*

Αποστολέας Θέμα: Διδακτορικό (varia)  (Αναγνώστηκε 252691 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #434 στις: Σεπτέμβριος 17, 2016, 05:30:42 μμ »
Οι αγγαρείες στους μελλοντικούς διδάκτορες είναι συνηθισμένο φαινόμενο διότι το πανεπιστήμιο θέλει όφελος ότι και αν σημαίνει αυτό. Μερικοί καθηγητές το παρακάνουν "ξεζουμίζοντας" τον υποψήφιο.  Σε κάποιες περιπτώσεις, πάντοτε στην Ελλάδα ισχύει το: Κράτα μου τον προτζέκτορα για να σε κάνω λέκτορα.
Υπάρχουν στην Ελλάδα διδακτορικά εξ΄αποστάσεως; Νόμιζα ότι ήταν μόνο σε κάποια  ξένα πανεπιστήμια.
Σωστά. Επιπλέον στην πλειοψηφία των περιπτώσεων δεν γίνεται σοβαρή έρευνα και ο επιτηρητής-επιβλέπων δεν κάνει και πολλά (πέρα από το να βάζει το όνομά του στις δημοσιεύσεις).

Εξ' αποστάσεως από όσο ξέρω έχουν αρχίσει να εμφανίζονται (ΑΠΚΥ, Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Λευκωσίας). Με δίδακτρα φυσικά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:03:33 »

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1386
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #435 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 04:19:10 μμ »
Αυτό είναι το δύσκολο στα Ελληνικά πανεπιστήμια.Οι περισσότεροι καθηγητές σε φορτώνουν με δικές τους δουλειές...τα δίδακτρα στα ξένα πανεπιστήμια που κυμαίνονται περιπου;
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2525
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #436 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 04:20:51 μμ »
Δίλημμα: Χώσιμο ή δίδακτρα;  :(
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 18, 2016, 04:22:25 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #437 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 05:45:32 μμ »
Δίλημμα: Χώσιμο ή δίδακτρα;  :(

Ποιος είπε ότι με δίδακτρα δεν θα υπάρχει χώσιμο; Εκτός αν είναι τίποτα εξ αποστάσεως (αν και διδακτορικό εξ αποστάσεως είναι λίγο αστείο).
Επίσης, ποιος είπε ότι χωρίς δίδακτρα θα υπάρχει απαραίτητα χώσιμο;
Είναι θέμα επιλογής επιβλέποντα (και αντίστοιχου θέματος διατριβής φυσικά).
Μην ξεχνάτε ότι από ένα διδακτορικό κερδίζουν όλοι.. ο υποψήφιος διδάκτορας τον τίτλο στο τέλος, ως αποτέλεσμα της πολυετούς έρευνας, ενώ και ο επιβλέποντας δημοσιεύσεις.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:03:33 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4139
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #438 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 05:49:20 μμ »
Η επιλογη επιβλεποντος ειναι πολυ σημαντικη υποθεση, ασχετως διδακτρων. Το χωσιμο θα το υποστει οποιος κατοικοεδρευει μερα νυχτα στο πανεπιστημιο με την ελπιδα οτι θα αποκτησει στενες επαφες με τον χωρο και θα αποκατασταθει επαγγελματικα - και αυτο δεν το λεω με την κακη εννοια. Μπορεις να κανεις τη μελετη σου και να εχεις μια τακτικη επικοινωνια με τον καθηγητη χωρις να εισαι μερα νυχτα στο γραφειο του για να σε χωνει, ειδικα αν εισαι σε θεωρητικη σχολη, για τους θετικους που εχουν εργαστηρια δεν ξερω πώς γινεται ακριβως.

Το βασικο ειναι να επιλεξεις καλα καθηγητη, οχι μονο με κριτηριο τα επιστημονικα του ενδιαφεροντα, αλλα το πώς φερεται στους υποψηφιους διδακτορες. Καλο ειναι να εχεις συνεργαστει μαζι του στο μαστερ η να ακουσεις αξιοπιστες αποψεις εμπιστων ατομων. Βασικο θεμα: πώς βλεπει το δθδακτορικο, σαν ενα τιτανιο εργο που μπορει να ολοκληρωθει σε 10 χρονια επειδη θα σου προτεινει κατι τεραστιο, στα προτυπα παλαιων εποχων, η σαν μια δουλεια που πρεπει να τελειωσει σε 3-4 το πολυ, αρα να εχει φυσιολογικο ογκο και κυριως πρωτοτυπια; Δεν εχει νοημα να φας ολη σου τη ζωη για να κανεις διατριβη 700 σελιδων. Το διδακτορικο ειναι -κανονικα- η αρχη μιας νεας πορειας στην ερευνα, οχι το τελος της. Πώς αντιμετωπιζει το ενδεχομενο ο υποψηφιος να εργαζεται για βιοπορισμο; Καποιοι το περιφρονουν, σε θεωρουν αυτοματως φοιτητη β διαλογης. Ποσο συχνα θελει να διαβαζει τη διυλεια σου; Στο εξωτερικο ειθισται να σε βλεπει 1-2 φορες το μηνα, εδω καποιοι εχουν τη νοοτροπια "σκασε και κολυμπα".

