμα χωρίς δάσκαλο να αλωνίζει... Ο κόμπος έφτασε στο χτένι κι αποφάσισα να πάω απευθείας στον προϊσταμενο να τον παρακαλέσω μόλις βρει ώρες της ειδικότητας μου να μου τις αναθέσει και να απαλλαγώ απο τα παραπάνω. Προς μεγάλη μου έκπληξη, ο ανθρωπος δεν ήξερε τίποτα για όλα αυτά (!), είπε ότι είναι ανεπίτρεπτο, ότι θα μπορουσα να κάνω ακόμα και καταγγελία γι'αυτο το θέμα και οτι από τη στιγμή που δεν συμπληρώνω ωράριο με μαθημα της ειδικότητάς μου - χωρίς δική μου ευθύνη - τότε απλά θα έχω μειωμένο ωράριο μέχρι να βρεθούν κι άλλες ώρες. Στο τέλος μου ζήτησε να μεταφέρω όλα αυτά στους διευθυντες μου και να ζητησω αφαίρεση των ωρών μη ειδικότητας μου. Σήμερα το πρωί λοιπόν αναφερα τα καθεκαστα στους διευθυντές μου...Αντιδράσεις;;"Ο προϊσταμενος λέει ψέματα οτι δεν ήξερε για όλα αυτα" (!!)"Δεν καταλαβες καλά που θα σου αφαιρέσουμε ώρες! Εδώ πέρα ΕΜΕΙΣ ειμαστε κυρίαρχοι, όχι ο προϊστάμενος!! Κι απο τη στιγμή μάλιστα που δεν μας ενημερωσε ο ίδιος προσωπικά, τότε το πρόγραμμά σου μένει ως έχει!""Και σιγά μην ασχοληθεί με αυτό το θεμά, δεν πρόκειται καν να πάρει τηλεφωνο, γύρνα στη δουλειά σου και μην περιμένεις αλλαγές!"Και άλλα παρόμοια με τα οποία έφριξα... Μπήκα στο δίλημμα να ξαναενοχλήσω τον προϊσταμενο ή όχι και τελικά το έκανα. Ειπε θα το ρυθμίσει. Αν θα το κάνει ή όχι θα δείξει - και για μένα θα λέει πολλά για την ειλικρίνειά του.Έγραψα όλα αυτά γιατι πραγματικά μου γεννήθηκαν προβληματισμοί...Μέχρι ποιο σημείο μπορείς να είσαι φιλότιμος και να μη μιλάς για να μην έρχεσαι σε αντιπαραθέσεις; Πού πρέπει να τελειώνει το "ναι" και να αρχίζει το "οχι";Ποιοί νομίζουν ότι είναι αυτοί οι άνθρωποι που στήνουν ίντριγκες και ψέματα εις βάρος μας, μόνο και μόνο επειδή έχουν τη δύναμη της εξουσίας; Πώς μπορείς εσύ ο απλός εκπαιδευτικός να τους αντιμετωπίσεις; Σκέφτηκα αν δεν υπάρξει λύση στο πρόβλημα, να κάνω όντως καταγγελία. Σκέφτηκα σε πρώτη φάση αύριο που έχω ώρες μη ειδικότητάς μου να μην μπω καθολου στην τάξη - αν και δεν είναι του χαρακτήρα μου τέτοιες αντιδράσεις. Έτσι τα κατάφεραν κάποιοι, αντί αυτή τη στιγμή να ετοιμάζω ασκήσεις και σχέδια μαθήματος, να κάθομαι και να σκέφτομαι όλα αυτα...
Συγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά θα πρέπει λίγο να κάνω την κακιά!Σε λίγο καιρό τελειώνει η δουλειά των ωρομίσθιων καθηγητών ΠΕ 06 που τρέχουμε άλλοι στα ολοήμερα και γενικά όπου μας καλούν και το χειρότερο είναι ότι δεν έχουμε πληρωθεί ακόμη! Δεν κάνεις την κακιά, σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί υπήρξα αρκετά χρόνια ωρομίσθια - ποτέ δεν είχα την τύχη να με καλέσουν αναπληρώτρια - και μάλιστα τύχαινε να κάνω 2 ωρες στο πρωινό δημοτικό ενός χωριου, μετά ολοήμερο άλλες 2 σε άλλο χωριό, μετά έτρεχα στην Προσθετη σε ΤΕΕ και αργότερα σε Εσπερινό, απο το οποίο εφευγα κατακοπη το βράδυ. Περασα πολλές δυσκολίες, για αυτοκίνητο δεν είχα δυνατότητα, μετακίνηση λοιπόν με ταξι ή συγκοινωνία, απίστευτο τρεξιμο, αγωνία με τα οικονομικά, στεναχώρια κάθε φορα που η πληρωμη καθυστερουσε μηνες ολοκληρους και οι υποχρεωσεις ετρεχαν... Τρεις φορες έδωσα ΑΣΕΠ και τις τρεις με ατελειωτες ώρες μελετης. Κι όταν καταφερα να διοριστώ ήταν ένα είδος λύτρωσης και συχνα σκεφτομαι τα παλιά