vasilis047, margarita37, techteach34! και 13 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πώς μαθαίνουμε αν είμαστε υπεράριθμοι στο σχολείο που πήραμε οργανική;
Μερικές διευθύνσεις βγάζουμε excel με τις ώρες που συστήνεται κάθε οργανική.
για να ειμαστε ακριβεις και με βαση την κειμενη νομοθεσια θα πρέπει να καταγραφούν οι ανάγκες σε οργανικές θέσεις των σχολικών μονάδων γενικής εκπαίδευσης, όπως προβλέπεται να λειτουργήσουν για το σχολικό έτος 2023-2024, ώστε να καταρτιστούν οι πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης και κατά κλάδο και ειδικότητα (12458/Ε2/2-2-23 και μια ομοια επαναλαμβανεται καθε χρονο). Αυτη η διαδικασια γινεται με αυτον τον τροπο εδω και 27 χρονια με αφορμη το πδ 50/96 και κανεις δεν ενδιαφερθηκε να βρει ρεαλιστικο τροπο προσδιορισμου των τμηματων που αναμενονται να λειτουργησουν το επομενο σχ. ετος .Ομως επειδη κανεις δεν μπορει να γινει μάντης και ελλειψει ορθολογικου τροπου υπολογισμου των μελλοντικων τμηματων τελικα οι διευθυντες δηλωνουν τα τμηματα της τρεχουσας χρονιας και ο θεος βοηθος. Οποτε αυτο που γινεται τελικα ειναι αυτα που αναφερει ο συναδελφος στο προηγ μηνυμα
ερωτηση=οι αιτουντες βελτίωση δεν μπορούν να δηλώσουν σχολείο για 2η φορά, μετά τις πρώτες τοποθετησεις, από τα εναπομείναντα κενά?
Τα εναπομείναντα κενά είναι για αυτούς που αιτήθηκαν βελτίωση και δεν βρήκαν οργανικη, αρκεί όμως ν είχαν κανει αυτή την εποχή (στην β φάση) αίτηση έστω και για 1(οποιοδήποτε) σχολείο
όσοι ζήτησαν βελτίωση οργανικής και δεν πήραν, μπορούν σε 2η φάση να δηλώσουν εναπομείναντα κενά??