Αν ειναι να μπλεξεις με διδακτρα και δεν εισαι εργαζομενος η οικογενειαρχης, χιλιες φορες το εξωτερικο! Γενικα τα επι πληρωμη δθδακτορικα δεν καταλαβαινω τι λογο εχει κανεις να τα επιλεξει. Το καταλαβαινω μονο για μαστερ εξ αποστασεως. Αλλιως, και σε αλλη πολη να ειναι ο καθηγητης, δεν σε επηρεαζει, μονο καποια ταξιδακια θα χρειαστουν.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #439 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 06:02:15 μμ »
Η επιλογη επιβλεποντος ειναι πολυ σημαντικη υποθεση, ασχετως διδακτρων. Το χωσιμο θα το υποστει οποιος κατοικοεδρευει μερα νυχτα στο πανεπιστημιο με την ελπιδα οτι θα αποκτησει στενες επαφες με τον χωρο και θα αποκατασταθει επαγγελματικα - και αυτο δεν το λεω με την κακη εννοια. Μπορεις να κανεις τη μελετη σου και να εχεις μια τακτικη επικοινωνια με τον καθηγητη χωρις να εισαι μερα νυχτα στο γραφειο του για να σε χωνει, ειδικα αν εισαι σε θεωρητικη σχολη, για τους θετικους που εχουν εργαστηρια δεν ξερω πώς γινεται ακριβως.

Το βασικο ειναι να επιλεξεις καλα καθηγητη, οχι μονο με κριτηριο τα επιστημονικα του ενδιαφεροντα, αλλα το πώς φερεται στους υποψηφιους διδακτορες. Καλο ειναι να εχεις συνεργαστει μαζι του στο μαστερ η να ακουσεις αξιοπιστες αποψεις εμπιστων ατομων. Βασικο θεμα: πώς βλεπει το δθδακτορικο, σαν ενα τιτανιο εργο που μπορει να ολοκληρωθει σε 10 χρονια επειδη θα σου προτεινει κατι τεραστιο, στα προτυπα παλαιων εποχων, η σαν μια δουλεια που πρεπει να τελειωσει σε 3-4 το πολυ, αρα να εχει φυσιολογικο ογκο και κυριως πρωτοτυπια; Δεν εχει νοημα να φας ολη σου τη ζωη για να κανεις διατριβη 700 σελιδων. Το διδακτορικο ειναι -κανονικα- η αρχη μιας νεας πορειας στην ερευνα, οχι το τελος της. Πώς αντιμετωπιζει το ενδεχομενο ο υποψηφιος να εργαζεται για βιοπορισμο; Καποιοι το περιφρονουν, σε θεωρουν αυτοματως φοιτητη β διαλογης. Ποσο συχνα θελει να διαβαζει τη διυλεια σου; Στο εξωτερικο ειθισται να σε βλεπει 1-2 φορες το μηνα, εδω καποιοι εχουν τη νοοτροπια "σκασε και κολυμπα".

Αν ειναι να μπλεξεις με διδακτρα και δεν εισαι εργαζομενος η οικογενειαρχης, χιλιες φορες το εξωτερικο! Γενικα τα επι πληρωμη δθδακτορικα δεν καταλαβαινω τι λογο εχει κανεις να τα επιλεξει. Το καταλαβαινω μονο για μαστερ εξ αποστασεως. Αλλιως, και σε αλλη πολη να ειναι ο καθηγητης, δεν σε επηρεαζει, μονο καποια ταξιδακια θα χρειαστουν.

Συμφωνώ απόλυτα. Το σημαντικότερο είναι ο επιβλέπων καθηγητής. Για μένα επίσης είναι πολύ σημαντικό να έχει ο καθηγητής μια σχετική εποπτεία του αντικειμένου, έτσι ώστε να μπορεί όντως να καθοδηγήσει τον ερευνητή. Η λογική του "σκάσε και κολύμπα" δυστυχώς έχει ως αποτέλεσμα τεράστια απώλεια χρόνου.