ή συναδελφους που ακομα λιώνουν στην ωρομισθια και λεω οτι δεν πρεπει να γκρινιαζω ο,τι και να μου συμβαινει στη δουλεια. ΑΛΛΑ το οτι ειμαι ευγνωμων γι'αυτη τη θεση δε σημαινει οτι πρεπει να επιτρεπω σε καποιους να κανουν καταχρηση της εξουσιας τους και της φιλοτιμιας μου. Ετερον εκατερον if you know what I mean... Αισθανόμαστε απαίσια όταν βλέπουμε ότι υπάρχουν τέτοιου είδους ίντριγκες, που μάλλον ανοργανοσιά θα έλεγα ότι υπάρχει ή κακές διαπροσωπικές σχέσεις! Ερχεσαι στα λόγια μου! Τι μπορεί να κάνει ο καθηγητής Αγγλικών;Ο καθηγητής Αγγλικών μπορεί και να υποχρεωθεί να διδάξει μάθημα δεύτερης ανάθεσης -για μας είναι το μάθημα της ΙΣΤΟΡΙΑΣ!Αρκετές φορές στα μαθητικά μου χρόνια η καθηγήτρια των Αγγλικών μας δίδασκε Ιστορία! Πράγμα λάθος και πράγμα που ευτυχως και για μας και για τα παιδια ΔΕΝ προβλεπεται για την Α/βαθμια (η β' αναθεση εννοω στους Αγγλικης)... Επίσης χρόνια τώρα (τον τελευταίο καιρό σταμάτησε επειδή υπάρχουν αρκετοί συνάδελφοι μας ΠΕ 19-20 αδιόριστοι) εκπαιδευτικοί διάφορων ειδικοτήτων δίδασκαν πληροφορική!Στα παιδιά του δημοτικού σίγουρα δεν χρειάζεται να διδάξει κάποιος "προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο, ούτε κατασκευή ιστοσελίδας"! Θεωρείς ότι σε μια Α' Δημοτικού μπορείς να διδαξεις οτιδηποτε για χρηση υπολογιστων;; Θεωρώ ότι το πρόγραμμα του σχολείου έχει κατατεθεί και εσύ "χρεώθηκες" κάποια μαθήματα, αλλά για να μην απορριφθούν από τον αρμόδιο προϊστάμενο σημαίνει ότι δεν υπάρχει κάτι παράνομο!Τώρα αν χρειαστεί να καλύψεις κάποιον συνάδελφο για μια εβδομάδα επειδή κάτι του έτυχε δεν νομίζω ότι και τόσο κακό!Μπορεί να μην υπάρχει διαθέσιμος δάσκαλος! Εδω έγινε η πρωτη παρατυπια... Το προγραμμα που καταθετηκε στη Διευθυνση με αναφερει μονο να διδασκω Αγγλικά, αυτο μου το δηλωσε ο προισταμενος. Μολις του ειπα οτι διδασκω ασχετα μαθηματα και μαλιστα σε ταξεις που δεν κανουν Αγγλικα, αυτο που είπε ήταν "Το ξερεις οτι γι'αυτο και μονο θα μπορουσες να μας κανεις καταγγελια και να μας τρεχεις;;" Αρα υπάρχει παρανομια!Οσο για τη βδομαδα, φυσικα και δεν το συζητω να την καλυψω, ανθρωποι ειμαστε. Όχι ομως καλυπτοντας κενα να φτανω να κανω τριανταωρο.. Εκει αρχιζεις να λες οτι κατι δεν παει καλα... Επιπλέον σκέψου και το χειρότερο:Αν δεν υπάρχει τρόπος να συμπληρώσεις ωράριο (που πρέπει να κάνεις) στον ιδιο νομό ίσως να πας και σε όμορο (ν.1566/85)! Αυτο πρωτη φορα το ακουω, μου φαινεται πολύ δυσκολο ομως να ισχυει! Συγνώμη αν είμαι σκληρή μαζί σου συναδέλφισσα, αλλά να ξέρεις ότι κάποιοι από μας θα διδάσκαμε ακόμη και "κινέζικα" για να επιβιώσουμε!Για να σε παρηγορήσω:"Έκλαιγα επειδή δεν είχα παπούτσια να φορέσω, μέχρι που συνάντησα κάποιον που δεν είχε πόδια"-Λουντέμης! Επειδή λοιπόν κι εγώ κάποτε ήμουν "χώρις πόδια", όταν τελικά τα απέκτησα, διεκδίκησα και συνεχιζω να διεκδικω ένα καλό ζευγάρι παπούτσια για να τα προφυλάξω από τα χτυπήματα... Ειναι τόσο λάθος και επιλήψιμο αυτο; ΥΓΑν πάλι δεν σε έκανα να νιώσεις καλύτερα:Ζήτα γραπτώς προς τον προϊστάμενο να συμπληρώνεις ωράριο σε άλλο σχολείο! Αν δεν αλλάξει κάτι, αυτό ακριβως σκοπευω να κάνω και χαιρομαι που τελικά συμφωνουμε. Αυτό αλλωστε του το έχω ήδη πει στην πρωτη μας συναντηση στο γραφειο του.