0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προφανώς δεν ξέρεις τι λες, ή μάλλον τι γράφεις.
1. Το Ph.D. και το Ed.D. είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Το Ph.D. αφορά πρωτότυπη έρευνα που στο Ηνωμένο Βασίλειο (H.B.) αντιστοιχεί σε 600 credits ή 6000 ώρες εργασίας. Το Ed.D. αντιστοιχεί επίσης σε 6000 ώρες εργασίας ανάλογης δυσκολίας (600 credits) και γι' αυτό χαρακτηρίζεται ισότιμο (όχι ταυτόσημο) με το Ph.D. Σε γενικές όμως γραμμές οι 2000 ώρες αφορούν παρακολουθήσεις σεμιναρίων και μόνο οι 4000 ώρες αφορούν την πρωτότυπη έρευνα. Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύονται είτε με μορφή μιας μικρής διατριβής (40-60.000 λέξεις), είτε ως σειρά άρθρων (portfolio of publishable articles). Εξ αιτίας αυτών των διαφορών, είναι νομίζω άστοχο το να κρίνεται ένα πρόγραμμα με τα κριτήρια του άλλου.
Ιστορικά, τα Ed.D. προέκυψαν από την απαίτηση του ESRC (ενός φορέα που χρηματοδοτεί τα πανεπιστήμια) για αναβάθμιση της επαγγελματικής κατάρτισης των στελεχών της εκπαίδευσης. Δηλαδή, υπήρχε ανάγκη για συμβούλους - επιθεωρητές - διευθυντές κλπ. που να έχουν γνώσεις περισσότερες απ' ό,τι θα τους παρείχε ένα Master, αλλά τα επαγγελματικά τους καθήκοντα δεν συμπεριλαμβάνουν την έρευνα. Όπως έλεγε το σκεπτικό, αναφέρονταν σε "academic professionals" και όχι "professional academics". Απόρροια αυτού είναι πως τα Ed.D. δεν ανοίγουν πόρτες για τη διδασκαλία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αλλά δεν ξέρω αν αυτό αρκεί για να χαρακτηρισθούν οι κάτοχοί τους ως "ψευδοδιδακτορες".
2. Το ότι ορισμένα πτυχία είναι αμφίβολης ποιότητας, είναι νομίζω γνωστό σε όλους. Είμαι σίγουρος πως πολλά Ed.D. των 'δευτεροκλασσάτων' αγγλικών πανεπιστημίων ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία. Είναι επίσης γεγονός ότι πολλά 'teaching universitites' στo Η.Β. προσφέρουν Ed.D. επειδή ακριβώς δεν έχουν το δικαίωμα τα προσφέρουν Ph.D. καθώς δεν παρέχουν εχέγγυα ποιότητας. Αλλά ας μου επιτραπεί να παρατηρήσω πως αυτά τα φαινόμενα δεν αφορούν μόνο τα Ed.D. και μόνο το Η.Β. Χωρίς να θέλω να γενικεύσω, έχω διαβάσει διδακτορικές διατριβές σε μεγάλο (σε αριθμό φοιτητών) ελληνικό πανεπιστήμιο, όπου υπάρχουν ολόκληρα κεφάλαια αντιγραμμένα, κεφάλαια ασυνάρτητα, και συμπεράσματα τετριμμένα. Με αυτό το δεδομένο, πιστεύω πως ένα Ed.D. από λ.χ. το Manchester (αναφέρω τυχαία ένα Αγγλικό πανεπιστήμιο με υψηλή βαθμολογία στα RAE) έχει κατ' αρχήν περισσότερο κύρος από ένα Ph.D. του Παιδαγωγικού τμήματος του οποιουδήποτε περιφερειακού ΑΕΙ της ημεδαπής. Αυτά, βέβαια, στο εξωτερικό...
Υπό το πρίσμα αυτό, νομίζω πως γενικεύσεις του τύπου "δεν υπάρχουν σοβαρά διδακτορικά που είναι part time" ίσως δεν κινούνται στη ορθή κατεύθυνση.
Τι θα πει είναι ισότιμο και όχι ταυτόσημο. Πως δυο εντελώς διαφορετικά πράγματα είναι ισότιμα. Το δεύτερο λάθος που κάνεις είναι ότι θεωρείς πως η ποιότητα του διδακτορικού έχει να κάνει με το ίδρυμα. εγώ δεν ξέρω κανέναν σοβαρό επιστήμονα που να έχει κάνει Part-time διδακτορικό. Εδώ άλλοι που κάνουν full-time και πάλι δε μπορούν να τελειώσουν
Προφανώς δεν ξέρεις τι λες, ή μάλλον τι γράφεις. Πάντως μου κάνει εντύπωση πως ενώ ο Marcus έδωσε μια εμπεριστατωμένη απάντηση, εσύ συνεχίζεις να μιλάς με γενικότητες, και να επιμένεις στις δικές σου θεωρίες. Κανείς δεν σε εμποδίζει φυσικά. Μπορείς να λες και να γράφεις ό,τι θέλεις.
Τι θα πει είναι ισότιμο και όχι ταυτόσημο. Πως δυο εντελώς διαφορετικά πράγματα είναι ισότιμα. Και το βασικότερο πως είναι ισότιμο ένα πτυχίο το οποίο προφανώς παρουσιάζει χαμηλότερου επιπέδου ερευνητικά αποτελέσματα από ένα άλλο?...γιατί όλοι αυτοί να είναι ισότιμοι με όσους κάνουν κανονικό διδακτορικό?
Αν εσύ πιστεύεις ότι τα παραπάνω [σσ. οι διδακτορικές σπουδές] μπορούν να γίνουν part-time τι να πω. Πάντως εγώ δεν ξέρω κανέναν σοβαρό επιστήμονα που να έχει κάνει Part-time διδακτορικό ...δεν μπορεί να γίνει σοβαρό διδακτορικό στο πόδι part-time