Επίσης, είναι σημαντικό να έχεις μια γενική ιδέα του τι ακριβώς θέλεις να κάνεις. Μεγάλο μέρος της έρευνας είναι να ξεκαθαριστεί η υπόθεση εργασίας. Αν γίνει αυτό, μετά η έρευνα κυλάει ομαλά. Η αρχή είναι εξαιρετικά δύσκολη. Και σε αυτό το σημείο, η στάση του επιβλέποντος είναι καθοριστική. Αν έχει εποπτεία του πεδίου, θα μπορεί να ξεδιακρίνει τι είναι εφικτό και τι όχι σε δεδομένα χρονικά πλαίσια. Βέβαια, πάντα υπάρχουν εκπλήξεις, αλλά όσο πιο σχετικός είναι ο επιβλέπων με το θέμα, τόσο λιγότερες πιθανότητες έχεις να συναντήσεις δυσκολίες. Και δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να συνειδητοποιήσεις μετά από 2-3 χρόνια ότι το θέμα που επέλεξες δεν βγαίνει, είτε γιατί είναι πολύ μικρό είτε γιατί είναι πολύ μεγάλο.

Εκτός αν είναι τίποτα εξ αποστάσεως (αν και διδακτορικό εξ αποστάσεως είναι λίγο αστείο).
Στις θεωρητικές επιστήμες, η απόσταση δεν αποτελεί πρόβλημα, κάποιες φορές είναι και επιβεβλημένη αν η μελέτη προϋποθέτει επιτόπια έρευνα.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2525
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #440 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 09:13:38 μμ »

 Πώς αντιμετωπιζει το ενδεχομενο ο υποψηφιος να εργαζεται για βιοπορισμο; Καποιοι το περιφρονουν, σε θεωρουν αυτοματως φοιτητη β διαλογης. Ποσο συχνα θελει να διαβαζει τη διυλεια σου; Στο εξωτερικο ειθισται να σε βλεπει 1-2 φορες το μηνα, εδω καποιοι εχουν τη νοοτροπια "σκασε και κολυμπα".


Από πότε η δουλειά είναι ντροπή; Το να σε θεωρούν φοιτητή β΄διαλογής για αυτό το λόγο, είναι το λιγότερο ρατσισμός. Αλήθεια, πόσοι έχουν την πολυτέλεια να ασχοληθουν μόνο με την έρευνα, εκτός από τους πολύ νέους που μόλις έχουν τελειώσει μάστερ και δεν έχουν πιάσει ακόμα δουλειά;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4139
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #441 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 09:24:42 μμ »
Δυστυχως αυτη ειναι μια εντονη νοοτροπια στο ελληνικο  πανεπιστημιο. Η ερευνα ειναι μονο για οποιον εχει απο πισω του πλατες και δεν χρειαζεται να δουλεψει. Οι υπολοιποι ας παιδευομαστε με τον βιοπορισμο και στο ενδιαμεσο θα θεραπευουμε και την επιστημη, με τους περιορισμους χρονου, την αποσταση απο τις βιβλιοθηκες και την περιφρονηση οσων θεωρουν τιτλο τιμης το "ανεργος διδακτωρ" παρα το "εργαζομενος σε διαφορετικο χωρο απο το διδακτορικο του".

Γενικα για διδσκτορικο ειναι προτιμοτεροι επιβλεποντες οι νεοι που εχουν ερθει απο το εξωτερικο. Αυτοι, αν δεν εχουν καβαλησει καλαμι, εχουν αλλη νοοτροπια, σεβονται τους νεους και δεν τους βλεπουν σαν υπηρετικο προσωπικο ή παιδακια που μπορουν να τα εκμεταλλευτουν.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #442 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 09:37:42 μμ »
Και ας μην συζητήσουμε τη διδασκαλία και τη διόρθωση γραπτών, που είναι αναγκασμένοι να κάνουν οι υποψήφιοι διδάκτορες, για την οποία θεωρητικά πληρώνεται ο καθηγητής.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2525
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #443 στις: Σεπτέμβριος 18, 2016, 09:59:40 μμ »
Δυστυχως αυτη ειναι μια εντονη νοοτροπια στο ελληνικο  πανεπιστημιο. Η ερευνα ειναι μονο για οποιον εχει απο πισω του πλατες και δεν χρειαζεται να δουλεψει. Οι υπολοιποι ας παιδευομαστε με τον βιοπορισμο και στο ενδιαμεσο θα θεραπευουμε και την επιστημη, με τους περιορισμους χρονου, την αποσταση απο τις βιβλιοθηκες και την περιφρονηση οσων θεωρουν τιτλο τιμης το "ανεργος διδακτωρ" παρα το "εργαζομενος σε διαφορετικο χωρο απο το διδακτορικο του".

Γενικα για διδσκτορικο ειναι προτιμοτεροι επιβλεποντες οι νεοι που εχουν ερθει απο το εξωτερικο. Αυτοι, αν δεν εχουν καβαλησει καλαμι, εχουν αλλη νοοτροπια, σεβονται τους νεους και δεν τους βλεπουν σαν υπηρετικο προσωπικο ή παιδακια που μπορουν να τα εκμεταλλευτουν.

Όταν έκανα προπτυχιακό προ αμνημονεύτων χρόνων, τα ίδια έλεγαν. Νόμιζα, ότι τώρα  πλέον αυτη η αντιληψη  έχει ξεπεραστεί. Το να γινόσουν εκπαιδευτικός τότε, σύμφωνα με κάποιους πανεπιστημιακούς ισοδυναμούσε με την απόλυτη ξεφτίλα διότι "δεν παρήγαγες έργο".  Και μετά τόσα χρόνια, εν μέσω κρίσης, αντί να εκτιμήσουν το γεγονός ότι κάνουμε τόσες θυσίες για να συνεχίσουμε τις σπουδές μας σε μεταπτυχιακα/διδακτορικά και τρέχουμε σαν τον Βέγγο, ακόμα να βάλουν μυαλό;
  Ίσως, όμως, οι νέοι καθηγητές, όπως λες, που έχουν έρθει απ'εξω, να έχουν περισσότερο προσγειωμένη αντίληψη.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 18, 2016, 10:21:47 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος eleanna

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #444 στις: Νοέμβριος 15, 2016, 06:02:20 μμ »
Έψαχνα να κάνω διδακτορικό στο ΤΕΠΑΚ και μου είπε συνάδελφος ότι θα υπάρξει θέμα με αναγνώριση και ίσως να μην μπορέσω τελικά να το αναγνωρίσω επειδή η διατριβή δεν θα πρέπει να εκπονείται σε ΤΕΙ αλλά σε ΑΕΙ.Εχει ακούσει κανείς κάτι σχετικά;

Αποσυνδεδεμένος rataplan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 446
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #445 στις: Δεκέμβριος 10, 2016, 02:43:08 μμ »
Συνάδελφοι καληςπερα. Εχω ξεκινήσει διδακτορικο εδώ κ έξι μήνες περίπου, και
- ο επόπτης μου ειναι άφαντος: παρά  τα μειλ κ τα τηλ δεν απαντά,
- του εχω στείλει επανειλημμένα  ενα πολυ μικρό δείγμα δουλειάς μου, αλλα δεν εχω λάβει ανατροφοδότηση...
Τι με  συμβουλεύετε;

Αποσυνδεδεμένος loulou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 399
  • Φύλο: Γυναίκα
  • My Home is where My Dog is
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #446 στις: Δεκέμβριος 10, 2016, 03:34:48 μμ »
ΩΧ. έμπλεξες. Προσπάθησε να τον βρεις με οποιοδήποτε μέσο, τηλ κτλ, πες οτι εισαι πολύ αγχωμένος και δεν έχεις καμία καθοδήγηση.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό (varia)
« Απάντηση #447 στις: Δεκέμβριος 10, 2016, 05:29:42 μμ »
Συνάδελφοι καληςπερα. Εχω ξεκινήσει διδακτορικο εδώ κ έξι μήνες περίπου, και
- ο επόπτης μου ειναι άφαντος: παρά  τα μειλ κ τα τηλ δεν απαντά,
- του εχω στείλει επανειλημμένα  ενα πολυ μικρό δείγμα δουλειάς μου, αλλα δεν εχω λάβει ανατροφοδότηση...
Τι με  συμβουλεύετε;
Προσπάθησε άλλη μία φορά με όλους τους τρόπους να τον βρεις και αν δεν, τότε ενημέρωσε το Πανεπιστήμιο για το πρόβλημά σου, γιατί όντως είναι σοβαρά τα πράγματα! Ίσως σου βρουν/δώσουν/παραπέμψουν σε άλλον επόπτη.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 470
Σύνολο: 472

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.